Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2012, 10:33
Juultjeh
Avatar van Juultjeh
Juultjeh is offline
Hoi,
Door een klein incidentje ligt mijn linkerspiegel van mijn brommer. Hij is helemaal afgebroken dus hem er weer indraaien zit er niet in. Een nieuwe spiegel is niet zo duur, maar hem er op laten zetten (want ik heb geen idee hoe dat moet) is best prijzig. Weet iemand misschien wat mij dit alles bij elkaar ongeveer kost? Want de dichtstbijzijnde reparateur zit 10 kilometer verder op

(Zit trouwens bij de verkeerde. Had bij verkeer en vervoer moeten staan. Sorry!)

Laatst gewijzigd op 12-12-2012 om 10:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2012, 10:35
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
een nieuw spiegeltje draai je er toch zo zelf in?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 10:39
Juultjeh
Avatar van Juultjeh
Juultjeh is offline
Das het probleem, er zit nog allemaal afgebroken metaal in en ik krijg het er met geen mogelijkheid uit
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 11:20
Verwijderd
Ik verplaats hem even voor je, verder kan ik je niet helpen helaas.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 11:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Heb je geen handige pa/broer/vriend? Als er nog een stuk uitsteekt kan je dat er met een tang uitdraaien of je maakt er met een vijl of slijper een gleuf in en draait het er uit met een schroevendraaier. En als de fietsenmaker het moet doen denk ik niet dat hij daar een vermogen voor vraagt. Even van te voren vragen wat het kost en als je afspreekt kan je er mss ook wel op wachten.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 13:16
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Heb je er een foto van?

Van hoe ik het begrijp zou ik gewoon een klein gaatje boren in het restant en daar een 8-kant torx in slaan om het er vervolgens gewoon uit te draaien. Maar dan moet het allemaal niet te gammel zijn anders sla je het straks aan diggelen

[edit]
Het zal een monteur wel meevallen om het restant los te krijgen, waarschijnlijk rekenen ze een half tot 1 uur. Afhankelijk van waar je naar toe gaat ligt dat tussen de 15 en 60 euro. Uiteraard prijs van te voren afspreken .
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.

Laatst gewijzigd op 12-12-2012 om 18:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.