Oud 30-05-2015, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt best wel een hekel aan sommige mensen, ik ben tegen hen dan ook nooit een leuk of aardig persoon
Ja precies! En ik probeer heus aardig te zijn en eigenlijk vind ik een grote meerderheid van de wereld best heel leuk, maar soms mislukt het.
Advertentie
Oud 30-05-2015, 14:36
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ik vind een grote meerderheid van mijn wereld helemaal niet leuk . Of nou ja, dat is ook overdreven, maar dat komt gewoon voornamelijk door mijn studie .
Oud 30-05-2015, 14:47
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Gezellig
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 30-05-2015, 14:48
Kikaa*
Kikaa* is offline
Gezelligheid hier!
Oud 30-05-2015, 14:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik heb een super mooie tent van mijn ouders gekregen. Echt super lief, en totaal onverwachts. Ik loop helemaal hyper rond en voel me een beetje volwassen nu!
Oud 30-05-2015, 14:49
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Gmta
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 30-05-2015, 14:49
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ik ben zo'n gezellig persoon
Oud 30-05-2015, 14:49
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Wat leuk Kikaa!
Oud 30-05-2015, 14:50
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat leuk Kikaa!
Ja wowie.
Oud 30-05-2015, 14:51
Kikaa*
Kikaa* is offline
Het is alleen een beetje jammer dat hij in zo'n zak opgevouwen zit, anders kon ik er de hele tijd naar kijken.
Oud 30-05-2015, 14:53
Verwijderd
Wat nice. Het is ook echt zo'n heel volwassrn cadeau.
Oud 30-05-2015, 14:54
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat nice. Het is ook echt zo'n heel volwassrn cadeau.
Ja, ik stond in die winkel en ik kreeg echt even een moment van huh, dit is voor grote mensen.
Oud 30-05-2015, 14:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik snap niet zo goed hoe een tent een volwassen cadeau is?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-05-2015, 14:57
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Nee ik ook niet echt
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 30-05-2015, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet zo goed hoe een tent een volwassen cadeau is?
Nou, het is een soort van huis!
Oud 30-05-2015, 14:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb twee jaar terug een nieuwe tent gekocht, de oude was gesneuveld na een respectabele 15 jaar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2015, 14:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb bonbons gemaakt en dat was leuk ze zien er heel mooi uit maar ik ben een beetje misselijk na alle chocolade dus ik proef morgen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2015, 15:00
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik snap niet zo goed hoe een tent een volwassen cadeau is?
Nou het is bijna een compleet huis, dus ja. Niet zo'n klein tentje.
Oud 30-05-2015, 15:00
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik heb bonbons gemaakt en dat was leuk ze zien er heel mooi uit maar ik ben een beetje misselijk na alle chocolade dus ik proef morgen.
Workshop bij de bonte koe toevallig?
Oud 30-05-2015, 15:00
Verwijderd
Wat een hoop onbegrip vandaag hier!
Oud 30-05-2015, 15:01
Kikaa*
Kikaa* is offline
Laten we het erop houden dat als ik zwanger word het geen probleem is, want dan kan dat kind gewoon mee in dezelfde tent. :')
Oud 30-05-2015, 15:03
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
Ik heb bonbons gemaakt en dat was leuk ze zien er heel mooi uit maar ik ben een beetje misselijk na alle chocolade dus ik proef morgen.
Oeh Wat leuk!

En ik vind een tent ook best wel een volwassen cadeau hoor, ten minste, volgens mij is het geen koepeltentje . Een koepeltentje is niet per se volwassen, maar een échte tent wel
Oud 30-05-2015, 15:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Workshop bij de bonte koe toevallig?
Wel een workshop maar niet daar!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2015, 15:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb twee jaar terug een nieuwe tent gekocht, de oude was gesneuveld na een respectabele 15 jaar.
Ik kampeer nog steeds in de tent waar mijn ouders ook al jaren in gekampeerd hadden voor ik geboren werd. Tentje is super retro, maar stiekem is dat wel leuk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-05-2015, 15:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik kampeer nog steeds in de tent waar mijn ouders ook al jaren in gekampeerd hadden voor ik geboren werd. Tentje is super retro, maar stiekem is dat wel leuk.
Jaaa dat is juist leuk! Mijn broertje en ik hebben jaren in de oude tent van mijn ouders geslapen en ik ook nog met mijn vorige vriend maar die binnentent was op een gegeven moment helemaal gescheurd en de kleur was erg verschoten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2015, 15:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wel een workshop maar niet daar!
Leuk!
Oud 30-05-2015, 15:11
Verwijderd
Ik vind een tent ook wel een volwassen ding!
Oud 30-05-2015, 15:12
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Wij hadden vroeger echt zo'n mega-tent, en ik was ook oprecht een beetje verdrietig toen mijn ouders hem verkocht hadden
Oud 30-05-2015, 15:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nou het is bijna een compleet huis, dus ja. Niet zo'n klein tentje.
Ik dacht gewoon zo een tentje voor op een festival.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-05-2015, 15:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn moeder heeft haar zespersoons tent nog steeds omdat ze hem van mij niet weg mag doen maar weet niet of ik er ooit nog wat mee doe
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2015, 15:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft haar zespersoons tent nog steeds omdat ze hem van mij niet weg mag doen maar weet niet of ik er ooit nog wat mee doe
Ach, zolang je ouders de ruimte hebben om hem te bewaren


Ik heb net voor het eerst met een aanhanger gereden en dat ging best prima Alleen achteruit rijden en draaien kostte wat *kuch* oefening
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-05-2015, 15:24
Kikaa*
Kikaa* is offline
Met een aanhanger of caravan rijden lijkt me best wel lastig.

