Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2008, 14:36
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
ot: Valse hoop geven want dingen die toch niet gaan werken enzo.
Positief blijven!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2008, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Positief blijven!
Jij bent echt onverbetelijk, niet?

ot: Oh, wat ik ook nog wilde zeggen. Ex en ik kunnen weer enigszins normaal doen. Hij wenste me zalig nieuwjaar ('als je daar behoefte aan hebt' 'Nou, eigenlijk niet, maar evengoed bedankt.') en we hebben net een gesprek gehad over hoe je je drumstokjes t beste vast kan houden. God, wat zijn wij volwassen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 14:53
Verwijderd
Hij komt hij komt



Terwijl dat eigenlijk heel fout is van mij want ik had nee moeten zeggen want ik heb heel veel te doen, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 14:55
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Jij bent echt onverbetelijk, niet?
Jeweettog! Dat, en niet druk maken. Komt goed!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 15:59
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hij heeft tentamen drukte en ik heb proefielwerkstuk drukte. Heel fijn. Scheelt wel dat het bijna tegelijkertijd is, dan kunnen we mooi tegen elkaar stressen. En dan ben ik toch bezig als hij bezig is en andersom. Hopelijk zie ik hem volgende week iig nog wel even. Zou heel fijn zijn. Maar als dat niet zo is, dan niet. Het loopt fijn, en ik ben nog steeds stapelverliefd. Had nooit gedacht dat ik in staat zou zijn een relatie van een jaar vol zou houden. Laat staan een relatie van bijna 16 maand! Maar het is fijn, dus ik ben blij.

Mijn mams is geopereerd aan d'r kaak, en had eerst zo'n hele dikke kaak en heel veel pijn. En daarom ging ik maar een hele mooie ketting voor d'r kopen. En ook omdat ze altijd heel lief is voor ons, en wij niet altijd lief zijn voor haar. Maar ze was er erg blij mee, dus dan is het goed.

Op vriendschappelijk gebied gaat 't vrij goed. Heel veel afspraken staan, hoewel sommige al een paar keer verplaatst zijn inverband met wederzijdse drukte. Eigenlijk gaat het heel goed dus. Yay.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 16:10
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
oooh ik wil hem zien!
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 17:41
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik wil dat het NU donderdagavond rond 10 uur is, en ik ga duidelijkheid vragen en ik weet al helemaal hoe. Pff nog 2 dagen..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 17:51
Verwijderd
Hij kent me net ff iets te goed.
In een gesprek over winkelen, waarin ik beloof dat ik alleen de Xenos in wil, opzoek naar een lamp, en hij bekent mijn gewinkel zat te worden; zegtie:
Mijn lief zegt:
nee
Mijn lief zegt:
want als er 1 winkel over de dam is, volgen er meer

<333.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Hij kent me net ff iets te goed.
In een gesprek over winkelen, waarin ik beloof dat ik alleen de Xenos in wil, opzoek naar een lamp, en hij bekent mijn gewinkel zat te worden; zegtie:
Mijn lief zegt:
nee
Mijn lief zegt:
want als er 1 winkel over de dam is, volgen er meer

<333.
Is dat niet bij de meeste meisjes zo .
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 18:19
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Haha en nu smst hij me opeens lief, die jongen is echt vermoeiend. Maar miss interpreteer ik het allemaal verkeerd. Maargoed het moet nog steeds snel dond zijn!!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 18:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: Trouwens wel echt ontzettend fijn om te lezen dat t weer beter gaat. Hou dit vol! Nieuw jaar, nieuwe kansen

Dank je, dat vind ik lief.
Ik heb vandaag een gesprek gehad met mn mentrix en mn moeder, en stage gaat hem niet worrden.
Ik voel me eigenlijk heel erg verdrietig momenteel, dat ik dit op moet geven
maar ja, mn gezondheid gaat voor...
Het is niet anders..

