Oud 23-07-2013, 23:19
Verwijderd
Ik vind het zo gek: alleen fatsoenlijk spellen wanneer je erop let. Vanaf een bepaald moment doe je het toch automatisch goed? Net zoals standaard géén scheetjes laten in gezelschap, daar hoef je ook geen moeite meer in te steken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2013, 23:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Tja, in mijn ervaring blijkt dat als er bijvoorbeeld per e-mail veel wordt gecommuniceerd en dat je met hoge frequentie vragen krijgt of ergens moet op antwoorden dat men dan (intern) meer waarde hecht aan de reactietijd en je antwoord, hoe dat dan geschreven is is van minder belang. Niet dat ik dat een goede ontwikkeling vind, dat wederom gezegd hebbende Maar ik typ ook vaak blind complete zinnen en ram dan meteen op ctrl-enter; om dan pas te realiseren van "hmm, dat kon fraaier"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 23:26
Verwijderd
Maar dat is juist wat ik niet snap. Mijn snelste variant is er een met correcte spelling, inmiddels.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 23:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
dan ga je nog niet snel genoeg ;d

Maar nee, dat eeuwige geneuzel; als taal niet je ding is en je functioneert verder prima; lekker boeiend; als je het maar goed doet als het er op aan komt. Ik kijk bij sollicitanten voor mijn 'afdeling' ook niet pietjeprecies naar taalgebruik in hun CVs, het blijven immers (voornamelijk) ITers. Spelfouten zijn uit den boze natuurlijk, dat wel; maar kromme zinnen, och.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo gek: alleen fatsoenlijk spellen wanneer je erop let. Vanaf een bepaald moment doe je het toch automatisch goed? Net zoals standaard géén scheetjes laten in gezelschap, daar hoef je ook geen moeite meer in te steken.

Helemaal mee eens overigens.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 07:18
Verwijderd
Citaat:
'fantasy' en 'larp' zijn trouwens engelstalige (leen)begrippen
Dus? Onze hele taal zit vol met leenwoorden en -begrippen, we verpesten zelfs woorden die oorspronkelijk Nederlands waren omdat we ze opnieuw willen vertalen nadat een andere taal het heeft overgenomen. Dat betekent toch niet dat je maar in het Engels moet gaan brallen, omdat je in de waan bent dat het beter klinkt en dat je het fatsoenlijk kan? Dat je dat doet als er buitenlandse larpers bij zijn of om binnenspelse redenen (op Kederan zijn er bijvoorbeeld geen verschillende talen, maar spreken met dieren gebeurt in het Engels zodat iemand die die vaardigheid niet heeft, weet dat hij dat niet kan verstaan), prima natuurlijk, voor de rest vind ik het gewoon belachelijk.

Citaat:
Ik vind het zo gek: alleen fatsoenlijk spellen wanneer je erop let. Vanaf een bepaald moment doe je het toch automatisch goed?
Dat heb ik dus ook, dat je bepaalde dingen in snelheid verkeerd typt door verkeerde toetsen te gebruiken, kan ik begrijpen, maar standaard simpele spelling? Daar is wel mijn grootste angst over mijn hoofd ontstaan, toen ik merkte dat dat ik opeens moest nadenken over ij/ei en dat er dt-fouten verschenen terwijl ik dat altijd vanzelf goed heb gedaan. Als je dan plots een 'ik wordt' ziet verschijnen en dat zelfs een paar keer, dan is dat behoorlijk eng in combinatie met alle andere klachten
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 09:42
Verwijderd
Stelletje aanstellers.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 17:51
Verwijderd
Ik had helaas geen camera of telefoon bij me, maar in de bart smit stond achterop de verpakking van een opblaasbal "de bal is veilig en ligt"
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 18:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik had helaas geen camera of telefoon bij me, maar in de bart smit stond achterop de verpakking van een opblaasbal "de bal is veilig en ligt"
Dat klopt toch? Of zweefde de bal?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 09:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb vaak dan mannen sektarische opmerkingen tegen me maken
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 09:18
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 09:59
Verwijderd
Kan wel. Op zich.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 20:52
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
"Hey, wil je bij de illuminati?"
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 17:33
Verwijderd
Dit begint hier echt mijn favoriete topic te worden
Nog een leuke:

Citaat:
als je het echt niet kunt loslaaten zou je haar gewoon recht in haar gezicht moetten zeggen wat je voor haar voeld en dan kijken wat er van komt, erger zal het waarscheinlijk toch niet worden?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 22:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
http://www.niekolaas-vriezenveen.nl/
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Was hij aardig ( dronken) zo ja misschien heeft hij meer toe gelaten omdat hij zo dronken was. Vrijgezellen feestjes zijn in mijn ogen ( meestal meer zuippartijen) en zijn vrienden misschien hebben ze toch een soort bar gekozen met wat ( speciale dame.s die wel wat verder gaan dan de normale vrouw) Het is een soort jacht tussen mannen van wat en hoe en wat gaan we doen en hoe laten we hem vergeten dat hij geen vrijgezel meer is maar ( gaat trouwen en dan (vast gesnoeid zit in het huwelijk).
de plaatsing van de haakjes
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 15:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Erco
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 20:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
mijn zoon en ik zijn verkocht aan
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 10:45
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
de plaatsing van de haakjes
Ik denk dat er aanhalingstekens bedoeld werden, maar dan nog is het om te lachen/huilen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 12:15
Verwijderd




Edit: oh in het Duits schijnt het wel te kloppen. Jammer.

