Oud 27-03-2011, 22:18
Verwijderd
Het vorige topic
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
.sann 56
Etmakas 35
Sarah 31
Absinthe 27
Andijvie 25
Pippeloen 22
Tink* 21
Moz 20
Mc Kauw 19
Carn 19
Noedelhap 17
Dobermann 17
Little Phoebe 15
Martiño 14
Paranoide 14
Rationeel 14
Schrödinger 13
MiBe 13
Volkert 12
Queasy 8
Lorelei 8
CreativeMusic 6
Rettich 6
Doux 6
Panopticon 5
deadlock 5
always-midnight 5
Sherlock 4
White Trash 4
Commendatore 3
Lucky Luciano 3
freezer 3
fizzle-fluffy 3
mijamoto 3
Pierrot 3
Uice 3
Havock 3
Missy 3
Geel 2
TopDrop 2
Freyja 1
Daboman 1
Ymir 1
Onait Sirch 1
DmCraanen 1
Changshan 1
IKBENBABSWEL 1
snoopy 1
Signy 1
Advertentie
Oud 27-03-2011, 22:18
Verwijderd
Wat een gave foto Volkert
Oud 27-03-2011, 22:21
Verwijderd
ja ik begin nachtfotografie wel leuk te vinden!
Oud 27-03-2011, 22:21
Verwijderd
Ik was te laat en ben ook het nummertje vergeten
Oud 27-03-2011, 22:22
Verwijderd
Je titel was wel goed. Ik ga slapen, morgen om half 6 op! Succes met de foto's Minke!
Oud 27-03-2011, 22:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Haaai
Oud 27-03-2011, 22:28
Verwijderd
zou ik vrijdag salaris hebben gekregen of zal het morgen komen?
Oud 27-03-2011, 22:29
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
3de prijs met kunstbende
__________________
alles
Oud 27-03-2011, 22:29
Verwijderd
Citaat:
3de prijs met kunstbende
goed zeg wat was het thema?
Oud 27-03-2011, 22:34
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Illusie, ik deed mee met Expo
__________________
alles
Oud 27-03-2011, 22:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Illusie, dat is net zoiets als een amuse.

want amuse, dat is een woord dat je gebruikt in de zin 'hij leeft in een amuse' (aldus linsey uit dames en heren in de dop)
Oud 27-03-2011, 23:35
Verwijderd
Zo, die foto van Volkert uit het vorige topic is behoorlijk mooi, ja
Oud 27-03-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Zo, die foto van Volkert uit het vorige topic is behoorlijk mooi, ja


ik had er nog twee gemaakt maar die zijn wat suffer want ik ben een zoutzak. Moet maar eens een van mijn vrienden ronselen als model.

Spoiler
Oud 27-03-2011, 23:42
Verwijderd
Ik was vandaag in een museum in de vorm van een mens, deze. Het was best wel slecht. Of nouja, het was leuk, maar dat was meer ondanks het museum, niet zozeer dankzij. Het meest slechte was het 'interactieve' gedeelte, waar uitsluitend installaties van merken staan. Zogenaamde 'bodyscans' die je alleen maar vertellen dat je vooral Groentesap X of Zuiveldrank Y moet drinken enzo :')

[edit] Wat een lelijke site ook Volgens mij is dat hele zogenaamde museum een beetje een excuus voor (sluik)reclame.

Laatst gewijzigd op 27-03-2011 om 23:59.
Oud 27-03-2011, 23:45
Verwijderd


Oud 27-03-2011, 23:47
Verwijderd
Het was ook een beetje vies, want als je zo door dat 'mens' aan het lopen bent dan moet je naar een bandje luisteren, en die verteller zegt de hele tijd dingen als, eh.. "Dit is het verhaal van me lichaam. MIJN lichaam. JOUWWW lichaam." "Hier zijn me nieren, ze zijn sponzig." "Deze bloedcel is een beetje volgepompt. Even volhouden, je bent het zo weer kwijt, hoor." Hij maakte ook veel grappen over poep.

En het versprong de hele tijd van onderwerp. Eerst zit je tien minuten te kijken naar een knie met een splinter erin en dan gaat het opeens over piemels en bevruchtingen. Met die vieze verteller erbij, die maar blijft benadrukken dat het over JOUWWW lichaam gaat. Sta je daar, met je ouders en je geestelijk gehandicapte broertje.
Oud 27-03-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:


ik had er nog twee gemaakt maar die zijn wat suffer want ik ben een zoutzak. Moet maar eens een van mijn vrienden ronselen als model.

