Oud 03-08-2003, 22:02
Verwijderd
ik ben afgelopen zaterdag zeeuws kampioen geworden met mijn paard in de B, en dat terwijl hij hiervoor maar 2 keer op wedstrijd is geweest, en 't beestje net 4 jaar is geworden, wat een superpaard.

sil je hebt het verdient, gefeliciteerd!





en om dit topic nog een beetje interesant te maken. hebben jou huisdieren weleens iets meegemaakt, of iets gedaan waar je enorm trots op was??

ik ben ook heel trots op onze hond, max. hij heeft een keer mijn dwerghamster in zijn mond gehad om hem te beschermen tegen onze poes. pas toen hij alleen in een kamertje was waar de poes niet was, liet hij hem los, en de hamster liep gewoon vrolijk door die kamer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2003, 22:07
XLerator
Avatar van XLerator
XLerator is offline
Wat een prachtig paard zeg, echt fantastisch!!!
En natuurlijk gefeliciteerd he!! Goed gedaan.
Ik heb helaas geen huisdieren die iets speciaals kunnen
Maar dat maakt `m niet minder speciaal
__________________
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 22:13
Verwijderd
dankjewel
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 10:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Feli
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 10:30
miro
Avatar van miro
miro is offline
Gefeliciteerd

Ben zelf Zuid-Nederlands kampioen geweest in de M1 en de M2 en 1 keer 1e en 2 keer 2e op de Limburgse kampioenschappen. (ben nu al weer een tijdje gestopt)

Met andere dieren eigenlijk nog niks speciaals meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 10:40
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
wees maar trots op jezelf en op jou paard. zo'n koppels komen niet gauw voor.
ik zit op de hondenschool (werk ik) en daar zie je soms dat de ene hond de andere corigeert. is altijd wel een mooi gezicht!

chretienne
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 04:35
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Gefeliciteerd

Ik ben zelf op het moment erg trots op mijn Grijze Roodstaart, omdat hij heel snel begon te 'praten' (op een leeftijd van 5 maanden, terwijl ze pas rond de jaar horen te beginnen) en hij in de laatste week ineens bijna elke dag met een stuk of 2 nieuwe woordjes aan kwam
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 08:41
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik ben trots op mijn hond omdat toen we dr net kregen ze doodsbang was voor andere honden (ze was al 4 en had nog nooit vreemde honden gezien) en nu 2 maandne later is ze nog wel een beetje bang maar jaagt ze ze weg asl ze te opdringerig zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:08
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 04-08-2003 @ 11:30:
Gefeliciteerd

Ben zelf Zuid-Nederlands kampioen geweest in de M1 en de M2 en 1 keer 1e en 2 keer 2e op de Limburgse kampioenschappen. (ben nu al weer een tijdje gestopt)

Met andere dieren eigenlijk nog niks speciaals meegemaakt.
dankjewel

je hebt wel veel gewonnen, echt gaaf.. ik ben 2 jaar geleden ook nog reserve kampioen in 't springen en dressuur geweest
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:15
~Golvend Badeendje~
Avatar van ~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Ik ben heel trots op mijn paardje omdat hij in de sloot gesprongen is en daarom op tv kwam
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:57
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef op 07-08-2003 @ 11:15:
Ik ben heel trots op mijn paardje omdat hij in de sloot gesprongen is en daarom op tv kwam
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 08:44
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Gefeliciteerd!
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 00:06
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
ik heb zelf helemaal geen eigen paardjes ofzo maargoed... enige keer dat ik zown heel erg trots gevoel had was toen de eerste pony die ik helemaal helemaal helemaal zelf in had gereden in een manegeles liep bij de kinderen... ik stond daar echt langs de bakrand te springen van enthousiasme
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 22-08-2003 @ 01:06:
ik heb zelf helemaal geen eigen paardjes ofzo maargoed... enige keer dat ik zown heel erg trots gevoel had was toen de eerste pony die ik helemaal helemaal helemaal zelf in had gereden in een manegeles liep bij de kinderen... ik stond daar echt langs de bakrand te springen van enthousiasme
ja dat is echt gaaf ja.. dat gevoel heb ik nu ook hoor, want ik heb mijn paard zelf ingereden en als ik nu zie hoe ver hij al is... dat geeft me zo'n goed gevoel...

'k moet morgen in tholen rijden, daar zijn allemaal brabanders, zal mij benieuwen of we daar ook kunnen winnen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:18
ellaversa
ellaversa is offline
gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 08:54
Mashedpotato
Avatar van Mashedpotato
Mashedpotato is offline
Gefeliciteerd!
Ik ben iedere keer weer trots op mn pony als we een wedstrijd hebben gereden. En, als we aan het rijden zijn en alles gaat gewoon lekker. Reuzetrots ben ik dan...
__________________
- No such thing as a mashed potato.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 15:29
Verwijderd
Knap hoor! Gefeliciteerd. Mooie combinatie zijn jullie!

