Oud 15-03-2016, 00:06
CIDDIABLO
CIDDIABLO is offline
Hoi,

Jongens, ik heb echt een mega probleem.

Heb een tijdje terug een meisje leren kennen, echt super allemaal, vonk sloeg al snel over en ik kan met trots zeggen dat we echt helemaal gek op elkaar zijn op het moment, maarja je voelt het al aankomen, zij is 17 en ik wordt van de zomer al 21 (zij word trouwens in december pas 18)

Vandaag hing er een beetje een vage sfeer, en stuurde ze me ineens een app met dat haar ouders het niet goed keuren vanwege het leeftijdsverschil en dat ze me niet meer mag zien.

Ik snap echt goed dat ze zo bezorgd zijn en voorzichtig zijn, maar ik vind het heel erg naar dat ik bij voorbaat al afgekeurd word omdat ik toevallig 3 jaar en 5 maanden ouder ben terwijl ze mij nog nooit gezien of gesproken hebben. Het is ook echt niet dat je iets merkt dat ze jonger is. Heb van mezelf echt een enorme babyface en zij is voor haar leeftijd al zo ver op alle vlakken.

Al met al voel ik me klote en zij ook en weten we niet echt meer wat we moeten doen, wij willen namelijk nogsteeds graag bij elkaar zijn en gewoon onze relatie voortzetten maar dat kan natuurlijk niet zo. Ik wil niet tussen haar en haar ouders inkomen maar tegelijkertijd wil ik haar ook niet kwijt. Het liefst wil ik een middenwegoptie vinden waar iedereen happy mee is.

Ik post dit tevens omdat ik vroeger in mijn jongere jaren hier altijd waardevol advies gekregen en ik hoop dat jullie me in deze nauwe situatie echt kunnen helpen, ik zou het in ieder geval heel erg waarderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2016, 00:23
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Een leeftijdsverschil van 3 jaar is niet zo erg dramatisch. Wat ik wel raar vind is dat haar ouders haar verbieden met jou om te gaan terwijl ze je helemaal niet kennen. Kan je niet eens proberen om kennis te maken met haar ouders?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 00:47
CIDDIABLO
CIDDIABLO is offline
Citaat:
Een leeftijdsverschil van 3 jaar is niet zo erg dramatisch. Wat ik wel raar vind is dat haar ouders haar verbieden met jou om te gaan terwijl ze je helemaal niet kennen. Kan je niet eens proberen om kennis te maken met haar ouders?
Ja dat was ik min of meer al van plan, het kan ook zijn dat mijn vriendin, haar emoties niet onder bedwang kon houden en de helft verkeerd opgepikt heeft van haar ouders. Zal haast wel moeten, want ze lijken me niet het type ouders wat zomaar iemand al zou afkeuren zonder deze persoon te kennen. Let's hope for the best haha
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 01:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Succes
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 01:32
CIDDIABLO
CIDDIABLO is offline
Citaat:
Succes
Thanks man
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 07:06
feniks
feniks is offline
Tja, als ze 18 is, is er nauwelijks een probleem meer.
Ik zou alle moeite omzeilen van toestemming en dat soort shit. Ouders lekker in slaap houden, gewoon stiekem doen. Tis maar een paar maanden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 07:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Tja, als ze 18 is, is er nauwelijks een probleem meer.
Ik zou alle moeite omzeilen van toestemming en dat soort shit. Ouders lekker in slaap houden, gewoon stiekem doen. Tis maar een paar maanden.
Sommige mensen van 18 zitten nog steeds flink onder de duim bij hun ouders, bijvoorbeeld omdat ze thuis wonen. Zomaar alles stiekem doen lijkt me een laatste redmiddel, geen makkelijk advies wat je zo kunt opvolgen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 10:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik date een meisje van 19 wiens vader het ook echt niet goed zou vinden dat ze bij mij slaapt als hij wist dat we daten. Ze kan zijn advies en regels wel in de wind slaan maar dan moet ze heel hard op zoek naar een eigen woning. Tegen je ouders ingaan is vaak niet de eenvoudigste optie.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 12:49
CIDDIABLO
CIDDIABLO is offline
* UPDATE *

Haar ouders willen sowieso niet dat ze date omdat het pas net 2 maanden over is met haar ex en dat was een en al drama. Dusja, in feite meeten is toch echt de enige optie maar of dat echt zon leuke meeting zou worden denk ik niet.
Ik ga vanavond in ieder geval ff met haar skypen om te kijken wat we nou gaan doen...

I'll keep you guys posted
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 13:36
Lotje1996
Lotje1996 is offline
Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2016, 16:38
CIDDIABLO
CIDDIABLO is offline
Citaat:
Succes in ieder geval!
Thanks, I'll need it
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie slechte relatie tussen ouders en schoonouders
Balpen
33 15-01-2012 11:36
Liefde & Relatie schoonouders
noewkie
13 11-03-2005 16:18
Liefde & Relatie Probleem... schoonouders
JNR
26 09-07-2004 19:23
Liefde & Relatie schoonouders en vriend
groezel538
3 27-03-2004 20:07
Liefde & Relatie Wat zeg je tegen je schoonouders?
sinsere
57 14-05-2003 09:33
De Kantine schoonouders....helluuppp?
Secreet
15 12-02-2003 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.