Oud 27-07-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 13:58:
Ik geloof niet eens in de ware, nobody is perfect
Waarom combineren zoveel mensen 'de ware' met iemand die 'perfect' zou zijn? Ik zie de ware helemaal niet als een persoon zonder minpuntjes, want idd, niemand is perfect. Gelukkig niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 13:59:
Maar mannen zoner ervaring willen ze al helemaal niet, wat heb jij liever? Iemand die geen ervfraing heeft of iemand die met veel verschillende mensen naar be dis geweest en wel ervaring heeft?
Hoe weet jij zo zeker dat 'ze' al helemaal geen mannen zonder ervaring willen? Heb je 'ze' dat gevraagd? Bovendien wilde je toch een relatie met inhoud en geen relatie met een pubermeisje? Ik denk dat de meeste volwassenere mensen er toch iets anders over denken dan jij.

Ik heb dan liever iemand zonder ervaring. Als een jongen met veel verschillende mensen naar bed is geweest, zou dat voor mij een reden zijn om niks met hem te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 14:13
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 24-07-2003 @ 19:43:
Datzelfde probleem heb ik nou met puberjongens....zou ik ook niks mee willen trouwens, als ze zich elk weekend helemaal lam gaan zuipen enzo
Ja, dat heb ik nu ook al. Oké ik ben pas 16 maar als ik om me heen kijk en ik zie jongens van 16/18 dan zit daar echt niks voor mij bij, terwijl ik ook best wel is een vriendje zou willen hebben. Maar soms (als ik in een verkeerde bui ben) denk ik dat het allemaal aan mezelf ligt en dat ik te verlegen ben en blabla...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 14:13
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2003 @ 14:06:
Hoe weet jij zo zeker dat 'ze' al helemaal geen mannen zonder ervaring willen? Heb je 'ze' dat gevraagd?
Ja ik vraag zulke dingen Alleen waren dat wel pubermeisjes. Dus eigenlijk heb je wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 14:16
Melissa83
Melissa83 is offline
ik ben nu bijna 18, en heb nog nooit echt een serieuze relatie gehad.
alles bleef bij ouwehoeren en zo ging het achter elkaar door.
Op een gegeven moment werd ik het zat om als stuk speelgoed behandelt te worden en heb nu besloten dat ik met niemand meer wat begin zonder die persoon goed te kennen!
beter nog nooit een vriendje gehad dan constant teleurstellingen moeten verwerken zoals ik ..

...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 18:03
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 14:13:
Ja ik vraag zulke dingen Alleen waren dat wel pubermeisjes. Dus eigenlijk heb je wel gelijk
Als je 17 a 18 bent en voor het eerst een relatie heb ben je wel laat, maar niet gelijk een looser, maar daarna best wel.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
pessimistje quote:

Als je 17 a 18 bent en voor het eerst een relatie heb ben je wel laat, maar niet gelijk een looser, maar daarna best wel.


Ach zeur niet - als je nou de pech hebt om heel slecht in je vel te zitten of gewoon niet in de goeie omgeving zit met de juiste personen dan krijg je geen verkering ofzo. Maar dan ben je nog geen loser. Ik vind het alleen maar loserig dat je dit zegt.

Maar @ Another Way: ik heb een beetje gezien wat je allemaal gezegd hebt op het forum en wat dat betreft vind ik je iig een heel redelijk iemand. Ik heb geen idee wat die omstandigheden zijn waar je het over hebt waardoor je nooit iets zou krijgen met iemand maar dat kan ik me niet voorstellen. Van wat ik heb gezien wat je in schrift gezet hebt mag ik je graag. Dan komt er heus wel een dag dat je iemand tegen komt waar het wél mee klikt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 27-07-2003 @ 18:03:
Als je 17 a 18 bent en voor het eerst een relatie heb ben je wel laat, maar niet gelijk een looser, maar daarna best wel.
Ook dat is weer een mening en geen feit (zo breng je het nl). Waarom zou je een loser zijn als je nog nooit een relatie hebt gehad? Ik vind mensen die op hun 18e al weet ik het hoeveel relaties hebben gehad eerder losers.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:24
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 27-07-2003 @ 18:43:


