Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2005, 13:28
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Ik ken al een aardig lange tijd een heel aardig meisje en die ik aardig leuk vind/vond en de laatste weken had ik min of meer het gevoel dat het wederzijds was, ze heeft me bijv meegenomen naar de stad voor mijn verjaardag en gister en eergister op de sportdagen waren we heel klef met elkaar en nog zulke dingetjes.
Maargoed gisteravond op het eindfeest werd ik dus hard wakkergeschud toen ik haar zag zoenen met een andere gozer en nog geen half uur later hoor ik ook dat ze me nooit echt leuk heeft gevonden. Je kunt je dus al voor stellen dat ik me gisterenavond en nu echt kut voel, maar nou heb ik haar voor een weekje geleden gevraagt om mee te gaan naar de bios waarvan ik denk dat dat ook niet doorgaat maargoed. Ik weet nu iig zeker dat het tussen haar en mij nooit wat zal worden.

kennen jullie dit probleem (graag wel verhaaltje erbij he) en hoe hebben jullie jezelf er overheen gezet
__________________
ajacied 4-life

Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 16:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2005, 13:33
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ja hoor, gewoon dat ik een jongen leuk vond & hij deed alsof 'ie mij ook leuk vond, wat dus niet zo was. Ik heb zachtjes gehuild en tegen mijn vriendinnetjes gezegd wat voor klootzak 't wel niet was en dat 'ie me had gebruikt en dat ik hm niet meer wou zien en dat.. En ondertussen tegenover hem de schijn ophouden dat het me niets kon schelen

edit: dit is trouwens niet het meest klote moment op het gebied van liefde hoor
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:36
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
dat is dus ook het probleem bij mij, ik vind haar echt heel aardig en ik wil hier later ook geen problemen over maken, en ik zit nu eigenlijk een beetje te wachten tot dat ze onlinen komt om het ff uit te praten want ik heb serieus nou echt geen zin om haar te smsen of bellen
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:40
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Njaa the usual stuff .. ik zie een jonge zitte, hij mij dacht ik en ja dan zie je hem staan kusse met ander meisje .. dat is me al 2keer overkome en ander klote-momente is als ze vreemdgaan of as ze zegge dat het niet meer klikt tusse ons .. naja that's love zeker Met gevolg dat ik nu ff single blijf,kan je lekker doen wat je wil zonder naar iemand om te zien Zet je erover jongen je verdient beter,er staan heus nog rijen meisjes op je te wachten .. geniet ervan!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:42
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Toen mijn ex na 2,5 jaar tegen me zei dat het uit was, omdat ik niet zoveel wilde reizen (bs) en omdat ik later kinderen wilde en het hele huisje-boompje-beestje gebeuren, en hij geen zin had in die verantwoordelijkheden.
Een maand later had hij een nieuwe vriendin en trok hij kort daarna bij haar in en nu wonen ze al ruim een jaar samen en zijn ze gelukkig, met een huisje en een hondje en een autootje.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:48
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
maar ik vind het ook gewoon zwaar kloten dat ik het nu pas hoor inplaats van een kwart jaar geleden, ze durfde het mij niet te vertellen kom op dat vind ik echt de meest zwakke smoes ooit ik vind dat wat ze gisteren avond geflikt heeft erger dan als ze het mij gewoon had vertelt
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 14:30
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 08-07-2005 @ 14:28 :
Ik weet nu iig zeker dat het tussen haar en mij nooit wat zal worden.
heel herkenbaar, maar dit gebeurde na een relatie van 3 jaar. daarvoor was ik er van overtuigd mijn soulmate gevonden te hebben, maar toen de roze wolk weg was, en de grijze tevoorschijn kwamen, bleek toch dat we elkaar niet gelukkig zouden maken
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 14:32
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Toen ik erachter kwam dat mijn ex tegen me zat te liegen al tijden, en dingen met "wild"vreemden besprak die ze niet tegen mij vertelde......

Ik vertrouw mensen niet meer
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 14:40
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Tot voor een week geleden was dat toen mijn ex het uitmaakte vorig jaar. Nu is het toen ik te horen kreeg dat hij een nieuwe vriendin had...
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 14:41
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 08-07-2005 @ 15:32 :
Toen ik erachter kwam dat mijn ex tegen me zat te liegen al tijden, en dingen met "wild"vreemden besprak die ze niet tegen mij vertelde......

