Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2005, 15:11
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Heeft iemand daar ervaring mee? De bestuurders van ons land hadden een tijdje geleden toch een of andere wazige constructie in het leven geroepen die het mogelijk maakt om in boekhandels 5% korting te krijgen op je hbo of wo studieboeken door het invullen van een of ander formulier? Ik heb net een beetje op internet gekeken maar daar vind ik niet of je die korting bij elke boekhandel kunt krijgen en of je in de winkel gewoon kunt vragen 'geef me een formulier ik wil korting' (maar dan iets beleefder). Kan het uberhaupt al? Iemand hier die al 5% korting aan het scoren is geweest? Vertel me over die ervaring.
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2005, 15:15
Verwijderd
Bij bol.com kan het. Op de eerste pagina staat dan iets over studieboeken bestellen, daar moet je op klikken, dan je boeken uitzoeken en vervolgens een formulier invullen (naam, adres, studentennummer, welke studie je gaat doen). Je krijgt op vrijwel alle boeken de maximale korting (wel alleen op de nederlandstalige natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 15:42
Barry K
Barry K is offline
Maar ik doe een engelstalige studie, krijg ik dan ook op de engelstalige boeken korting?
__________________
No nonsense
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Barry K schreef op 02-09-2005 @ 16:42 :
Maar ik doe een engelstalige studie, krijg ik dan ook op de engelstalige boeken korting?
Engelstalige boeken hebben geen vaste boekenprijs, nederlandstalige wel. Engelstalige studieboeken zijn vaak goedkoper dan nederlandstalige boeken, dus om daar nog weer korting over te gaan krijgen... beetje onnodig
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 20:24
LoeLoe
Avatar van LoeLoe
LoeLoe is offline
Boekhandels zijn niet verplicht om je die korting te geven. Wel kun jij dan naar een andere boekhandel stappen en lopen zij een hoop geld mis

Ik heb geen idee waar je die link kan vinden van dat formulier, maar ik weet dat alle Brunawinkels in ieder geval formulieren hebben die je zo bij de kassa kunt vragen.
__________________
Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig dat we kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 10:50
Verwijderd
Citaat:
LoeLoe schreef op 02-09-2005 @ 21:24 :
Boekhandels zijn niet verplicht om je die korting te geven. Wel kun jij dan naar een andere boekhandel stappen en lopen zij een hoop geld mis

Ik heb geen idee waar je die link kan vinden van dat formulier, maar ik weet dat alle Brunawinkels in ieder geval formulieren hebben die je zo bij de kassa kunt vragen.
't Staat enorm groot op de voorpagina van de Nederlandse bol.com... 'Liever lui dan moe' met iets over studieboeken erbij.
Klik
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 15:30
Verwijderd
En da's inderdaad alleen als je minstens twee Nederlandse studieboeken koopt.

(alles Engels en alles literatuur voor mij)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 17:18
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Winner schreef op 02-09-2005 @ 16:11 :
Heeft iemand daar ervaring mee? De bestuurders van ons land hadden een tijdje geleden toch een of andere wazige constructie in het leven geroepen die het mogelijk maakt om in boekhandels 5% korting te krijgen op je hbo of wo studieboeken door het invullen van een of ander formulier? Ik heb net een beetje op internet gekeken maar daar vind ik niet of je die korting bij elke boekhandel kunt krijgen en of je in de winkel gewoon kunt vragen 'geef me een formulier ik wil korting' (maar dan iets beleefder). Kan het uberhaupt al? Iemand hier die al 5% korting aan het scoren is geweest? Vertel me over die ervaring.
atheneum boekhandel had het bij mij sowieso verrekend
ik kende de regel dus niet, maar het staat aangegeven op mijn bon
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 17:30
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
nou sorry hoor maar ik vind niet dat het ook voor middelbare scholieren ingesteld moet worden.

ik weet nog dat ik voor mn boeken 200 gulden moest betalen en voor mn eerste semester moet ik 220 euro neerleggen.
zit een groot verschil in en mn boeken van het wo die zijn dan ook nog eens MET korting!
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 05-09-2005 @ 18:30 :
nou sorry hoor maar ik vind niet dat het ook voor middelbare scholieren ingesteld moet worden.

ik weet nog dat ik voor mn boeken 200 gulden moest betalen en voor mn eerste semester moet ik 220 euro neerleggen.
zit een groot verschil in en mn boeken van het wo die zijn dan ook nog eens MET korting!
Dus omdat jij meer moet betalen, moeten anderen maar geen korting meer krijgen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.