Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2016, 21:20
Verwijderd
Nou het was een flinke strijd tegen mezelf, ik was nogal futloos en snel duizelig en verzuurde heel snel. Dus een beetje pussygewichten gepakt voor alles vandaag, maar ja, beter dan niets.
Advertentie
Oud 24-02-2016, 21:30
claret
claret is offline
Ik heb vandaag weer even 5km gedaan, ging wel redelijk op nieuwe schoenen. Hopelijk blijven de blessures nu weg en kan ik net zo'n killerbody creëren als Krista
Oud 25-02-2016, 09:08
Verwijderd
Hihi al krijg je van hardlopen zelf niet echt een killerbody, de meesten niet iig
Vanavond weer lekker baantrainen!
Oud 25-02-2016, 09:22
claret
claret is offline
Citaat:
Hihi al krijg je van hardlopen zelf niet echt een killerbody, de meesten niet iig
Vanavond weer lekker baantrainen!
Daarnaast gewoon voetbal en core oefeningen. Alleen was dat een lange tijd een stuk minder door kleine blessures de hele tijd.
Oud 25-02-2016, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Daarnaast gewoon voetbal en core oefeningen. Alleen was dat een lange tijd een stuk minder door kleine blessures de hele tijd.
Ah, fijn dat dat over is dan
Oud 25-02-2016, 11:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bijvoorbeeld:
Pietje haalt een 10 en jij een 3. Dan zeg je: Pietje wat ben je toch een vieze strijder. Kutnerd.
hardop lachen in de ubahn MIJN LEIDINGGEVENDE ZIT NAAST ME FF DIMMEN
Oud 25-02-2016, 11:39
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
gister lekker interval op de band gedaan
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 25-02-2016, 12:31
Verwijderd
Citaat:
gister lekker interval op de band gedaan
Op de loopband, vind je dat lekker? Ik kan dat echt niet
Oud 25-02-2016, 14:09
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
De fysio was heel blij dat ik bij haar aangeklopt heb. Aan de ene kant zit er te veel speling bij mijn SI-gewricht en aan de andere kant te veel frictie, bovendien trekken mijn bilspieren te veel aan mijn rug. Maar niets dat niet op te lossen is met oefeningen.

Oefeningen meegekregen, volgende week weer een afspraak en samen een trainingsprogramma opstellen dat hopelijk toewerkt naar dat ik ergens dit jaar wel de 5KM kan lopen.

Ben blij dat ik gegaan ben, want de pijn die ik heb, hoeft niet, zegt ze.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 25-02-2016, 14:14
Verwijderd
Citaat:
De fysio was heel blij dat ik bij haar aangeklopt heb. Aan de ene kant zit er te veel speling bij mijn SI-gewricht en aan de andere kant te veel frictie, bovendien trekken mijn bilspieren te veel aan mijn rug. Maar niets dat niet op te lossen is met oefeningen.

Oefeningen meegekregen, volgende week weer een afspraak en samen een trainingsprogramma opstellen dat hopelijk toewerkt naar dat ik ergens dit jaar wel de 5KM kan lopen.

Ben blij dat ik gegaan ben, want de pijn die ik heb, hoeft niet, zegt ze.
Wat fijn!
Oud 25-02-2016, 17:08
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
hardop lachen in de ubahn MIJN LEIDINGGEVENDE ZIT NAAST ME FF DIMMEN
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUU












































bahn
__________________
Time is Illmatic
Oud 26-02-2016, 11:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben wezen hardlopen! KM of 3, rustig aan, en toen in het park in de zon oefeningen gedaan en gestretcht. Het was zo chill! En ik heb helemaal geen last gehad van mijn knie dus ik denk dat ik weer iets vaker kan gaan rennen!
Oud 26-02-2016, 11:48
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Op de loopband, vind je dat lekker? Ik kan dat echt niet
Nou ja, het is best te doen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 02-03-2016, 09:46
Verwijderd
Gaat er nog iemand in Den Haag lopen zondag?
Oud 02-03-2016, 09:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nee, ben gekke Henkie niet.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-03-2016, 09:51
Verwijderd
Ik dan wel blijkbaar!
Oud 02-03-2016, 09:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben nog steeds aan het opbouwen met hardlopen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-03-2016, 19:20
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik moet een andere slaaphouding van de fysio.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-03-2016, 19:26
Verwijderd
Je slaapt op je buik en je nek kan de kromming niet aan?


Wat is er loos en hoe moet het dan?
Oud 02-03-2016, 20:20
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik slaap op mijn buik, met één been helemaal gestrekt en de andere zo ver opgetrokken dat m'n knie bijna onder m'n oksel zit. Schijnt niet goed te zijn voor m'n derrière en rug.