edit: volgens mij groeien we uit elkaar, of ze vind me gewoon niet belangrijk meer, dat kan natuurlijk ook nog...
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 19:06
Verwijderd
kut.. ik wil het uitmaken, denk ik.. en dan zegt hij dingen zoals "je bent mijn soulmate"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
edit: volgens mij groeien we uit elkaar, of ze vind me gewoon niet belangrijk meer, dat kan natuurlijk ook nog...
Pff, ik ken het Mn 'beste vriendin' heeft sinds kort een 'geheime' relatie (haar ouders en zijn ex mogen het niet weten ofzo) met mijn bijna 2x zo oude bijna buurman. En dat is belangrijker als even bijkletsen met een van je beste vriendinnen blijkbaar, ook al woont hij maar twee deuren verder. En dan is het ook nog eens mijn schuld (of dat maakt ze er van), dat haar autospiegel vernield wordt als ze bij hem slaapt. Like I care now.. Bahbah!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 20:20
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Het subtiele getril van de telefoon blijft fijn en heel erg leuk. <3

Relationeel voel ik mij echt prima. Familierelationeel zit 't nog wat raar. Ik kan prima met iedereen opschieten, maar onderling zit hier bij mijn ouders 't nog steeds scheef en gespannen. Ik vraag me af hoe lang het duurt eer alles hier uit elkaar valt.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 20:39
Verwijderd
Nog even doorbikkelen en dan is het alweer weekend! En het weekend is altijd zo leuk <3
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 20:55
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nog even doorbikkelen en dan is het alweer weekend! En het weekend is altijd zo leuk <3
Hihi, leuk is dat, op dinsdag alweer uitkijken naar het weekend

Hoorde laatst een nieuw nummer van Acd&deMunnik die ook over weekendrelaties gaat en die mij erg aan 'onze' weekendrelatietijd deed denken (het melodietje is ook heel lievig <3 )

Maandag heb ik niets
Dinsdag ben ik vrij
Woensdag ben ik vrij van niets
En donderdag kom jij
Vrijdag ben jij
Zaterdag ben jij
En zondag moet je terug

Vier uit zeven
‘t is een leven
het leven van mij

Het zal altijd wel weer maandag zijn
vanzelf de dag erna
dan is het nog maar 1 dag te gaan
1 dag da’k niet besta
maar dan begint het leven
mijn leven, vier uit zeven
vier volle dagen
da’s best veel

de dode dagen
doen me voelen
waar het leven voor bestaat
de levenden
de vier uit zeven
dat het om de liefde gaat

morgen is het donderdag
heb de wekker al gezet
en al is het dan pas half acht
een mens mag best eens vroeg naar bed


Acda&deMunnik - vier uit zeven
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 21:04
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik heb haar net gemaild en nu ga ik natuurlijk als een debiel 36 keer per dag mijn mailbox checken.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 21:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Pff, ik ken het Mn 'beste vriendin' heeft sinds kort een 'geheime' relatie (haar ouders en zijn ex mogen het niet weten ofzo) met mijn bijna 2x zo oude bijna buurman. En dat is belangrijker als even bijkletsen met een van je beste vriendinnen blijkbaar, ook al woont hij maar twee deuren verder. En dan is het ook nog eens mijn schuld (of dat maakt ze er van), dat haar autospiegel vernield wordt als ze bij hem slaapt. Like I care now.. Bahbah!
*hele dikke knuffel*

Bak ijs delen?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 21:41
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik zit weer in een kluizenaersperiode geloof ik. Komt ook omdat school natuurlijk zo stom is en veel van mijn tijd vraagt. Ik houd niet van afspraken overal tussen persen.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 22:39
Verwijderd
Pfff ik heb een vrije avond en ben zo 'dom' geweest Alles Is Liefde én de allerallerlaatste dubbele Friendsaflevering te gaan kijken in m'n eentje

I think I need a hug
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 22:46
Verwijderd
Huhu ik heb leuke mensen in mijn omgeving. <3
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet bij de meeste meisjes zo .
Hij zei t zo grappig.
'als er een winkel over de dam is..'

