Oud 14-07-2017, 23:41
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Effe een vraag,

Is het raar of ongewoon om als jongen samen met 3 meiden te gaan stappen? Ken ze van mijn werk, 2 hebben vriendjes en 1 is single. We hadden het erover om te gaan stappen en nu willen ze met z'n vieren gaan. Of als ik een vriend mee neem is het ook goed. Maar is dit ongewoon om dus met 3 meiden te gaan stappen?

Die ene meid die vrijgezel is vindt ik trouwens wel leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2017, 13:51
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nee hoor, waarom zou dat raar zijn?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-07-2017, 15:42
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Weet ik niet, ben nog nooit met alleen maar vrouwen opstap geweest. Vroeg me af of dit gewoon kan. Er wou zelf nog een Meid mee. :-)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2017, 18:27
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Misschien is het ook leuk om nog een vriend mee te nemen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-07-2017, 18:56
HenderLimboStar
Avatar van HenderLimboStar
HenderLimboStar is offline
Ben ontzettend benieuwd hoe het is afgelopen update??
Met citaat reageren
Oud 16-07-2017, 21:40
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Deze zaterdag is pas, maar ben er nog niet uit. Had al een vriend gevraagd maar die wou nie met 3 vreemde meiden mee gaan. Duss..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2017, 09:23
Verwijderd
Dus een groepje meiden, waaronder een vrijgezelle die jij leuk vindt, vraagt je mee op stap, en jij twijfelt daar over? Gewoon gaan man, wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je een saaie avond hebt en dat die ene toch minder leuk blijkt te zijn of dat ze jou niet ziet zitten. Nou, dan weet je ten eerste dat met meiden op stap gaan niet jouw ding is (of althans met deze meiden niet) en ten tweede dat het met die chick niets gaat worden. Dat is alles. Prima toch? In de andere gevallen heb je een leuke avond
Met citaat reageren
Oud 17-07-2017, 20:59
Dennis22
Dennis22 is offline
Zeker gaan, vooral als er een single bij is
Met citaat reageren
Oud 17-07-2017, 23:26
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Ik ben het daar helemaal mee eens. Maar helaas gaat het niet door 1 heeft afgezegd dus is het verplaatst tot iedereen terug is van vakantie.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2017, 23:29
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Even iets anders. Nou ben ik nog steeds geïnteresseerd in de meid, haar zus is een vriendin van mij die ook mee zou gaan stappen. Is het slim om haar om raad te vragen of haar zus ook in mij geïnteresseerd is? Dan moet ik dus wel bekennen aan haar dat ik haar zus leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2017, 06:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Even iets anders. Nou ben ik nog steeds geïnteresseerd in de meid, haar zus is een vriendin van mij die ook mee zou gaan stappen. Is het slim om haar om raad te vragen of haar zus ook in mij geïnteresseerd is? Dan moet ik dus wel bekennen aan haar dat ik haar zus leuk vindt.
Probeer eerst zelf eens om hier achter te komen in je omgang met het meisje zelf. Als je 12 bent is het prima om dingen via via te spelen (niet altijd even succesvol) maar volgens mij ben jij oud genoeg om dit zelf te ontdekken Om hulp vragen kan altijd nog.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-07-2017, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Even iets anders. Nou ben ik nog steeds geïnteresseerd in de meid, haar zus is een vriendin van mij die ook mee zou gaan stappen. Is het slim om haar om raad te vragen of haar zus ook in mij geïnteresseerd is? Dan moet ik dus wel bekennen aan haar dat ik haar zus leuk vindt.
Zeg gewoon tegen die meid zelf iets van "jammer dat het stappen niet doorgaat he!" en als er een beetje leuk gesprek uit voortkomt stel je voor iets met haar zelf te gaan doen. Zoals Eline al aangeeft ben je te oud om via-via dingen te vragen, dat komt niet bepaald zelfverzekerd over
Met citaat reageren
Oud 18-07-2017, 09:49
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Daar hebben jullie gelijk in, zo bedoelde ik het ook niet. Maar ik ken haar zus erg goed, zie ik bijna elke dag. Maar haar zelf bijna niet, daarom dacht ik om gewoon te vragen wat ze van mij vindt. Maar jullie idee is ook slim
Met citaat reageren
Oud 18-07-2017, 09:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Daar hebben jullie gelijk in, zo bedoelde ik het ook niet. Maar ik ken haar zus erg goed, zie ik bijna elke dag. Maar haar zelf bijna niet, daarom dacht ik om gewoon te vragen wat ze van mij vindt. Maar jullie idee is ook slim
Stel die zus zegt ja, wat dan? Stel die zus zegt nee, wat dan? Als je contact legt met het meisje zelf kom je er vanzelf achter hoe ze tegenover jou staat en hebben jullie ook direct de kans elkaar te leren kennen - waardoor ze jou misschien ook wel leuker gaat vinden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 22:03
kimkimmertje
kimkimmertje is offline
Citaat:
Effe een vraag,

Is het raar of ongewoon om als jongen samen met 3 meiden te gaan stappen? Ken ze van mijn werk, 2 hebben vriendjes en 1 is single. We hadden het erover om te gaan stappen en nu willen ze met z'n vieren gaan. Of als ik een vriend mee neem is het ook goed. Maar is dit ongewoon om dus met 3 meiden te gaan stappen?

Die ene meid die vrijgezel is vindt ik trouwens wel leuk.
Niks gek aan, ons vaste stapgroepje is 5 meiden en 1 jongen en altijd heel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2017, 18:16
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Nee natuurlijk is het niet raar dat je de enigste jongen bent als je gaat stappen ik ken serieus vriendinnen die bijna alleen jongens inplaats van vriendinnen mee nemen om te stappen dus het is zeker niet raar en als mensen of vrienden je daar voor raar gaan aankijken omdat je dat doet zijn ze het niet waard ( vind ik dan in iedergeval )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe nu verder ... ??
Melosa
2 10-04-2014 17:58
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 10:38
Liefde & Relatie Vriendin op kamers met 3 andere mannen.
Veldheer
32 03-05-2004 22:01
Psychologie touwtrekken
gorgeousgirl
3 17-10-2003 14:23
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 23-02-2002 00:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.