Oud 18-08-2015, 15:57
Verwijderd
Immigranten kunnen zich helemaal niet kandidaat stellen voor het presidentschap in de Verenigde Staten. Als je niet geboren bent in de Verenigde Staten mag je niet meedoen, punt uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2015, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Wtf waarom is dat opmerkelijk bijna iedereen die in de vs woont komt oorspronkelijk uit groot Brittannië Spanje of uit Afrika dus...
Dat is grote onzin.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2015, 16:10
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ah valt wel mee, oorspronkelijk komen we allemaal uit hetzelfde ei natuurlijk.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2015, 00:37
Einstijn
Avatar van Einstijn
Einstijn is offline
Citaat:
Waarom dat een reden is om te gaan discrimineren tegen mannen is me niet duidelijk.
Ik heb meerdere malen gezegd dat dit geen discriminatie tegen mannen is.

Citaat:
Het "rechttrekken" van de situatie zou m.i. moeten inhouden dat er niet gekeken wordt naar iemands geslachtsdelen of andere irrelevante kenmerken om te beoordelen of iemand geschikt is voor een bepaalde functie.
Hier ben ik het mee eens. Dus zou het niet verkeerd zijn als de president voor de verandering vrouwelijk is. Dit laat namelijk zien dat het geslacht inderdaad een irrelevant kenmerk is voor een president om goed te zijn.
__________________
"We live in an age when unnecessary things are our only necessities." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 19-08-2015, 12:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb meerdere malen gezegd dat dit geen discriminatie tegen mannen is.


Hier ben ik het mee eens. Dus zou het niet verkeerd zijn als de president voor de verandering vrouwelijk is. Dit laat namelijk zien dat het geslacht inderdaad een irrelevant kenmerk is voor een president om goed te zijn.
Je zegt dat Clinton de voorkeur verdient vanwege haar geslacht. Dan is het dus in jouw ogen géén irrelevant kenmerk.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 01:07
Einstijn
Avatar van Einstijn
Einstijn is offline
Citaat:
Je zegt dat Clinton de voorkeur verdient vanwege haar geslacht. Dan is het dus in jouw ogen géén irrelevant kenmerk.
Ja dat is eigenlijk niet correct gezegd. Ik bedoel niet dat Clinton de voorkeur verdient vanwege haar geslacht, maar ik bedoel dat het goed zou zijn als er een keer een vrouwelijke president zou zijn. Puur en alleen om de discriminatie tegen vrouwen te doorbreken en te laten zien dat het geslacht inderdaad irrelevant is. En Clinton vind ik hier een goede kandidaat voor.
__________________
"We live in an age when unnecessary things are our only necessities." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 06:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
En waarom is Clinton dan een goede kandidaat?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 10:37
Einstijn
Avatar van Einstijn
Einstijn is offline
Jezus je hoort me wel uit zeg
Ik ben voor de democraten, als ik in de V.S. zou wonen zou ik nooit op de republikeinen stemmen. En Hillary Clinton is tot nu toe de enige vrouwelijke kandidaat bij de democraten. En zoals ik al eerder zei heb ik eigenlijk geen recht van spreken want ik volg de Amerikaanse politiek niet.
__________________
"We live in an age when unnecessary things are our only necessities." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 12:00
maxyt10
maxyt10 is offline
Citaat:
Wtf waarom is dat opmerkelijk bijna iedereen die in de vs woont komt oorspronkelijk uit groot Brittannië Spanje of uit Afrika dus...
Omdat de Republikeinse partij niet echt aardig is tegen immigranten, vrouwen en zwarten. De meesten zijn bijvoorbeeld tegen abortus, streng op immigratie en enkele kandidaten hebben zich nogal wat racistisch tegenover zwarten uitgelaten.

En dat laatste klopt niet. De grootste groepen zijn Duitsers, Afrikanen (daar heb je wel gelijk in), Ieren en Mexicanen. Ik snap je punt dat de meeste Amerikanen ook voorouders hebben die immigranten waren (behalve de Afrikanenen de indianen), maar ik bedoel te zeggen dat dat de Republikeinse partij niks uitmaakt en dat er een reden voor is dat de meeste stemmers witte, rijke, oudere en racistische mannen zijn. (niet allemaal natuurlijk)

Bronnen:
1. census.gov

Laatst gewijzigd op 21-08-2015 om 12:22.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 12:20
maxyt10
maxyt10 is offline
Citaat:
Immigranten kunnen zich helemaal niet kandidaat stellen voor het presidentschap in de Verenigde Staten. Als je niet geboren bent in de Verenigde Staten mag je niet meedoen, punt uit.
Dit is niet helemaal waar. Dit is wat de grondwet van de Verenigde Staten erover zegt:

“No Person except a natural born Citizen, or a Citizen of the United States, at the time of the Adoption of this Constitution, shall be eligible to the Office of President; neither shall any Person be eligible to that Office who shall not have attained to the Age of thirty five Years, and been fourteen Years a Resident within the United States.”