Zal wel aan mij en mn roze wolk liggen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 01:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik kan die "schoonouders" van mij wel wurgen.

Willen ze daar 'n nieuwe stereo kopen omdat de oude versleten is. Ok, begrijp ik. Wilt m'n vriendin daarin bijleggen, als verjaardags/kerst/nieuwjaarscadeau. Ok, snap ik, met redelijk wat moeite. Geeft ze dus €80, waarbij ik ook wat bijgelegd heb (wtf), aan haar ouders zodat zij een nieuwe kunnen kopen.


Kopen ze uiteindelijk een tweedehandse van 'n vriendin van de familie, proberen ze hem vandaag uit en blijft de cassette hangen. M'n vriendin is beetje handig en zij wilt dat dus maken, maar ze stoot per ongeluk 'n stukje van die deck af waardoor die nu niet meer sluit. Krijgt ze vanalle verwensingen naar haar hoofd geslingerd, dat ze haar mama nooit iets leuks en moois gunt en dat ze het altijd moet verknallen etc...


Als in: WTF lompe mensen? Zij betaalt godverdomme 't grootste deel van die stomme stereoketen en dan gaat jullie haar zulke dingen verwijten?
Nu zit m'n vriendin te janken, kan ik haar niet bellen want ze neemt niet op en moet ik tientallen smsjes sturen om haar op te beuren... Héél tof, héél tof.

*wurgt ouders van vriendin*
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 06:33
Verwijderd
Ik snap haar niet. Zondag deed ze supernormaal, nu krijg ik voor 't slapengaan een smsje met
"Love you.. Xx" En dat ze me aan me dacht en realiseerd hoeveel ze me mist. Ik hoop ECHT dat dit niet terug valt in het "oude". Ik ben namelijk supergelukkig met m'n vriend, en hoef haar echt echt echtniet.

En verder was ik gisteren een beetje niet-lief tegen hem, maar gelukkig was het voor de rest superfijn <3
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 10:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
*gaap* bluh.. toch iets te lang films gekeken gisteren.

Ik heb meer de bibbers voor morgen dan ik had verwacht..
En ik heb niet eens iemand speciaal om mn handje vast te houden
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 10:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
goede gesprekken daardoor véél te laat in bed liggen hmm, das wel minder
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 11:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ben moe, en brak en eigenlijk heb ik helemaal geen zin..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 11:24
Verwijderd
@Dott: wat moet je morgen doen dan?
Edit: oja kaakchirurg..vergeten sterkte!

OT: verwarrrrrrrend...

En tjah.. ex-lief. Tis zo moeilijk uit te leggen. Ik weet 100% zeker dat t nooit meer wat wordt, ondanks dat ik mezelf er gisteren op betrapte dat ik dat wel even dacht/wilde. Maar rationeel kan het gewoon niet,het zou zowieso weer fout gaan. En toch..nu ik em weer gezien heb..k krijg gewoon dat gevoel weer terug..dat we echt op elkaar aan t jagen zijn.
Die spanning enzo.. heerlijk.. T geeft je gewoon zo'n heerlijk verliefd gevoel. Ik denk dat ik dat toch wel bij em hou.. tot hij ineens een vriendin heeft owso of tot we ooit es heeeeeel erg ruzie krijgen. Dat zijn tot nu toe mijn methodes geweest om over iemand heen te komen. Maarja..dat gaat denk ik niet gebeuren. Voorlopig iig niet.

