Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2018, 13:17
Elisexxx
Elisexxx is offline
Hallo,
Heb gewoon een vraag,
Kun je je libido verlagen? Ofja gewoon ervoor zorgen dat je minder snel zin hebt in seks? Zoja hoe dan? Zou graag iets willen doen hieraan
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 13:48
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Bij je eigen of ander? Zijn wat natuurlijke producten en anders huisarts
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 13:49
Yannickje
Yannickje is offline
Van enkele meisjes heb ik gehoord dat ze minder zin hadden nadat ze aan de pil waren.
Misschien kan je er eens over spreken met een gyn.


Maar waar heb je precies last van eigenlijk?
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 14:02
Elisexxx
Elisexxx is offline
Citaat:
Bij je eigen of ander? Zijn wat natuurlijke producten en anders huisarts
Hoe bedoel je? Is bij mijn eigen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 14:03
Elisexxx
Elisexxx is offline
Citaat:
Van enkele meisjes heb ik gehoord dat ze minder zin hadden nadat ze aan de pil waren.
Misschien kan je er eens over spreken met een gyn.


Maar waar heb je precies last van eigenlijk?
Ik neem al de pil en gewoon dat ik altijd wel zin heb en dat daarbeneden ook voel en dat word irritant en op sommige momenten is dit nog extremer, bv dat ik 3x in een dag masturbeer en daarna nog zin heb
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 15:11
Verwijderd
Hangt echt totaal van de situatie af of je dit zou moeten willen veranderen IMHO.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 16:12
Elisexxx
Elisexxx is offline
Citaat:
Hangt echt totaal van de situatie af of je dit zou moeten willen veranderen IMHO.
Hoe bedoel je
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 20:43
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Denk aan dode hamsters
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 28-05-2018, 22:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe bedoel je
Een hoog libido hoeft niet per definitie slecht te zijn. Belangrijk is vooral dat jij en je partner een match zijn op dat vlak. Waarom zou je je libido willen veranderen? (Is een relatie dat waard, of past deze persoon dan misschien niet zo goed bij je... Of staat het je dagelijkse bezigheden in de weg?)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2018, 13:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik neem al de pil en gewoon dat ik altijd wel zin heb en dat daarbeneden ook voel en dat word irritant en op sommige momenten is dit nog extremer, bv dat ik 3x in een dag masturbeer en daarna nog zin heb
Ik vrees dat er niet veel aan te doen is. Als je een hoog libido hebt is dat soms gewoon irritant.

Wel kun je er beter mee omgaan (bijv. masturberen op de wc, kijken of je bevrediging kunt halen uit denial, fuckbuddy regelen). Na je tienerjaren wordt het voor veel mensen ook wat stabieler. Dan heb je wel nog een hoog libido, maar 't voelt minder acuut.

Let ook extra goed op. Als vrouw met veel seksdrift krijgen sommigen het idee dat je 'niet verkrachtbaar' bent en dat is natuurlijk onzin. Ook als je normaal 3x per dag wil mag je bij de 4de keer gewoon 'nee' zeggen, als iemand zich daar niet aan houdt is het nog steeds verkrachting. Tegelijkertijd moet je als persoon met een hoog libido uitkijken dat je je partners niet onder druk zet om seks te hebben. Blijf dus goed communiceren over wat jullie wel/niet willen. Niet alleen vooraf, maar zeker ook achteraf.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2018, 16:16
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik vrees dat er niet veel aan te doen is. Als je een hoog libido hebt is dat soms gewoon irritant.

Wel kun je er beter mee omgaan (bijv. masturberen op de wc, kijken of je bevrediging kunt halen uit denial, fuckbuddy regelen). Na je tienerjaren wordt het voor veel mensen ook wat stabieler. Dan heb je wel nog een hoog libido, maar 't voelt minder acuut.

Let ook extra goed op. Als vrouw met veel seksdrift krijgen sommigen het idee dat je 'niet verkrachtbaar' bent en dat is natuurlijk onzin. Ook als je normaal 3x per dag wil mag je bij de 4de keer gewoon 'nee' zeggen, als iemand zich daar niet aan houdt is het nog steeds verkrachting. Tegelijkertijd moet je als persoon met een hoog libido uitkijken dat je je partners niet onder druk zet om seks te hebben. Blijf dus goed communiceren over wat jullie wel/niet willen. Niet alleen vooraf, maar zeker ook achteraf.
Jezus, hoezo weer het gesprek richting verkrachting sturen?? Dat is totaal haar vraag niet?!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 29-05-2018, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Jezus, hoezo weer het gesprek richting verkrachting sturen?? Dat is totaal haar vraag niet?!
Ik snap dit wel.

