Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2010, 12:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat was niet helemaal af te leiden uit je post.
Jij hebt gewoon niet goed opgelet bij dat filmje!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 07-06-2010, 12:59
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hallo! Ik heb nu eigenlijk Textiel ;x

Elke klas heeft 1x per jaar corvee en dan gaan er elke dag 3 kinderen de kantine + hal schoonmaken. Ik hoorde daar vandaag niet bij maar was het vrijdag vergeten en kon zo corvee inhalen en Textiel missen .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-06-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ach... dat stuk was vijf jaar geleden!

En zo erg was het allemaal niet hoor. Er gebeuren wel ergere dingen op het toneel. Hij zag even niet, en daarna gewoon weer wel. En daarnaast; wat zouden we dan voor goedje moeten gaan gebruiken?
Geen idee, water met een kleurstof? Ik weet niet hoe agressief wijn/druivensap is, maar als het oogletsel zou kunnen veroorzaken zou ik het toch niet gebruiken.
Oud 07-06-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt gewoon niet goed opgelet bij dat filmje!
Ik ga niet de inhoud van elk filmpje tot in detail onthouden.
Oud 07-06-2010, 13:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
http://www.ourkitchensink.com/2010/0...hildrens-books
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-06-2010, 13:03
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Textiel is een vak?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-06-2010, 13:03
Verwijderd
hm is het t-shirt weer of longsleeve weer?
Oud 07-06-2010, 13:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hm is het t-shirt weer of longsleeve weer?
Volgens mijn gradendingetje is het 14 graden (Den Haag). het zal niet veel warmer zijn bij jou, dus shirt + vest? Mocht de zon nog doorbreken..

Citaat:
Ik ga niet de inhoud van elk filmpje tot in detail onthouden.
Misschien ligt het eraan dat ik dat filmpje gister nog heb gezien
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Volgens mijn gradendingetje is het 14 graden (Den Haag). het zal niet veel warmer zijn bij jou, dus shirt + vest? Mocht de zon nog doorbreken..
Brr. Longsleeve dus. Ik heb geen vertrouwen in de zon vandaag
Oud 07-06-2010, 13:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Brr. Longsleeve dus. Ik heb geen vertrouwen in de zon vandaag
ik ook niet, maar je kan het altijd proberen! En het voelt hier niet echt als 14 graden hoor, heb het wel behaaglijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
ik ook niet, maar je kan het altijd proberen! En het voelt hier niet echt als 14 graden hoor, heb het wel behaaglijk.
Ik moet zo toch nog even langs de supermarkt dus dan zal ik het eens beoordelen.
Oud 07-06-2010, 13:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
OMG de zon schijnt sann
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:10
Verwijderd
Ik geloof er niks van! Hier is het iig nog zwaar bewolkt.
Oud 07-06-2010, 13:11
Verwijderd
Oh: "Vanmiddag is het op de meeste plaatsen droog en breekt de zon vooral in de zuidelijke helft van het land af en toe door"

Hm. Ik moet naar Amsterdam, ik zit nu in Utrecht, ik denk niet dat ik zon ga zien vandaag.
Oud 07-06-2010, 13:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, nu niet meer. Maar ik zweer het, hij scheen echt, wel 20 seconden! Er is nog hoop
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:12
Verwijderd
De zon schijnt altijd!!!1111~
Oud 07-06-2010, 13:12
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Textiel is een vak?
Ja .

Iets anders: WAT IS THE SECRET STOM .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-06-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Nee, nu niet meer. Maar ik zweer het, hij scheen echt, wel 20 seconden! Er is nog hoop


maar dan is 14 graden nog koud. Ik heb een mooie outfit bedacht, dus ik ga me niet meer bedenken.
Oud 07-06-2010, 13:12
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
hm is het t-shirt weer of longsleeve weer?
Absoluut longsleeve.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-06-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ja .

Iets anders: WAT IS THE SECRET STOM .
Yuk. Ben je 'm aan het lezen?
Oud 07-06-2010, 13:14
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik heb een stukje gelezen uit nieuwsgierigheid, maar goffer wat stom. Ze zouden de hele boel door de versnipperaar moeten trekken .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-06-2010, 13:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De zon schijnt altijd!!!1111~

Citaat:


maar dan is 14 graden nog koud. Ik heb een mooie outfit bedacht, dus ik ga me niet meer bedenken.
dan niet, dan niet.

