Oud 17-04-2018, 18:41
RickDeVierde
RickDeVierde is offline
Hoi,

Ik vind een meisje super leuk. Mijn vrienden denken dat ik haar totaal niet leuk vind en dat meisje weet er ook nog niks van.

Het begon 2 jaar geleden toen zij de 1e stap maakte. Ik ging er gwn in mee, maar durfde niet veel meer terug te doen. Het was dus niks meer dan een beetje flirten en appen. (wat ik heel jammer vind). Mijn vrienden denken dat ik haar expres afkraakten, omdat ik haar niet leuk vond, maar ik durfde gwn niet.

Nu zit ik in mijn examenjaar en heb nog maar 5 weken tot ik haar NOOIT meer zie. Ik wil er eigenlijk alles voor doen om het nog mogelijk te maken tussen ons. Nu zit ik niet meer bij haar in de klas, dus dat is een beetje lastiger en ik vrees dat ze al verder is gegaan en mij is vergeten.

Ik vind haar dus al 2 jaar leuk, niemand weet ervan en mijn vrienden denken het tegenovergestelde. Ik heb nog 5 weken. HELP ME.

Wat zal ik doen: het eerst tegen mijn vrienden zeggen, eerst tegen dat meisje vertellen of er gwn mee stoppen en het gwn loslaten. Of misschien iets anders

Ik hoop zeer dat jullie mij kunnen helpen, als jullie meer willen weten, vraag het dan aub

Groet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2018, 18:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je nu nog wel eens contact met dat meisje? Spreek je haar nog wel eens?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 18:51
RickDeVierde
RickDeVierde is offline
Nee, nog een probleem. Ik heb in heel die 2 jaar totaal geen contact gehad, omdat we vorig jaar en dit jaar niet bij elkaar in de klas zaten. De enigste keer dat ik haar zie is tijdens de pauze, maar zelfs dan praat ik nog niet eens met haar.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 21:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee, nog een probleem. Ik heb in heel die 2 jaar totaal geen contact gehad, omdat we vorig jaar en dit jaar niet bij elkaar in de klas zaten. De enigste keer dat ik haar zie is tijdens de pauze, maar zelfs dan praat ik nog niet eens met haar.
Dan is er niet zo heel veel kans dat dat zomaar ineens gaat veranderen, tenzij je spontaan op haar af stapt of haar een berichtje stuurt

Misschien kan je haar een berichtje sturen met de tekst "Hey, ik vind het eigenlijk wel jammer dat we elkaar nooit meer spreken, heb je zin om een keer wat te gaan doen na school om weer even bij te praten?"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 21:26
RickDeVierde
RickDeVierde is offline
Is dat niet te spontaan, zo na 2 jaar plotseling iets zeggen? Maar ja, aan de andere kant is het ook weer zo dat ik haar over een paar weken niet meer zie.

Maar als ik dat doe, moet ik dat dan eerst ff tegen mijn vrienden zeggen? Ik ga zaterdag naar de film, dus dan zou wel een mooi moment zijn. Of moet ik het gwn alleen doen en er gwn voor gaan?

*bedankt voor de reacties*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 21:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom wil je het zo graag aan je vrienden vertellen? Wat verwacht je van hen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil je het zo graag aan je vrienden vertellen? Wat verwacht je van hen?
"Jongens, ik vind haar leuk man!"
"Haha serieus..."
"Maar we dachten altijd van niet"
"Nee maar ik vind haar echt leuk en wil weer contact met haar, wat denken jullie er van? En hoe moet ik dat doen?"

Hulp, steuntje in de rug, regel die chick etc.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 21:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dan lijkt het me prima om het te vertellen

Ik heb helaas ook regelmatig kinderachtig gedrag meegemaakt van "vrienden van", die er dan uiteindelijk voor zorgden dat de jongen in kwestie niet meer met mij durfde te praten op school.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 08:14
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Is dat niet te spontaan, zo na 2 jaar plotseling iets zeggen? Maar ja, aan de andere kant is het ook weer zo dat ik haar over een paar weken niet meer zie.

Maar als ik dat doe, moet ik dat dan eerst ff tegen mijn vrienden zeggen? Ik ga zaterdag naar de film, dus dan zou wel een mooi moment zijn. Of moet ik het gwn alleen doen en er gwn voor gaan?

*bedankt voor de reacties*
Nee, dat is niet te spontaan. Echter, maak er niet teveel bijzonders van, houd de verwachtingen in check en probeer eerst eens een gezellige avond te hebben om te zien of je wel écht interesse in haar hebt. De inzet is niet een vaste relatie tot je aan het dementeren bent.

Who cares wat je vrienden denken/vinden? Als jij straks met die schone dame aan je zijde over de boulevard paradeert terwijl zij op het zolderkamertje ouderwetsch op de handkar gaan, wie gaat dan bijdehand doen?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 15:01
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Inderdaad gewoon een berichtje sturen. "Hee, ik vond het vroeger echt leuk op de app, en ik zou het jammer vinden als we elkaar nooit meer spreken. Hoe is het? Wat heb je de afgelopen twee jaar voor spannende dingen gedaan?"

En dan ook gelijk oogcontact maken + glimlachen op de gang. Als het klikt dan kun je een praatje gaan maken, en voor je 't weet ga je samen een ijsje halen. Tenzij je aanvoelt dat de interesse niet wederzijds is, maar dat zie je tegen die tijd wel weer.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 01:00
ben221199
Avatar van ben221199
ben221199 is offline
En we zijn weer zo'n 2 weken verder.
__________________
Applicatiedeveloper bij Scholieren.com
Join de Scholieren.com Discord Server: https://discord.gg/PtKC3AG

Laatst gewijzigd op 04-05-2018 om 01:35.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 22:08
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Neem initiatief en wees eerlijk. Ik vind dat persoonlijk zelf altijd aantrekkelijk. Daarnaast, zoals je zelf al zei, zie je haar over enkel een paar weken nooit meer. Niks te verliezen dan toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie advies// liefdesprobleem
rainboww
4 13-05-2014 22:13
Liefde & Relatie Liefdesprobleem
Lucifuge
8 01-12-2013 16:45
Liefde & Relatie Meisje ouder dan jongen.
-BC-
5 26-08-2012 14:23
Liefde & Relatie Liefdesprobleem
Ties89
15 25-05-2011 19:31
Liefde & Relatie Probleem
wazaa!?
17 03-08-2006 12:28
Liefde & Relatie Liefdesprobleem
Verwijderd
30 03-01-2005 09:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.