Oud 16-09-2007, 13:40
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik volg je niet
Het valt me op dat de eerste paar stemmen die gepost worden, vaak gevolgd worden.

Als darkie en ik op Maxwell stemmen heeft maxwell 2 stemmen.
Waarschijnlijk stemmen zoemzoem en jij dan op EoS, dan heeft hij ook 2 stemmen.

De rest van de stemmen gaan dan meestal tussen maxwell en Eos.= kans op gelijkspel


Terwijl als ik op EoS stem, en jij en zoemzoem ook. Heeft hij 3 stemmen.
De kans is groot dat onze stemmen gevolgd worden en hij er dan uit gaat. Kans op gelijkspel is dan klein
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Oud 16-09-2007, 13:42
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Okay, het kwartje is gevallen.

maar stiekem was ik eigenlijk van plan om op een stille te gaan stemmen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 13:43
netraam
Avatar van netraam
netraam is offline
Citaat:
6 weken nadat deze is gesloten. En geen minuut eerder :')
Ow damn das balen! Dat kan nog wel ff duren dan.... Nouja, ik wacht wel
__________________
wazaaaa!
Oud 16-09-2007, 13:43
Verwijderd
ik kies gewoon een aantal mensen met weinig posts en ga dan random kiezen, want ik vind de huidige theorien nog niet echt je-van-het...
Oud 16-09-2007, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ow damn das balen! Dat kan nog wel ff duren dan.... Nouja, ik wacht wel
Lees dan even wat erna staat

Toen het gelijkspel was eerst, wie was toen de ander waar zo veel op gestemd was? Was het wel of niet EoS?
Oud 16-09-2007, 13:46
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Dus tot nu toe hebben we een paar niet zo denderende theoriën, heeft Darkiekurd op maxwell gestemd en PixelDansje op EoS. Hmm. Ik wacht ff af wat sterrenmeisje gaat doen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Lees dan even wat erna staat

Toen het gelijkspel was eerst, wie was toen de ander waar zo veel op gestemd was? Was het wel of niet EoS?
volgens mij iig EoS, maar in het begin wordt er nogal wat uiteenlopend gestemd, dus het kunnen ook nog meer mensen zijn denk ik.
Oud 16-09-2007, 13:47
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Lees dan even wat erna staat

Toen het gelijkspel was eerst, wie was toen de ander waar zo veel op gestemd was? Was het wel of niet EoS?
Volgens mij wel. Er hebben iig veel mensen gezegd dat ze op hem gingen stemmen, daarom probeerde ik op het randje nog te stemmen, omdat het gelijkspel leek te zijn. Dat was het dus ook, dus ik denk wel dat het EoS was.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 13:47
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Dus tot nu toe hebben we een paar niet zo denderende theoriën, heeft Darkiekurd op maxwell gestemd en PixelDansje op EoS. Hmm. Ik wacht ff af wat sterrenmeisje gaat doen.
ik heb nog niet gestemd

ik ga over 3 minuten stemmen
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 13:48
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
ik heb nog niet gestemd

ik ga over 3 minuten stemmen
Oh ok.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Dus tot nu toe hebben we een paar niet zo denderende theoriën, heeft Darkiekurd op maxwell gestemd en PixelDansje op EoS. Hmm. Ik wacht ff af wat sterrenmeisje gaat doen.
Waarom per se wat sterrenmeisje gaat doen?
Oud 16-09-2007, 13:49
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ik snap trouwens niet waarom darkiekurd voor maxwell gaat, die heeft evenveel gepost als zoef en huhm die andere uit mijn lijstje
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 13:49
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
omdat ze online was en mee ging denken, en dus wacht ik dan even op haar misschien wel heel goede theorie. Als iemand anders online was met ideen, had ik daarop gewacht.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 13:50
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
misschien is darkiekurd al bekend met het spelgedrag van maxwell en is het afwijkend van een vorige keer.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 13:52
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
POsten omdat je genoemd wordt, is ook posten!!
Op wie heb je allemaal gestemd?


