Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2016, 09:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik maakte naar een grapje hoor, koukleumpjes.

Citaat:
Donderdag voor het eerst mee naar de kamer, snel antwoorden voor de staatssecretaris bedenken in een zaaltje achteraf
Spannend! Hoe werkt dat met die antwoorden bedenken?
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 30-11-2016, 09:43
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
14 graden is prima. Daar gaan ze niet dood van hoor.
Nee, dat is niet prima
Oud 30-11-2016, 09:43
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik maakte naar een grapje hoor, koukleumpjes.


Oh
Oud 30-11-2016, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Ik maakte naar een grapje hoor, koukleumpjes.



Spannend! Hoe werkt dat met die antwoorden bedenken?
Nouja als het goed is hebben wij veel van die dingen al eens uitgezocht, of we moeten ter plekke de cijfers erop naslaan. Of als het echt niet binnen die tijd gedaan kan worden moet de staatssecretaris zeggen dat hij het nader gaat uitzoeken. Wij bedenken antwoorden en die gaan dan op briefjes naar hem toe
Oud 30-11-2016, 09:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoi 14 graden in m'n klaslokaal, en dat terwijl de monteur er gisteren was wegens de kou

:bevriezendekinderen:
Elke 10 minuten even hoofd-schouders-knie-en-teen met de kinderen doen? 14 graden is wel heel koud voor binnen zijn + stilzitten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-11-2016, 09:51
Verwijderd
Ik heb wel altijd het idee dat kinderen het minder snel koud hebben dan volwassenen Als ik ze in hun hockeybroekjes naar huis zie fietsen in de winter alsof er niets aan de hand is.. Ik kan zelf ook heel slecht tegen kou maar kan me pas vanaf mijn 14e of zo echt problemen daarmee herinneren.
Oud 30-11-2016, 10:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben vandaag in de gemeenschappelijke zaal gaan werken (stukje warmer) en de monteur is sinds 5 minuten binnen...!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-11-2016, 19:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Beneden de 15 gaden is een werkgever al wettelijk verplicht maatregelen te nemen, en dat gaat over buitenwerk. Stilzitten in een klas met 14 graden is gewoon erg ongezond.
In België voor kantoorwerk vanaf 18°.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 30-11-2016, 20:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eerst was het bij ons op het lab heel koud, 17 graden. Nu is het vaak weer heel warm.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-11-2016, 20:43
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Nouja als het goed is hebben wij veel van die dingen al eens uitgezocht, of we moeten ter plekke de cijfers erop naslaan. Of als het echt niet binnen die tijd gedaan kan worden moet de staatssecretaris zeggen dat hij het nader gaat uitzoeken. Wij bedenken antwoorden en die gaan dan op briefjes naar hem toe
Leuk joh!
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 01-12-2016, 23:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nouja als het goed is hebben wij veel van die dingen al eens uitgezocht, of we moeten ter plekke de cijfers erop naslaan. Of als het echt niet binnen die tijd gedaan kan worden moet de staatssecretaris zeggen dat hij het nader gaat uitzoeken. Wij bedenken antwoorden en die gaan dan op briefjes naar hem toe
Cool! Wel flauw van die secretaris dat ie niet zelf zn antwoorden kan bedenken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-12-2016, 00:54
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik heb wel altijd het idee dat kinderen het minder snel koud hebben dan volwassenen Als ik ze in hun hockeybroekjes naar huis zie fietsen in de winter alsof er niets aan de hand is.. Ik kan zelf ook heel slecht tegen kou maar kan me pas vanaf mijn 14e of zo echt problemen daarmee herinneren.
Ha, daar had ik het laatst met iemand over, dat wij ons dat ook niet konden herinneren als kind daar last van gehad te hebben. Ik denk dat mijn first time zo rond mijn 11e lag.

Mijn zoon heeft er ook nooit last van, hij staat rustig in zijn t-shirtje te tennissen als het zondagochtend 0900 uur is en 5 graden buiten. 'nee hoor ik heb het niet koud'. Ik snap wel dat je op een gegeven moment wat uittrekt, maar ik snap niet dat je zo begint. Maar goed, hij is 14 dus een tip opvolgen van zijn moeder zit er uiteraard niet bij
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 02-12-2016, 09:14
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik werd vroeger altijd behoorlijk chagrijnig van mensen die steevast vragen "Jongen, heb je het niet koud?" -- "NEE ANDERS HAD IK DAT WEL OPGELOST DENK JE NIET?"