Noh! Die vind ik ook flink gaaf, anders
Oud 27-03-2011, 23:59
Verwijderd
Ik ben vanmiddag naar Ulver geweest. Het was gaaf maar het duurde echt vééél te kort, maar een krap uurtje. maar het was echt vet om ze een keertje live te zien. Ze speelde ook erg vette nummers die ik nog niet had gehoord. Heel trippy. En die O'suillivan is veelzijdig, was grappig om zijn instrumentenswitch steeds te zien.
En Garm is best een aantrekkelijke vent, vooral met die lange sik

Het voorprogramma was een ander verhaal, nog nooit in m'n leven zo'n grote freakshow gezien. het was een dikke vent met lila legging, die op zijn draaitafels/mengpanelen of hoe dat ook mag heten ging zitten, en kankerherrie ging maken. Een ander woord heb ik er gewoon niet voor. Noise heet, nou daar mist het woordje kk nog voor. Alleen maar geluiden van een boor en andere irritante dingen. Dat ging helemaal nergens over. Hij had ook een wc pot neergezet en daar ging hij minutenlang nepkotsgeluiden in maken. Er zat een camera in die wc en achter op beeld zag je die vieze vent met z'n smoel wijd open. Echt
Ads door Google
Oud 28-03-2011, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ik was vandaag in een museum in de vorm van een mens, deze. Het was best wel slecht. Of nouja, het was leuk, maar dat was meer ondanks het museum, niet zozeer dankzij. Het meest slechte was het 'interactieve' gedeelte, waar uitsluitend installaties van merken staan. Zogenaamde 'bodyscans' die je alleen maar vertellen dat je vooral Groentesap X of Zuiveldrank Y moet drinken enzo :')

[edit] Wat een lelijke site ook Volgens mij is dat hele zogenaamde museum een beetje een excuus voor (sluik)reclame.
Daar ben ik ook geweest. Die bodyscans zijn best wel lame ja.
Oud 28-03-2011, 01:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben vanmiddag naar Ulver geweest. Het was gaaf maar het duurde echt vééél te kort, maar een krap uurtje. maar het was echt vet om ze een keertje live te zien. Ze speelde ook erg vette nummers die ik nog niet had gehoord. Heel trippy. En die O'suillivan is veelzijdig, was grappig om zijn instrumentenswitch steeds te zien.
En Garm is best een aantrekkelijke vent, vooral met die lange sik

Het voorprogramma was een ander verhaal, nog nooit in m'n leven zo'n grote freakshow gezien. het was een dikke vent met lila legging, die op zijn draaitafels/mengpanelen of hoe dat ook mag heten ging zitten, en kankerherrie ging maken. Een ander woord heb ik er gewoon niet voor. Noise heet, nou daar mist het woordje kk nog voor. Alleen maar geluiden van een boor en andere irritante dingen. Dat ging helemaal nergens over. Hij had ook een wc pot neergezet en daar ging hij minutenlang nepkotsgeluiden in maken. Er zat een camera in die wc en achter op beeld zag je die vieze vent met z'n smoel wijd open. Echt
Oud 28-03-2011, 01:25
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik was vandaag in een museum in de vorm van een mens, deze. Het was best wel slecht. Of nouja, het was leuk, maar dat was meer ondanks het museum, niet zozeer dankzij. Het meest slechte was het 'interactieve' gedeelte, waar uitsluitend installaties van merken staan. Zogenaamde 'bodyscans' die je alleen maar vertellen dat je vooral Groentesap X of Zuiveldrank Y moet drinken enzo :')

[edit] Wat een lelijke site ook Volgens mij is dat hele zogenaamde museum een beetje een excuus voor (sluik)reclame.
dat rode bloedlichaamcelletje
Oud 28-03-2011, 01:26
Verwijderd
welterusten!
Oud 28-03-2011, 01:28
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Trusten Volk!
Oud 28-03-2011, 01:32
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Dus het gaat vies goed op school, heb dan ein-de-lijk het juiste zalfje voor mijn huid, goede nieuwe vrienden, werk hard, lange tijd geen vies down-periode meer gehad, doel voor ogen en kan weer met een gerust hard naar mijn "2e moeder" en soort van zus zonder geouwhoer met ex2.

Verdomme wat mooi. raar gewoon, wel fijn raar maar alsnog
Oud 28-03-2011, 01:37
Verwijderd
Citaat:
dat rode bloedlichaamcelletje
Ja, die is echt de lelijke kers op de lelijke taart

Citaat:
Dus het gaat vies goed op school, heb dan ein-de-lijk het juiste zalfje voor mijn huid, goede nieuwe vrienden, werk hard, lange tijd geen vies down-periode meer gehad, doel voor ogen en kan weer met een gerust hard naar mijn "2e moeder" en soort van zus zonder geouwhoer met ex2.