Maja moeilijk hoor. Ik heb t gevoel dat ik moet kiezen tussen mn beste vriend en mn ex. (moet ik eigelijk ook..wat n luxe probleem zeg ) Mn ene kant zegt mn beste vriend, omdat ik zeker weet dat hij goed voor me is enzo.. en heb em altijd leuk gevonden.. Mn andere kant zegt.. grijp exlief gewoon lekker terug (die kant ga ik nu perongeluk op *schaam*) en mn verstand zegt: Laat die jongens allebei ff in hun sop gaar koken en ga eerst zelf ff een halfjaartje leven voor je weer vast te leggen. En dan komt dat duiveltje weer om de hoek die zegt: Ja doe dat.. dan kan je lekker met exlief scharrelen.
En t tis eigelijk gewoon mn beste vriendje zn schuld. Hij doet zo moeilijk dat ik dr gewoon n beetje moe van word en me mss daarom een beetje van em afzet owso.. Of hij speelt hard to get.. of hij is gewoon hard to get.. hou ik helemaal niet van..
Uiteindelijk is het gewoon mijn schuld natuurlijk..maja ik mis die spanning bij mn beste vriend gewoon.. en die krijg ik op t moment wel bij mn ex.. Alsof ik eerst mn wilde haren kwijt moet raken voor ik met mn beste vriend verder kan.

Whaa.. verwarrend..

K schaam me eigelijk n beetje voor dit verhaal..t klinkt mss arrogant..maar is niet zo bedoeld

Laatst gewijzigd op 09-01-2008 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 12:24
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
vind ik hem leuk of wil ik hem leuk vinden hmmhmm
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 12:35
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ohjahoor. Gaat ze op avontuur zonder mij.

Waarom word ik zo blij van kleine dingetjes?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 12:41
Verwijderd
@Rob: misschien verliefd owso
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 13:12
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ah val toch dood, stomme mensen. Alleen kennissen zijn leuk.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 13:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Waarom nou?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 14:23
Verwijderd
Miss 'em. En dat is heel heel erg, want hij was er gister nog.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 14:38
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
*gaap* bluh.. toch iets te lang films gekeken gisteren.

Ik heb meer de bibbers voor morgen dan ik had verwacht..
En ik heb niet eens iemand speciaal om mn handje vast te houden
Ik zal wel aan je denken, heel veel succes en sterkte iig. En het komt wel goed

Dit voelt echt heel vreemd. Hij heeft echt helemaal niets meer laten horen. Daar ben ik op een bepaalde manier nog wel steeds boos om en ik blijf de neiging hebben mn mail iets vaker te checken, maar toch geeft het me op een bepaalde manier toch weer rust. Wat gek... Op dit moment ben ik echt al weer een stuk minder bezig met hem dan voorheen, dusja het werkt blijkbaar toch al had hij het wat netter aan kunnen pakken
Dusja, het gaat eigenlijk wel prima. Begin alles weer een beetje op een rijtje te krijgen. En ik heb wel lieve vriendinnen die heel erg lief doen. Het gaat vooruit...

Maareh spekkie, heb je hem nog gebeld of nog iets gehoord?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 14:45
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
@Rob: misschien verliefd owso
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 15:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
*tekst*
Offtopic: omg, ik droomde gisteren over jou en spekkie. we gingen met school ofzo ( ) naar Berlijn. Nja, eigenlijk gingen we naar Praag maar we noemden het Berlijn. En ik was d ehele tijd bang om de weg kwijt te raken enz. Maar spekkie wist wel de weg. Echt heel vaag allemaal.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 15:37
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hij is ziek, dus hij komt niet vanavond

Maar ik heb lekker wel m'n tentamen een keer goed gemaakt volgens mij
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 15:50
Fayette
Hij was stik jaloers gisteren... omg, wat schattig. Fijn dat ik hem even naar het station kon brengen...hem toch nog even gezien.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 15:54
Verwijderd
Citaat:
*hele dikke knuffel*

Bak ijs delen?
Graag! Kreeg net een sms van dr, ze heeft de sleutels van dr nieuwe huis en iedereen moet maar komen kijken en weet ik het. Heb gezegd dat ik er geen zin in heb, geen tijd heb en niet wil. Ze vraagt me niet eens waarom. Ach, dan hoeft het voor mij ook niet meer

*geeft ook dikke knuffel*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 15:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hmmm hij is lief Ik ben echt gek op hem!