Mijn overige gedachten zijn nu dus nog
09) Maxwell
16) zoef de haas
21) gaming champion
Zoland wind's zegt dat het stemt, vind ik dat beter dan mensen die helemaal niet reageren.
De eerste ronde stemde ik op Mohammed'95, de tweede heb ik op Eye of Sauron gestemd.
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 16-09-2007, 13:52
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
misschien is darkiekurd al bekend met het spelgedrag van maxwell en is het afwijkend van een vorige keer.
darkie speelt minder lang mee dan ik volgens mij, maar darkie is slim. :-) En klein

Ik stem EoS odmat zoemzoem dat volgens mij gedaan heeft en ik hoop dat je meegaat?
Doe je dat of doe je dat niet?
Als je nu nee zegt stem ik zoef ofzo.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ga voor EoS omdat ik hoop dat zoemzoem en drukknoopje dat ook doen en we dan iig al 3 stemmen hebben en we minder kans op weer gelijkspel hebben. Want bij gelijkspel wordt nooit een wolf opgehangen
Ik ga ook voor EoS, als men denkt dat hij vorige keer bij het gelijkspel hoorde. Betere theorieën heb ik niet.
Oud 16-09-2007, 13:53
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik ga ook voor EoS, als men denkt dat hij vorige keer bij het gelijkspel hoorde. Betere theorieën heb ik niet.
oké dan stem ik nu eos en ga ik over 8 minuten werken

ADieu mensjes, ik heb gestemd op EOS!!! Edit: wel jammer, me like EoS
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 13:54
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Okay, ik ga mee met de 'massa' (die nog niet zo groot is maja). EoS it is.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 13:54
Verwijderd
vorige stemronde:
Daboman: twinkebel, EoS, Wind's Embrace en PixelDansje
EoS: drukknoopje, Tink*, Pippeloen
en een paar stemden ook op Lisaaah dacht ik (iig MadameMinke)

hmmm
ik denk dat iemand die op dabo heeft gestemd niet echt heeft gestemd... dus daar zou dan een wolf bij moeten zitten... en dat is moeilijk voor me, want dat zijn allemaal leuke spelers...

*denk denk denk*
Oud 16-09-2007, 13:55
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Ik heb eye of sauron gestemd
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 16-09-2007, 13:55
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
ik denk trouwens niet dat mijn stem meegeteld is omdat ik net na half negen stemde echt één minuut te laat. Dus dat maakt alles nog ingewikkelder.

Maar ik ga nu EoS stemmen en dan weg, verjaardag.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 13:56
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik vind het wel grappig om te zien dat als ik te druk ben verdacht ben van wolf zijnde en als ik te stil ben ik dat ook ;')

nja ik kan zeggen doe je best en zie maar maar het is niet slim.
__________________
Abc.
Oud 16-09-2007, 13:57
Verwijderd
ik verdenk eigenlijk Wind's Embrace een beetje... ze is een goede speler, maar ik dacht dat Daboman haar net als verdacht bestempelde voordat ie dood ging. even opzoeken... maar ja, wat zegt dat eigenlijk? ik wil gewoon niet voor EoS gaan. damn, wat ben ik een softie

[edit]maxwell... zit niet met je functie te showen joh
Oud 16-09-2007, 13:57
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
oo wtf ;') ik moet maar leren om heel het topic voortaan uit te lezen
ik stem ook op eos.
__________________
Abc.
Oud 16-09-2007, 13:58
Verwijderd
Citaat:
ik vind het wel grappig om te zien dat als ik te druk ben verdacht ben van wolf zijnde en als ik te stil ben ik dat ook ;')

nja ik kan zeggen doe je best en zie maar maar het is niet slim.
Iedereen heeft net gezegd dat ze op Eos gingen stemmen



Ik heb trouwens ook al gepm'd
Oud 16-09-2007, 13:58
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ja, je wordt hoe dan ook verdacht.