Ik vertrouw mensen niet meer
is te begrijpen

Is gewoon zo kloten, ik zie het nog steeds voor me dat ze daar staat te zoenen met een ander
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 18:21
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Het feit dat ik het uitmaakte met mij toenmalige vriend waarbij mijn verstand 'ja' zei en mijn gevoel keihard 'neeee!!' riep.
Een paar dagen later hebben we met elkaar gepraat en dan weet je van: ik zal hem nooit meer als 'vriendje' kunnen/mogen beschouwen.
En een paar weken later kwam ik hem tegen op een feest van school, het nummer 'heaven' door Do werd gedraaid (heel doorsnee) en hij zei met tranen in z'n ogen: ik mis je.



Niet grappig..
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 19:04
vampire_esje
vampire_esje is offline
dat ik lingerie (babydoll) had gekocht en het aantrok waar mijn inmiddels exvriend bij was... toen hij het resultaat bekeek zei hij: "weet je, je buik is best wel te zien, in deze kleding"

kan je begrijpen dat ik in huilen uitbarstte?

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 19:50
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
erg tactisch van em :x

Mmm pijnlijkste moment tot nu toe, is zo'n 2 en half jaar geleden. Ik werd verliefd op een vriendin van me. Nou hadden we een gezellig klein vriendengroepje van 4 man. Op de dag dat ik zeg maar haar vertelde dat ik verliefd op haar was, kreeg ik te horen dat zij al een tijdje wat had met een kerel uit ons groepje. Bah, als ik daar aan terug denk
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 21:03
George
Avatar van George
George is offline
Hmm. Ik denk toen ik erachter kwam dat de jongen waarop ik ontzettend achterlijk verliefd op was dik acht jaar ouder was. Het scheelde al dat hij dat ook niet grappig vond, maar hij vond het toch 'niet zo'n verstandig idee'.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 21:07
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 08-07-2005 @ 14:42 :
Toen mijn ex na 2,5 jaar tegen me zei dat het uit was, omdat ik niet zoveel wilde reizen (bs) en omdat ik later kinderen wilde en het hele huisje-boompje-beestje gebeuren, en hij geen zin had in die verantwoordelijkheden.
Een maand later had hij een nieuwe vriendin en trok hij kort daarna bij haar in en nu wonen ze al ruim een jaar samen en zijn ze gelukkig, met een huisje en een hondje en een autootje.
walgelijk!

maar dat toont wel dat je beter af bent zonder hem he

Ik trouwens was verliefd geworden op iemand met wie ik goed overeen kwam gedurende een paar weken. De voorlaatste dag dat ik hem zou zien merkte hij pas op dat ik een naam had
Nuja die liefde was vrij puberaal, maar ik kom er echt niet overheen. Wat ik toen gevoeld heb van verliefdheid was echt helemaal anders dan de vorige keren.

Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 21:14.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 21:19
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Hmmz ik denk toch dat dat met 'ex' is.
Een half jaar lang elkaar gek maken met smsjes, mailtjes, als je elkaar zag niet van elkaar af kunnen blijven dan hij vraagt na een half jaar, joh hoe zit het met ons?
Mijn (hele slimme antwoord): Weet ik veel!
En de dag daarna verteld ie doodleuk dat ie niets wil
Ga nu nog steeds met hem om en het is nu opzich ook wel duidelijk waarom het zo gelopen is, vergeef het hem wel.
Maar een half jaar aan het lijntje worden gehouden en na een jaar zegt ie: ik vind toch dat we wat hadden.