Ik ga een film kijken (Veronika decides to die), misschien is die wel net zo slecht als die van gisteravond, maar dan heb ik wel meer ruimte op mijn pc om nieuwe slechte films te 'kopen'
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:20
Verwijderd
goedemiddag
Ik heb een nieuwe bikini gehaald.
Oud 07-06-2010, 13:22
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
In The Secret gaat Byrne erg ver met haar stelling dat gedachten alles bepalend zijn. Zo worden mensen volgens Byrne dik door dikke gedachten en niet doordat zij teveel eten. “Eten is niet verantwoordelijk voor gewichtstoename. Gedachten zijn immers de primaire oorzaak van alles, al het andere is gevolg. Denk volmaakte gedachten en het resultaat moet een volmaakt gewicht zijn.''

Even verder schrijft Byrne dat veroudering en ziekte slechts de gevolgen zijn van onvolmaakte gedachten. Zij geeft een voorbeeld van een vrouw die genezen is van borstkanker zonder chemo kuur of andere medische behandeling. Volgens Byrne bewijst dit dat je je kunt denken naar volmaakte gezondheid, het volmaakte lichaam, het ideale gewicht en de eeuwige jeugd. "Als je maar consistent volmaakte gedachten denkt. "

Verdomme zeg
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-06-2010, 13:23
Verwijderd
Hoi Queasy Wat voor bikini?
Oud 07-06-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
In The Secret gaat Byrne erg ver met haar stelling dat gedachten alles bepalend zijn. Zo worden mensen volgens Byrne dik door dikke gedachten en niet doordat zij teveel eten. “Eten is niet verantwoordelijk voor gewichtstoename. Gedachten zijn immers de primaire oorzaak van alles, al het andere is gevolg. Denk volmaakte gedachten en het resultaat moet een volmaakt gewicht zijn.''

Even verder schrijft Byrne dat veroudering en ziekte slechts de gevolgen zijn van onvolmaakte gedachten. Zij geeft een voorbeeld van een vrouw die genezen is van borstkanker zonder chemo kuur of andere medische behandeling. Volgens Byrne bewijst dit dat je je kunt denken naar volmaakte gezondheid, het volmaakte lichaam, het ideale gewicht en de eeuwige jeugd. "Als je maar consistent volmaakte gedachten denkt. "

Verdomme zeg
Achja, de zoveelste kwakzalver.
Oud 07-06-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Hoi Queasy Wat voor bikini?
een hele mooie Ja kan ik niet echt uitleggen. Ik zoek wel een plaatje op.
Oud 07-06-2010, 13:30
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
@ Kazet: Genoeg kwakzalver om Harry Potter te outsellen . Echt te triest.
Haar idee is in één zin dat je gewoon op je krent kan zitten, beetje positief na moet denken en dat dan al je wensen uitkomen.
En ze denkt ook dat alle ziekten, ongelukken, natuurrampen etc. gevolg zijn van negatieve gedachten, echt wtf.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-06-2010, 13:34
Verwijderd


dit is het alleen dat broekje is niet zo lang, maar gewoon een normaal wat hoger uitgesneden broekje, dus niet zo'n broekje met halve pijpjes maar gewoon een normaal ding.

snap je?
Oud 07-06-2010, 13:36
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


dit is het alleen dat broekje is niet zo lang, maar gewoon een normaal wat hoger uitgesneden broekje, dus niet zo'n broekje met halve pijpjes maar gewoon een normaal ding.