Laatst gewijzigd op 06-08-2013 om 12:20.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 12:32
Verwijderd
Ja eh waarom zouden ze het twee keer erop zetten natuurlijk is het dan een andere taal.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 14:01
Verwijderd
Ik dacht Engels popje.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 20:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind het wel tellen hoor
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-08-2013, 08:18
Verwijderd
Van het MVV-forum, uit een verhitte discussie of we wel of niet naar de wedstrijd tegen Jong Twente moeten gaan.

Citaat:
Ik denk dat je ONVOLWAARDIG achter MVV moet blijven staan en de jongens, die hand onder de riem moet steken waardoor ze net dat beetje extra krijgen waardoor een goed resultaat neergezet kan worden.


Hoe doe ik dat, onvolwaardig achter MVV staan? Mijn been afhakken en dat been niet meenemen naar MVV of zo? Of moet ik het in overdrachtelijke zin zien? De ene minuut MVV supporteren en de volgende minuut de tegenstander aanmoedigen?

En de jongens een hand onder de riem steken? ik dacht dat de voetbalwereld zo homofoob was?

Daarnaast staat er een willekeurige komma.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2013, 16:01
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Op Fok:

Citaat:
Op woensdag 7 augustus 2013 00:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:


Nawijn heeft een karaktinuur van zichzelf gemaakt
Y U rapin' ma langwits
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2013, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Hoi ik ben ook leschisch maaar ik benmaar 12 sorry
Met citaat reageren
Oud 14-08-2013, 18:07
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik vind het zo gek: alleen fatsoenlijk spellen wanneer je erop let. Vanaf een bepaald moment doe je het toch automatisch goed? Net zoals standaard géén scheetjes laten in gezelschap, daar hoef je ook geen moeite meer in te steken.
Om eerlijk te zijn heb ik nog wel moeite met spelling. Vandaar dat ik er ook altijd op moet letten en belangrijke teksten door een andere moet laten controleren.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 15:46
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
In een vacature bij de functie-eisen:

Citaat:
In het bezit van eigen appartuur (maar dat is geen pre).
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 05:27
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Hallo,

Op een feest in januari kreeg iemand een paar meter van me vandaan een epileptische avond.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 10:09
Verwijderd
Dat is geen criminele pleging maar je hersenen die even een ander bekend pad bewandelen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 10:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vermoed maar zo dat het om het woordje avond gaat... Want, zeg nou zelf, wie krijgt er nou een epileptische avond?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 11:11
Verwijderd
Ja en daar zeg ik over dat dat hetzelfde is als forumlier typen. Geen taalfout maar een typfout.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
FACILTAIRE DUIZENDPOOT ZOEKT UITDAGING IN GROTE STAD!
Wie kan mij helpen bij mijn zoektocht naar een nieuwe uitdaging op het gebied van planning/faciltiaire ondersteuning? Na het HBO facilty management heb ik inmiddels 5 jaar werkervaring opgedaan in de recreatiebranche, klantenadvies en verkoop en faciltair management. Nu ben ik toe aan een uitdaging in een grote stad, ergens tussen Gent en Amsterdam. Ik weet van aanpakken, leen graag oplossingen uit andere sectoren, behoud het overzicht en streef altijd naar verbetering. Daarom wil ik iedereen vragen die iets voor mij kan betekenen, een berichtje achter te laten. Bij voorbaat dank!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Een aardige man kon de familie van de vriendin van mijn oom en had me erheen gebracht.
oei.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vermoed maar zo dat het om het woordje avond gaat... Want, zeg nou zelf, wie krijgt er nou een epileptische avond?
Och, het lijkt mij een bewuste woordkeuze.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 16:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op het vivaforum een geheel nieuwe variatie op sowieso:

Citaat:
seau oui seau
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 16:48
Verwijderd
Wow
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 16:54
Verwijderd
ik zag hem net ook.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 21:26
Verwijderd
Maar dat is een grapje toch!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 23:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee
Hele zin:
Citaat:
Niet voor je partner, maar een dieet voor je dochter zou seau oui seau niet verkeerd zijn, denk ik.
link naar post:
http://forum.viva.nl/forum/Relaties/...essages/204776
(eerste reactie)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 08:53
Verwijderd
Oh god dat topic en al die vivawijven
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 21:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ondeveer
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 21:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oei.
Bekende fout voor een Limburger, kennen en kunnen lijken veel op elkaar in het Limburgs (maar daarom niet minder erg ).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 21:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Tijdens een of ander rampen-tijdens-het-racen programma op RTL5: "deze fatale botsing zou hem wel eens fataal kunnen zijn".
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Nee
Hele zin:
link naar post:
http://forum.viva.nl/forum/Relaties/...essages/204776
(eerste reactie)
Maar misschien heeft ze een man op FOK die heaumeau spelt en vindt ze het leuk om dat overal bij te doen! Dat kan toch niet per ongeluk zijn
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
ik ben Dj en licht en geluid techniekus
ik wil ook een techniekus
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 12:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word net uitgenodigd voor een feestje:

Er is een bbq op de lokatie en aan overkant terijn een supermarkt

Wil je pivetie moet je tent mee nemen


De rest is niet veel beter, maar pivetie moest ik echt even over nadenken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 12:54
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Privacy?

Pivetie. Hoe komt iemand nou bij die spelling?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 12:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Er wordt zeker op die barbecue ook een boekverbranding van het Groene Boekje georganiseerd?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 13:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken vuurwerk artikelen
kevinkuyer
0 05-01-2010 11:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 19:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 11:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.