Oud 17-12-2002, 12:31
anarpunk
anarpunk is offline
'Conservatieven De Jong hebben steun extreem-rechts'

Uitgegeven: 16 december 2002 23:13
Laatst gewijzigd: 17 december 2002 07:54

HILVERSUM - Conservatieven.nl, de partij van het afgescheiden LPF-Tweede-Kamerlid De Jong, heeft de steun van extreem-rechts. Zeker tien ondersteuningsverklaringen voor de nieuwe partij zijn afkomstig van mensen uit de gelederen van CD en CP'86.

Dat heeft een woordvoerder van de onderzoeksgroep Kafka maandagavond verklaard in het televisieprogramma NOVA. Volgens Kafka heeft M. Smit, de nummer twee op de lijst van Conservatieven.nl en momenteel raadslid voor Leefbaar Rotterdam, het vroegere Utrechtse raadslid Vreeswijk (CP'86) om handtekeningen gevraagd.

De Jong is woedend op de onderzoeksgroep. "Wij worden gedemoniseerd. Kafka kan op een proces rekenen." De Jong liet weten dat het ondoenlijk is alle voor deelname aan de verkiezingen noodzakelijke handtekeningen te controleren. De partij heeft in negentien van de negentien kiesdistricten voldoende handtekeningen (30) opgehaald om op 22 januari in die districten mee te doen.
----

>> Dit is echt niet errig kafka doet meer onderzoek in extreemrechts, het is niet errig dat dit zij publiceren.. Regelmatig komt het voor dat ook links onderzocht word.. Dus wat is er errig aan???.. En het lijkt mij wel dat je ze controleerd, het waren er tenslotte maar 30.. Kleine moeite.. Die nazi in lpf beweerde ook dat links maar eens op moest houden met opleten, terwijl hij met stormfront leden zit te chatten..

Let wel op stromfront heeft in duitsland diverse moorden op zijn geweten en zonder medogen... Het zelfde als jan marijnise met volkert van de graaf gaat chatten. Dat word toch ook niet getollereerd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2002, 12:44
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
anarpunk schreef:
"Wij worden gedemoniseerd."
*proest* práchtig!!

nouja. Verder zie ik niet in waarom een extreem-rechts iemand niet zijn of haar handtekening mag zetten voor een patrtij;. Het gaat om een aantal, niet om welke personen er tekenen.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 13:01
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik vind het eigenlijk totaal niet relevant om te weten wie die partij steunen, dat zegt namelijk niets over de standpunten van de partij zelf. Veel rechts-extremisten zullen waarschijnlijk altijd stemmen op de meeste rechtse partij die meedoet aan de verkiezingen, en als dat op 22 januari 'de conservatieven.nl' is dan zullen ze daar wel op stemmen. Stel nou dat er geen dubieuze rechtse splinterclubjes meededen, dan zou een groot aantal van die rechts-extremisten zijn heil zoeken in bijvoorbeeld de VVD, maakt dat de VVD een foute club? nee.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:34
Ascona Cruiser
Ascona Cruiser is offline
wat hoop ik toch snel af te zijn van die winnie de jong.


Gruwelijk; zij krijgt het nog niet klaar per provincie 30 handtekeningen bij elkaar te krijgen. Dat is toch in en in triest zeg.




Trouwens anarchokid, jij bent ook maar een hokjesdenker zeg. met je stormfront bla bla bla, who cares dat er in Nederlad een paar nazis rondlopen. in elk dorp heb je een dorpsgek, niet iets om je druk over te maken lijkt mij.
__________________
Check the world in a love embrace...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:08
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ach ja, men zoekt nu eenmaal de meest rechtse partij op. Het is toch niet alsof De Jong nog over enige geloofwaardigheid beschikte.

Offtopic: Anarpunk, doe ajb wat aan je spelling, het is bijna niet te lezen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:38
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Gisteren was er een interview bij Nova met haar, waar ze probeerde te ontkennen dat ze extreem-rechtse mensen op haar lijst wilde. Ze deed echt ontzettend idioot, zette zichzelf compleet voor schut.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Gisteren was er een interview bij Nova met haar, waar ze probeerde te ontkennen dat ze extreem-rechtse mensen op haar lijst wilde. Ze deed echt ontzettend idioot, zette zichzelf compleet voor schut.
Hm niet gezien, maar eerlijk gezegd, ik verwachtte niet anders
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:42
dystopia
dystopia is offline
Waanzinnige Winnie "ik ben het spuugzat dat jullie de linksen geloven en de rechtsen geen kans geven"

http://www.novatv.nl/Reportage/index...reportage&RD=1
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 17:07
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Waanzinnige Winnie "ik ben het spuugzat dat jullie de linksen geloven en de rechtsen geen kans geven"

http://www.novatv.nl/Reportage/index...reportage&RD=1
offtopic: zijn er alternatieven voor realplayer?

waarom moeten zoveel sites dat zwaar vervelende programma toch gebruiken...
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 18:57
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
offtopic: zijn er alternatieven voor realplayer?

waarom moeten zoveel sites dat zwaar vervelende programma toch gebruiken...
Offtopic: Tja ik ben het met je eens. Vervelend programma. Ik ben momenteel bezig met opensource alternatieven zoeken. Aangezien .rm/.ram/.ra niet patent-free is en verder verdomd lastig. Als ik ze heb gevonden ga ik die tip aan o.a. de publieke omroep doorgeven.