Lijstje:

EoS
-PixelDansje
-Lisaaah
-wind's embrace
-drukknoopje
-Maxwell

Maxwell
-Darkiekurd
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.

Laatst gewijzigd op 16-09-2007 om 13:59. Reden: stem erbij
Oud 16-09-2007, 14:01
Verwijderd
ik ga niet met jullie mee. hoewel ik het idd heel raar vind dat dabo iets post over WE en vervolgens twink zegt dat ie via random op dabo gaat stemmen en EoS dat volgt. dat is idd niet echt iets voor hem... al kan ik het me wel voorstellen, zo in het begin van het spel, aangezien er dan nog zo weinig te zeggen valt.

ik wacht nog even op wat EoS te zeggen heeft.

[edit] ik zit net te bedenken dat ik zo wegga, aangezien ik zou gaan skaten en ik misschien helemaal niet op tijd terug ben om nog te stemmen... dus dan ga ik maar gewoon iemand kiezen. het viel me op dat trophus net de hele tijd online was, maar hier niks heeft gepost of iets dergelijks. en dat de posts die hij al heeft gedaan nooit echt heel duidelijk lieten doorschemeren wat hij nou echt vond/stemde. dus ga ik voor trophus. om een kutreden ja.
stille mensen wegstemmen is op zich leuk voor het verloop van het spel, maar is in het verleden niet altijd de beste techniek gebleken. dus probeer ik vandaag maar eens iets anders. ofzo. godver. dit is moeilijk. elke keer weer

Laatst gewijzigd op 16-09-2007 om 14:33.
Oud 16-09-2007, 14:35
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Lijstje:

EoS
-PixelDansje
-Lisaaah
-wind's embrace
-drukknoopje
-Maxwell
-zoemzoem

Maxwell
-Darkiekurd

Trophus
-sterrenmeisje
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 16-09-2007, 16:34
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik stem weer op EoS, om al eerder genoemde redenen en omdat het gelijkspel was en er een wolf bij dat rijtje kan zitten. Darkiekurd vind ik ook verdacht, hij maakt zomaar mensen verdacht om vage redenen en ik weet niet. Apart.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-09-2007, 17:49
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
bah, ik ben dus de zak vanavond.
Niet dat het nog iets uitmaakt maar ik heb ook maar trophus gestemd.

Maar goed, ik kan jullie vast verzekeren dat jullie straks héél erge spijt hebben, dus zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb.
Mijn verdachten zijn in ieder geval:
Pixeldansje, Darkiekurd en Lisaaah
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 16-09-2007, 18:02
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Tenzij iemand nog met een geniale theorie komt ga ik zo ook op EoS stemmen.
__________________
Wark!
Oud 16-09-2007, 18:13
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik stem ook EoS, simpelweg om gelijkspel te voorkomen.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 16-09-2007, 18:16
Verwijderd
Dan ga ik ook maar op EoS stemmen, het is niet mijn hoofdverdachte, maar hij zal het toch wel worden en ik wil geen gelijkspel.
EoS it is, dus.
Oud 16-09-2007, 19:25
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Lijstje:

EoS
-PixelDansje
-Tink*
-Flowtje
-MadameMinke
-twinkebel
-Lisaaah
-wind's embrace
-drukknoopje
-Maxwell
-zoemzoem

Maxwell
-Darkiekurd

Trophus
-EoS
-sterrenmeisje
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.

Laatst gewijzigd op 16-09-2007 om 19:26. Reden: stem vergeten
Oud 16-09-2007, 19:49
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Biertank liep de kamer uit. Dark Phoenix bleef achter en begon te praten. 'Helaas, Hanneke is de ongelukkige die heeft moeten sterven. Hoewel dit natuurlijk vreselijk is moeten we doorgaan met het leven. Jullie zullen merken dat er aan de onderkant van jullie glazen een klein stipje staat. Wie is degene met het rode stipje?' Een iemand stak angstig zijn hand op. 'Ah, mooi. Volg mij'. Dark Phoenix liep door een andere deur dan Biertank en toen hij door de deur was kon de aangewezen persoon zich bewezen. Hoewel hij vreesde voor wat komen ging wist hij dat weigeren nog dommer zou zijn. Hij stapte voorzichtig door de deur.