Verdomme wat mooi. raar gewoon, wel fijn raar maar alsnog


Welk doel?
Advertentie
Oud 28-03-2011, 01:38
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ik ga vies hard bekend kunstenaar worden, hoe dan ook.
Oud 28-03-2011, 01:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ga vies hard bekend kunstenaar worden, hoe dan ook.
Wanneer ben je klaar met je studie eigenlijk?
Oud 28-03-2011, 01:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik baal trouwens van die stomme zomertijd...Korter weekend
Oud 28-03-2011, 01:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*kijkt stiekem om het forumhoekje*

ehm, hallo?

*rent weg*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-03-2011, 01:45
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Wanneer ben je klaar met je studie eigenlijk?
nooit maar de AKI nog zo'n 3 jaar en enkele maanden

;@ Ik wil het 2e jaar! Heb voor mijn gevoel alles uit het eerste jaar weten te halen wat ik eruit zou kunnen halen.

Citaat:
*kijkt stiekem om het forumhoekje*

ehm, hallo?

*rent weg*
Ooow niks daarvan

Huup huup barbapandaklem! *KLING*

gotcha!
Oud 28-03-2011, 01:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*spartelt* hmpffff.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-03-2011, 01:46
Verwijderd
Citaat:
*spartelt* hmpffff.
hoi!
Oud 28-03-2011, 01:46
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
*bamboe*

zo, en nu blijven spartelpanda!
Oud 28-03-2011, 01:51
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nooit maar de AKI nog zo'n 3 jaar en enkele maanden

;@ Ik wil het 2e jaar! Heb voor mijn gevoel alles uit het eerste jaar weten te halen wat ik eruit zou kunnen halen.
Zo lang nog? Ik dacht dat je al zeker 2 jaar aan het arten was op die school...

Heb je een website eigenlijk?
Oud 28-03-2011, 01:54
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Welnee, heb een half jaar de vooropleiding gedaan, die was enkel op zaterdag maar erg goed te pruimen.
Zit nu nog in het eerste jaar en dan volgend jaar naar Sculpture Plus, hoewel ik erg twijvel...

Dan nog maar 3 jaartjes.


Nog geen website.
Oud 28-03-2011, 02:14
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ah ok.

Nou mensen, ik ga pitten, nachtploeg ze nog
Ads door Google
Oud 28-03-2011, 02:17
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Aan de slag!
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2011, 02:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Moe! Slapen. Kusje
Oud 28-03-2011, 02:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vies hard bekend kunstenaar worden, hoe dan ook.
Bekénd kunstenaar? Waarom bekend? Het lijkt me best vervelend om bekend te zijn.
Oud 28-03-2011, 02:30
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Behalve als superheld. Maar dan wel een gemaskerde. Dus eigenlijk telt dat niet helemaal.
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2011, 03:51
Verwijderd
http://existenz.se/out.php?id=32461

Check zuid korea :
Oud 28-03-2011, 07:06
Rationeel
Rationeel is offline
Goeeeeedemorgen!
Oud 28-03-2011, 07:40
Rationeel
Rationeel is offline
Gister een Whisk(e)yproeverij gehad. Echt super, maar het hakt er stiekem best in... nomnom
Oud 28-03-2011, 07:47
Rationeel
Rationeel is offline
Volgens mij heeft Rationeel Sr. een ongekend grote kater
Oud 28-03-2011, 09:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-03-2011, 10:13
Verwijderd
Ik heb geloof ik 11 uur geslapen Het was dan ook hard nodig.
Oud 28-03-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Je titel was wel goed. Ik ga slapen, morgen om half 6 op! Succes met de foto's Minke!
En inmiddels was mijn internet weer uitgevallen en was ik maar in mijn bed gaan liggen en binnen vijf minuten in slaap gevallen
Oud 28-03-2011, 10:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb geloof ik 11 uur geslapen Het was dan ook hard nodig.
Ik ben nog steeds gaar viel als een blok in slaap gisteren bij thuiskomst en was nog steeds brak vanochtend.

Maar ook goed nieuws, weer bijna platzak maar net de laatste betaling gedaan; ondergetekende is schuldenvrij jeuj
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-03-2011, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog steeds gaar viel als een blok in slaap gisteren bij thuiskomst en was nog steeds brak vanochtend.

Maar ook goed nieuws, weer bijna platzak maar net de laatste betaling gedaan; ondergetekende is schuldenvrij jeuj
Ja, ik las je smsje dus ook pas vanochtend.. Vanavond even slaap inhalen dan maar!


En
Oud 28-03-2011, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog steeds gaar viel als een blok in slaap gisteren bij thuiskomst en was nog steeds brak vanochtend.

Maar ook goed nieuws, weer bijna platzak maar net de laatste betaling gedaan; ondergetekende is schuldenvrij jeuj
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.