Op dit moment is OpenDiVX een mooi alternatief maar ik weet niet zeker of deze ook live streaming aankan.

Daarnaast: wanneer een programma de Real libraries gebruikt heeft deze geen last van die reclame e.a. shit.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:03
Cleopatraan
Avatar van Cleopatraan
Cleopatraan is offline
Citaat:
anarpunk schreef:

Dit is echt niet errig kafka doet meer onderzoek in extreemrechts, het is niet errig dat dit zij publiceren.. Regelmatig komt het voor dat ook links onderzocht word..
Kun je mij daar een voorbeeld van geven?

Ik denk dat vrijheid van meningsuiting ook zou moeten gelden voor volksnationalisten. Die wet mag van mij niet selectief gebruikt worden door de een wel vrijheid van meningsuiting te geven en de ander, die het niet eens is met wat in deze maatschappij politiek correct gevonden wordt, geen vrijheid van meningsuiting te gunnen. Ik denk dan ook dat het niet eerlijk is dat dit soort dingen op een dergelijke manier aan de kaak wordt gesteld. NOVA stelt het toch ook niet aan de kaak als de SP steunverklaringen krijgt van oud-leden van de CPN? Ik betwijfel bovendien of extreem-rechts erger is dan extreem-links. Natuurlijk heb je aan extreem-rechts gelieerde organisaties, zoals het Stormfront en personen, zoals Hitler, die bloed aan hun handen hebben kleven. Aan de andere kant heb je echter ook aan extreem-links gelieerde organisaties, zoals de RAF en personen, zoals Mao en Stalin. Ik en het grootste deel van de Nederlandse maatschappij met mij, denk ik, vind het onterecht automatisch een verband te leggen tussen extreem-links en dit soort personen en organisaties. Even goed vind ik ook dat het onterecht gevonden zou moeten worden extreem-rechtse partijen, zoals de Centrum-Democraten en de Centrum Partij automatisch in verband te stellen met organisaties als Stormfront.

Bovendien vind ik posten op een forum van Stormfront geen misdaad of wandaad. Actieve participatie binnen een dergelijke organisatie zou wel iets anders zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:20
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Gisteren was er een interview bij Nova met haar, waar ze probeerde te ontkennen dat ze extreem-rechtse mensen op haar lijst wilde. Ze deed echt ontzettend idioot, zette zichzelf compleet voor schut.
ik heb er van genoten
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:30
N101
N101 is offline
*knip op verzoek van betrokkene verwijderd*

Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 04:59.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:35
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
N101 schreef:
<smerige bullshit>
Grandioos. Wordt A&N tegenwoordig ook al vervuild door die randdebielen van Polinco? Zolang dit soort figuren hier posten, kom ik er niet meer.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:31
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
N101 schreef:
blablabla
Ga je moeder pesten

Ik eis een ban voor zulke personen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:00
N101
N101 is offline
Waarom? Dit is precies hetzelfde wat het kafka bij ons doet. Die probeert rechts uit te roeien (en de overheid betaald, moeten we dat soms pikken?).
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
N101 schreef:
Waarom? Dit is precies hetzelfde wat het kafka bij ons doet. Die probeert rechts uit te roeien (en de overheid betaald, moeten we dat soms pikken?).
*gniffel*

..en dan mag je zelf bedenken of ik je nu toe lach..

Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 22:49.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:31
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
N101 schreef:
Waarom? Dit is precies hetzelfde wat het kafka bij ons doet. Die probeert rechts uit te roeien (en de overheid betaald, moeten we dat soms pikken?).
Hou je bek toch man. Jij zou een legitiem probleem nog niet herkennen als je erover struikelde.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-12-2002, 21:32
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Trouwens NNP, ik dacht dat jij hier niet meer kwam?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:11
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
prachtig
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:36
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Trouwens NNP, ik dacht dat jij hier niet meer kwam?
Die was toch gebanned
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 23:30
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Ben even op Conservatieven.nl gaan kijken..... en ik kwam er even iets heel anders tegen, maar wel interessant:

woensdag 18 december 2002,
Winny in debat met Emile Ratelband en Haitske van de Linde
radio Jensen
in de ochtend 09.00 -
09.00u Yorin FM

(ik denk dat de tijden niet geheel kloppen... lol )

En verder weer on-topic over dit onderwerp:

Op de Kafka site heb ik (nog) niets hierover gevonden. Op conversatieven.nl ook niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 23:38
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
N101 schreef:
Zij zijn ook de oprichters van het 'Meldpunt Discriminatie Internet'. Voor meer info hier over zie hier .