[random]Waarom kun je nou eigenlijk niet gewoon alles hebben wat je wil? [/random]
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 16:58
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Nu ik hier ben lijkt hij zo ver weg, terwijl we nog steeds wel dagelijks contact hebben.

Soms mis ik hem, en soms niet. Maar momenteel voel ik eigenlijk gewoon niet zoveel. Op geen enkel vlak.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 16:58
Verwijderd
Eindelijk weer een lichtpuntje. Alhoewel.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 17:06
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb hem maandagavond iets verteld over mijn verleden wat moeilijk was en wat alles even heel kut maakte. Ik dacht er de laatste maanden meer overna en wilde niet het gevoel hebben dat ik tegen hem loog. Maar het was moeilijk, we waren zo gelukkig en even was ik bang dat ik dat verpest had. We moeten er samen doorheen en dat gaat lukken, daar heb ik nu wel weer vertrouwen in. Na 2 dagen veel praten en huilen gaat t nu weer beter en zijn we heel lief voor elkaar. We zijn sterk.
En van sommige vriendinnen krijg ik zo weinig hoogte. Maar anderen zijn weer geweldig.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 17:08
Verwijderd
ik voel me helemaal fantastisch
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 17:13
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Gisteren is mijn date gweest, en ik heb hem toch maar gevraagd wat hij wilde/verwachte. Waarop hij antwoorde dat hij niet wilde dat ik me op welke manier dan ook verplicht zou voelen, en me zou laten tegenhouden in contact met andere jongens/ dingen laten/ en hem bv zien als ik geen zin had. Nou was ik dat ook niet van plan, maar toch. Ook zei hij dat het voor hem belangrijker is dat het gewoon leuk en gezellig is al we bij elkaar zijn, en dat het goed loopt dan dan verplichtingen. En dat hij me liever zo had, dan helemaal niet. Een gemeenschappelijke goede vriend had hem ook al een beetje gewaarschuwd, zo van het is heelleuk allemaal, maar verbaas je niet als ze er volgende week met n ander vandoorgaat. (ik prefereer overigens meerdere tegelijk)

Hij snapt dus heel erg goed hoe het zit, en daar ben ik heel blij mee En nu kan ik mezelf gewoon rustig de tijd geven om uit te vissen of ik mischien wat serieuzers met hem wil.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 19:15
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ja, en dan mailt ze terug en dan heb ik een dilemma of ik nu al terug zal mailen of nog even moet wachten om niet desperate/stalkerig over te komen. Want ze zei 'we mailen wel weer'. JEEEZUS ik lijk wel 16.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 19:59
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Ik word er moe van, mede door de examens die dichterbij komen en het eenzame gevoel dat ik daarvan krijg, bleh. K zie nu ook niet meer hoe het moet, pfff. Tijd geven dus.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 20:10
Verwijderd
Het gaat prima ^^ meneer zou voor een half jaar naar Nieuw Zeeland gaan. Dat gaat niet meer door, hoewel ik dat voor hem erg jammer vind, vind ik het zelf niet zo heel erg :$
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dan mailt ze terug en dan heb ik een dilemma of ik nu al terug zal mailen of nog even moet wachten om niet desperate/stalkerig over te komen. Want ze zei 'we mailen wel weer'. JEEEZUS ik lijk wel 16.
in zo'n gevallen zou ik nu terugmailen. Ofwel valt het haar niet eens op dat je zo snel terugmailt, ofwel net wel maar vindt ze dat positief (in welke zin mag je zelf bepalen..) en krijg je even snel weer een reactie terug..


Hoe erg is het om het uit te maken midden in de examens? Ik weet dat het kut is, voor mij ook want ik ben de hele dag aan het piekeren, maar het valt ook niet zomaar uit te stellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.