Ah jongens, ik wil nu al kamperen. Ik moet nog even 1.5 maand wachten helaas!
Oud 30-05-2015, 15:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ach, zolang je ouders de ruimte hebben om hem te bewaren


Ik heb net voor het eerst met een aanhanger gereden en dat ging best prima Alleen achteruit rijden en draaien kostte wat *kuch* oefening
Ja mijn moeder is nu aan het opruimen geloof ik

Oh wow! Ik hoorde laatst dat de regels voor rijden met een aanhanger met een rijbewijs B versoepelt zijn en ik nu ook met de botenwagen mag rijden maar dat is zo'n gevaarte, dat durf ik echt niet gelukkig hebben we ook geen trekhaak.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2015, 15:29
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Maar goed, jij reageert de laatste tijd wel heel overtrokken op veel dingen. Ik snap dat het kut is met je werk enzo, maar wat is toch je probleem met mij?
Ik vraag me hetzelfde af bij jou. Dus dan is het een leuk kip-ei-verhaal.

Dat van m'n werk is overigens pas drie dagen bekend hoor, dus misschien heeft het toch meer met jou te maken.
Oud 30-05-2015, 15:32
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
Ja mijn moeder is nu aan het opruimen geloof ik

Oh wow! Ik hoorde laatst dat de regels voor rijden met een aanhanger met een rijbewijs B versoepelt zijn en ik nu ook met de botenwagen mag rijden maar dat is zo'n gevaarte, dat durf ik echt niet gelukkig hebben we ook geen trekhaak.
Dat zou ik echt niet durven . Als er iets misgaat is dat veel te duur . Heb je de foto's van de lichte mannen 4- gezien, die door ouders werd getransporteerd ?
Oud 30-05-2015, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me hetzelfde af bij jou. Dus dan is het een leuk kip-ei-verhaal.

Dat van m'n werk is overigens pas drie dagen bekend hoor, dus misschien heeft het toch meer met jou te maken.
Waar reageer ik dan overtrokken op?
Oud 30-05-2015, 15:37
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Waar reageer ik dan overtrokken op?
Dat gedeelte bedoelde ik niet eens zozeer. Wel dat je nogal een probleem met mij lijkt te hebben omdat je in mijn ogen graag de gelegenheid grijpt om te zeiken op dingen die ik zeg of doe. Waar ze niet eens met jou te maken hebben. Je wordt een beetje een Paranoide 2 en dat is in mijn perspectief allesbehalve een compliment, sorry.
Oud 30-05-2015, 15:50
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Mijn groepsgenoot stelde net voor dat ik ook best in mijn eentje even de opdracht kon doen want "zij snapte niet wat ik bedoelde".
Oud 30-05-2015, 15:53
Verwijderd
Wacht, ik antwoord in een PM, om de sfeer in het topic niet al te erg te verpesten.
Oud 30-05-2015, 15:54
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik was net popcorn aan het maken, Tina
Oud 30-05-2015, 15:57
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ik wil die popcorn ook wel
Oud 30-05-2015, 15:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bewaar wat voor mij!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-05-2015, 16:00
df
Avatar van df
df is offline
Verjaardag van m'n pa zo, geen zin in allemaal vrienden van m van vroegah die komen en collega's omdat ie 50 is geworden. Geen zin in 100 keer horen dat ik groot geworden ben en vertellen wat ik studeer enzo.

Dicht bij de bar gaan staan dus
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 30-05-2015, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Verjaardag van m'n pa zo, geen zin in allemaal vrienden van m van vroegah die komen en collega's omdat ie 50 is geworden. Geen zin in 100 keer horen dat ik groot geworden ben en vertellen wat ik studeer enzo.

Dicht bij de bar gaan staan dus
"hoe is het met de liefde? " ja aids in je hoofd
Oud 30-05-2015, 16:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dat zou ik echt niet durven . Als er iets misgaat is dat veel te duur . Heb je de foto's van de lichte mannen 4- gezien, die door ouders werd getransporteerd ?
Ik ook niet. Heb terug na de Elfstedentocht wel erachter gereden met onze auto om te voorkomen dat mensen niet opletten en er tegenaan rijden want die boot steekt nog flink wat meters uit.

Nee? Geloof het niet maar wel van die boten in Bled of was dat hetzelfde?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-05-2015, 16:12
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
"hoe is het met de liefde? " ja aids in je hoofd
Die krijg ik minder vaak. Ook altijd wel awkward (akward? Weet nooit hoe je dat schrijft) als iemand heel enthousiast op je afstapt en jij aan het bedenken bent wie het in godsnaam is
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 30-05-2015, 16:15
df
Avatar van df
df is offline
Jongens ik zit zo twee uur in het ov, het gaat toch wel wat drukker worden hier he?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 30-05-2015, 16:15
Abby.
Abby. is offline
Ik vond het eerst altijd vervelend als mensen vroegen "ben je afgevallen?" (nu snap ik echt niet meer waarom ) en nu baal ik natuurlijk dat niemand me ooit nog die vraag stelt
Oud 30-05-2015, 16:16
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ja, was van Bled ja .
Oud 30-05-2015, 16:17
Abby.
Abby. is offline
En inderdaad altijd maar weer moeten vertellen wat je doet.
"Theater? Dus we zien jou straks in gtst?"
"Niet op TV? Oh. Musicals dus".
"Ook geen musicals? Is daar wel een beetje droog brood in te verdienen dan?"

Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.