Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2009, 13:18
Dice94
Dice94 is offline
Kan dat? En is het niet gevaarlijk?

Ik blow niet regelmatig, paar keer gedaan, ik heb wel een waterpijp en dat rook ik met vrienden wel regelmatig.
Nu bedacht ik mezelf dat ik ook wel is wiet wilde proberen in een waterpijp, maar ik wil eigenlijk wel weten hoeveel je er dan in moet doen voor iemand die eigenlijk nooit blowt.

En het gevaar? Ik heb wel is gehoord dat je out kan gaan wat wiet, en als je waterpijp rookt krijg je vaak veel binnen in 1 inhalatie. (is dat een woord? ).

Nu weet ik nog niet met hoeveel mensen ik dit wil doen als ik het ga doen.
Of het is met een paar vrienden of met 1 meisje.

Alvast bedankt voor advies.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2009, 14:34
Verwijderd
Citaat:
inhalatie. (is dat een woord? )
hijs

Maareh, ja, dat kan heel goed zelfs. Ligt er wel een beetje aan wat voor een waterpijp je bedoelt. Je hebt natuurlijk van die "traditionele" oosterse waterpijpen, maar de laatste tijd maken wij er zelf vaak eentje zoals deze (klikbaar):


Als ik jou was zou ik dan in zo'n traditionele waterpijp (als ik het goed begrijp heb je er zo een) de hoeveelheid wiet van een klein jointje doen. Gewoon niet teveel, want wiet roken via een waterpijp komt nogal eens harder aan dan wanneer je gewoon blowt. Meer gevaar dan bij gewoon blowen is er geloof ik niet, en ik heb eigenlijk ook nog nooit iemand out zien gaan van wiet. Wel veel mensen die zo stoned waren dat ze bijna niets meer konden doen, maja dat vind ik geen out gaan.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit wiet door een waterpijp gerookt heb dus ik kan je niet vertellen hoe het is, maar mijn blowende vrienden gebruiken wel vaak een waterpijp. De rook wordt natuurlijk een stuk afgekoeld dus je kan hele grote hijsen nemen, en ik merk dat ze ook vaak veel stoneder worden dan bij gewoon blowen.

en ik zie dat je 15 bent...lees de discussie vanaf deze post in een ander recent topic eens door. over drugsgebruik op jouw leeftijd ;p
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 15:28
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
en ik zie dat je 15 bent...lees de discussie vanaf deze post in een ander recent topic eens door. over drugsgebruik op jouw leeftijd ;p
Bedankt! Misschien doe ik het dan wel een keertje, ja ik heb een echte waterpijp.

En ja, me leeftijd... Me moeder weet ervan.
en ik ben nergens verslaafd aan, ik rook geen sigaretten, ik drink wel maar niet veel.
En ik ben aardig voorzichtig, anders had ik het sowieso niet gevraagd op het forum.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 15:51
Verwijderd
herkenbaar..3 jaar geleden dacht ik ook zo maja het zou verstandig zijn om er nog een paar jaar mee te wachten. hoewel je nu misschien denkt dat de risico's wel aanvaardbaar zijn denk je daar misschien over een paar jaar anders over. maargoed, niemand weet hoe het over een paar jaar met jou zal gaan dus daar moet ik eigenlijk maar niets over zeggen. houd nu in ieder geval maar goed je hoofd erbij en pas heel erg goed op
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 17:40
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
herkenbaar..3 jaar geleden dacht ik ook zo maja het zou verstandig zijn om er nog een paar jaar mee te wachten. hoewel je nu misschien denkt dat de risico's wel aanvaardbaar zijn denk je daar misschien over een paar jaar anders over. maargoed, niemand weet hoe het over een paar jaar met jou zal gaan dus daar moet ik eigenlijk maar niets over zeggen. houd nu in ieder geval maar goed je hoofd erbij en pas heel erg goed op
haha zal ik doen hoor.
Ik heb mensen fout zien gaan en dat wil ik zelf niet meemaken dus ik let er wel op.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 16:58
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
hoewel je nu misschien denkt dat de risico's wel aanvaardbaar zijn denk je daar misschien over een paar jaar anders over.
vast niet
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 09:42
Rationeel
Rationeel is offline
ik gooi heeeel af en toe wat bubblegum in mijn waterpijp (ongeacht de hoeveelheid dek ik altijd af met een beetje appeltabak, voor de smaak, maar dat hoeft niet). het komt (bij mij in ieder geval) veel sneller en harder aan dan een joint. je voelt hem bij een goede hijs echt in één keer inslaan.

'normaal' doen we het met een man of 3 met een gram erin. ik heb het een keer alleen gedaan met een gram erin, maar toen moest ik echt kruipend naar bed

het is heel erg afhankelijk van hoe je lichaam er op reageert. ik ben nog nooit ziek geworden of out gegaan, maar er zijn mensen die dat wel hebben. ik zou er als ik jou was nog even mee wachten, maar als je het dan toch doet: een klein budje (1/3 gram ongeveer) uit elkaar trekken en verspreiden in je kom. afdekken met tabak en gaan met die banaan (man of 3).
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 19:06
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Nu we het toch over waterpijpen hebben heb ik een vraag.

Ik heb een waterpijp uit Egypte waar verder niets mis mee is. Mijn enige vraag is hoe ik die kooltjes fatsoenlijk gloeiend krijg zonder gasstel?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 19:49
wann
Avatar van wann
wann is offline
Ik weet niet hoe dat met jouw kooltjes moet; toen m'n huisgenoot een waterpijp had gehaald gebruikten we altijd zelfontbrandende kooltjes. Dan hoefde je alleen een vuurtje er bij te houden en dan ontbrandde de buitenlaag (met allemaal mooie vonkjes die tot 20 cm hoog opstegen, leuk om te zien tijdens een trip <3) en na een minuutje of 2 was het kooltje goed op temperatuur.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 19:54
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb m'n Zippo er onder gehouden en er gebeurde niets. We hebben hem uiteindelijk maar op het gasstel gelegd en toen ging ie wel aan. Hier heb ik geen gasstel maar wel de waterpijp en geen idee hoe ik het kooltje aan krijg.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 00:07
Rationeel
Rationeel is offline
volgens mij zijn bijna al die kooltjes de je in nederland kan kopen van die 'zelfontbrandende'.
je moet ze niet van onderen aansteken, maar van de zijkant met een aansteker. even goed lang erbij houden en een beetje heen en weer gaan. dan vliegt die buitenlaag aan en loopt als het ware over het kooltje. zo raakt hij mooi egaal aan van buiten en brandt hij langzaam op naar binnen toe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Shisha en wiet
jimmy123
4 23-02-2011 22:20
Drugs & Alcohol Waterpijp, puur wiet
backspace
8 12-06-2006 22:39
Drugs & Alcohol Waterpijp, hoe wiet in te roken?
ExVaal
28 08-08-2005 15:47
Drugs & Alcohol Waterpijp
apekop123
16 06-01-2005 00:16
Drugs & Alcohol Waterpijp
transfattyacid
18 17-09-2003 20:13
Drugs & Alcohol Hash in waterpijp?¿?
RanCoRjunky
3 13-02-2002 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.