Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2015, 10:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dank Eline <3 En ik ga vandaag zeker poezels platknuffelen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 03-06-2015, 10:41
Verwijderd
Wie kan mij vertellen wannner Jurassic World in Zwolle uitkomt?
Oud 03-06-2015, 10:44
df
Avatar van df
df is offline
Spawn en Carn
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-06-2015, 10:44
Verwijderd
11 juni
Oud 03-06-2015, 10:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
bij Pathé op 11 juni geloof ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-06-2015, 10:48
Verwijderd
Ik zie op de pathesite oo k11 juni, maar Zwolle staat er niet bij als bioscoop
Oud 03-06-2015, 10:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Dan komt ie misschien pas later.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-06-2015, 10:50
Verwijderd
Je kan voor die dag nog geen kaartjes kopen, zal morgen ofzo wel kunnen.
Oud 03-06-2015, 10:50
df
Avatar van df
df is offline
Bel de bioscoop als je t per se wilt weten.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-06-2015, 12:10
Verwijderd
Ik vind 'poezels' zo'n akelig woord.
Oud 03-06-2015, 12:11
Verwijderd
En blijkbaar zijn alle exen van mijn vriend knapper en dunner dan ik.
Oud 03-06-2015, 12:12
Verwijderd
Maar met geen van hun houdt hij het zo lang uit als met mij.
Oud 03-06-2015, 12:31
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
En blijkbaar zijn alle exen van mijn vriend knapper en dunner dan ik.
Citaat:
Maar met geen van hun houdt hij het zo lang uit als met mij.
Dit geldt voor mij (geloof ik) ook
Oud 03-06-2015, 13:09
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Dunner hoeft dan sowieso niet per se goed te zijn . Van die skeletten word je toch niet gelukkig als man zijnde? En knapper is natuurlijk verschrikkelijk subjectief
Oud 03-06-2015, 13:11
df
Avatar van df
df is offline
Heb je eigenlijk al een nieuwe scharrel of whatever sinds t uit is Knitten?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-06-2015, 13:20
Verwijderd
Nouja, tussen mij enskeletten zit nog de 'wauw, goed figuur!'-categorie.
Oud 03-06-2015, 13:40
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Je hebt een hartstikke goed figuur Kat
Oud 03-06-2015, 13:40
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
Heb je eigenlijk al een nieuwe scharrel of whatever sinds t uit is Knitten?
Wat denk je zelf
Ads door Google
Oud 03-06-2015, 13:44
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat denk je zelf
Ik denk het niet
Oud 03-06-2015, 13:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vroeg thuis, weer eens wat anders
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-06-2015, 13:55
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Wat denk je zelf
Zou toch kunnen? En je ex ook niet? En jullie wonen nog wel samen, krijg je dan niet af en toe heel erg de neiging naakt bij 'm aan te kloppen?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-06-2015, 14:03
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Nou ja, ik weet niet wat jij denkt, maar als je 2,5 jaar een relatie hebt gehad waarbij je 1,5 jaar samenwoont stap je na een maand nou niet bepaald bij iemand anders in bed. Ten minste, ik dus niet en ik denk met mij de meeste mensen niet. Dus nee, mijn ex inderdaad ook niet. En ja, we wonen samen, maar nee, je krijgt absoluut niet de neiging om af en toe naakt bij elkaar aan te kloppen .
Oud 03-06-2015, 14:08
Verwijderd
Mwah,ik snap wel wat DF bedoeld. Je bent toch heel lang samen geweest, kent elkaar goed, weet waarom je elkaar leuk vind/vond. En als je nog steeds bij elkaar woont, zie dat dat toch weer elke dag opnieuw. Oh ja, dat was mijn vriend, waar ik zo lang verliefd op ben geweest, en oh ja, dat vind ik zo leuk aan hem.
Oud 03-06-2015, 14:09
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Nou ja, het laatste kan ik ook nog wel het meeste snappen, het eerste alleen totaal niet. Maar goed, ik denk dat mensen die mij ook maar een klein beetje kennen sowieso dit wel konden zeggen

Maar nee, ik heb het niet en hij heeft het net zo min. Beetje de reden dat we uit elkaar gingen, dus het zou ook nogal gek zijn als we uit elkaar waren gegaan en het was ineens goed of wel weer leuk ofzo.
Oud 03-06-2015, 14:20
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nou ja, het laatste kan ik ook nog wel het meeste snappen, het eerste alleen totaal niet. Maar goed, ik denk dat mensen die mij ook maar een klein beetje kennen sowieso dit wel konden zeggen
Ja, best wel, of je zou wel heel erg veranderd moeten zijn in de tijd dat je niet forumde
Advertentie
Oud 03-06-2015, 14:25
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Precies .
Oud 03-06-2015, 14:26
df
Avatar van df
df is offline
Wat is wel een redelijke tijd dan? twee maanden? Drie maanden?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-06-2015, 14:30
Verwijderd
Misschien is ze gewoon niet van het scharrelen.
Oud 03-06-2015, 14:31
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Ik denk dat dat nogal van de persoon afhangt en dat ik niet de persoon ben om zo snel weer iets anders op te zoeken. Dus dat zal wel even wat tijd nodig hebben!
Oud 03-06-2015, 14:31
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
En inderdaad ik ben niet van het scharrelen, maar ook dat kan nou niet echt een grote verrassing zijn hier.
Oud 03-06-2015, 14:32
Verwijderd
Oud 03-06-2015, 14:34
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Oud 03-06-2015, 14:35
df
Avatar van df
df is offline
Ja precies dus eigenlijk zeg ik niets raars maar had ik je op een magische wijze goed moeten kennen.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-06-2015, 14:39
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Is niet bepaald een magische wijze hoor , ik denk eerlijk gezegd dat ieder willekeurig persoon op het forum die conclusie had kunnen trekken, al helemaal als ze hier meelezen. En ik vind een maand na het einde van een lange relatie met een ander in bed liggen sowieso wel enigszins raar .

