Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2015, 21:56
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
KAN GEWOON! LEKKER BRAK MORGEN!
Advertentie
Oud 25-10-2015, 21:56
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Ookal moet ik werken en naar school morgen, IDC!
Oud 25-10-2015, 21:57
Verwijderd
Vakantie
Oud 25-10-2015, 21:59
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Vakantie
Stoer.
Oud 25-10-2015, 22:00
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Ik had vorige week vakantie, dus een dagje heel slecht moet er wel uit kunnen.
Oud 25-10-2015, 22:03
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Ookal moet ik werken en naar school morgen, IDC!
ik ga zo lekker slapen, heb morgen weer school haha. Ben 1 keer brak naar school gegaan na avond zuipen omdat het toch sportdag was, damn voelde me nog nooit zo beroerd
__________________
Time is Illmatic
Oud 25-10-2015, 22:04
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
ik ga zo lekker slapen, heb morgen weer school haha. Ben 1 keer brak naar school gegaan na avond zuipen omdat het toch sportdag was, damn voelde me nog nooit zo beroerd


Echt brak ben ik nog nooit op school geweest, alleen ongelovelijk moe..
Oud 25-10-2015, 22:06
Verwijderd
Welterusten Durian!
Oud 25-10-2015, 22:11
Verwijderd
Oom en tante zijn er. Ik ga naar huiss
Oud 25-10-2015, 22:12
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Genietend hier van Rockmuziek, man wat een goede muziek maakt Shinedown eigenlijk!
Oud 25-10-2015, 22:34
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Genietend hier van Rockmuziek, man wat een goede muziek maakt Shinedown eigenlijk!
RHCP > alles
__________________
Time is Illmatic
Oud 25-10-2015, 22:51
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
RHCP > alles
RHCP?
Oud 25-10-2015, 23:05
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
RHCP?
Red Hot Chili Peppers
__________________
Time is Illmatic
Oud 26-10-2015, 06:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Red Hot Chili Peppers
Een jongen waar ik een paar jaar terug vrij serieus mee date'te was daar helemaal fan van. Ik had net alle muziek van RHCP op mijn mp4-speler gezet, was het ineens over
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-10-2015, 06:59
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Een jongen waar ik een paar jaar terug vrij serieus mee date'te was daar helemaal fan van. Ik had net alle muziek van RHCP op mijn mp4-speler gezet, was het ineens over


RHCP is wel okay, een 7/10 If you ask me
Oud 26-10-2015, 07:17
Verwijderd
Goedemorgen
Oud 26-10-2015, 07:31
Verwijderd
Citaat:
RHCP > alles
Foo Fighters> Elbow > alles > seks met poep > poep en pusschotel op je verjaardag eten > lepra > George Bush > RHCP
Oud 26-10-2015, 08:26
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Frusciante is wel een baas.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 26-10-2015, 08:52
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Frusciante is wel een baas.
Oud 26-10-2015, 08:52
Abby.
Abby. is offline
Ik vind trouwens dat RHCP ooit best aardige albums maakte, maar nu al jaren niet meer.
Oud 26-10-2015, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Een jongen waar ik een paar jaar terug vrij serieus mee date'te was daar helemaal fan van. Ik had net alle muziek van RHCP op mijn mp4-speler gezet, was het ineens over
Vond je t überhaupt wat of was het om punten te scoren?
Oud 26-10-2015, 09:53
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Foo Fighters> Elbow > alles > seks met poep > poep en pusschotel op je verjaardag eten > lepra > George Bush > RHCP
__________________
Forumdownie
Oud 26-10-2015, 09:55
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
rammstein >
Citaat:
Foo Fighters> Elbow > alles > seks met poep > poep en pusschotel op je verjaardag eten > lepra > George Bush > RHCP
__________________
Forumdownie
Oud 26-10-2015, 09:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vond je t überhaupt wat of was het om punten te scoren?
Ik vond het niet slecht, maar ook niet iets wat ik nou heel vaak aan zette. Als het nu op de radio komt vind ik het wel weer leuk
Ik wilde het vooral luisteren omdat ik dan de nummers tenminste kende als we samen gingen jammen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-10-2015, 10:29
Verwijderd
Citaat:
rammstein >
Oud 26-10-2015, 13:13
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Het is goed weer vandaag. Aangezien ik toch eerder weg kon van school is dat een uitgelezen mogelijkheid om mn auto te wassen
Oud 26-10-2015, 13:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Regenboog, naamzoek!

Hierbij de flamingo waarvan de kat besloot dat het een prima kattenspeeltje was.





De kat besloot overigens dat de camera wel een beetje eng was, en daarom durfde hij niet echt te spelen met zijn flamingo.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-10-2015, 14:58
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
En hij glimt weer, en die van mn vader ook.
Oud 26-10-2015, 15:02
Verwijderd
Mijn kat speelde vroeger met alle kleine dingen en poppetjes van playmobil. Ze ging ook altijd met haar dikke kont in het playmobil circus liggen
Oud 26-10-2015, 15:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind trouwens dat RHCP ooit best aardige albums maakte, maar nu al jaren niet meer.
Dit. Eigenlijk is Californication een beetje het begin van het einde wat mij betreft. En live vond ik het erg tegenvallen, maar misschien zaten ze in een wat mindere periode toen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-10-2015, 15:40
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dit. Eigenlijk is Californication een beetje het begin van het einde wat mij betreft. En live vond ik het erg tegenvallen, maar misschien zaten ze in een wat mindere periode toen.
Nee, ik vond Californication nog fijn
Oud 26-10-2015, 15:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Regenboog, naamzoek!

Hierbij de flamingo waarvan de kat besloot dat het een prima kattenspeeltje was.

