Oud 08-08-2016, 19:35
12bambi34
12bambi34 is offline
Hmm lekker geregeld weer dan.. maar bedankt iig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2016, 19:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Soms kan je wel voor die periode daarvoor een week of maandkaart kopen, dat is misschien goedkoper. Iedere student heeft wel zo'n periode, het is niet anders.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 02:53
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Volgensmij gaat je stufie in op de eerste van het nieuwe kwartaal na je verjaardag.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 09:06
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Volgensmij gaat je stufie in op de eerste van het nieuwe kwartaal na je verjaardag.
Dat geldt alleen voor je 18de verjaardag. Als je ouder bent, heb je daar geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 09:13
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hoi ik heb een vraagje na de zomer ga ik aan mn mbo studie beginnen, ik ben 19 dus ik heb er gelukkig recht op. Ik snap het alleen niet, ze zeggen dat het vanaf 15 augustus op te halen is, maar dat je het pas kan gebruiken vanaf het moment dat je studiefinanciering ingaat, dat is bij mij rond september. Weet iemand dit toevallig, want het staat er een beetje dubbelzinnig.
Citaat:
Is er nog wel een mogelijkheid om het ergens aan te passen naar jouw weten?
Ik heb geen tijd om dit precies uit te zoeken, maar op de website van DUO staat dat het schooljaar in het mbo op 1 augustus begint en dat je vanaf dan recht hebt op studiefinanciering inclusief het studentenreisproduct. Heb je het zelf pas (per ongeluk) aangevraagd vanaf 1 september...? Je kunt alsnog een wijziging doorgeven via de website van DUO.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 09:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee, je studie begint officieel 1 september dus pas vanaf dan heb je recht op studiefinanciering en dus ook je studenten OV kaart.
Dit geldt voor het hbo en de universiteit, maar voor het mbo geldt in principe 1 augustus.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 10:22
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb afgelopen jaar hbo gedaan en ben nu (na het behalen van mijn P) gestopt en begin in september met een andere studie. Officieel sta ik nog ingeschreven bij mijn oude studie (dat haal ik er volgende week uit). Had ik mijn OV stop moeten zetten?
En als ik niets verander aan mijn OV en ik begin aan een nieuwe opleiding, kan ik dan gewoon doorreizen met mijn studentenov of moet ik dat dan eerst weer opnieuw aanvragen?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 12:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik heb afgelopen jaar hbo gedaan en ben nu (na het behalen van mijn P) gestopt en begin in september met een andere studie. Officieel sta ik nog ingeschreven bij mijn oude studie (dat haal ik er volgende week uit). Had ik mijn OV stop moeten zetten?
En als ik niets verander aan mijn OV en ik begin aan een nieuwe opleiding, kan ik dan gewoon doorreizen met mijn studentenov of moet ik dat dan eerst weer opnieuw aanvragen?
Zolang je ingeschreven staat, heb je gewoon recht op studiefinanciering inclusief OV.

Als de uitschrijf- en inschrijfdata op elkaar aansluiten (uitschrijven per 1 september + inschrijven per 1 september), hoef je niets stop te zetten wat betreft studiefinanciering/OV. Ik zou het zo ook regelen/doorgeven via Studielink. Je moet wel ook even je nieuwe studie doorgeven aan DUO: https://duo.nl/particulier/student-h...e-wisselen.jsp

Laatst gewijzigd op 09-08-2016 om 12:54.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 23:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Zolang je ingeschreven staat, heb je gewoon recht op studiefinanciering inclusief OV.

Als de uitschrijf- en inschrijfdata op elkaar aansluiten (uitschrijven per 1 september + inschrijven per 1 september), hoef je niets stop te zetten wat betreft studiefinanciering/OV. Ik zou het zo ook regelen/doorgeven via Studielink. Je moet wel ook even je nieuwe studie doorgeven aan DUO: https://duo.nl/particulier/student-h...e-wisselen.jsp
Okee bedankt! 👍
Met citaat reageren
Oud 08-11-2016, 21:45
Gerlinee
Gerlinee is offline
Hallo,
Ik heb dus mijn studentenreisproduct aangevraagd en een digid aangemaakt en ik heb mijn ov besteld (persoonlijk) en daarna heb ik een brief gekregen waarmee ik iets kon koppelen, ik heb dit op mijn bureau laten liggen en ik ben het dus kwijt geraakt. Hoe kan ik nu dus iets koppelen (Mijn studentenreisproduct en OV denk ik) Op die brief stond dus ook een code.

Wie kan mij helpen zodat ik gewoon met de trein kan


Groetjes Gerline
Met citaat reageren
Oud 08-11-2016, 22:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Deze website al uitgeplozen: http://www.studentenreisproduct.nl/v...roduct-nl-moet ?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2016, 22:14
Gerlinee
Gerlinee is offline
Ik zal kijken of ik er iets mee kan (nu eerst naar bed 😉&#128556 alvast bedankt en ik zal voor medestudenten met het zelfde probleem zo snel mogelijk reageren of het gelukt is of niet
Met citaat reageren
Oud 08-11-2016, 22:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit hoort in het centrale DUO topic op studeren. Je vraag gaat daar naartoe.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 21:15
robbie14
robbie14 is offline
Ik heb op 10 januari aanvullende beurs voor MBO aangevraagd, en op 13 januari stond er bij ''Mijn berichten'' dat ze het inkomen van mijn ouders bij de belastingsdienst opvragen. Daarna heb ik er niks meer van gehoord.

Nou vroeg ik me dus af hoelang het duurt voordat ik het krijg.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.