Oud 18-05-2018, 07:57
Protected22
Protected22 is offline
Hallo.

Ik zit helaas met een probleempje. Ik vind een meisje op school leuk. Alleen zit ze in een andere klas en is ze bijna altijd bij haar vriendinnen. Een vriend van mij is goed bevriend met haar, hij zou mij ook helpen met haar vragen alleen is hij gestopt met school ivm onbekende reden.

Ik was daarom dus van plan om zelf haar te vragen alleen is een ander problemen dat ik snel onzeker ben met dat soort dingen omdat ik al eens vaker afgewezen ben. Ik heb haar wel op WhatsApp, heb ook al eens een gezellig gesprek met haar gehad daarop alleen op WhatsApp kwam ik blijkbaar toen wat stalkerig over. (hoorde ik via die vriend van me)


Ik was van plan haar gisteren te vragen maar dat liep helaas niet volgens plan omdat we beiden examens hadden en ik al eerder dan haar klaar was met het examen.

Heeft iemand tips hoe ik het moet aanpakken?

Laatst gewijzigd op 18-05-2018 om 23:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2018, 16:34
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja. Wat bedoel je met 'vragen'? Als ze je stalkerig vond op WhatsApp en je kent haar verder niet, dan zou ik haar niet zomaar uitvragen.

Kun je niet gewoon normale gesprekken met haar voeren, bijvoorbeeld over wat er gebeurd is met jullie gezamenlijke vriend? Niet om haar te versieren, maar omdat jullie iets gemeen hebben. Dan kun je ondertussen kijken of het klikt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 23:47
Protected22
Protected22 is offline
Ik bedoel met 'vragen' haar vragen of ze mn vriendin wilt zijn. (relatie)

Ik zal anders eerst wel idd proberen met bijv dat gesprek over die vriend. Dan kan ik idd meteen zien of het klikt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 00:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou haar eerst wat beter leren kennen voor je iemand vraagt of ze een relatie met je wil. Als ze je amper kent, is de kans nogal groot dat ze "nee" zegt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 00:26
Protected22
Protected22 is offline
Ik ken haar al een best lange tijd hoor. Al bijna n jaar. (sinds begin van het schooljaar ongeveer)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 07:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik ken haar al een best lange tijd hoor. Al bijna n jaar. (sinds begin van het schooljaar ongeveer)
Als ze je al stalkerig vond via app, verwacht ik niet dat ze op een relatie met jou zit te wachten...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 09:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ken haar al een best lange tijd hoor. Al bijna n jaar. (sinds begin van het schooljaar ongeveer)
Spreek en zie je haar op school? Zie je haar wel eens buiten school? Als je van alleen digitaal contact gelijk naar een relatie gaat (mocht ze al "ja" zeggen) dan kan dat flink ongemakkelijk zijn. Ik zou eerst eens gewoon voor meer offline contact zorgen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 09:45
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Spreek en zie je haar op school? Zie je haar wel eens buiten school? Als je van alleen digitaal contact gelijk naar een relatie gaat (mocht ze al "ja" zeggen) dan kan dat flink ongemakkelijk zijn. Ik zou eerst eens gewoon voor meer offline contact zorgen.
Ja ik spreek en zie haar vaak op school. Laatste weken wel iets minder omdat we in de examenperiode zitten. Ik zie haar niet echt vaak buiten school.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 09:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Probeer na de examens dan samen wat leuks te gaan doen. Als ze daar voor openstaat is dat vaak wel een goed teken!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 09:58
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Probeer na de examens dan samen wat leuks te gaan doen. Als ze daar voor openstaat is dat vaak wel een goed teken!
Ik zat er over na te denken om anders te vragen of ze het leuk vind om eens samen naar de bioscoop te gaan. Of weet je misschien andere leuken ideeën?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 10:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Samen naar de bios, samen wat gaan drinken, samen gaan lunchen, een eind gaan skaten, samen een middagje of avondje gamen, samen naar het zwembad. Het is net een beetje wat jij leuk vindt, in de bios heb je minder gelegenheid om met haar te kletsen dan wanneer je samen wat gaat drinken. Gaan dineren of naar de bios gaan is meer een "date" dan samen gaan zwemmen of skaten. Vraag je af wat jij wil en waar zij "ja" tegen zou zeggen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 10:14
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Samen naar de bios, samen wat gaan drinken, samen gaan lunchen, een eind gaan skaten, samen een middagje of avondje gamen, samen naar het zwembad. Het is net een beetje wat jij leuk vindt, in de bios heb je minder gelegenheid om met haar te kletsen dan wanneer je samen wat gaat drinken. Gaan dineren of naar de bios gaan is meer een "date" dan samen gaan zwemmen of skaten. Vraag je af wat jij wil en waar zij "ja" tegen zou zeggen.
samen naar het zwembad zou misschien nog best kunnen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2018, 18:22
Protected22
Protected22 is offline
Ik heb haar zojuist gevraagd en ze zei ja
Met citaat reageren
Oud 25-05-2018, 19:17
Verwijderd
Aahhhh leuk! Wat gaan jullie doen?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 09:29
Protected22
Protected22 is offline
Sorry voor de late reactie! Was mn inloggegevens kwijt.

We zouden samen naar een leuk terasje gaan, Alleen ging dat op het laatste moment niet door.... Ik kreeg opeens een whatsappje van een oud klasgenoot van me dat zij liever geen relatie wil en met rust gelaten wil worden. Na wat verder vragen bleek dus dat hij haar tijdens het stappen bij een lokale gelegenheid ontmoet had en blijkbaar kwam ik opeens tersprake. Ik had dus aan hem gevraagd waarom ze dan niet meteen nee had gezegd toen ik haar had uitgevraagd ipv 1,5 week later via hem. Hij antwoorde daarop dat ze het niet zeker wist en dat ze me niet meteen wou afwijzen. Ook om me niet meteen een kutgevoel te geven.

Hierna had zij meteen al het contact verbroken en ontloopt ze me steeds. Ook bij de examenuitreiking kwam ik haar tegen maar liep ze meteen de andere kant op.

Dusss ja... Ik heb het nu maar gewoon zo gehouden en ik vervolg maar gewoon m'n leven. Wie weet kom ik dan wel eens de ware tegen. Ben er nu niet echt meer zo mee bezig om een vriendin te krijgen.

Laatst gewijzigd op 29-08-2018 om 13:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hulp nodig met meisjes (19)
fruitvlieg123
2 16-05-2018 18:12
Liefde & Relatie hulp/advies hard nodig
yobo
35 10-04-2014 19:40
Liefde & Relatie Hulp/Goede raad nodig
Jepsio
11 05-03-2014 13:06
Liefde & Relatie Durf geen volgende stap te zetten met meisje dat ik leuk vind
y-man
33 08-02-2011 12:42
Liefde & Relatie Problemen met meisje (hulp via PM of e-mail?)
anoniempjee11
10 26-08-2010 11:11
Liefde & Relatie Dringend hulp nodig..!!
Raw
12 16-02-2007 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.