Je moet dus een 'natural born citizen' zijn om president te worden. Of dit betekent dat je - in de Verenigde Staten geboren moet zijn of dat je niet in de VS bent geboren, maar een van je ouders een 'U.S. citizen' is en je op je geboorte automatisch een ' U.S. citizen' bent - is niet duidelijk.

Bronnen:
1. Grondwet van de Verenigde Staten

Laatst gewijzigd op 20-08-2015 om 15:59.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 14:21
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Meest waarschijnlijk ook als je in het buitenland geboren bent en (een van) je ouders U.S. citizen is/zijn.

www.fas.org/sgp/crs/misc/R42097.pdf
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 15:56
maxyt10
maxyt10 is offline
Dat is wat ik bedoelde (gewijzigd om duidelijker te maken):

Citaat:
Dit is niet helemaal waar. Dit is wat de grondwet van de Verenigde Staten erover zegt:

“No Person except a natural born Citizen, or a Citizen of the United States, at the time of the Adoption of this Constitution, shall be eligible to the Office of President; neither shall any Person be eligible to that Office who shall not have attained to the Age of thirty five Years, and been fourteen Years a Resident within the United States.”

Je moet dus een 'natural born citizen' zijn om president te worden. Of dit betekent dat je - in de Verenigde Staten geboren moet zijn of dat je niet in de VS bent geboren, maar een van je ouders een 'U.S. citizen' is en je op je geboorte automatisch een ' U.S. citizen' bent - is niet duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 16:25
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jezus je hoort me wel uit zeg
Ik ben voor de democraten, als ik in de V.S. zou wonen zou ik nooit op de republikeinen stemmen. En Hillary Clinton is tot nu toe de enige vrouwelijke kandidaat bij de democraten. En zoals ik al eerder zei heb ik eigenlijk geen recht van spreken want ik volg de Amerikaanse politiek niet.
Maar nu spreek je jezelf tegen, want je zegt dat van de Democratische kandidaten Clinton de voorkeur verdient vanwege haar geslacht.

Als je, naar eigen zeggen, de Amerikaanse politiek niet volgt, waarom ben je dan "voor de [D]emocraten?"
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 16:25
maxyt10
maxyt10 is offline
We wachten misschien nog op Joe Biden als afsluiter.
__________________
“Science without religion is lame, religion without science is blind.”
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 13:58
Einstijn
Avatar van Einstijn
Einstijn is offline
Citaat:
Maar nu spreek je jezelf tegen, want je zegt dat van de Democratische kandidaten Clinton de voorkeur verdient vanwege haar geslacht.

Als je, naar eigen zeggen, de Amerikaanse politiek niet volgt, waarom ben je dan "voor de [D]emocraten?"
Nee. Voor de derde keer: Ik vind dat het tijd is dat een vrouw president wordt, om de discriminatie tegen vrouwen te doorbreken in de V.S. En ik ben voor de democraten. Hillary Clinton is daar de enige vrouwelijke kandidaat dus vind ik dat zij president moet worden.

Ik volg inderdaad de Amerikaanse politiek niet. Maar iedereen weet wel wie de democraten zijn en wie de republikeinen zijn en wat hun meningen zijn. Dat leer je namelijk bij geschiedenis op school en je ziet het in het nieuws voorbij komen.
__________________
"We live in an age when unnecessary things are our only necessities." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 14:11
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik vind dat het tijd is dat een vrouw president wordt, om de discriminatie tegen vrouwen te doorbreken in de V.S.
Volgens deze redenatie kan beter een neger/Afro-Amerikaan president worden, die discriminatie is een iets groter probleem in Amerika.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 18:07
Einstijn
Avatar van Einstijn
Einstijn is offline
Citaat:
Volgens deze redenatie kan beter een neger/Afro-Amerikaan president worden, die discriminatie is een iets groter probleem in Amerika.
Die is er op dit moment
Overigens kan je beter zwarte gebruiken, neger is ietwat racistisch.
__________________
"We live in an age when unnecessary things are our only necessities." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 18:25
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Die is er op dit moment
Overigens kan je beter zwarte gebruiken, neger is ietwat racistisch.