Nu moet ik op m'n zij en een kussen omarmen de hele nacht, zodat ik niet stiekem toch naar m'n buik rol.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-03-2016, 20:30
Verwijderd
Hmmmm. Ik ben de laatste tijd een rugslaper en dat doet wonderen. Echt zoooo fijn <3 Maar ja, lastig hoor.
Oud 02-03-2016, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ik slaap op mijn buik, met één been helemaal gestrekt en de andere zo ver opgetrokken dat m'n knie bijna onder m'n oksel zit. Schijnt niet goed te zijn voor m'n derrière en rug.

Nu moet ik op m'n zij en een kussen omarmen de hele nacht, zodat ik niet stiekem toch naar m'n buik rol.
Zo slaap ik ook heel vaak Maar ik had inderdaad ook het idee dat het niet zo goed was voor mijn rug, zeker niet omdat ik met zijn 2en in bed dat altijd op dezelfde zij moet doen. Dus ik probeer nu zo vaak mogelijk op mijn rug te slapen, of op mijn zij inderdaad.
Oud 02-03-2016, 20:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik val in slaap op mijn zij en word wakker op mijn rug met mijn armen boven mijn hoofd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-03-2016, 21:07
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Als ik op m'n rug slaap krijg ik nachtmerries.


Jezus wat een kneus ben ik eigenlijk
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-03-2016, 21:08
Verwijderd
Ach houw uw muil
Oud 02-03-2016, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Als ik op m'n rug slaap krijg ik nachtmerries.


Jezus wat een kneus ben ik eigenlijk
Misschien ook eens kijken naar een ander kussen? Als je op je buik slaapt heb je waarschijnlijk een best wel plat kussen?
Oud 02-03-2016, 21:09
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Nou ja, het klinkt alsof ik kneuzig ben of klaag, maar dat is dus niet zo. Zelfspot. Heel gezond!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-03-2016, 21:11
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Misschien ook eens kijken naar een ander kussen? Als je op je buik slaapt heb je waarschijnlijk een best wel plat kussen?
Geen kussen.

Mijn fysio begon al over een boyfriend pillow, die heeft de vorm van een torso. En voor ik het wist had ik een forever alone-gesprek met m'n therapeut. Het was heel grappig, want zij is ook single en heeft ook zo'n kussen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-03-2016, 21:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik slaap in duisent houdingen per nacht. Meestal wel op mijn buik. En ik heb erg de neiging mij tegen mijn bijslaper aan te nestelen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-03-2016, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Geen kussen.

Mijn fysio begon al over een boyfriend pillow, die heeft de vorm van een torso. En voor ik het wist had ik een forever alone-gesprek met m'n therapeut. Het was heel grappig, want zij is ook single en heeft ook zo'n kussen.
Haha oh dat is wel een tikkie awkkward ja Zo'n kussen met zo'n arm die je om je heen kunt slaan?
Oud 02-03-2016, 21:13
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Haha oh dat is wel een tikkie awkkward ja Zo'n kussen met zo'n arm die je om je heen kunt slaan?
Zo een ja Krijg er meteen Johnny Jordaan liedjes van in m'n hoofd. Niemannnnd laat z'n eigen kind alleeeeeeennnnnnn. Niet echt toepasselijk. Ok. Raar. Sorry.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-03-2016, 21:17
Verwijderd
Ik zie meer een Bridget Jones voor me met heel hard All By Myself aan en chocoladevlekken in bed
Oud 02-03-2016, 21:21
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik val in slaap op mijn zij en word wakker op mijn rug met mijn armen boven mijn hoofd
Dan heb ik nooit gevoel in m'n armen als die boven m'n hoofd liggen.

Citaat:
Als ik op m'n rug slaap krijg ik nachtmerries.


Jezus wat een kneus ben ik eigenlijk
Haha, ik oooook!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-03-2016, 21:21
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik zie meer een Bridget Jones voor me met heel hard All By Myself aan en chocoladevlekken in bed
Dat is precies wat ik nu aan 't doen ben!! Huilend Tony Chocolonely naar binnen proppen en weg spoelen met een fles Chablis!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?

Laatst gewijzigd op 02-03-2016 om 22:10.
Oud 02-03-2016, 21:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dan heb ik nooit gevoel in m'n armen als die boven m'n hoofd liggen.
Dat heb ik soms ook en ik moet ook echt een pyjama met lange mouwen aan als het koud is want anders zijn mijn armen echt ijsklontjes.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-03-2016, 07:53
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik slaap op mijn buik, met één been helemaal gestrekt en de andere zo ver opgetrokken dat m'n knie bijna onder m'n oksel zit. Schijnt niet goed te zijn voor m'n derrière en rug.

Nu moet ik op m'n zij en een kussen omarmen de hele nacht, zodat ik niet stiekem toch naar m'n buik rol.
Ik herken hier iets in maar vast wennen aan zijslapen dan
Ik kan niet meer op m'n buik slapen omdat m'n rug dat geen 10 minuten meer trekt
Oud 03-03-2016, 10:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hmm, mijn 'voorkeurshouding' is ook op mn buik met een knie vrij ver omhoog, maar dat komt volgens mij omdat ik zo heel lang geslapen heb na een flinke rugblessure.

