Oud 10-04-2010, 17:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Op welk niveau van het vmbo zit je, en met welk vak heb je moeite? Waardoor komt het? Heb je er erg last van? Ga je erdoor zakken denk je? Vertel!

Ik heb (een klein beetje) moeite met wiskunde. Ik heb geen idee hoe het komt, ik ben nog nooit goed geweest in rekenen, ook al op de basisschool niet. Ik sta wel ruim boven de zes, dus ik ga het wel redden, denk ik.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2010, 19:37
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Ik doe Vmbo TL, ik heb moeite met Biologie en Economie. Ik heb ook geen idee hoe het komt. Voor Economie ben ik sneller bang om te zakken dan met Biologie, maar ik sta voor bio en eco allebei ong. een 6.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 19:41
FAHRENHEIT
FAHRENHEIT is offline
Ik doe VMBO-GL.
Ik heb moeite met ook Biologie en Economie.
Nja, het is allebei gewoon moeilijk. ;s
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 05:35
Verwijderd
succes mensen!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 20:47
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Ik doe ook VMBO TL, doe mijn examen in twee jaar - dankzij het systeem van het speciaal onderwijs. Ik doe dit jaar Nederlands, Engels en Frans, en volgend jaar Duits, geschiedenis, biologie en maatschappijleer. Voor de vakken van dit jaar sta ik een 8 of hoger, dus ik zit wel goed xD Ik denk dat biologie moeilijker gaat worden, want daar heb ik al een tijd moeite mee, vooral met dingen als cellen, ordening, milieu etc.
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 17:56
patricia15
patricia15 is offline
Ik doe VMBO-GL en vind engels en wiskunde het moeilijkst.
maar sta overal niet zo goed voor
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 15:04
xLisette
xLisette is offline
Ik doe dit jaar ook examen vmbo-tl. Heb moeite met Biologie, geen idee waarom. Vind 't gewoon super irritand dat we zulke grote lappen tekst moeten leren.. sta gemiddeld voor mijn schoolonderzoek cijfer nog wel een 6.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 13:59
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Ik heb twee jaartjes geleden tl (mavo) gedaan en zit nu in m'n havo examenjaar. Het enige wat ik kan zeggen is doe je best! Vooral bij vakken als wiskunde moet je uitkijken, in het examen van 2008 kwam enorm veel meetkunde voor! Terwijl ik juist statistiek/procenten enzo verwacht had. Voor Biologie hoeven jullie je geen zorgen te maken, als je alles goed doorneemt en het ook snapt komt dat wel goed. Eco daarentegen had ik ook wel een beetje moeite mee. Let er bij Nederlands op dat als je een brief moet opstellen je je goed aan de regels houdt! Dat kan je punten kosten.
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 16:03
yaelnaomi.
yaelnaomi. is offline
ik zit op vmbo tl-4. heb ongelofelijke moeite met engels, het is gewoon geen leuk vak. Ik heb net een examen tekenen praktijk gehad!
__________________
yaelbrouwer.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2010, 17:21
Quincy225
Quincy225 is offline
ik doe VMBO-K moeite met economie, maar nu druk aan het leren dus nu ligt me moeite bij wiskunde.
Als je me ermee wilt helpen, dat mag, pm maar dan maar! ^^,
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 19:30
Pyro Power
Pyro Power is offline
Over een week heb ik examens, maar ik ben tot nu toe nog helemaal niet zenuwachtig. Dat ben ik eigelijk nog nooit voor een toets of zoiets geweest. Oh en nederlands en natuurkunde is kut.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 18:23
Lashrom
Avatar van Lashrom
Lashrom is offline
Citaat:
Over een week heb ik examens, maar ik ben tot nu toe nog helemaal niet zenuwachtig. Dat ben ik eigelijk nog nooit voor een toets of zoiets geweest. Oh en nederlands en natuurkunde is kut.
Dat is alvast een goede instelling.
Sommige stressen nu al als de gek, en dat is juist niet de bedoeling. Je moet het zien als een soort kleine S.O. voor je hele leven waarmee je straks eerder vakantie hebt dan de anderen. Dan komt alles goed !

Om even on-topic te blijven, ik heb vooral moeite met Economie en Wiskunde. Scheikunde al helemaal, maar die mag ik na het examen laten vallen omdat het een extra vak is. Tenzij ik een voldoende voor heb gehaald.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 14:52
RAWRR__
RAWRR__ is offline
Ik doe VMBO GL. Ik vind wiskunde en biologie het moeilijkst.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 13:36
Rachelll
Rachelll is offline
VMBO tl ben zoo zenuwachtig ben gisteren nacht rond 4 uur begonnen... En dan ben ik echt bang voor geschiedenis wiskunde en economie de rest lukt wel..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 16:05
Lashrom
Avatar van Lashrom
Lashrom is offline
Net klaar met Scheikunde, moeilijkste vak voor mij. Ik moet zeggen, het was best makkelijk als ik meer had geoefend. Je zag een paar vragen van vorig jaar echt dit jaar weer terug komen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 16:41
Vamp.
Avatar van Vamp.
Vamp. is offline
VMBO TL.
Heb net scheikunde achter de rug. Een vak waar ik echt moeite mee heb. Al die domme formuletjes.. Maar, ik moet zeggen, het examen viel reuze mee!
Daar ben ik in ieder geval blij om
Nederlands is ook niet echt iets voor mij... Dat is morgen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 19:10
Vluggertje
Vluggertje is offline
VMBO TL.
Heb maandag scheikunde gehad en vandaag nederlands en biologie, tegen scheikunde zag ik op, maar dat viel uiteindelijk mee. ik zie vooral erg op tegen vrijdag het examen wiskunde, ik ben al slecht in wiskunde sinds het 1e jaar en vrees het ergste
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 12:52
polleke21
polleke21 is offline
VMBO TL
Heb ook scheikunde nederlands en biologie al achter de rug!
Ik vond biologie erg moeilijk
Ook zie ik erg op tegen wiskunde en economie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2010, 18:34
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Citaat:
VMBO TL
Heb ook scheikunde nederlands en biologie al achter de rug!
Ik vond biologie erg moeilijk
Ook zie ik erg op tegen wiskunde en economie
Ik zit ook al tegen wiskunde en economie op.
Van economie snap ik de begrippen en de sommen, maar als er een vraagt word gesteld dan heb ik geen idee waar over het gaat.
Morgen wiskunde Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 12:27
Jade-x92
Avatar van Jade-x92
Jade-x92 is offline
Ik doe VMBO-K

Ik heb moeite met duits! Wat een verrotte taal! Ik denk dat ik alleen daarop zak
met mijn examen! Weet iemand misschien wnnr je de uitslag ongeveer krijgt??
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 20:39
jeroenb15
Avatar van jeroenb15
jeroenb15 is offline
nederlands was echt te lang, had te weinig tijd en heb hem verknald denk ik
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 01:29
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Als er mensen zijn die van plan zijn na hun vmbo-tl HAVO te gaan doen, zeg ik: Doen!
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Wat is nou beter Mbo of Havo
Labalubalub
39 25-02-2004 11:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.