Naja, ik heb niet zoveel waar ik trots op ben. Naja, mijn kat was laatst een paar dagen weg en toen bleek dus dat ze waarschijnlijk ergens heeft vastgezeten ofzo en ze kon bijna niet meer lopen en maar kleine stukjes en was verzwakt en toch is ze naar huis gestrompeld.
En dezelfde kat kijkt altijd naar links, naar rechts en dan weer links (en soms nog paar keer extra) voor ze gaat oversteken (wonen aan een beetje drukke weg) en als dat niet kan schiet ze terug tot onder de auto of (als die er niet staat) iig ergens bij de deur..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 13:53
biep
Avatar van biep
biep is offline
Gefeliciteerd! super!

Ik had me geselecteerd voor de Gelderse kampioenschappen (over 3 wedstrijden mochten er van de 37 L2 cat D/E combinaties, 6!! door naar de Gelderse waaronder ik dus )
Daar was ik ook al super trots op.

Uiteindelijkwaren we bij de ene jury 6e (prijs) en bij de andere jury 20e (4 na laatste) geworden, erg raar, omdat het dezelfde proef was met 2 jury's . Beetje jammer, maar vorige keer mocht ik ook al naar de gelderse en toen was ik hoog geiendigd .

Afgelopen woensdag had ik trouwens mijn 1e M1 wedstrijd.
Meteen 3e geworden! (alleen 154 punten, beetje jammer )
maar daar was ik ook super trots op
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2003, 14:29
Orpa
Orpa is offline
Gefeliciteerd!

En ja mijn 'huisdier' doet afentoe ook dingen waar ik trots op ben. Zo werd Orpa ( 9 jarige fjord) eerste op de fjordenkeuring en had haar veulen Zion (4,5 maanden) 1ste premie, 2de plaats. Daar was ik trots op.

En ik ben er trots op dat ze eindelijk wat ronder gaat lopen.

En ik ben er trots op dat Orpa veel mooier en sneller is dan de manege paarden.

Dat soort kleine dingetjes. Let wel, ik rijd geen wedstrijden, heb geen profecionele les (ja, op een manege, maar niet privé en niet dresuur gericht). En ik rijd pas een half jaar op Orpa dus....
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:47
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
ik ben jaaaaaaaaaaaaren geleden met mijn ratje naar de dierendag-dag in het winkelcentrum geweest en toen was hij het mooiste beest van het dorp. kreeg ik een oorkonde voor (en een cadeaubon voor de dierenwinkel geloof ik) en die oorkonde heeft jaren boven zijn kooi gehangen. ooooooooh wat was ik trots
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:28
claudy
claudy is offline
wat heb jij een mooi paard zeg! mag ik de afstamming weten?
__________________
I amar prestar aen. Han mathon ne nen. Han mathon ne chae. A han noston ne 'wilith
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:32
biep
Avatar van biep
biep is offline
hey, ik wil ook weer even trots doen!

Ik ben 2 weken geleden met Heros Apeldoorns Kampioen M1 dressuur geworden (was pas ons 2e M1 proefje )

en met de pas 3 jarige Loopzicht Lilly M. ben ik afgelopen zaterdag voor het eerst gestart en we hadden meteen een winstpunt in de B en ze was uberbraaf! (en Met Heros was ik ook weer 1e in de M1, dus mijn dag kon niet meer stuk! )

(helaas is Lilly een paar uur geleden verkocht )
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 16:40
Verwijderd
ohhh wat leuk dat het zo goed gaat in de m1 bij mij ging het met m'n pony echt niet in de M. heb het een jaar geprobeerd en toen maar silvano gekocht..

silvano is afstammeling van murano

maar wat jullie niet weten (tenzij jullie de foto's gezien hebben uit andere topics, is dat hij een witte vlek op zijn buik heb.. en daarom wilde niemand hem kope.. nou nu heb toch iedereen mooi spijt daarvan moete ze maar niet op het uiterlijk lette

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 16:46.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:43
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 19-09-2003 @ 17:40:


maar wat jullie niet weten (tenzij jullie de foto's gezien hebben uit andere topics, is dat hij een witte vlek op zijn buik heb.. en daarom wilde niemand hem kope.. nou nu heb toch iedereen mooi spijt daarvan moete ze maar niet op het uiterlijk lette
dankje, had ook echtniet durven dromen dat het ooit zoo goed zou gaan in de M (uberhaupt niet dat we het ooit zouden halen )

En ik vind die witte vlek op z'n buik juist cool
Heros heb ik ook niet op uiterlijk gekocht (was eerst een veel te magere pony met schimmel en manen tot z'n knieen).
Maar hij had al wel een super karakter en daar gaat het mij om!
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 21:43
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Onze hond is gewoon zo lief dat je er altijd trots op kunt zijn
dat beest is echt gek hahaha maar ook verschrikkelijk slim, als je thuiskomt issie zo druk en blij
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2)
Verwijderd
498 29-08-2004 10:58
Liefde & Relatie Hoe krijg je duidelijkheid
In_stilte
8 25-11-2003 15:39
De Kantine Vroeger. Toen je nog heel klein was (lees: een brugger)...
Anne
114 11-05-2003 22:32
Psychologie Wat was jouw grootste succeservaring???
BELLEKE
26 03-05-2003 19:16
Psychologie Jaloers zijn op mensen waar het WEL goed mee gaat..
*~vlokje~*
43 01-03-2003 16:59
Psychologie nog een grotere terugval na 'gesprek' vertrouwenslerares
shy girl
4 31-01-2003 17:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.