Hij liep door een smal gangetje. Na een paar minuten lopen kwam hij bij een deur. Toen begon Dark Phoenix door een speaker tegen hem te praten. 'Deze opdracht is eigenlijk heel makkelijk. Je gaat zo meteen door een doolhof en je moet de uitgang zien te vinden. Er is slechts één detail, maar dat zal je zo wel merken. Je zult zo snel mogelijk de uitgang moeten vinden, dan ben je vrij om te gaan.'

De deur ging open en bange speler liep er doorheen. De deur ging, traditiegetrouw, direct weer dicht. Hij begon langzaam te lopen. Na een paar seconde had hij door wat het 'detail' was. De kamer begon zich langzaam te vullen met water. Als hij dus niet op tijd was dan zou hij verdrinken. Langzaam begon hij de kamer te verkennen. Het was opgebouwd als een echt doolhof, maar het was ook behoorlijk donker. Naarmate hij dieper in het doolhof kwam werd het zelfs nog donkerder. Hij liet zijn handen langzaam langs de muren gaan om te weten waar die was.

De stem van Biertank vulde de kamer. 'Ergens in de kamer is een knopje. Als je daar op drukt wordt het een stuk lichter. Maar, als je op de verkeerde knop drukt ben je minder blij. Succes'. De kamer was ondertussen tot zijn bovenbenen gevuld met water. Het ging best snel en hij besefte zich dat hij op moest schieten. Toen hij de hoek omging stond hij ineens tegenover het knopje. Snel drukte hij hem in. Opeens begon er heel fel licht te branden. Dat duurde een paar seconde en toen verdween het weer. Maar, hij merkte dat er meer was gebeurd. Het water begon nog sneller te stromen en de muren en grond begonnen ineens hitte af te geven. Als alle muren dat deden zou het water snel warm worden. Hij begon zich nog meer te haasten.

Na zo'n tien minuten kwam het water tot zijn keel. Bovendien werd het water ook steeds heter, wat zijn huid irriteerde. Opeens kreeg hij een adrenalinestoot, hij zag de uitgang! Zo snel als hij kon ging hij er naar toe. Dit was makkelijker dan het klonk, want het water vertraagde hem behoorlijk. Toen hij de deur wilde openen bleek dat het geen deur was. Het was slechts een muur die er wel wat op leek. Hij was teleurgesteld en begon bang te worden. Hij had geen idee waar hij heen moest en het water begon nu echt hoog te komen. Daarbij voelde hij dat het zijn lichaam langzaam verbrandde. Met zijn laatste energie ging hij verder. Hij probeerde te zwemmen, maar daar was het gebouw niet hoog genoeg voor. Het water stond nu zo hoog dat hij wist dat ademen praktisch geen optie meer was. Hij haalde een paar keer diep adem, zoog zoveel zuurstof binnen als hij maar kon, en dook onder water. Hij deed een laatste wanhopige poging om een deur te vinden.

En opeens zag hij het. De deur. Hij schreeuwde bijna, maar wist zich nog net in te houden. Het laatste wat hij kon gebruiken zijn laatste zuurstof verbruiken. Hij ging er naar toe, maar het kostte hem enorm veel moeite. Het water was nu zo heet dat het hem letterlijk verbrandde. Hij voelde hoe zijn huid langzaam begon los te laten, maar hij ging door. Hij kwam bij de deur. Hij had het gehaald! Hij wilde de deur openen, maar dit lukte niet. Hij raakte nu volledig in paniek. Hij mocht niet nu nog doodgaan, niet zo dichtbij.. hij verloor het laatste beetje zuurstof dat hij nog had. Onmiddelijk voelde hij het gloeiend hete water zijn mond in stromen. Toen werd het zwart voor zijn ogen.