snap je?
ik snap het, tof
Oud 07-06-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
@ Kazet: Genoeg kwakzalver om Harry Potter te outsellen . Echt te triest.
Haar idee is in één zin dat je gewoon op je krent kan zitten, beetje positief na moet denken en dat dan al je wensen uitkomen.
En ze denkt ook dat alle ziekten, ongelukken, natuurrampen etc. gevolg zijn van negatieve gedachten, echt wtf.
Tja, de meeste mensen zijn nu eenmaal domme mensen die te achterlijk zijn hun reet af te vegen (vandaar ook dat veel mensen naar stront ruiken). Eigenlijk zou iedereen die dit boek koopt door de overheid onder curatele gesteld moeten worden.
Oud 07-06-2010, 13:38
Verwijderd
Citaat:
ik snap het, tof
Ik vond hem wel tof.
Je had alleen zoveel soort =\
Oud 07-06-2010, 13:39
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
@ Kazet: Moah, volgens mij zijn de kopers vooral vadsige, uitgezakte mannen en vrouwen van middelbare leeftijd met een kantoorbaantje en vervelende kinderen en hopen zo weer atletisch, rimpelloos en stinkend rijk te worden.
En Oprah heeft het gepromoot, dus dan breng je ook meteen de halve Amerikaanse vrouwelijke bevolking aan het boek .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-06-2010, 13:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat lange broekje vond ik inderdaad wel vrij lelijk, dus gelukkig heb je een goede keuze gemaakt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-06-2010, 13:41
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind gewone broekjes vaak ook mooier dan die boxermodellen. Ik vind die surfersbroeken helemaal vaag.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-06-2010, 13:41
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
En Oprah gelooft erin omdat zij vroeger straatarm was en nu wel vet invloedrijk is en een talkshow heeft, maar dat is natuurlijk kak want er zijn vast miljoenen Afro-Amerikaanse meisjes die hetzelfde willen en bij wie dat never ever gaat lukken.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-06-2010, 13:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Even iets heel randoms, in die film zit prof Lupin/Lupos (Harry potter). ik herkende hem niet eens, tot hij ging praten
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-06-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
En Oprah gelooft erin omdat zij vroeger straatarm was en nu wel vet invloedrijk is en een talkshow heeft, maar dat is natuurlijk kak want er zijn vast miljoenen Afro-Amerikaanse meisjes die hetzelfde willen en bij wie dat never ever gaat lukken.
Inderdaad.
"Maar die willen het niet graag genoeg"
Oud 07-06-2010, 13:44
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Psies .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-06-2010, 13:45
Rationeel
Rationeel is offline
de tekenaar heeft tijdens zijn wandeling blijkbaar een mooi veertje gevonden en die heeft hij nu bovenop zijn monitor geplakt

en nu zie ik af en toe een stel ogen boven het ding uitkomen en lijkt hij net hiawatha
Oud 07-06-2010, 13:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Inderdaad.
"Maar die willen het niet graag genoeg"
Alles wat je niet kunt wil je niet graag genoeg tegenwoordig .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-06-2010, 13:46
Rationeel
Rationeel is offline
tot zover het hoogtepunt van mijn dag
Oud 07-06-2010, 13:46
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Nou ik peer 'm naar de les, toedels!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-06-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
de tekenaar heeft tijdens zijn wandeling blijkbaar een mooi veertje gevonden en die heeft hij nu bovenop zijn monitor geplakt

en nu zie ik af en toe een stel ogen boven het ding uitkomen en lijkt hij net hiawatha


Volgens mij vermaak jij je echt overal prima met je eigen gedachten of niet?
Oud 07-06-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
tot zover het hoogtepunt van mijn dag
In dat geval: awh *aai*

Mijn hoogtepunt is dat ik al 5 verschillende kleuren nagellak heb geprobeerd om er vervolgens weer af te halen. En het wordt toch maar weer standaard blank, as usual. Prf. Ik heb meer spanning in mijn leven nodig!
Oud 07-06-2010, 13:49
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:


Volgens mij vermaak jij je echt overal prima met je eigen gedachten of niet?
ik verveel me nooit
Oud 07-06-2010, 13:49
Verwijderd
Het hoogtepunt van mijn dag was taart ik koos Zweedse roomvlaai.
Oud 07-06-2010, 13:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het hoogtepunt van mijn dag was taart ik koos Zweedse roomvlaai.
Omg jaloers . Mijn hoogtepunt van de dag was wakker worden naast mijn vriendje met de geur van versgebakken broodjes .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-06-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Dat lange broekje vond ik inderdaad wel vrij lelijk, dus gelukkig heb je een goede keuze gemaakt.
Ja doe ik altijd
nee ik heb gewoon een normaal broekje.

en tink ik loop al een paar jaar in van die lange mannelijke zwemshorts.
Ze zitten fijn, en op vakantie voetbal ik er altijd mee
Oud 07-06-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Het hoogtepunt van mijn dag was taart ik koos Zweedse roomvlaai.
weetje wat lekker is. De daim taart bij de ikea
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.