Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 10:30
BG-Smalls
BG-Smalls is offline
Ik heb in Praag drie flessen Absinth (merk: Hills) gekocht. Absinth bevat naast 70% alcohol nog alsem/wormwood wat bedwelmend en hallucilerend zou werken.

1) Hoeveel moet ik ongeveer drinken om het effect te krijgen (en zou fijn zijn als t toch nog een beetje verantwoord blijft ).

2) Is het trouwens waar dat het hallucinerde effect ook de volgende dag aan kan houden?

3) Iemand probeert me wijs te maken dat dat extra plantje erin giftig is. Is dat waar?

Thnx!
__________________
Stop maar in je broekzak!

Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 10:33.
Advertentie
Oud 03-06-2003, 10:43
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
BG-Smalls schreef op 03-06-2003 @ 11:30:
Ik heb in Praag drie flessen Absinth (merk: Hills) gekocht. Absinth bevat naast 70% alcohol nog alsem/wormwood wat bedwelmend en hallucilerend zou werken.

1) Hoeveel moet ik ongeveer drinken om het effect te krijgen (en zou fijn zijn als t toch nog een beetje verantwoord blijft ).

2) Is het trouwens waar dat het hallucinerde effect ook de volgende dag aan kan houden?

3) Iemand probeert me wijs te maken dat dat extra plantje erin giftig is. Is dat waar?

Thnx!
1. drink gewoon kleine shotglaasjes en het is beter de eerste keer niet verder te gaan dan 3...probeer het een beetje rustig op te bouwen en zorg dat er iemand bij is die je vetrouwd en weet wat ie moet doen in een noodsituatie.
klassieke methode om te drinken is de volgende:
"the classic method of drinking it involves pouring cold water over a slotted spoon which contains sugar into a glass containing a shot of absinthe. As the water hits the absinthe, the oils precipitate out, and the drink changes from a clear emerald colour to an opaque, milky white."

2. nee, mischien bij extreme dosages.

3. ?

2.
Oud 03-06-2003, 14:03
Verwijderd
zoekfunctie
Oud 03-06-2003, 14:10
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Jups, tis giftig. Je kan er blind van worden enzo.. Maar ik weet nie voor welke doseringen ofzo dit geld..
__________________
you don't know, dreamer
Oud 03-06-2003, 17:38
mind
Avatar van mind
mind is offline
zeg dan niks, als je genoeg zout eet (om een voorbeeld te noemen) kan je ook dood gaan.
Oud 03-06-2003, 20:28
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
BG-Smalls schreef op 03-06-2003 @ 11:30:
Ik heb in Praag drie flessen Absinth (merk: Hills) gekocht. Absinth bevat naast 70% alcohol nog alsem/wormwood wat bedwelmend en hallucilerend zou werken.

1) Hoeveel moet ik ongeveer drinken om het effect te krijgen (en zou fijn zijn als t toch nog een beetje verantwoord blijft ).

2) Is het trouwens waar dat het hallucinerde effect ook de volgende dag aan kan houden?

3) Iemand probeert me wijs te maken dat dat extra plantje erin giftig is. Is dat waar?

Thnx!
ik had vorig jaar ook een fles absinth uit Praag meegenomen (geen Hills)..afgaande op mijn ervaring:

1) ik zou het rustig aan doen in het begin, gewoon een longdrinkglas voor 1/4e of 1/5e deel vullen met absinth, de rest water en VEEL suiker, anders is het niet te zuipen.

2) ik hallucineerde sowieso niet, maar als het bij jou wel werkt zou je waarschijnlijk de volgende dag flashbacks kunnen krijgen, net als bij paddo's...ik weet het niet zeker.

3) ligt eraan in welke dosis als je zo'n plant opvreet is het vast giftig, maar de hoeveelheid ervan in zo'n fles absinth is vast niet dodelijk.
Oud 03-06-2003, 20:30
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 03-06-2003 @ 11:43:
"the classic method of drinking it involves pouring cold water over a slotted spoon which contains sugar into a glass containing a shot of absinthe. As the water hits the absinthe, the oils precipitate out, and the drink changes from a clear emerald colour to an opaque, milky white."
gebeurde bij mij niet waarschijnlijk had ik gewoon goedkope troep ofzo..
Oud 03-06-2003, 20:36
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
empyrian schreef op 03-06-2003 @ 21:28:

2) ik hallucineerde sowieso niet, maar als het bij jou wel werkt zou je waarschijnlijk de volgende dag flashbacks kunnen krijgen, net als bij paddo's...ik weet het niet zeker.
gelul.
Oud 03-06-2003, 23:13
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
als 't goed is krijg ik binnenkort van 'n maat van me 'n fles, als ie terug is uit Leipzig... ben wel benieuwd naar dat spul.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 04-06-2003, 20:20
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
De shit die ik zelf gemaakt heb zal best giftig zijn maar die uit de winkel is echt niet zo giftig dat je eraan dood zult gaan ofzow. (een goede klant is een terug komende klant en niet een dode klant)

ik zou idd niet meer als 3 shot glaasjes drinken. Ik was van mijn spul na een paar slokken al vet gaar (ik voelde me een beetje bezopen maar ik had opzich nog bijna geen alcohol op)
__________________
You lost...
Oud 05-06-2003, 11:14
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 03-06-2003 @ 18:38:
zeg dan niks, als je genoeg zout eet (om een voorbeeld te noemen) kan je ook dood gaan.
Je kunt beter iets voorkomen dan genezen, dus al is het na 3 flessen absinth pas "blind-makend" is het toch goed dat mafheid het even zegt.
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Oud 10-06-2003, 11:39
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
je hebt speciale glazen en lepeltjes, en er zijn eigelijk maar een paar merken echt goed...ik heb La Fée, Pére kermann's absinthe en fzeeh absinth...bij La Fée kocht ik ook 2 glazen en 2 leppetjes...de bedoeling verschilt per soort...
maar meestal moet je dus je glas nogal ver vullen met absinthe, dan doe je bruine suiker (bastard) op het lepeltje (waar gaatjes inzitten),dan gooi je nog wat absinth op de suiker, die steek je in de fik en gooit er dan water overheen...als je het niet in de fik steekt smaakt het gewoon net als je het uit de fles drinkt...
maar de slechtere merken moet je eigelijk gewoon mengen met water en ranjasiroop ofzo, dan smaakt het lekker, en heb je dezelfde hoeveelheid binnen...
je hebt ook merken die je niet in de fik hoeft te steken...maar dan zit je al snel tot de 300 euro per fles...
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Oud 27-07-2004, 18:30
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
Oud 27-07-2004, 18:43
Type
Avatar van Type
Type is offline
HET GROTE CENTRALE ABSINTH TOPIC
ook een nutteloze kut-up.

anyway, slotje blijft.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now

Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 18:47.
Oud 27-07-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 27-07-2004 @ 19:30 :


irritantje
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol absinth
Thinus
53 13-01-2007 02:39
Drugs & Alcohol Absinth pillen?
Verwijderd
9 15-09-2005 23:55
Drugs & Alcohol HET CENTRALE ABSINTH TOPIC
$TR@NG3R
168 08-02-2005 13:50
Drugs & Alcohol Absinth
MacArt
2 19-07-2004 22:08
Drugs & Alcohol Absinth Maken
apekop123
29 18-08-2002 22:11
Drugs & Alcohol Waar koop je Absinth
apekop123
10 08-07-2002 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.