CURIEUS!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-03-2016, 15:36
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
hmm, mijn 'voorkeurshouding' is ook op mn buik met een knie vrij ver omhoog, maar dat komt volgens mij omdat ik zo heel lang geslapen heb na een flinke rugblessure.

CURIEUS!
Ik merk ook dat ik op die manier echt het lekkerst lig. Ik leg mijn hand onder m'n heupbot aan de kant van het opgetrokken been en het voelt op die manier gewoon heel stabiel.

Vannacht met dat kussen juist een waardeloze nacht gehad. Geen idee of het iets met elkaar te maken heeft, maar mij wil je niet tegenkomen vandaag. Zelden zo'n slecht humeur gehad.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-03-2016, 10:06
Verwijderd
Gisteren zo lekker getraind! Ik krijg toch weer een beetje vertrouwen in zondag! Wel balen van het weer alleen.

Vandaag rustdag, alleen ff wat foamrollen en rekken en yoga denk ik
Oud 04-03-2016, 10:43
Verwijderd
Houd*
Oud 04-03-2016, 10:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Foamrollen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-03-2016, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Foamrollen?
Oud 04-03-2016, 13:39
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Gouden uitvinding
Oud 04-03-2016, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Gouden uitvinding
Ik vind The Stick persoonlijk wel een stuk beter en fijner werken, maar die is kapot gegaan en toen heb ik een foamroller als vervanging gekocht. Maar je komt niet echt goed bij de kleinere en diepere spierknoopjes helaas. Ik heb nu wel een goedkope stick van Decathlon maar die werkt minder goed. Maar af en toe een beetje foamrollen houdt de spieren in het algemeen wel soepeler..
Oud 04-03-2016, 14:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn fysio doet triggerpointmassage voor de knopen in spieren in mijn rug waardoor ik pijn krijg in mijn heup en onderrug. Helpt zo'n ding daar ook voor?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-03-2016, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Mijn fysio doet triggerpointmassage voor de knopen in spieren in mijn rug waardoor ik pijn krijg in mijn heup en onderrug. Helpt zo'n ding daar ook voor?

Hangt er vanaf hoe diep ze zitten, als ze onder de grote spieren zitten kom je er natuurlijk met geen roller of stick bij. Maar als je dit of andere vormen van zelfmassage regelmatig doet, kun je wel je spieren soepeler houden en zul je misschien minder vaak naar de fysio moeten daarvoor. Het is echt uitvinden wat werkt voor jezelf.
Foamrollen en sticken zijn overigens absoluut niet pijnloos Zeker niet de eerste paar keer dat je het doet.
Oud 04-03-2016, 14:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan het wel eens vragen. Ze hebben ook zo'n foamroller bij de fysio.

Triggerpoint en zeker bindweefsel massage is ook niet pijnloos.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-03-2016, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Kan het wel eens vragen. Ze hebben ook zo'n foamroller bij de fysio.

Triggerpoint en zeker bindweefsel massage is ook niet pijnloos.
Bindweefselmassage vind ik zelf wel oké! In het begin was het wel pijnlijk, omdat het toen heel verkleefd zat, maar nu doen mijn vriend en ik het wekelijks bij elkaar en dan is het op sommige plekken nog wel pijnlijk, maar op de meeste goed te verdragen en op de plekken waar het echt los is zelfs lekker Ik krijg er alleen heel snel blauwe plekken van, als ik mijn bovenbenen een paar keer losrol zit ik al onder de blauwe vingerafdrukken.

Bedoel je met triggerpoint massage dry needling? Dat heb ik ook één keer gehad voor mijn rug toen ik nog roeide.

Gisteren een gewone sportmassage gehad, mijn liezen lagen er redelijk goed bij, dat was binnen 10 min. los, maar voor mij heel zeldzaam was dat mijn kuiten de hele week al heel hard/stijf waren dus die moesten er ook aan geloven (waarschijnlijk door nieuwe schoenen). Dat was wel even hard op mijn tanden bijten ook
Oud 04-03-2016, 15:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben pas twee keer geweest nu dus misschien wordt het beter.

Je kan triggerpointmassage manueel doen, met ijs of met naalden (dry needling). Mijn fysio probeert eerst manueel of met ijs. Naalden konden altijd nog zei hij
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-03-2016, 15:45
Verwijderd
40.05 op de 10km, net mijn doel niet gehaald Maar wel een PR en een 10e plek (en ik denk zelfs dat één van die vrouwen boven mij in de uitslag geen vrouw was maar een man met dat startnummer), dus ik ben na lang blessuregezeik toch wel tevreden! Binnenkort maar onder die 40 duiken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.