Ach zeur niet - als je nou de pech hebt om heel slecht in je vel te zitten of gewoon niet in de goeie omgeving zit met de juiste personen dan krijg je geen verkering ofzo. Maar dan ben je nog geen loser. Ik vind het alleen maar loserig dat je dit zegt.
Ik wou niet beledigd overkomen, maar ik zou zeggen dat ik me wel een looser zal voelen, tenzij je natuurlijk echt er zelf niks aan kan doen.
Ik heb nog een relatie gehad en die heb ik verkloot.
Maar ik ben wel een looser, daar geef ik je gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:27
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2003 @ 19:17:
Ook dat is weer een mening en geen feit (zo breng je het nl). Waarom zou je een loser zijn als je nog nooit een relatie hebt gehad? Ik vind mensen die op hun 18e al weet ik het hoeveel relaties hebben gehad eerder losers.
Ik weet het eentje.
Maar toch ben ik een looser!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:37
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2003 @ 19:17:
Ook dat is weer een mening en geen feit (zo breng je het nl). Waarom zou je een loser zijn als je nog nooit een relatie hebt gehad? Ik vind mensen die op hun 18e al weet ik het hoeveel relaties hebben gehad eerder losers.
stom gelul als je op je 16e geen relatie hebt ben je een looser zo makkelijk is het gewoon!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:45
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 27-07-2003 @ 19:37:
stom gelul als je op je 16e geen relatie hebt ben je een looser zo makkelijk is het gewoon!

Je bent niet dood
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 27-07-2003 @ 19:37:
stom gelul als je op je 16e geen relatie hebt ben je een looser zo makkelijk is het gewoon!
Nou dan ben ik een loser - en Another Way ook en zo nog een heleboel meer mensen - maar liever een loser dan kortzichtig zoals al die mensen die vinden dat als je 18 bent en je hebt nog geen relatie gehad dat je er dan niet bij hoort ofzo of een freak bent
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 19:56
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 27-07-2003 @ 19:52:
Nou dan ben ik een loser - en Another Way ook en zo nog een heleboel meer mensen - maar liever een loser dan kortzichtig zoals al die mensen die vinden dat als je 18 bent en je hebt nog geen relatie gehad dat je er dan niet bij hoort ofzo of een freak bent
helaas zijn er mensen die dat tegen mij gezegd hebben
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 19:56:
helaas zijn er mensen die dat tegen mij gezegd hebben
Wat gezegd? Dat je kortzichtig bent? Nou als ik je bent zoals je in je reply's lijkt te zijn dan is dat iig niet zo. Take it from me en dat je een loser bent. Je hebt het hele topic over pesten gelezen hmm? Nou dan kan je ook wel concluderen dat jij heel wat beter bent dan al die pesters die anderen kleineren om zichzelf beter te voelen en buiten schot te blijven.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:06
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 27-07-2003 @ 20:03:
Wat gezegd? Dat je kortzichtig bent? Nou als ik je bent zoals je in je reply's lijkt te zijn dan is dat iig niet zo. Take it from me en dat je een loser bent. Je hebt het hele topic over pesten gelezen hmm? Nou dan kan je ook wel concluderen dat jij heel wat beter bent dan al die pesters die anderen kleineren om zichzelf beter te voelen en buiten schot te blijven.
Nou, bij mij vragen ze altij of ik een vriendin gehad heb, en dan zeg ik natuurlijk Nee, en dan gaan ze lachen, triest considering dat de die meisjes zelf nooit een vriend gehad hebben
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 20:06:
Nou, bij mij vragen ze altij of ik een vriendin gehad heb, en dan zeg ik natuurlijk Nee, en dan gaan ze lachen, triest considering dat de die meisjes zelf nooit een vriend gehad hebben
Dat kan vanalles betekenen - misschien wel nerveuziteit omdat ze je leuk vinden en er blijkt dat je niet bezet bent? En zelfs als het negatief bedoelt is - je zegt het zelf al - triest considering dat ze zelf nooit een vriend gehad hebben. Hoe moeilijk het ook is, toch proberen er niets van aan te trekken.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 11:53
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Another way als je echt zo pessmistisch bent irl dan ben je nog erger dan mij.
Terwijl ik hier vooral pessimistisch ben!
Maar ik begrijp je helemaal, ben eigelijk ook wel extreem pessimistisch als het me even niet goed zit.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 12:04
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 27-07-2003 @ 19:37:
stom gelul als je op je 16e geen relatie hebt ben je een looser zo makkelijk is het gewoon!
Jij lag zeker op je tiende al met een meisje in bed?

