Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 13:14
Verwijderd
Hmmm ik zal even wat extra (in het kader van nutteloze) informatie uitleggen

Ik had vriendje; Ron voor een half jaar.. Niet met elkaar naar bed geweest maar zat er wel aan te komen
Maar toen ging het uit..
(2 maanden geleden)
Maar we geilen nog steeds super erg op elkaar en voelen gewoon nog iets kei speciaals (maar het ging uit omdat we vaak ruzie hadden; Allebei verschillende ideeen over een relatie) maar we zijn nu eigenlijk wel verliefd en geilen op elkaar enzo he..

Nou hebben we al een paar keer sex met elkaar gehad op feesten enzo dan gingen we ergens achteraf want dan konden we dat toch niet missen ofzo..

We zitten bij elkaar in de vriendengroep en we zijn nu met de groep een week aan het kamperen in de wei En we hebben al sex gehad en dat voelde allemaal kei goed..

En nou kwam hij gisteren met een condoom aan..
En ik wilde dat ook heel graag want ja, we houden nog steeds kei veel van elkaar en tis gewoon altijd speciaal
En hij si eigenlijk de enige an wie ik mijn maagdelijkheid (is da een goed woord ?) zou willen verliezen..
Maargoed,
Hij kwam met dat condoom aan..
Deed hem om..
Ik was eerst al kei geil enzo maar toen vroeg hij zo heel onzeker
Zal ik het condoom om doen? Ik zo ja is goed.. en toen begon hij er in te gaan maar dat deed zooooooooooooooooo'n zeer!
Ik was op dat moment nog redelijk nat maar toen ik zei dat het pijn deed en we ff rustig tegen elkaar aan gingen liggen en wat zoenden enzo werd ik dus helemaal niet meer nat..
We probeerde het weer enzo maar ik ewrd niet meer zo nat misschien omdat ik gewoon bagn was dat het weer zo'n zeer deed

Toen ging hij er weer in en dat weer kei zeer..

Nou heb ik 2 vraagjes..
(We willen het namelijk nog een keer proberen)
hoe kan ik nat blijven/worden zonder eraan te denken dat het zo'n pijn kan gaan doen zeg maar?
en ben ik nu eigenlijk ontmaagd?

Dikke kus, Sanne

Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 13:16.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:31
Irina
Avatar van Irina
Irina is offline
dus die sex eerst was orale sex? je verhaal is nogal vaag..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:33
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Sanne, als je voldoende vochtig/opgewonden was, goed ontspannen er aan begon en hij ging voorzichtig naar binnen, dan is je maagdenvlies misschien te stug. Je kan dit zelf oprekken, er bestaat een goede oefening voor die je in bad kan doen...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:43
Woman Of Steel
Avatar van Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Als hij er met zn piemel helemaal in is geweest ben je iig ontmaagd
Het kan zijn dat je je niet goed ontspant, dat had ik ook de eerste keren, dat je je spieren daaronder niet los laat. Wat je moet proberen als hij in je zit is rustig ademen en dan je spieren helemaal loslaten, precies zo als dat je begint met plassen.
Dat lijkt vet raar, je bent bang dat je gaat piesen maar dat gebeurt echt niet, geloof me. Dit is makkelijker als hij je vantevoren heeft laten klaarkomen, dan ben je veel onspannender en natter.

Succes
__________________
Woorden die gevallen zijn, kun je niet meer oprapen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:26
Harry1984
Avatar van Harry1984
Harry1984 is offline
Gewoon bei jullie eerste keer als je niet nat bent doordat je bang bent glijmiddel erop smeren, en daarna ben je niet meer bang dus dan word je vanzelf wel weer nat!
__________________
Maak er een feessie van!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:42
Verwijderd
Ja eerst een keer klaarkomen zat ik ook al aan te denken dat het gemakkelijker zou kunnen zijn
Ik moet gewoon heelmaaaaal ontspannen ik denk dat ik dat nog niet genoeg gedaan heb..
En wat voor oefeningen zijnd at dan, die ik kan doen om het op te rekken?

bedankt voor de reacties


x
Sanne
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 15:04
Verwijderd
Sanne toch...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 15:48
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
gewoon jezelf eerst laten klaarkomen maar dat staat er al.... en alles gewoon ontspannen houden is ook goed....

mmm vrij nutteloze post dit maar goed....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 15:50
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
3307 schreef op 20-08-2003 @ 16:04:
Sanne toch...
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:43
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
euhm.. er was iemand hier die dat van die oefeningen precies weet. ikzelf heb het gelukkig nooit hoeven doen maar het kwam er op neer dat je met je vinger naar binnen moest gaan en dan het geheel een beetje "oprekken". maarja.. dit is een nutteloze post, wacht maar tot iemand post die het precies weet.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:05
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Oefening is niet zo moeilijk...

Je begint gewoon met 1 vinger, als je daar geen last van hebt, ga je eens met 2 naar binnen of een klein stukje tot het pijn begint te doen tot het geen pijn meer doet, Dan eens 3, en als je daar ook geen last meer van hebt, heeft di eron wel een hele rare wil het dan nog pijn doen. Kan wel gebeuren dat asl hij in je komt het alsnog heel even een beetje pijn doet, maar als je dan even doorgaat tot ie helemaal in je zit, dan heb je er geen last meer van. Heb je dat wel, dan ontspan je niet genoeg.