Als seksueel actieve single vrouw loop je gewoon risico's en kun je heeeele vervelende mannen tegen komen. Daarnaast wordt er tegenwoordig nog zo ontzettend veel aan slutshaming gedaan.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2018, 19:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Precies wat Straatmeid zegt.

Daarnaast heb ik een ex (toevallig een vrouw) die dus superopdringerig was. We hadden meerdere keren per dag seks, maar ze bleef altijd pushen om meer. En we hielden allebei van best harde seks dus de grenzen vervagen dan al snel. Zeg niet dat TS zo is, maar ik geef antwoord vanuit mijn eigen ervaringen, en mij leek het relevant.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2018, 13:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
TS heeft het niet eens over het hebben van seks, ze heeft het over een hoog libido.
Er worden in dit topic aannames gedaan waar je u tegen zegt. Ze heeft niet gezegd dat ze een partner of relatie heeft, dat ze op zoek is naar een sekspartner en daardoor worden er zaken bijgehaald waar de TS mogelijk (ja, een aanname!) nog nooit bij stil heeft gestaan.

Waarschijnlijk is ze een puber (nog twee aannames, afgaande op de naam van de user) en geen eind twintiger/begin dertiger zoals de meeste van de mensen die hier al jaren rondlopen. Het valt me op dat de meeste adviezen die gegeven worden vaak uitmonden in discussies over dingen die de TS niet interesseren en ze melden zich dan ook na een tijdje niet meer in hun eigen, inmiddels ontspoorde, topic.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2018, 16:38
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
TS heeft het niet eens over het hebben van seks, ze heeft het over een hoog libido.
Er worden in dit topic aannames gedaan waar je u tegen zegt. Ze heeft niet gezegd dat ze een partner of relatie heeft, dat ze op zoek is naar een sekspartner en daardoor worden er zaken bijgehaald waar de TS mogelijk (ja, een aanname!) nog nooit bij stil heeft gestaan.

Waarschijnlijk is ze een puber (nog twee aannames, afgaande op de naam van de user) en geen eind twintiger/begin dertiger zoals de meeste van de mensen die hier al jaren rondlopen. Het valt me op dat de meeste adviezen die gegeven worden vaak uitmonden in discussies over dingen die de TS niet interesseren en ze melden zich dan ook na een tijdje niet meer in hun eigen, inmiddels ontspoorde, topic.
True
Met citaat reageren
Oud 31-05-2018, 18:00
Verwijderd
Citaat:
TS heeft het niet eens over het hebben van seks, ze heeft het over een hoog libido.
Er worden in dit topic aannames gedaan waar je u tegen zegt. Ze heeft niet gezegd dat ze een partner of relatie heeft, dat ze op zoek is naar een sekspartner en daardoor worden er zaken bijgehaald waar de TS mogelijk (ja, een aanname!) nog nooit bij stil heeft gestaan.

Waarschijnlijk is ze een puber (nog twee aannames, afgaande op de naam van de user) en geen eind twintiger/begin dertiger zoals de meeste van de mensen die hier al jaren rondlopen. Het valt me op dat de meeste adviezen die gegeven worden vaak uitmonden in discussies over dingen die de TS niet interesseren en ze melden zich dan ook na een tijdje niet meer in hun eigen, inmiddels ontspoorde, topic.
Mijn ouders en ik hebben zulke gesprekken gehad toen ik nog een puber was. Toentertijd dacht ik hmmm mwoah dat zal mij niet gebeuren. Maar ik ben nu blij dat ze toentertijd hebben gezegd.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2018, 19:23
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Weet iemand poesiefox nog? Kon haar dertigerwijsheid wel waarderen toen ik hier als puber zat.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2018, 21:26
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Weet iemand poesiefox nog? Kon haar dertigerwijsheid wel waarderen toen ik hier als puber zat.
Die kan ik me inderdaad nog wel herinneren, ja.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 11-06-2018, 06:33
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Citaat:
Hallo,
Heb gewoon een vraag,
Kun je je libido verlagen? Ofja gewoon ervoor zorgen dat je minder snel zin hebt in seks? Zoja hoe dan? Zou graag iets willen doen hieraan
Is toch juist fijn een hoog libido?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2018, 07:04
Mtsyst
Mtsyst is offline
Citaat:
Is toch juist fijn een hoog libido?
Lijkt mij ook.. Elke jongen wil een vriendin met hoog libido
Met citaat reageren
Oud 11-06-2018, 07:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Lijkt mij ook.. Elke jongen wil een vriendin met hoog libido
Het is vooral fijn als je ongeveer hetzelfde libido hebt als je partner, zodat je allebei evenveel behoefte hebt aan seks.
Als je partner veel vaker wil dan jij wordt dat al snel minder leuk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.