Tsjah dat ramt er toch in.
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 22:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ach, als ik al die momenten op moet gaan noemen...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 22:20
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2005 @ 23:18 :
Ach, als ik al die momenten op moet gaan noemen...
en dat zal iedereen wel hebben
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-07-2005, 22:34
Li
Avatar van Li
Li is offline
Het moment dat mijn exvriendje zei dat ie dacht dat hij niet echt meer verliefd op me was
Nog 4/5 maanden daarna gedate (tot een maand geleden ongeveer), maar daar voelde ik me natuurlijk alleen nog maar slechter door uiteindelijk
Ik vind het nog steeds de meest speciale jongen die ik ken en als hij zou zeggen dat hij het weer opnieuw wil proberen, zou ik sowieso ja zeggen. Maar goed, dat wil hij niet en dat accepteer ik Nu gaan we als vrienden met elkaar om en dat gaat prima.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 22:44
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Ik heb niet echt een klote moment gehad, eigenlijk.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:01
Antinoniem
Antinoniem is offline
Ik ga me niet aanstellen ofsow, dus ik zeg: zo klote heb ik t vast niet gehad
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:04
Verwijderd
Een moment is niet echt te preciseren. Wat ik ooit heel jammer vond is dat het met een heel erg leuk meisje nooit meer is geworden dan een paar keer rotzooien, maar om daar nu nog om te treuren
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:09
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Dus jullie hebben echt nog nooit zon moment gehad van dat je denkt dat zij jou leuk vind en op het moment dat je naar haar toe wilt stappen dat ze er opeens met een andere jongen vandoor gaat om er vervolgens me te gaan staan lebberen?, geloof me ik zag in 1 keer de rest van het jaar in duigen vallen
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:14
Verwijderd
Elke dag moet ik met het feit leven dat ik haar bijna alleen maar in het weekend kan zien.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:17
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 09-07-2005 @ 00:09 :
Dus jullie hebben echt nog nooit zon moment gehad van dat je denkt dat zij jou leuk vind en op het moment dat je naar haar toe wilt stappen dat ze er opeens met een andere jongen vandoor gaat om er vervolgens me te gaan staan lebberen?, geloof me ik zag in 1 keer de rest van het jaar in duigen vallen
Je kan 't ook overdrijven hé. Dr zijn genoeg andere meisjes op de aarde. Als ze zoiets flikt is ze je toch niet waard. Daarnaast, de zomervakantie staat voor de deur (omg, wat een trieste zin). Ga lekker pimpen ofzo.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud

Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 23:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2005, 23:21
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Toen mijn ex-vriend, na me weer hoop gegeven te hebben, het na ruim een jaar uitmaakte en me daarna straal negeerde voor ruim een jaar.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:24
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 09-07-2005 @ 00:17 :
Je kan 't ook overdrijven hé. Dr zijn genoeg andere meisjes op de aarde. Als ze zoiets flikt is ze je toch niet waard. Daarnaast, de zomervakantie staat voor de deur (omg, wat een trieste zin). Ga lekker pimpen ofzo.
dat komt ook wel goed, het was ook alleen die avond . Maar het was geen fijn gezicht
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:42
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Ik koester klote momenten liever niet
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb het wel ooit meegemaakt dat een meisje verliefd was op me, en dat duidelijk liet merken, maar ik haar alleen maar als goede vriendin wilde. Toen kreeg ze een paar weken later iets met -toendertijd- m'n beste vriend. Een paar maanden later werd ik toch verliefd op haar, maar toen was ze natuurlijk bezet. Maar ze bleef maar doorflirten met me, we waren heel close, zo close dat je denkt: 'dat doe je toch alleen met je vriendje?' en er waren genoeg potentiël 'zoen-momenten'. Niet gedaan vanwege die vriend. Het waaide over van haar kant. Nu zijn we anderhalf jaar verder, spreek ik die 'vriend' nooit meer (heeft nu iets met m'n ex) en heb er nu spijt van dat ik toen nooit iets gedaan heb.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:47
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
je doet het er gewoon om
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:52
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 09-07-2005 @ 00:47 :
je doet het er gewoon om
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Outlaw schreef op 09-07-2005 @ 00:47 :
omgwtfrofl
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 00:50
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
kutste moment was dat ik toendertijd mijn vriendin gedumpt heb.
Ik wilde het eigenlijk niet, maar het was eigenlijk de enige oplossing omdat ze tegen me gelogen had over iets waar je niet over hoort te liegen (wat precies laat ik even achterwege).
Ik gaf erg veel om haar, maar ik voelde dat ik eigenlijk geen keus had.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 01:12
XxXgekkieXxX
XxXgekkieXxX is offline
tja dat was bij mijn ex...

ik had net iets met hem.
hij was een middag bij me en dat was echt heel leuk enzo en dat vond hij ook( dacht ik teminste)
toen hij thuis op msn kwam zei hij dat het uit was en me voorlopig niet wou zien
snapte er natuurlijk niets van...