Dark Phoenix schudde zijn hoofd. Hij had alles gevolgd via de waterdichte camera's die hij overal had geplaatst. 'Zo dichtbij..' mompelde hij. Biertank knikte instemmend. 'Had hij nou maar dat knopje vlak naast de deur gezien, he?' Dark Phoenix maakte een soort instemmend geluid. Ze keken naar het scherm. Daar lag het lichaam van Eye of Sauron, maar hij was al bijna niet meer te herkennen. Volledig verminkt door het ondertussen kokende water viel hij niet meer te identificeren. Zijn mond stond open, alsof hij nog een keer wanhopig had geschreeuwd, vlak voor hij stierf...

Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman(dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel
12) Pixeldansje
13) MadameMinke
14) Darkiekurd
15) Eye of Sauron (weerwolf)
16) zoef de haas
17) Hanneke (dorpeling)
18) Wind's Embrace
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet

En dat was weerwolf nummer 1! Eye of Sauron maakte geen kans tegen de gemeenschappelijke kracht van de dorpelingen, maar de weerwolven zinnen op wraak. Hoe zullen zij de dorpelingen betaald zetten voor het doden van hun bondgenoot? Ze hebben tot morgen 20.30u om hier over na te denken.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-09-2007, 19:55
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Eindelijk!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 16-09-2007, 19:55
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline


Edit: verhaal van Darren Shan
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 16-09-2007, 20:00
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Mooi mooi mooi mooi!!
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 16-09-2007, 20:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:


Edit: verhaal van Darren Shan
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-09-2007, 20:03
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline


Bah.
Maar mijn medewolven zullen mij wreken
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 16-09-2007, 20:04
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Bijna unaniem op een wolf. Goed gedaan.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 16-09-2007, 20:19
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
bah, ik ben dus de zak vanavond.
Mijn verdachten zijn in ieder geval:
Pixeldansje, Darkiekurd en Lisaaah
Hier zit vast een weerwolf tussen, in een laatste poging iemand te beschermen
Of juist niet natuurlijk, om ons te laten denken dat er een weerwolf tussen zit
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 16-09-2007, 20:37
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
joepie!!!!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 16-09-2007, 20:38
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
hmm
__________________
Abc.
Oud 16-09-2007, 20:46
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Eindelijk!
dit zijn pas de eerste paar rondes
__________________
Abc.
Oud 16-09-2007, 21:19
Verwijderd
Wauw! En ik ging alleen maar mee zonder inspiratie Nice
Oud 16-09-2007, 21:54
Verwijderd
kut, had ik toch mee moeten doen. maar ik vind EoS altijd zo'n leuke speler...
maar ja *ding dong* the wolf is dead
Oud 16-09-2007, 21:55
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Yes! 1 wolf dr uit, 3 to go
En ja Sterrenmeisje, natuurlijk was ik online en postte niets in t topic je hoeft alleen via PM te stemmen hoor. Plus ik zat een beetje te twijfelen op wie ik moest stemmen, ben uiteindelijk blij met mn stem Er is er een uit.

Lisaaah blijft verdacht, Maxwell nu ook

Edit: Geef ik bijna een van mn dorpelingen weg aan de wolven
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.

Laatst gewijzigd op 17-09-2007 om 07:11.
Oud 16-09-2007, 22:15
Verwijderd
verwijder dat laatste stukje als je haar leven wilt redden

ja, trophus, ik wist t ook gewoon even niet meer... en dat je wel online was en niets zei viel me op, dus vandaar. ik vond jou wel een typje om je in de toen bezig zijnde discussie te mengen eigenlijk

Laatst gewijzigd op 16-09-2007 om 22:29. Reden: whoops unintentional sexchange
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 07:25
De Kantine weerwolfspel #38
zoemzoem
6 11-09-2007 06:59
De Kantine Weerwolfspel #38
duivelaartje
3 04-08-2007 06:28
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.