Oud 31-05-2018, 19:46
Smiles_Kill_MeX
Smiles_Kill_MeX is offline
Ik zit nu op een opname en voor deze Zat ik Ookal op een andere maar waar het over gaat is dat als ik op een willekeurige jongen verliefd ben en ik denk die persoon ongeveer een paar weken en ik kan er best goed mee omgaan dat er dan wat gebeurd dat ik die persoon niet meer zie bijv op mijn eerste opname had ik dat een jongen die E. Heet (ik zeg niet de namen) mij op een en een andere manier beledigde en ik had het gemeld en toen was hij boos en wou mij op de dag dat ik weg ging van die opname niet meer zien en wat ik gisteren had was dat een jongen die ik leuk vond weg moest naar een gesloten afdeling, ik heb nu een vrij depressief gevoel van binnen alsof ik dood wil omdat ik toch niet te goed ben voor iedereen en ik krijg steeds het gevoel dat niemand mij ooit leuk vind, het klinkt vrij heftig maar Zo denk ik nou eenmaal
Herkent iemand dit?
PS: ik heb ook het gevoel nu dat niks meer in mijn leven kan schelen, ook niet als ik zou worden aangereden ofzo
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2018, 20:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Adem in, adem uit. Probeer je dit soort dingen niet te persoonlijk aan te trekken. De jongens waar jij mee in aanraking komt zijn ook niet de makkelijkste jongens, zij zitten ook in een opname en zijn misschien wel met 1000 andere dingen bezig dan met verliefdheid. Dat ligt niet aan jou. Dat iemand naar een andere afdeling moet heeft ook niks te maken met of die persoon jou wel of niet leuk vindt.

Probeer je te richten op je opname, de reden dat je daar zit. Waarschijnlijk ben je daar om beter te worden. Niet om op jongensjacht te gaan Een beetje dagdromen over leuke jongens is niet erg, maar een opname is nu eenmaal niet de ideale plek om lekker onbezorgd te daten...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vast iets probleem.
Koekenpan
35 21-06-2010 15:11
Lichaam & Gezondheid Ziekenhuis
nicolevrolijk
20 02-10-2009 15:51
Verhalen & Gedichten Dit-wil-ik-even-kwijt-topic!
Nijn*
501 24-09-2005 22:28
Psychologie Diepongelukkig..
-Melody-
41 25-10-2004 18:37
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Lena
Ieke
0 08-12-2003 21:20
Lichaam & Gezondheid Benauwd en gevoel van slijm in mn keel.
D@mien
8 29-11-2002 17:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.