Misschien moet je even opzoeken wat racisme is.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 19:19
pronk
pronk is offline
Laat wel zien dat het misschien geen zin heeft om een vrouw president te laten worden, aangezien de discriminatie tegen zwarten nog steeds een groter probleem is. Ik hoop op Ted Cruz, gewoon omdat ik benieuwd ben wat zo'n ultraconservatieve man Amerika aan zou kunnen doen, of goed zou kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 19:29
maxyt10
maxyt10 is offline
Daar zijn al genoeg voorbeelden van...
__________________
“Science without religion is lame, religion without science is blind.”
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 19:33
pronk
pronk is offline
Zoals?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 19:35
maxyt10
maxyt10 is offline
Nou meest recentelijk Bush en daarvoor zijn vader en Reagen.
__________________
“Science without religion is lame, religion without science is blind.”
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 19:36
pronk
pronk is offline
Volgens mij is Cruz wat extremer dan Bush, Bush en Reagan, voornamelijk omdat het een streng gelovige is.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 19:36
maxyt10
maxyt10 is offline
En als je de discriminatie tegen zwarten een groter probleem vindt, waarom dan niet nog een zwarte president bijv. Ben Carson die 2e staat in de peilingen.
__________________
“Science without religion is lame, religion without science is blind.”
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 19:42
maxyt10
maxyt10 is offline
Citaat:
Volgens mij is Cruz wat extremer dan Bush, Bush en Reagan, voornamelijk omdat het een streng gelovige is.
Bush (jr) heeft de Irak oorlog een kruistocht genoemd en zijn vader was net zo erg. Hier nog een quote:
'When Bush was asked in a December 1999 presidential debate to name the philosopher who had most influenced his life, Bush answered, "Christ — because he changed my heart.

"When you accept Christ as your savior, it changes your heart, it changes your life," he explained.'

Reagan valt inderdaad wel mee
__________________
“Science without religion is lame, religion without science is blind.”
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 20:00
pronk
pronk is offline
Citaat:
En als je de discriminatie tegen zwarten een groter probleem vindt, waarom dan niet nog een zwarte president bijv. Ben Carson die 2e staat in de peilingen.
Omdat ik betwijfel of dat het probleem wel gaat verhelpen. Als het met Obama, toch zeker wel een innemende man, niet lukt om discriminatie te verhelpen, waarom zou het Ben Carson wel lukken? Dat lijkt me ook wel een prima kerel, al heb ik nog niet echt naar hem gekeken. Ik verwachtte eerder een inkoppertje voor Jeb Bush, al blijkt dat nu ook tegen te vallen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 20:04
pronk
pronk is offline
Citaat:
Bush (jr) heeft de Irak oorlog een kruistocht genoemd en zijn vader was net zo erg. Hier nog een quote:
'When Bush was asked in a December 1999 presidential debate to name the philosopher who had most influenced his life, Bush answered, "Christ — because he changed my heart.

"When you accept Christ as your savior, it changes your heart, it changes your life," he explained.'

Reagan valt inderdaad wel mee
Uitspraken in presidential debates moet je altijd met een korreltje zout nemen, waarschijnlijk wilde hij gewoon christelijk electoraat winnen, aangezien het een close call was en hij de verkiezingen bijna had verloren, op minieme verschil. Elke kiezer was van belang, dus hij moest wel zo'n uitspraak doen denk ik.

Wat die kruistochtuitspraak betreft is hij inderdaad een aparte, al vind ik dat niet zo'n bijzonder gekke uitspraak
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 20:19
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Die is er op dit moment
Overigens kan je beter zwarte gebruiken, neger is ietwat racistisch.
M'n punt gaat compleet aan je voorbij, laat maar.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 20:56
pronk
pronk is offline
Wel beschamend dat iemand die een slechte woordgrap denkt te maken met de achternaam van een van de intelligentste personen ooit geen redelijk eenvoudige discussie kan voeren.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 22:06
Einstijn
Avatar van Einstijn
Einstijn is offline
Citaat:


Misschien moet je even opzoeken wat racisme is.
Racisme is discriminatie op grond van ras, als je neger zegt is dat racisme omdat neger een scheldwoord is voor zwarte mensen. Een scheldwoord op grond van ras.