Trouwens, laatst liep ik op een rommelmarkt in t-shirt en korte broek en ik ben serieus een keer of vijf aangesproken door wildvreemden met dezelfde vraag (of "grappige" opmerkingen als 'Whoa, bikkel!') Overigens zijn het ook steevast vrouwen (in mijn ervaring) die zich om dat soort dingen bekommeren. Moeilijk storend.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-12-2016, 09:48
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
"Delete? Retention? Temporary folders cleanup? Nahh just buy a bigger disk."

Fucking datahoarders
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-12-2016, 10:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Net functioneringsgesprek gehad. Alles prima
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-12-2016, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Ik werd vroeger altijd behoorlijk chagrijnig van mensen die steevast vragen "Jongen, heb je het niet koud?" -- "NEE ANDERS HAD IK DAT WEL OPGELOST DENK JE NIET?"

Trouwens, laatst liep ik op een rommelmarkt in t-shirt en korte broek en ik ben serieus een keer of vijf aangesproken door wildvreemden met dezelfde vraag (of "grappige" opmerkingen als 'Whoa, bikkel!') Overigens zijn het ook steevast vrouwen (in mijn ervaring) die zich om dat soort dingen bekommeren. Moeilijk storend.
No offense, maar ik moet bij dit soort berichten (of mannen die in koud weer in korte broek rondlopen) altijd denken aan oompje Adolf. Die was er trots op dat hij zelfs in de winter in lederhosen rondliep (als niet in officieel kostuum uiteraard). Dat zou goed voor het gestel zijn. Hij was een notoire bikkel qua koud weer en had het zelfs bij -10 niet koud in de korte broek.

Citaat:
Hitler was proud of his own hardiness in the cold, boasting on August 12, 1942, how "having to change into long trousers was always a misery to me. Even with a temperature of 10 below zero, I used to go about in lederhosen. The feeling of freedom they give you is wonderful. Abandoning my shorts was one of the biggest sacrifices I had to make… Anything up to five degrees below zero I don't even notice. Quite a number of young people of today already wear shorts all the year round; it is just a question of habit. In the future, I shall have an SS Highland Brigade in lederhosen."
Dat is tot daar aan toe een leuk weetje maar meer niet. Maar geheel in zijn natuur vond Hitler dat als hij het bij -10 niet koud had, anderen die dat wel hadden, aanstellers waren. Het is natuurlijk lastig om in te schatten in hoe ver het echt een rol heeft gespeeld, maar de Duitsers, die op veel punten extreem goed voorbereid waren voor een invasie van Rusland, hadden amper winterkleding voorhanden toen de temperaturen in het oosten in oktober 1941 kelderden. Historici willen dit nog wel eens linken aan Hitlers stellingname dat kou leiden tussen de oren zit/een gewoonte is die je af kan leren. Het is één van de vele wat-als punten van WOII: De Duitsers stonden in november 1941 aan de poorten van Moskou, maar konden de finale zet om de stad te nemen niet doen, onder andere/voornamelijk vanwege dit:

Citaat:
The temperature dropped far below freezing. On 30 November, von Bock reported to Berlin that the temperature was –45 °C (–49 °F).[60] General Erhard Raus, commander of the 6th Panzer Division, kept track of the daily mean temperature in his war diary. It shows a suddenly much colder period during 4–7 December: from –36 to –38 °C (–37 to –38 °F).[61] Other temperature reports varied widely.[62][63] Zhukov said that November's freezing weather stayed around –7 to –10 °C (+19 to +14 °F)[64] Official Soviet Meteorological Service records show the lowest December temperature reached –28.8 °C (–20 °F).[64] These numbers indicated severely cold conditions, and German troops were freezing with no winter clothing, using equipment that was not designed for such low temperatures. More than 130,000 cases of frostbite were reported among German soldiers.[38] Frozen grease had to be removed from every loaded shell[38] and vehicles had to be heated for hours before use. The same cold weather, typical for the season, hit the Soviet troops, but they were better prepared.[63]
Als Moskou zo vroeg gevallen zou zijn, nog voor Pearl Harbor, is het natuurlijk interessant om te speculeren over hoe WWII verlopen zou zijn Zouden de Sovjets gecapituleerd hebben en blijvend uit de oorlog gestapt zijn?

