Oud 27-12-2001, 15:06
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Hoi
Ik heb voor de eerste keer in mijn leven een koortslip, en ik heb net geprobeerd om uit te zoeken van wie/hoe ik die herpes virus heb gekregen en ik denk dat het van mijn ex is. Alleen de laatste keer dat we lichamelijk contact hadden was 3 maanden geleden, kan het dan nu pas in MIJ opkomen?
En zijn hier mensen die al eerder koortslippen hebben gehad? Hoe lang duurde het voordat jullie eraf kwamen? En hoe zijn jullie eraf gekomen? En hoe hebben jullie het gekregen? En kregen jullie ook allemaal blaasjes enzo? tot nu toe heb ik een opgezwollen lip en is het rondom mijn mond heel erg rood en hard...
Please, ALLE informatie die jullie voor me hebben is ontzettend belangrijk voor me!!!!
Kus-x-
Fab
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 15:07
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ps; met die bold bedoel ik dat het DRINGEND is!!!!!( )
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 19:15
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
http://www.gezondheidsplein.nl/cgi/g...ite=gp&site=gg
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 19:28
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Maak je niet te druk Ik heb vrij vaak een koortslip gehad.... Zovirax helpt (bij mij) erg goed.. Duurt meestal niet al te lang..!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 21:36
sanne60
sanne60 is offline
Kan niet van je ex zijn --> duurt max ongeveer 20 dgn voordat je t krijgt als je besmet bent. Als je een blaasje voelt opzetten kun je er iets van Zovirax of Vectavir ofzo opdoen, maar helemaal weg uit je lichaam gaat t nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 14:37
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Kan wel van je ex zijn, alleen betekend dat dan dat het niet je eerste aanval was. Het kan namelijk zijn dat je je eerste aanval ongemerkt hebt gehad.
Als je echt heel veel over herpesvirussen e.d. wilt weten, zou je moeten kijken op www.hiso.nl
Daar is heel veel informatie te vinden, ook wat je ertegen zou kunnen doen, hoe je het kan verminderen en nog veel meer.
SUCCES ermee
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 14:45
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Allemaal heeeeeel erg bedankt, jullie hebben me echt heel erg geholpen en mijn bangheid wat gekalmeerd!


Dankjewel, ik heb eventjes gekeken, het heeft me geholpen om wat extra info over die herpes virus te vinden!

Citaat:
Snufje schreef:
Maak je niet te druk Ik heb vrij vaak een koortslip gehad.... Zovirax helpt (bij mij) erg goed.. Duurt meestal niet al te lang..!
K’zal die zovirax uitproberen! Bedankt


Citaat:
sanne60 schreef:
Kan niet van je ex zijn --> duurt max ongeveer 20 dgn voordat je t krijgt als je besmet bent. Als je een blaasje voelt opzetten kun je er iets van Zovirax of Vectavir ofzo opdoen, maar helemaal weg uit je lichaam gaat t nooit meer.

Haha, ik zal dan moeten kijken met wie ik in contact ben gekomen de laatste 20 dagen…shit Heel erg bedankt! (wist trouwens dat het nooit meer uit mijn lichaam gaat, kut )


Citaat:
prikkeldraad19 schreef:
Kan wel van je ex zijn, alleen betekend dat dan dat het niet je eerste aanval was. Het kan namelijk zijn dat je je eerste aanval ongemerkt hebt gehad.
Als je echt heel veel over herpesvirussen e.d. wilt weten, zou je moeten kijken op www.hiso.nl
Daar is heel veel informatie te vinden, ook wat je ertegen zou kunnen doen, hoe je het kan verminderen en nog veel meer.
SUCCES ermee

Kan natuurlijk dat ik het ongemerkt heb gehad, is alleen moeilijk te geloven dat ik er nu zo’n last van heb en toen niet…die site was trouwens heel erg handig, heel erg bedankt!!!!!!


------------------
I like long walks...especially when they are taken by people who annoy me!!!!

[Dit bericht is aangepast door fruitmand (28-12-2001).]
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 14:55
Bekkie
Bekkie is offline
er moet ooit een 1e keer zijn ..duzz wees trots je bent de gelukkige eigenaar van een K O O R T S L I P

gefeliciteerd]

Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 15:42
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

Kan natuurlijk dat ik het ongemerkt heb gehad, is alleen moeilijk te geloven dat ik er nu zo’n last van heb en toen niet…die site was trouwens heel erg handig, heel erg bedankt!!!!!!

Het kan echt, ik schijn al zeker een half jaar Herpes te hebben en heb ongeveer een maand geleden pas voor het eerst iets gemerkt. Door de site van Hiso ben ik erg geholpen en weet ik behoorlijk veel van Herpes/Koortslip af
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Koortslip
Lavendel239
2 05-08-2012 01:20
Lichaam & Gezondheid Koortslip
-x-Anoniem-x-
2 02-01-2011 16:11
Lichaam & Gezondheid Koortslip --> soa?
Charl0tteee
14 28-11-2010 16:07
Lichaam & Gezondheid Hét middel tegen koortslip!!!
Verwijderd
10 26-04-2005 19:47
Lichaam & Gezondheid koortslip
Pieternel
10 20-08-2003 16:25
Liefde & Relatie koortslip
haas17
21 22-10-2002 11:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.