Nou pronk ik weet niet waar dat nou weer op slaat maar een ding weet ik wel: Ik heb het wel weer gezien op dit forum
Dahaag!
__________________
"We live in an age when unnecessary things are our only necessities." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 22:11
pronk
pronk is offline
En blijf lekker weg, sukkeltje. Ga hersenen kweken, alsjeblieft, en laat ons met rust.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2015, 23:38
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Je redenaties kloppen gewoon niet, Einstijn.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2015, 00:24
Einstijn
Avatar van Einstijn
Einstijn is offline
Wat klopt er niet aan? Je kan het ook gewoon toelichten. Pronk je hoeft niet zo arrogant te doen hoor, dit is precies de reden waarom ik dus geen zin meer heb in dit forum. Op een forum hoor je kritisch, maar niet te kritisch met elkaar te discussiëren en praten, het enige wat hier gebeurt is afzeiken en uithoren. Daar heb ik geen zin in, sorry. Dan hoef je niet meteen zo hatelijk te gaan doen. En met mijn hersenen is overigens niks mis.
__________________
"We live in an age when unnecessary things are our only necessities." - Oscar Wilde
Met citaat reageren
Oud 22-08-2015, 08:04
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Racisme is discriminatie op grond van ras, als je neger zegt is dat racisme omdat neger een scheldwoord is voor zwarte mensen. Een scheldwoord op grond van ras.

Nou pronk ik weet niet waar dat nou weer op slaat maar een ding weet ik wel: Ik heb het wel weer gezien op dit forum
Dahaag!
Wikipedia:
Citaat:
De term racisme wordt in meerdere betekenissen gebruikt. In de meest algemene zin betekent racisme dat leden van een bepaald ras zich inherent superieur achten aan leden van een ander ras. Bij debatten over racisme is echter vaak sprake van verwarring over de precieze betekenis of implicatie van deze term. Velen gebruiken het racisme in algemene zin als aanduiding van xenofobie (angst voor vreemdelingen) of etnocentrisme. Anderzijds trachten wetenschappers laatstgenoemde begrippen juist af te bakenen van racisme als ideologie of wetenschappelijk racisme.
Het woord "neger" zegt niets over intrinsieke eigenschappen behalve dan iemands donkere huidskleur. Dat sommige mensen aanstoot nemen aan het woord "neger" maakt het niet racistisch. Ook als daadwerkelijke racisten het woord gebruiken met als doel mensen met een donkere huidskleur te kwetsen is het nog steeds niet racistisch. Hier een voorbeeld om het onderscheid duidelijk te maken: er volgen twee uitspraken, waarvan er één racistisch is. Kun je zien welke van de twee?

1. Yo nigga, wassup?

2. African-Americans are intrinsically less intelligent than Caucasians.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2015, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Dit is niet helemaal waar. Dit is wat de grondwet van de Verenigde Staten erover zegt:

“No Person except a natural born Citizen, or a Citizen of the United States, at the time of the Adoption of this Constitution, shall be eligible to the Office of President; neither shall any Person be eligible to that Office who shall not have attained to the Age of thirty five Years, and been fourteen Years a Resident within the United States.”

Je moet dus een 'natural born citizen' zijn om president te worden. Of dit betekent dat je - in de Verenigde Staten geboren moet zijn of dat je niet in de VS bent geboren, maar een van je ouders een 'U.S. citizen' is en je op je geboorte automatisch een ' U.S. citizen' bent - is niet duidelijk.

Bronnen:
1. Grondwet van de Verenigde Staten
Euh ja. Dan ben je dus geen immigrant maar Amerikaan. Wat snap je daar niet aan?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2015, 13:21
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Stem op Deez Nutz!
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 24-08-2015, 20:24
pronk
pronk is offline
Ben Carson heeft wel wat hoor, mijn god wat een inspirerende kerel is dat.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2015, 20:59
maxyt10
maxyt10 is offline
Citaat:
Euh ja. Dan ben je dus geen immigrant maar Amerikaan. Wat snap je daar niet aan?
Als je niet in Amerika geboren bent en je naar Amerika gaat om daar te wonen (zoals bijv. Ted Cruz) ben je een immigrant en als 1 van je ouders een Amerikaan is ben je een Amerikaan. Dat betekent dat je nog steeds een immigrant bent en Amerikaans.

Jij zei dat je in Amerika geboren moet zijn om een Amerikaan te zijn.

Citaat:
Immigranten kunnen zich helemaal niet kandidaat stellen voor het presidentschap in de Verenigde Staten. Als je niet geboren bent in de Verenigde Staten mag je niet meedoen, punt uit.
Dat is dus niet waar
__________________
“Science without religion is lame, religion without science is blind.”
Met citaat reageren
Oud 24-08-2015, 21:03
maxyt10
maxyt10 is offline
Citaat:
Ben Carson heeft wel wat hoor, mijn god wat een inspirerende kerel is dat.
Verder gelooft hij niet in evolutie, is hij anti homohuwelijk (en heeft het vergeleken met bestialiteit en pedofilie) , hij gelooft niet in oorlogswetten en volgens hem is sinds slavernij 'obamacare' het ergste wat Amerika overkomen is.