Wat jij zegt is een mening. Breng het dan niet als een feit.

Wat iemand al zei daar ben ik het mee eens: mensen die dit soort dingen zeggen, dat zijn eerder de losers.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 13:59:
Maar mannen zoner ervaring willen ze al helemaal niet, wat heb jij liever? Iemand die geen ervfraing heeft of iemand die met veel verschillende mensen naar be dis geweest en wel ervaring heeft?
Een afgelikte boterham is echt niet sexy. Het lijkt me wel speciaal om de eerste te zijn.

Bovendien is ervaring geen garantie voor goede seks.

Citaat:
Stom gelul. Als je op je 16e geen relatie hebt, ben je een loser. Zo makkelijk is het gewoon!
Weet je hoe jong 16 is? Je bent PAS 16 niet AL 16.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:11
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 27-07-2003 @ 19:37:
stom gelul als je op je 16e geen relatie hebt ben je een looser zo makkelijk is het gewoon!
Waar is het besef/ het inzicht, dat er misschien mensen zijn, die er gewoonweg niet aan toe zijn(denk bijvoorbeeld aan mensen die psychisch in de knoop liggen(hebben gelegen) door vervelende ervaringen in het verleden). Maar ook mensen die gewoonweg niet de persoon tegenkomen. Heb een Beetje respect zeg!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:23
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jadie schreef op 28-07-2003 @ 12:40:
Bovendien is ervaring geen garantie voor goede seks.
Totaal geen ervaring is wel een garantie voor slechte seks. Hoe ouder de partner is hoe hoger de eisen op het gebied van een relatie zullen zijn.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:39
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
yo! your kidding.....

Ik ken het gevoel ook wel..... ben bijna 18 en ook nog nooit een relatie gehad of gezoend of what ever... Waar het aan ligt? Dunno....

Ut leven is gewoon oneerlijk. De ene krijgt de schat op zijn kop vallen en de andere zoekt totdat die een ons weegt en vind niet eens een goudstuk.

Life sucks!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:58
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-07-2003 @ 11:30:
Zijn er meer mensen die dit hebben? Of ben ik de enige. Ik weet zeker dat ik echt nooit iemand zal krijgen. De reden doet er niet toe, het gaat om het gevoel dat het me geeft. Ik ben nu 17, volgend jaar achtien, al mn vrienden en kenissen hebben al meerdere reltaies gehad. Ik niet
Als ik hun dan zo zie, dan voel ik mij er niet echt lekker bij. Ik word jaloers, dat zij iets hebben wat ik nooit zal krijgen en dat maakt me ongelukkig. Zelfs al zie ik stelletjes op straat dan word ik jaloers en kwaad op mezelf
Helmaal erg is waneer ik denk over de toekomst. Iedereen die ik ken zal vast een partner vinden en trouwen. En ik blijf gewoon eenzaam achter, zonder iemand. Uiteindelijk word je oud, en sterf je een eenzame dood. Dit wil ik dus niet, maar het is niet anders ik moet het maar accepteren. Dat gevoel dat het me geeft deprimeerd me.