Tot zo ver de geschiedenisles van Ertur van vandaag
Oud 02-12-2016, 11:23
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
No offense, maar ik moet bij dit soort berichten (of mannen die in koud weer in korte broek rondlopen) altijd denken aan oompje Adolf. Die was er trots op dat hij zelfs in de winter in lederhosen rondliep (als niet in officieel kostuum uiteraard). Dat zou goed voor het gestel zijn. Hij was een notoire bikkel qua koud weer en had het zelfs bij -10 niet koud in de korte broek.
Het heeft weinig met het concept 'trots' van doen, kan ik je verzekeren. Voornamelijk met 'comfortabel voelen de ja of de nee en zelf in staat zijn dat te bepalen en te handelen naar'.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-12-2016, 11:50
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
No offense, maar ik moet bij dit soort berichten (of mannen die in koud weer in korte broek rondlopen) altijd denken aan oompje Adolf. Die was er trots op dat hij zelfs in de winter in lederhosen rondliep (als niet in officieel kostuum uiteraard). Dat zou goed voor het gestel zijn. Hij was een notoire bikkel qua koud weer en had het zelfs bij -10 niet koud in de korte broek.



Dat is tot daar aan toe een leuk weetje maar meer niet. Maar geheel in zijn natuur vond Hitler dat als hij het bij -10 niet koud had, anderen die dat wel hadden, aanstellers waren. Het is natuurlijk lastig om in te schatten in hoe ver het echt een rol heeft gespeeld, maar de Duitsers, die op veel punten extreem goed voorbereid waren voor een invasie van Rusland, hadden amper winterkleding voorhanden toen de temperaturen in het oosten in oktober 1941 kelderden. Historici willen dit nog wel eens linken aan Hitlers stellingname dat kou leiden tussen de oren zit/een gewoonte is die je af kan leren. Het is één van de vele wat-als punten van WOII: De Duitsers stonden in november 1941 aan de poorten van Moskou, maar konden de finale zet om de stad te nemen niet doen, onder andere/voornamelijk vanwege dit:



Als Moskou zo vroeg gevallen zou zijn, nog voor Pearl Harbor, is het natuurlijk interessant om te speculeren over hoe WWII verlopen zou zijn Zouden de Sovjets gecapituleerd hebben en blijvend uit de oorlog gestapt zijn?

Tot zo ver de geschiedenisles van Ertur van vandaag
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 02-12-2016, 12:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik agree met Mema.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-12-2016, 12:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jezus, volgend weekend heb ik een dienst tot 0:00( duurt in de praktijk altijd een uur langer) en de daarop volgende ochtend begin ik weer om 5:20. In de trein in de trein Oh wat fijn.
Oud 02-12-2016, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Jezus, volgend weekend heb ik een dienst tot 0:00( duurt in de praktijk altijd een uur langer) en de daarop volgende ochtend begin ik weer om 5:20. In de trein in de trein Oh wat fijn.
werk jij ?

Ik stel jouw leven voor als een opéénvolging van allerlei theaterlijke orgies en avonden in hippe jazz barretjes
Oud 02-12-2016, 12:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jezus, volgend weekend heb ik een dienst tot 0:00( duurt in de praktijk altijd een uur langer) en de daarop volgende ochtend begin ik weer om 5:20. In de trein in de trein Oh wat fijn.
Fuck, dat is echt kut. En dat mag toch helemaal niet?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-12-2016, 13:18
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik agree met Mema.
Oud 02-12-2016, 13:20
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
werk jij ?