Als je er dan ook nog even bij optelt dat ik überhaupt nergens tijd voor heb word het sowieso een nog gekker verhaal
Oud 03-06-2015, 14:42
df
Avatar van df
df is offline
Nou heb ik natuurlijk nog nooit een eckte eckte relaassie gehad maar ik denk juist dat ik 't nodig zou hebben
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-06-2015, 14:44
df
Avatar van df
df is offline
Nergens tijd voor, behalve voor 20.09 berichten per dag hier moet toch niet veel gekker worden mensen
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Ads door Google
Oud 03-06-2015, 14:44
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
En, daarbij denk ik niet dat ik snel iemand nu mee naar huis zou nemen terwijl ik samenwoon met mijn ex. Beetje awkward voor alle partijen. Maar goed, ik heb ook een kat die wel gewoon elke dag eten moet enzo dus niet naar huis gaan doe ik ook niet.
Oud 03-06-2015, 14:45
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Sommige mensen studeren daadwerkelijk tussen posten door . Ten minste, ik heb vandaag tot nu toe 6 hoofdstukken samengevat en een college gevolgd, ik weet niet wat jij nog meer doet .

Als mijn daginvulling 20 posts op een dag zou zijn dan uh... Tsja . Dat zou wel sneu zijn denk ik.
Oud 03-06-2015, 14:50
df
Avatar van df
df is offline
Geen hoofdstukken samenvatten iig, die tijd heb ik wel gehad. Powerpoints terugkijken met hc aantekeningen ernaast, aanvullende info opzoeken op intawebz/artikelen en corresponderende bladzijdes en artikelen lezen. Evt artikel wel samenvatten als t een lastige is
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-06-2015, 14:50
df
Avatar van df
df is offline
Man wat is t rustig, thuiswerken en dan nog geen zak te doen hebben en dan is t forum ook nog zo goed als dood, serie aanzetten maar
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-06-2015, 14:53
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
HALLOOTJES. Ik heb zin in bier.
Oud 03-06-2015, 14:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Om in te haken op jullie discussie: ik lag al met iemand anders in bed voordat het goed en wel uit was met mijn toenmalige vriend Je kunt ook 'gewoon' toe zijn aan iets heel anders. Niet dat het wat oplost enzo, maar toch.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-06-2015, 14:54
hahahahahahaha
hahahahahahaha is offline
Oh en heeft Cris eindelijk een chick gescoord of is het kiekje dat zojuist op Facebook voorbijkwam gephotoshopt?
Oud 03-06-2015, 14:55
Verwijderd
Oud 03-06-2015, 14:56
Verwijderd
Zo, mijn internet abonnement goedkoper gemaakt voor precies hetzelfde.
Oud 03-06-2015, 14:56
Knitten.
Avatar van Knitten.
Knitten. is offline
Tsja. Ik zou het niet kunnen.

Als mijn vriend me zoiets gedaan had had ik hem het huis uit gegooid ook, had hij het mogen uitzoeken.
Oud 03-06-2015, 14:57
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Oh en heeft Cris eindelijk een chick gescoord of is het kiekje dat zojuist op Facebook voorbijkwam gephotoshopt?
Is gewoon een.vriendin, dat bestaat ook he!

Ga je weer mee met mij en miss jazz naar de kermis trouwens? hij is er weer zag ik van de week.

en ik ben nu een jaartje ouder dus misschien durf ik zelfs wel ergens in dit jaar!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-06-2015, 15:01
Verwijderd
Jaartje ouder, ugh.
Oud 03-06-2015, 15:24
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
HALLOOTJES. Ik heb zin in bier.
alcoholist
Citaat:
Oh en heeft Cris eindelijk een chick gescoord of is het kiekje dat zojuist op Facebook voorbijkwam gephotoshopt?
Nee ik heb geen chick gescoord
__________________
Forumdownie
Oud 03-06-2015, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Om in te haken op jullie discussie: ik lag al met iemand anders in bed voordat het goed en wel uit was met mijn toenmalige vriend Je kunt ook 'gewoon' toe zijn aan iets heel anders. Niet dat het wat oplost enzo, maar toch.
dat heet gewoon .....

ach laat ook maar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.