[afbeelding]


[afbeelding]


De kat besloot overigens dat de camera wel een beetje eng was, en daarom durfde hij niet echt te spelen met zijn flamingo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-10-2015, 15:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, ik vond Californication nog fijn
Daar staan een paar hele goede tracks op, maar ook een paar waarin de 'huidige sound' al wat aanwezig was; dus ik bedoel het meer in die context. By The Way vind ik echt een zaadplaat, omdat Frusciante een te grote vinger in de pap kreeg qua songwriting (aldus wikipedia: many of the more melodic inspired songs came from Frusciante being heavily into music by The Beach Boys and The Beatles along with doo-wop groups and their harmonies.). Zeer getalenteerde kerel verder, maar het hele funky was ver te zoeken en dat is toch mijn favoriete aspect van de RHCP, en sindsdien is het niet echt meer goedgekomen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-10-2015, 16:10
Abby.
Abby. is offline
Dan snap ik hem

En ik vind John Frusciante fantastisch, maar dan solo ja. Heel andere muziek.
Oud 26-10-2015, 16:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind trouwens dat RHCP ooit best aardige albums maakte, maar nu al jaren niet meer.
Ik heb de CD van Californication bijna kapotgedraaid. Daarna was het vooral mèh.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-10-2015, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het niet slecht, maar ook niet iets wat ik nou heel vaak aan zette. Als het nu op de radio komt vind ik het wel weer leuk
Ik wilde het vooral luisteren omdat ik dan de nummers tenminste kende als we samen gingen jammen.
Oud 26-10-2015, 16:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier zit Frogstomp van Silverchair in de cd/dvdspeler voor een beetje herrie in deze donkere dagen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-10-2015, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Hier zit Frogstomp van Silverchair in de cd/dvdspeler voor een beetje herrie in deze donkere dagen


Daar heb ik laatst nog de remastered versie van gekocht.
Oud 26-10-2015, 16:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Remastered. Pffrt
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-10-2015, 16:54
Verwijderd
Ik moet alles hebben van ze
Oud 26-10-2015, 16:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind de albums na Neon Ballroom echt ruk
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-10-2015, 16:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mijn kat speelde vroeger met alle kleine dingen en poppetjes van playmobil. Ze ging ook altijd met haar dikke kont in het playmobil circus liggen
Haha herkenbaar
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-10-2015, 16:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor het eerst sinds ik in de zomer van 2014 ziek werd weer echt een hele dag gewerkt *trots*
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-10-2015, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de albums na Neon Ballroom echt ruk
Ook niet mijn favorieten hoor. Maar wel n paar leuke nummers ertussen.
Oud 26-10-2015, 17:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Voor het eerst sinds ik in de zomer van 2014 ziek werd weer echt een hele dag gewerkt *trots*
Oud 26-10-2015, 17:46
Verwijderd
Het is nu echt veel te snel donker
Oud 26-10-2015, 18:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik vind trouwens dat RHCP ooit best aardige albums maakte, maar nu al jaren niet meer.
Blood Sugar Seks Magik heb ik wel redelijk grijs gedraaid ja.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-10-2015, 20:11
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Foo Fighters> Elbow > alles > seks met poep > poep en pusschotel op je verjaardag eten > lepra > George Bush > RHCP
Rot es op deadlock
Citaat:
Frusciante is wel een baas.
Hij is De Messias maar dan teruggekeerd.
Citaat:
Ik vind trouwens dat RHCP ooit best aardige albums maakte, maar nu al jaren niet meer.
Ik groeide op met Californication en Stadium Arcadium, nog steeds zijn het mijn favoriete albums samen met Blood Sugar Sex Magik.
Citaat:
Ik vond het niet slecht, maar ook niet iets wat ik nou heel vaak aan zette. Als het nu op de radio komt vind ik het wel weer leuk
Ik wilde het vooral luisteren omdat ik dan de nummers tenminste kende als we samen gingen jammen.

Citaat:
Dit. Eigenlijk is Californication een beetje het begin van het einde wat mij betreft. En live vond ik het erg tegenvallen, maar misschien zaten ze in een wat mindere periode toen.
Live vind ik ze juist goed komen door solo's van John.
Citaat:
Nee, ik vond Californication nog fijn

Citaat:
Daar staan een paar hele goede tracks op, maar ook een paar waarin de 'huidige sound' al wat aanwezig was; dus ik bedoel het meer in die context. By The Way vind ik echt een zaadplaat, omdat Frusciante een te grote vinger in de pap kreeg qua songwriting (aldus wikipedia: many of the more melodic inspired songs came from Frusciante being heavily into music by The Beach Boys and The Beatles along with doo-wop groups and their harmonies.). Zeer getalenteerde kerel verder, maar het hele funky was ver te zoeken en dat is toch mijn favoriete aspect van de RHCP, en sindsdien is het niet echt meer goedgekomen
Vind ik ook...
Citaat:
Dan snap ik hem

En ik vind John Frusciante fantastisch, maar dan solo ja. Heel andere muziek.
Solo John Frusciante vind ik eigenlijk niet zo veel..
Citaat:
Ik heb de CD van Californication bijna kapotgedraaid. Daarna was het vooral mèh.
Ik ook. Nadat ie kapot was gedraaid een nieuwe CD gekocht haha. Inmiddels ook Stadium Arcadium kapot gedraaid.
Citaat:
Blood Sugar Seks Magik heb ik wel redelijk grijs gedraaid ja.
__________________
Time is Illmatic
Oud 26-10-2015, 21:50
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Als je cd's kapotdraait doe je ergens iets niet goed.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 26-10-2015, 21:54
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Als je cd's kapotdraait doe je ergens iets niet goed.
Ik, Durio zibethinus, bied mijn oprechte excuses aan, Lophophanes cristatus.
__________________
Time is Illmatic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.