Ik stel jouw leven voor als een opéénvolging van allerlei theaterlijke orgies en avonden in hippe jazz barretjes
Oh dear, luie kunstenaars-alert.
Oud 02-12-2016, 15:48
Verwijderd
Maar fizzle werkt nu in de horeca en niet als kunstenaar toch desalniettemin schandalig, kunnen ze geen slaapplek voor je regelen?
Oud 02-12-2016, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Oh dear, luie kunstenaars-alert.
ik ?
Oud 02-12-2016, 19:33
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
ik ?
Sorry, foutje.
Luie-kunstenaars-vooroordelen-alert.
Oud 02-12-2016, 21:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
werk jij ?

Ik stel jouw leven voor als een opéénvolging van allerlei theaterlijke orgies en avonden in hippe jazz barretjes
ik vind het prettig dat dat beeld van mij bestaat, Helaas moet ik ook geld hebben voor huur, eten, drugs en entree tot exclusieve seksfeesten.

Citaat:
Fuck, dat is echt kut. En dat mag toch helemaal niet?
ziemlich. En het mag niet, maar wat ga je ertegen doen he. Ze nemen liever nieuwe werknemers dan een nieuw beleid.

Citaat:
Maar fizzle werkt nu in de horeca en niet als kunstenaar toch desalniettemin schandalig, kunnen ze geen slaapplek voor je regelen?
Ik ben voor mijn geld in de horeca bezig inderdaad, al doe ik alsnog veel kunstenaarsdingen.
Citaat:
Sorry, foutje.
Luie-kunstenaars-vooroordelen-alert.
Nogal ja
Oud 02-12-2016, 21:25
Verwijderd
Citaat:
drugs en entree tot exclusieve seksfeesten.

Kun je geen s.com meeting organiseren op een exclusief seksfeest?

Mijn vorige vraag was overigens niet serieus, ik weet heus wel dat je moet werken
Oud 02-12-2016, 21:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik geef die stok aan Dekaloog!
Oud 02-12-2016, 21:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Fizzle, is dit niks voor jou?
http://www.vice.com/nl/read/gezellig...urce=vicefbned
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-12-2016, 22:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omg ja
Oud 03-12-2016, 10:48
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Pannenkoeken ontbijt
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 03-12-2016, 11:22
Abby.
Abby. is offline
Soeplunch
Oud 03-12-2016, 11:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wortelsalade en zwarte koffie restjesontbijt
Oud 03-12-2016, 14:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Broodje met spek en geitenkaas
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-12-2016, 17:32
Verwijderd
Waarom allemaal eten hier?
Oud 03-12-2016, 20:05
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Waarom allemaal eten hier?
lunch on the desk = tijd winnen
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-12-2016, 20:38
Verwijderd
Citaat:
lunch on the desk = tijd winnen
Mwah, ik denk dat je in de meeste gevallen beter even pauze kunt nemen, dan werk je daarna weer productiever.
Oud 03-12-2016, 22:02
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Eten aan je bureau, bah. Ik zou 't nooit meer willen doen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-12-2016, 22:03
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Waarom allemaal eten hier?
Waarom niet? Als je werkt moet je ook wel eens eten.
Oud 05-12-2016, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik denk dat je in de meeste gevallen beter even pauze kunt nemen, dan werk je daarna weer productiever.
Je kunt ook aan je bureau pauze nemen hè even nu.nl en voetbalnieuws doornemen.
Oud 05-12-2016, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook aan je bureau pauze nemen hè even nu.nl en voetbalnieuws doornemen.
Oh dat doe ik tussendoor al vaak genoeg hoor Geen voetbalnieuws dan..
Maar ik ondervind echt dat je hoofd dan geen echte pauze neemt, zeker niet in een vrij beroep waar je zelf je tijd indeelt. Bij de PhD was dat nog veel erger, als je dan tijdsdruk had beloonde je jezelf met af en toe een youtube filmpje als pauze maar dan ben ik na een tijdje alsnog zo gesloopt. Even een stukje wandelen en loskomen van je bureau werkt zoveel beter.
Oud 05-12-2016, 11:49
Verwijderd
Ja je hebt helemaal gelijk hoor ik probeer in de wintermaanden drie keer per werkweek te gaan sporten in de pauze, dat is heerlijk
Oud 05-12-2016, 14:59
Verwijderd
De belastingdienst heeft hier met een compleet team 3 jaar lang gezeten voor BTW-controle over 2012. Krijg net het rapport onder ogen. Ze willen ongeveer 30k naheffen (zit je hier met gemiddeld tien man 3 jaar lang, nou, dit heeft de Nederlandse staat onder de streep geld opgeleverd hoor! ) (overigens geen boete of zo, ze vinden niet dat wij iets verkeerd hebben gedaan, een fors gedeelte van de BTW betalen wij "pro rata" volgens inschatting en dan kan later blijken dat het iets meer of minder had moeten zijn).