2 dagen later belde hij me op en zei dat hij toch wel graag bij me wilde zijn en vroeg of hij die middag langs kon komen.
nou om mij kon dat wel, hebben toen heel wat afgepraat en toen vroeg hij mij of ik hem terug wilde?
ik zei dat ik dat wel wilde maar bang was dat het net zoals de vorige keer zou zijn toen hij weer thuis was...|
hij zei dat,dat niet zou gebeuren dus geloofde ik hem want ik was echt heel erg gek op hem...

na een dag of 5 kreeg ik van een vriendin van me te horen dat ze hem op stap gezien heeft en dat ze hem met 3 andere meisjes heeft zien zoenen

ik hem op bellen en vragen of het waar was....
was het ook nog zo

de reden: hij wou weten wie beter zoende want hij wou liever iets met een meisje dat super goed zoende ( die het beste zoende van die 4 dus.....)

toen voelde ik me echt klote!!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 02:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
XxXgekkieXxX schreef op 09-07-2005 @ 02:12 :
tja dat was bij mijn ex...
Wat een loser.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 09:33
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
XxXgekkieXxX schreef op 09-07-2005 @ 02:12 :
verhaal
Whahahaahahaha, hoe supertriest kan iemand zijn
Gelukkig kwam je er snel achter
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2005, 10:06
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Dat is gewoon te hard..

het kutste bij mij was geloof ik bij een ex van mij, waar ik te vaak iets mee gehad heb.
We hadden al een keer met elkaar gehad, en dat ging uit, en toen bleef het gewoon bij daten. En af en toe zoenen.
Toen werd het weer iets closer, gezoend, daarna weer ruzie en weer goed.
Maar toen het echt close werd, spraken we af dat als het iets werd, dat het goed zou zijn.
Op een vrijdagavond was hij bij mij thuis, en vertelde hij dat hij weer verliefd op mij was. We zoenden, en de avond daarop zoende hij weer met iemand anders. Ik natuurlijk heel boos, maar vergaf het hem toch, daarna zei hij dat hij weer verliefd op mij was, de volgende dag lag hij in bed met iemand anders! Hij zei dat het bij 1x bleef, en dus ik zei, beloofd?
Nou, dat was beloofd. Bleef dus niet bij 1x, elke week sliepen ze wel een paar keer bij elkaar, terwijl ze niks hadden..
Toen ging er een hele tijd voorbij, en praatte ik lang niet met hem, en na een tijdje vroeg hij of ik film kwam kijken.
Weer gezoend, heel speciaal enzo, de dagen erna liet hij niks meer van zich horen. Toen heb ik hem gezegd, dat ik er een punt achter zette. En dat heb ik nog steeds gedaan.
Hele tijd geen contact gehad, en kreeg ik ineens een smsje ' ik mis je'. Ben ik maar niet op ingegaan..
Ik heb nu een heel lief vriendje en ik met die ex ben ik nu gewoon goede vrienden..
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 10:22
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-07-2005 @ 00:04 :
Een moment is niet echt te preciseren. Wat ik ooit heel jammer vond is dat het met een heel erg leuk meisje nooit meer is geworden dan een paar keer rotzooien, maar om daar nu nog om te treuren
bloempje?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 11:24
Jones
Citaat:
Reverend schreef op 09-07-2005 @ 00:14 :
Elke dag moet ik met het feit leven dat ik haar bijna alleen maar in het weekend kan zien.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 11:33
juno
Avatar van juno
juno is offline
Iedere keer als hij me weer opzoekt als het weer uit is met een vriendin, en iedere keer dat hij me weer op mijn hart trapt door te zeggen dat hij nooit om me gegeven heeft als hij weer een nieuwe vriendin heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 11:45
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
juno schreef op 09-07-2005 @ 12:33 :
Iedere keer als hij me weer opzoekt als het weer uit is met een vriendin, en iedere keer dat hij me weer op mijn hart trapt door te zeggen dat hij nooit om me gegeven heeft als hij weer een nieuwe vriendin heeft.
wat een flikker
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 11:56
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Een geil smsje krijgen van een lekker ding terwijl je beste vriend de telefoon in zn hand heeft voor 5 minuten, en er dan achter komen dat die vriend haar broer is, terwijl hij dat leest.

Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 14:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Als ik mijn ex weer tegenkom en hij weer ontzettend aan me zit en dan vervolgens mij gaat vertellen wat hij nu weer heeft rondgescharreld....
En dan vervolgens wel tegen anderen zeggen dat hij me terug wil maar er zelf niets aan gaat doen waaaaaaardeloze kerel
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
SupaS* schreef op 09-07-2005 @ 12:56 :
Een geil smsje krijgen van een lekker ding terwijl je beste vriend de telefoon in zn hand heeft voor 5 minuten, en er dan achter komen dat die vriend haar broer is, terwijl hij dat leest.

Haha.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
vampire_esje schreef op 08-07-2005 @ 20:04 :
dat ik lingerie (babydoll) had gekocht en het aantrok waar mijn inmiddels exvriend bij was... toen hij het resultaat bekeek zei hij: "weet je, je buik is best wel te zien, in deze kleding"

kan je begrijpen dat ik in huilen uitbarstte?

Vampire_esje
Zo ken ik er ook nog één.

Ik zou meegaan naar zijn gala, maar voelde me super onzeker, omdat ZIJ (het meisje waar hij het ooit om had uitgemaakt) er ook zou zijn en met haar nog een ander ongelofelijk mooi ding. Nou was mijn exvriend sowieso niet iemand die onder stoelen of banken stak dat hij andere meisjes/vrouwen mooi cq. geil vond, dus had ik heel er het gevoel dat ik met hen moest concurreren, maar ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen.

Een paar avonden van tevoren bel ik hem half huilend op dat ik me zo rot voelde en dat ik niet mee wilde, omdat ik zo graag met die meisjes wilde concurreren en dat ik zo graag voor hem het mooiste meisje wilde zijn alleen dat ik wist dat ik dat tóch nooit zou zijn.
En toen zei hij: "Ik zou natuurlijk ook liegen als ik zou zeggen dat je dat wel zou zijn, hè"


nice.

Edit: en zo zou ik in principe nog wel even door kunnen gaan

Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 22:14
Verwijderd
Citaat:
vampire_esje schreef op 08-07-2005 @ 20:04 :
dat ik lingerie (babydoll) had gekocht en het aantrok waar mijn inmiddels exvriend bij was... toen hij het resultaat bekeek zei hij: "weet je, je buik is best wel te zien, in deze kleding"

kan je begrijpen dat ik in huilen uitbarstte?

Vampire_esje
Ik had 'm op z'n smoel geramd. Of eens fijntjes een opmerking maken over zijn gevoelige punten.

Ontopic: Oh jezus, ik weet er meer dan genoeg Maar goed, ik vond het even kut om afgewezen te worden, als om een toenmalig vriendje te dumpen.

Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 22:19.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 15:43
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Dat mijn vriend het na anderhalf jaar uitmaakte! Toen ik hoorde dat hij na een maand met een ander meisje zoende voelde ik me ook kut. Mijn liefdesverdriet was toen geen kort moment maar wel maanden, maarja..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 16:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat ik voor het eerst in m'n leven verliefd ben geworden op iemand die hetzelfde voelt voor mij, en dat ik 'm dan steeds 2/3 maanden moet missen. En dat het wel een aantal jaar gaat duren voordat daar verandering in kan komen.
En dat het zo'n pijn doet dat ik niet meer weet of ik er wel mee door kan gaan...
Teringbuitenlanders ook.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:11
Desolation
Desolation is offline
De keer toen ik seks had met een meid die ik al maanden leuk vond.

Dat was natuurlijk niet klote, wel dat ik daarna natuurlijk erg blij was en ze een weekje later vertelde dat ze een relatie toch niet zag zitten.

K-LT-E
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het kloterigste was eigenlijk wel toen mijn ex het overwachts uitmaakte. Best hard van mijn roze wolk afgeflikkert toen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Begin van een verhaal.
Vlooienband
20 18-01-2003 03:02
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.