Oud 04-05-2020, 22:54
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
HoiHoi,
Als eerst: dit is geen troll, maarrr valt toevallig onder hetzelfde onderwerp als de trollers.

Ik heb namelijk een plaatjesbeugel. Nu hebben ze een half jaar geleden blauwe lijm op de kiezen van mijn bovenkaak gezet. Helaas laten stukjes hiervan langzaam los, waar ik erg van schrok.

Nu heb ik een afspraak over 4 weken op de planning staan (eerder kon niet), maar ben toch wel benieuwd. Komen de lijmstukjes los doordat ik niet naar de ortho ben geweest (aangezien ze voor een lange tijd gesloten waren)? Eerst dacht ik aan niet-goed-poetsen, etc., maar daar kan het haast niet aan gelegen hebben. Ik kan nergens op gebeten hebben, want de stukjes laten (zowel links als rechtsboven) langzamerhand los.

Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft

Gezonde groetjess,
F.S.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 11:57
Roane32
Roane32 is offline
Even serieus, ik ga niet weer tandentrollen
Die stukjes blauwe lijm laten volgens mij gewoon los na een bepaalde tijd, ze zijn ook niet gemaakt om levenslang in je mond te zitten. Goed dat je in ieder geval een afspraak hebt, die blauwe stukjes zijn gemaakt om in je mond te zitten dus ik zou me niet teveel zorgen maken (spreekt uit ervaring)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 12:18
Verwijderd
Wat voor blauwe lijm en waar?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 12:19
Ria.K
Ria.K is offline
Citaat:
Even serieus, ik ga niet weer tandentrollen
Alsof iemand jou nog serieus gaat nemen vriend?!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 12:21
Ria.K
Ria.K is offline
Even ontopic, ik heb dit ook gehad en ben toen ook naar de ortho gegaan. Die heeft er niet echt naar gekeken dus vgm is t niet zo gek ofzo. Wel kut dat je het nu hebt... Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 13:09
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Wat voor blauwe lijm en waar?
Op de kiezen in de bovenkaak. Zijn lijmblokjes, waardoor de slotjes niet op elkaar komen en daardoor losraken
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 13:09
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Even ontopic, ik heb dit ook gehad en ben toen ook naar de ortho gegaan. Die heeft er niet echt naar gekeken dus vgm is t niet zo gek ofzo. Wel kut dat je het nu hebt... Succes!
Thanks voor je reactie
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 14:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je de orthodontist niet bellen of het zolang kan wachten of dat het toch nodig is dat je eerder langs komt?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 16:39
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Kan je de orthodontist niet bellen of het zolang kan wachten of dat het toch nodig is dat je eerder langs komt?
Ze zeggen dat, zolang ik geen pijn ervaar, er geen reden is om de afspraak naar voren te zetten. Het zal dan waarschijnlijk niet zo erg zijn denk ik. Ik heb de orthodontist laatst aan de telefoon gebeld, maar ik weet niet of het nodig is om ze nog eens lastig te vallen en te bellen voor iets kleins als dit ;o
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 17:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, als je al gebeld hebt, kan het denk ik wel wachten idd. Ik heb zelf nooit een beugel gehad dus kan je verder niet helpen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2020, 17:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Blauwe lijm..? Ik heb zelf een slotjesbeugel gehad, maar kan me niet herinneren dat er extra lijm aan te pas kwam toen ze er al op zaten. Vreemd. Maar als je ortho zich geen zorgen maakt, zou ik dat ook niet doen. Wel gewoon bellen als je het echt niet vertrouwt, pijn krijgt of je slotjes los zitten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2020, 22:21
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Even kort update: het is inderdaad niks ernstigs, ben vandaag voor de zekerheid al langs geweest. Hoeft gelukkig ook niet nog eens verhoogt te worden, anders eet dat zo moeilijk ;p
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.