WAT en WIE is het MDI - ken uw vijand!
?!?!
Jij wilt dus dat mensen domweg mogen discrimineren (want het MDI is het meldpunt van discriminatie en bestrijdt het gebruik van discriminatie)?
Jij wilt dus dat bepaalde mensen in een hoek gedreven worden en gekleineerd worden door discriminerende uitspraken? Dat ze waarschijnlijk door een uiteindelijk algemeen geaccepteerde discriminatie, de gewone dingen niet eens mogen doen (zoals werk, bv.)?
Het wordt tijd dat jij eens naar de film The Pianist gaat.

Citaat:

Wij zijn druk bezig om het slinkse netwerk te ontmantelen. Om het KAFKA een koekje van eigen deeg te geven. Daarom zijn wij een rechts alternatief begonnen.


Ga je gang. Maar het beschermen van de grondwet en in de internationale rechten van de mens (er zal niet gediscrimineerd worden) is ten eerste niet typisch links en ten tweede verachtelijk als je daar tegenin gaat (zie mijn argumenten boven).

Citaat:

Ik raad jullie daarom van harte aan om eens een kijkje te nemen op onze site. Hij is nog lang niet af, maar we zijn druk bezig.
Aha..... nu opeens extreme stromingen?
Waarom begin je in godsnaam dan over "slinks" te lullen.

Oo.. ik zie het al... onder organisaties staan alleen maar links(-extreme) organisaties.

"Extreme stromingen" klinkt erg objectief, maar bij nader inzien zijn jullie dat absoluut niet.

Rot toch een eind op
Je komt zo echt niet geloofwaardig over!

(kafka laat tenminste weten dat ze extreem-rechts onderzoeken)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 23:44
dystopia
dystopia is offline
Meldpunt.nl wordt inderdaad gesubsidieerd door de overheid. Dat staat op hun site dus wat dat voor een 'waanzinnige onthulling' is.. daarnaast doet Meldpunt.nl ook iets tegen 'linkse' sites die in Nederland gehost wordt en waar zaken op voorkomen die niet door de beugel kunnen volgens de wet. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen politieke voorkeur van de site. Het gaat om de inhoud.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 08:26
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gatara schreef:

woensdag 18 december 2002,
Winny in debat met Emile Ratelband en Haitske van de Linde
radio Jensen
in de ochtend 09.00 -
09.00u Yorin FM
Ben er naar aan het luisteren.... mmm,... irritant die extra geluiden die Yorin er doorgooit.

Jammer dat Haitske overigens heeft afgezegd.
Nu komt Winny veel te serieus en "politiek" over naast Emile.


Alhoewel:
Jensen: Winny, hoeveel zetels krijgt Emile?
Winny: nul
Emile: waarom ben je dan een lijstverbinding met mij aangegaan?
Winny: dat was gisteren
Jensen: ooo ze is heel flexibel


Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 08:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2002, 19:22
Verwijderd
Winny de jong voelt zich gedemoniseerd.
Wil ze dan even uit leggen wat ze hier aan het doen is? Allochtone jongeren verpesten zwemplezier

De rovers uit den haag zijn de veredelde versie van de roofridders uit de middeleeuwen *en zij is de jonkvrouw zeker?* *En ja ik weet dat zij dit niet geschreven heeft.*

Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:32
NN
NN is offline
Citaat:
Ascona Cruiser schreef:

Gruwelijk; zij krijgt het nog niet klaar per provincie 30 handtekeningen bij elkaar te krijgen. Dat is toch in en in triest zeg.
Even een keine verbetering: ze moest 30 ondersteuningsverklaringen krijgen in 19 kiesdistricten.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:39
NN
NN is offline
Ik vind het best dat Winnie de Jong meedoet. Elke bevolkingsgroep moet de mogelijkheid hebben haar ideeën in de politiek kwijt te kunnen, mits ze zich houden aan de in ons land geldende wetten.

Als het zo is dat zij extreem-rechtse mensen die niet toelaatbare zaken hebben gedaan op haar lijst heeft staan moeten die er van af.

(Is dit geen redelijke en objectieve beoordeling van deze mevrouw? En ik ben nog wel lid van een partij die volgens haar aan de demonisering van rechtse politici bijdraagt. )
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:01
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Meldpunt.nl wordt inderdaad gesubsidieerd door de overheid. Dat staat op hun site dus wat dat voor een 'waanzinnige onthulling' is.. daarnaast doet Meldpunt.nl ook iets tegen 'linkse' sites die in Nederland gehost wordt en waar zaken op voorkomen die niet door de beugel kunnen volgens de wet. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen politieke voorkeur van de site. Het gaat om de inhoud.
Klopt, maar ik denk niet dat NNP geïnteresseerd is in een discussie. Hij wou waarschijnlijk slechts z'n hart luchten voordat de gemene linkse kerk z'n mond snoerde.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland accepteert VS transporten
Gatara
157 27-02-2003 09:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.