Maar dat is niet het ergste. Uit alles blijkt dat ze gewoon nog altijd niet begrijpen wat we doen. Echt essentiële zaken niet. De juridische structuur van het bedrijf. Welke diensten we nou precies afnemen van dienstverleners buiten de EU (voor honderden miljoenen, hier is eventueel de BTW te vinden!). Ik ben er van overtuigd dat als we belasting willen ontduiken, ons dat gemakkelijk zou lukken. Want die mensen snappen het gewoon echt niet.

Nu doen wij dat niet, want de opbrengsten zijn voor ons echt niet zo boeiend (BTW berekenen we sowieso door aan de klant ) en ons grootste risico is reputatieschade. Maar als ze ook zo controleren bij bedrijven die daar anders over denken...
Oud 05-12-2016, 15:34
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Pffff, vandaag doodziek surprises met de klas gedaan, omdat ik ze deze dag niet wilde ontnemen. Nu ben ik dood
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-12-2016, 19:55
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Wat voor werk doen jullie?
Oud 05-12-2016, 20:19
Verwijderd
Citaat:
De belastingdienst heeft hier met een compleet team 3 jaar lang gezeten voor BTW-controle over 2012. Krijg net het rapport onder ogen. Ze willen ongeveer 30k naheffen (zit je hier met gemiddeld tien man 3 jaar lang, nou, dit heeft de Nederlandse staat onder de streep geld opgeleverd hoor! ) (overigens geen boete of zo, ze vinden niet dat wij iets verkeerd hebben gedaan, een fors gedeelte van de BTW betalen wij "pro rata" volgens inschatting en dan kan later blijken dat het iets meer of minder had moeten zijn).

Maar dat is niet het ergste. Uit alles blijkt dat ze gewoon nog altijd niet begrijpen wat we doen. Echt essentiële zaken niet. De juridische structuur van het bedrijf. Welke diensten we nou precies afnemen van dienstverleners buiten de EU (voor honderden miljoenen, hier is eventueel de BTW te vinden!). Ik ben er van overtuigd dat als we belasting willen ontduiken, ons dat gemakkelijk zou lukken. Want die mensen snappen het gewoon echt niet.

Nu doen wij dat niet, want de opbrengsten zijn voor ons echt niet zo boeiend (BTW berekenen we sowieso door aan de klant ) en ons grootste risico is reputatieschade. Maar als ze ook zo controleren bij bedrijven die daar anders over denken...
Ja, de Nederlandse belastingdienst is een zooitje Maar in het buitenland is het nog erger schijnt.
Oud 06-12-2016, 03:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, de Nederlandse belastingdienst is een zooitje Maar in het buitenland is het nog erger schijnt.
Ja als je een batterij aan medewerkers wegsaneert dan gebeurt dat. Was ook voor gewaarschuwd dat het een verkeerde bezuiniging was.
Oud 06-12-2016, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Ja als je een batterij aan medewerkers wegsaneert dan gebeurt dat. Was ook voor gewaarschuwd dat het een verkeerde bezuiniging was.
Nouuuu het was daarvoor al redelijk een zooitje, daarom wilden ze juist een groot deel van de oudere overtallige werknemers weghebben zodat ze jonge capabele mensen konden aannemen. Maar toen gingen er teveel, en de verkeerde weg en nu staan ze onder curatele dus kunnen ze helemaal niemand meer aannemen.
En of er duidelijk voor gewaarschuwd is, in ieder geval aan de staatssecretaris, dat is nu net het hele punt van discussie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.