Oud 27-07-2011, 03:15
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
in F#majeur
Kaas is lekker
Kaas is lekker holadiejee
Heeeeeela hela hela hooooo lala -,-

Laatst gewijzigd op 31-07-2011 om 04:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2011, 02:19
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
Uppppp
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 21:06
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
Leess :boos:
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 21:12
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Dat is niet hoe het hier allemaal in z'n werk gaat. Men gaat jouw topic(s) niet lezen omdat jij het hen beveelt. Men leest en reageert als men iets te zeggen heeft/iets wil zeggen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 22:00
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
:/
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 22:06
Verwijderd
Nou, ik las de helft en kon het toen niet meer opbrengen verder te lezen want ik vind het slecht. Het heeft ook niet zoveel met poëzie te maken, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 00:16
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
Citaat:
Nou, ik las de helft en kon het toen niet meer opbrengen verder te lezen want ik vind het slecht. Het heeft ook niet zoveel met poëzie te maken, lijkt me.
Das jouw mening, ik vind jouw stuff dan weer niks
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 00:24
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ja, het is logisch dat dat haar mening is. Niemand gaat hier universele waarheden verkondigen.

Om toch ontopic te gaan: Ik heb moeite te geloven dat wat er in de lyrics staat oprecht is. De lyrics zelf vind ik cliché.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 02:40
Verwijderd
Citaat:
Das jouw mening, ik vind jouw stuff dan weer niks
Dat is echt zo'n oog om oog, tand om tand post. Iedere achtergestelde dwaas die liefde heeft voor de taal die hij nooit heeft mogen smaken weet dat Quis meer uit haar kleine pink tovert dan jij wil toegeven. Volgens mij ben je vooral chagrijnig dat Geel je op je plaats heeft gezet met je gedrein om meer reacties.

Overigens lijken je lyrics erg op die van een 15jarige en ik kan het weten, want op mijn 15e schreef ik de geweldige song 'suicide'. Wel met muziek, daarentegen. Ze zijn niet bijzonder, ze zijn in het Engels en ze zijn overdreven. Als je wil schrijven, begin in je moedertaal en lees eens iets over dichten. En als je songteksten wil schrijven, zou ik meer luisteren naar je favoriete artiesten.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 04:20
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
Ik ben dan ook 16 jaar?
En wat is er mis met engels, ik prefereer engels.
@dat eerste: moet jij weten.
En ik luister genoeg naar mn favoriete artiesten
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Das jouw mening, ik vind jouw stuff dan weer niks
Jij kent mijn ''stuff'' helemaal niet en inderdaad, dat is mijn mening, maar daar vroeg je toch om?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dan ook 16 jaar?
Ohhhhhhhh sorry, een wereld van verschil ja! Nu moet ik mijn woorden wel terugnemen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 12:18
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
Citaat:
Jij kent mijn ''stuff'' helemaal niet en inderdaad, dat is mijn mening, maar daar vroeg je toch om?
Ik kan lezen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 12:19
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
Citaat:
Ohhhhhhhh sorry, een wereld van verschil ja! Nu moet ik mijn woorden wel terugnemen.
Waow, ik zou BIJNA zeggen dat je het niet meent en sarcastisch doet :0
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 15:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
En wat is er mis met engels, ik prefereer engels.
Dat je moederstaal Nederlands is, dát is er mis met Engels. Dus dat je beter Nederlands kunt schrijven, en niet in het overgewaardeerde Engels waar je helemaal niet zo thuis in bent als in het Nederlands.

Verder heb ik niet verder gelezen dan één couplet of strofe, hoe je het ook noemen wilt, omdat ik me irriteerde aan het Engels. Vind ik niet prettig lezen en meestal kelderen mijn verwachtingen dan enorm, ook.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 18:45
Verwijderd
Kinderachtig hoor, als mensen je niet waarderen, om dan maar alles te verwijderen. Je lijkt wel 15!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 04:30
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
Citaat:
Dat je moederstaal Nederlands is, dát is er mis met Engels. Dus dat je beter Nederlands kunt schrijven, en niet in het overgewaardeerde Engels waar je helemaal niet zo thuis in bent als in het Nederlands.

Verder heb ik niet verder gelezen dan één couplet of strofe, hoe je het ook noemen wilt, omdat ik me irriteerde aan het Engels. Vind ik niet prettig lezen en meestal kelderen mijn verwachtingen dan enorm, ook.
Ik zie dat jij ook ook heel erg thuis bent in het nederlands: irriteerde AAN het Engels?
Sorry dat ik het zeg, maar als ik Engels wil praten/preferen/schrijven, dan doe ik dat, wie denk jij te zijn om daar wat van te zeggen.
@mutant, goeiuh maaaaaaan
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 13:28
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Let op je toon. Iedereen hier heeft het recht te vertellen wat hij/zij denkt. Het is aan jou om er wel of niet iets mee te doen. Als je niet tegen zulke kritiek kunt, post dan niet.

Maar, ik zou je aanraden om wel je werk te posten, aangezien men hier alleen maar wil helpen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-07-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
in F#majeur
Kaas is lekker
Kaas is lekker holadiejee
Heeeeeela hela hela hooooo lala -,-
Ik vind dit een mooi voorbeeld van de kracht van moderne poëzie. <3 Vooral dat laatste teken - het is iets Japans, toch? Voor eeuwige liefde? Ik vind het heel bijzonder hoe je eeuwige liefde met kaas in verband brengt. Een onverwachte noot! En, dude, respect voor hoe je allemaal doet in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2011, 00:45
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik vind dit een mooi voorbeeld van de kracht van moderne poëzie. <3 Vooral dat laatste teken - het is iets Japans, toch? Voor eeuwige liefde? Ik vind het heel bijzonder hoe je eeuwige liefde met kaas in verband brengt. Een onverwachte noot! En, dude, respect voor hoe je allemaal doet in dit topic.
Ik houd van je, Azèche.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2011, 12:44
DerMarlon
Avatar van DerMarlon
DerMarlon is offline
kaas is zo fucking epic
__________________
'N with your b*tchslap rappin' 'n your cocaine tongue, you get nothing done'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Zoek je een liedje? nr21
Verwijderd
500 04-01-2007 22:38
Muziek Maudlin/ TAP/ BND Gratis Concert 9 December In Willemeen Arnhem
Ghoulliette
70 10-12-2005 10:09
Muziek London Calling
innogen
59 10-11-2005 10:08
Muziek Tol Hanse - Big City
Maradinus
7 05-07-2005 23:50
Muziek Nieuwe Korn
Carn
43 29-06-2003 13:57
Muziek het grote hip hop forum
boheempje
40 07-04-2003 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.