Voor die natheid is gleimiddel en speeksel een goede oplossing.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:32
Verwijderd
En wat AngelLena zei, kun je natuurlijk ook vlak voor de sex doen, zodat je al vrij 'wijd' bent.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:47
Justine
Justine is offline
Doe asjeblieft ook wat aan je spelling.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:49
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-08-2003 @ 21:32:
En wat AngelLena zei, kun je natuurlijk ook vlak voor de sex doen, zodat je al vrij 'wijd' bent.
Nog beter: je vriend het laten doen, kan je er aan wennen dat iemand anders doet wat jij normaal doet, kanje ook meteen merken of je meer gespannen bent dan anders.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:50
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
hadden dat probleem ook, nat genoeg, tot de moment , ineens niets meer , paar keer geprobeerd, tot eens v plaats gewisseld, meer geintegreegd en toen ging het wel, ook gruwelijk veel pijn en NU nog steeds dus ...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 22:55
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Kali schreef op 20-08-2003 @ 22:50:
hadden dat probleem ook, nat genoeg, tot de moment , ineens niets meer , paar keer geprobeerd, tot eens v plaats gewisseld, meer geintegreegd en toen ging het wel, ook gruwelijk veel pijn en NU nog steeds dus ...

GLIJMIDDEL!

Hoe erg is om een potje glijmiddel aan de drogist te vragen? Echt, het helpt, want het doet geen pijn meer, daardoor gaat jouw angst weg, en ga je het lekker vinden en wordt je toch weer vanzelf nat.

Pest jezelf niet zo, het is geen wet dat je alleen je eigen nattigheid mag gebruiken. Dat spul is niet voor niets uitgevonden.

Je mag ook een beetje plantaardige olie uit de keuken gebruiken, maar niks geparfumeerds uit de badkamer.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 06:44
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-08-2003 @ 23:55:
GLIJMIDDEL!

Hoe erg is om een potje glijmiddel aan de drogist te vragen? Echt, het helpt, want het doet geen pijn meer, daardoor gaat jouw angst weg, en ga je het lekker vinden en wordt je toch weer vanzelf nat.

Pest jezelf niet zo, het is geen wet dat je alleen je eigen nattigheid mag gebruiken. Dat spul is niet voor niets uitgevonden.

Je mag ook een beetje plantaardige olie uit de keuken gebruiken, maar niks geparfumeerds uit de badkamer.

ik ben wel nat nu, gewoon nog te smal .... na 2 mins is de pijn over ... maar het begin is gewoon gruwelijk
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:19
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Kali schreef op 21-08-2003 @ 07:44:
ik ben wel nat nu, gewoon nog te smal .... na 2 mins is de pijn over ... maar het begin is gewoon gruwelijk
Had ik ook, opgelost met: glijmiddel!

Nu vind ik de eerste paar seconden juist het allerlekkerst!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:27
Grimmetje
Grimmetje is offline
Ja wat tante (als ik mag) zegt. Glijmiddel! Doe het nou maar gewoon. Dat zal je vriend ook meer op prijs stellen. Hij kan dan ook sneller naar binnen, en die eerste diepe penetratie is toch wel lekker hoor
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:32
poesiefox
poesiefox is offline
Jij mag tante zeggen hoor. Het hoeft niet, mag wel.

Ik vind het zo raar dat zoveel meisjes pijn bij het vrijen voor lief lijken te nemen? Als iets wat er nu eenmaal bij hoort, waar je even doorheen moet. Want ik ben nu eenmaal zo strak.

Je lijkt wel gek! Pijn is niet fijn, en ook nog eens nergens voor nodig.

Enne, een voorbereidende bef/vingerbeurt doet ook wonderen. Voorspel, jeweetwel.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:35
Grimmetje
Grimmetje is offline
ja, dat snap ik ook niet hoor . Na de de 1e keer (van ons beide) ben ik gelijk glijmiddel wezen halen. En nooit meer zonder
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:38
poesiefox
poesiefox is offline
Dat zijn nou de betere minnaars!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:53
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
LoveGirl schreef op 20-08-2003 @ 15:42:

En wat voor oefeningen zijnd at dan, die ik kan doen om het op te rekken?
Het is geen oefening om je vagina op te rekken, wel om je maagdenvlies te scheuren. Je gaat in een warm bad zitten, en brengt dan een of twee vingers in je vagina, en je drukt recht naar beneden richting badkuip tot het pijn doet. Daar enkele seconden blijven en dan loslaten. Steeds opnieuw herhalen (verspreid over enkele dagen) en proberen je grens steeds te verleggen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:32
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
dan moet je zo die lul met Ajax schoonmaken enzo dan lukt dat wel denk ik zo en ander sheb je ff pech ofzo mja ik weet het ook niet anders vraag je het ff Dr Phil ofzo die weet dat wel denk ik zo..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:57
Verwijderd
Ik zou gewoon niets posten als er alleen maar nutteloze dingen uit komen.
Bereik je waarschijnlijk meer mee
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine de 1e keer
fromBALKAN :D
2 20-02-2007 16:18
Lichaam & Gezondheid buikkramp na 1e keer?
SunShine 18
4 06-01-2004 18:29
Seksualiteit 1e keer
Verwijderd
14 10-03-2003 10:39
Psychologie 1e keer lowlands, nooit meer :(
Reza
14 02-09-2002 15:29
Seksualiteit Sommige mensen veranderen na de 1e keer
Roozie
13 30-05-2002 09:36
Seksualiteit de 1e keer!
Extreme_gamer
54 10-02-2002 03:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.