Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2018, 14:24
Chomars
Chomars is offline
/

Laatst gewijzigd op 20-11-2021 om 13:20.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2018, 14:30
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ja, dat levert bij kleine hoeveelheden al fikse schade op, op langere termijn (dus niet meteen). Je hoeft niet meteen naar de huisarts, gelukkig kan je bij het Kruidvat of zo hier iets voor halen; de SAP. Dat is een morning after-pil, maar dan voor sperma.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 06-06-2018, 15:03
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Nee hoor, slik.je zwemmertjes maar lekker door.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2018, 15:10
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Is het erg als ik mijn eigen sperma in mijn mond krijg?
Haha, ja doorlilken is gezond, bevat veel mineralen en de zwemmers zijn volgens mij eiwitten...
Waarom denk je sperma in je mond te kunnen krijgen?
Je kunt het toch richten, als je voelt dat je gaat spuiten?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2018, 16:10
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Haha, ja doorlilken is gezond, bevat veel mineralen en de zwemmers zijn volgens mij eiwitten...
Waarom denk je sperma in je mond te kunnen krijgen?
Je kunt het toch richten, als je voelt dat je gaat spuiten?
Ooit wel eens gehoord/gelezen dat jongens (en natuurlijk ook mannen) door veel te masturberen en te daar bij veel te ejucaleren, ze daarmee ook veel mineralen verliezen, waardoor zekere tekorten kunnen ontstaan waardoor je jezelf niet echt fit meer voelt...... gezond dus om een soort kringloop te maken, door het te consumeren.... haha
Met citaat reageren
Oud 06-06-2018, 16:47
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Citaat:
Ooit wel eens gehoord/gelezen dat jongens (en natuurlijk ook mannen) door veel te masturberen en te daar bij veel te ejucaleren, ze daarmee ook veel mineralen verliezen, waardoor zekere tekorten kunnen ontstaan waardoor je jezelf niet echt fit meer voelt...... gezond dus om een soort kringloop te maken, door het te consumeren.... haha
En je wordt er blind van, krijgt er haren van op je handpalm én een slechte rug. Allemaal verzinsels, net zoals jij ze noemt, die ooit door kerk en opvoeders in het leven zijn geroepen om jongens van het masturberen te weerhouden.
En als je door masturberen mineralen zou verliezen, die sowieso niet in sperma zitten, hoe verklaar je dan de zogenaamde natte droom?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2018, 18:18
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
En je wordt er blind van, krijgt er haren van op je handpalm én een slechte rug. Allemaal verzinsels, net zoals jij ze noemt, die ooit door kerk en opvoeders in het leven zijn geroepen om jongens van het masturberen te weerhouden.
En als je door masturberen mineralen zou verliezen, die sowieso niet in sperma zitten, hoe verklaar je dan de zogenaamde natte droom?
Natte dromen krijg je volgens mij niet iedere dag, maar alleen als, zegmaar de druk in je ballen te hoog word... volgens mij, hihi, meisje dus..... die er geen ervaring er in heeft, maar toch...., hihi, ongeveer eens in de week (denk ik) en niet tweemaal op een dag.. dat is nogal een verschil, dacht ik... haha en dat laatste weet ik zeker!!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Waarom is het erg als iets ordinair is?
XQseMe2
72 25-02-2006 16:08
Psychologie Is het weer te druk thuis?
Eend
10 01-04-2005 13:51
Liefde & Relatie je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden.
meisje833
7 12-07-2004 21:22
Liefde & Relatie is het erg om al een nieuw vriendje te hebben na een paar dagen?
Bitchy-Angel
37 11-07-2003 21:11
Eten & Drinken vind jij het erg als er geen eten of drinken aanwezig is ?!?
RL
22 28-05-2003 22:06
Verhalen & Gedichten Vind je het erg...?
Snippie
5 21-10-2002 18:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.