Maarja hij staat tweede in bijna alle peilingen, dus hij is wel inspirerend
__________________
“Science without religion is lame, religion without science is blind.”
Met citaat reageren
Oud 25-08-2015, 00:43
pronk
pronk is offline
Hij heeft als neurochirurg fantastisch werk gedaan, siamese tweelingen uit elkaar gehaald, als eerste chirurg. Dat vind ik wel inspirerend. Bovendien zijn oorlogswetten ook vrij waardeloos, aangezien ze de oorlogsvoering er nog niet bizar veel mee hebben geholpen. Van zijn standpunt over homoseksualiteit moet ik wel bijna kotsen, maar dat mag hij gewoon vinden natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2015, 22:24
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ben Carson zegt inderdaad wel redelijk vaak iets zinnigs. Wel bijzonder hoe zo iemand dan inderdaad zo anti-homohuwelijk enz. kan zijn. Maar dat heeft ongetwijfeld weer te maken met het Christendom wat nogsteeds een belangrijke rol speelt in de Amerikaanse verkiezingen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Als je niet in Amerika geboren bent en je naar Amerika gaat om daar te wonen (zoals bijv. Ted Cruz) ben je een immigrant en als 1 van je ouders een Amerikaan is ben je een Amerikaan. Dat betekent dat je nog steeds een immigrant bent en Amerikaans.

Jij zei dat je in Amerika geboren moet zijn om een Amerikaan te zijn.



Dat is dus niet waar
Nee dat is je bekrompen Nederlandse definitie waar wij na drie generaties burgerschap mensen met een kleurtje nog steeds als niet westerse allochtoon aanwijzen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 15:49
pronk
pronk is offline
Citaat:
Nee dat is je bekrompen Nederlandse definitie waar wij na drie generaties burgerschap mensen met een kleurtje nog steeds als niet westerse allochtoon aanwijzen.
Er is helemaal niks bekrompen aan hetgeen wat Max zegt. Als jij naar een land verhuist, ben jij voor de mensen een immigrant, ook al heb jij de Amerikaanse of een dubbele nationaliteit (ik weet niet hoe dat bij Cruz zit)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 18:01
Verwijderd
Zoals ik al zei is dat jouw bekrompen definitie. Het overgrote gedeelte van de Amerikanen ziet dat niet zo.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 21:55
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Zoals ik al zei is dat jouw bekrompen definitie. Het overgrote gedeelte van de Amerikanen ziet dat niet zo.
Jij hebt alle Amerikanen gesproken? Knap hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2015, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt alle Amerikanen gesproken? Knap hoor.
Moet ik je ff verschonen jochie? Denk dat deze luier goed vol zit.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2015, 19:40
pronk
pronk is offline
Citaat:
Zoals ik al zei is dat jouw bekrompen definitie. Het overgrote gedeelte van de Amerikanen ziet dat niet zo.
Mag ik vragen waar je deze opmerking op baseert? Een bronnetje geven kan soms handig zijn bij zulke opmerkingen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2015, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Mag ik vragen waar je deze opmerking op baseert? Een bronnetje geven kan soms handig zijn bij zulke opmerkingen.
Ons Godenkind heeft daar toch al antwoord op gegeven? Ik voel me verder niet bepaald geroepen om er nog verder op in te gaan.

Verder: Kijk godverdomme naar Fox News, zelfs zij vinden ze Amerikaan. HARD WORKING AMERICAN. Maar pas vanaf het moment dat ze genaturaliseerd zijn. Echt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2015, 17:54
pronk
pronk is offline
Niemand zegt dat ze geen Amerikanen zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2015, 19:18
maxyt10
maxyt10 is offline
Lawrence Lessig heeft zich kandidaat gesteld. Interessant...

Voor de mensen die hem niet kennen:
Lessig heeft verklaard dat als hij president wordt, hij af zal treden en de macht over te dragen aan zijn vice-president zodra hij zijn doelen heeft bereikt. Die doelen zijn het passeren van hervorming van het campagne financieren en electorale hervorming van de wetgeving. Hij zal dit doen door een referendum te geven.
__________________
“Science without religion is lame, religion without science is blind.”
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.