Zijn er anderen die dit gevoel hebben, en hoe kun je er het beste mee om gaan?

ok die niet zo fokking negatief, komt namelijk niet zo schattig over

meiden zoeken niet iemand die zo negatief over dingen denkt. ze vallen op jongens die iig zelfverzekerd zijn (ja in mate natuurlijk )

kortom sta goed met beide benen op de grond. spreek meisjes aan als je uitgaat ofzo en niet meer zo fokking negatief man!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:58
Verwijderd
1. ophouden met zeuren dat je zo zielig bent en dat niemand jou leuk vindt.
2. meisjes leren kennen
3. lief en aardig tegen ze doen in de hoop dat ze lief en aardig terug doen
4. zo ja, keertje uitvragen
5. als dat bevalt, nog een keertje uitvragen
6. als dat bevalt, nog een keertje uitvragen
7. als dat bevalt, bij jou thuis uitnodigen
8. ...enzovoort, als je niet te veel schroomt om te proberen te zoenen als je verliefd bent en weet dat ze jou op z'n minst aardig vindt, dan gaat 't vanzelf.

Verhaaltje.

Piet zit in een cafe. Piet vindt dat-ie een ontzettende loser is, dat-ie niets kan, hij denkt dat hij saai is en irritant. Hij zucht en kijkt eens zielig; je kan aan hem zien hoe erg het leven voor hem is en hoe hij over zichzelf denkt.
Marietje zit ook in dat café. Ze ziet Piet van achteren zitten, en ze ziet dat hij in zijn eentje zit. Ze heeft wel behoefte aan menselijk contact, dus ze loopt eens naar hem toe om te vragen of ze bij hem aan tafel mag komen zitten. Als ze nadert, ziet ze hoe hij kijkt. Snel en vrijwel onbewust redeneert ze: "Ik ken hem helemaal niet, en ik denk dat hij wel oke is, maar zo te zien denk hij dat hij helemáál niet oke is. En tja, hij zal zichzelf wel beter kennen dan ik, dus hij zal wel gelijk hebben," en ze draait zich om en loopt terug naar haar barkruk, om iemand anders aan te spreken.

Natuurlijk is niet iedereen zoals Marietje. De volgende dag zit Piet in datzelfde café. Piet vindt dat-ie een ontzettende loser is, dat-ie niets kan, hij denkt dat hij saai is en irritant. Hij zucht en kijkt eens zielig; je kan aan hem zien hoe erg het leven voor hem is en hoe hij over zichzelf denkt.
Katrien zit ook in dat café. Ze ziet Piet van achteren zitten, en ze ziet dat hij in zijn eentje zit. Ze heeft wel behoefte aan menselijk contact, dus ze loopt eens naar hem toe om te vragen of ze bij hem aan tafel mag komen zitten. Als ze nadert, ziet ze hoe hij kijkt. Gelukkig is Katrien een zeer behulpzaam persoon, en ze besluit om bij hem aan tafel te gaan zitten om hem op te vrolijken. Ze vraagt wat er aan de hand is, en Piet vertelt hoe zielig hij is. Katrien probeert om er een leuk gesprek van te maken, zodat Piet zichzelf niet meer zo zielig vindt, maar het lukt niet. Piet blijft maar doorpraten over hoe zielig hij is; als Katrien iets leuks vertelt zegt hij 'Dat zal mij nooit gebeuren', als Katrien iets grappigs vertelt zegt hij 'Dat is vast niet grappig als je het zelf meemaakt', als Katrien iets vervelends verteld zegt hij "Ja, dat heb ik nu ook altijd'. Als Katrien hem duidelijk probeert te maken dat hij helemaal niet zo zielig is, schudt hij zijn hoofd; wél, hij is wél zo zielig, wat alle lieve mensen ter wereld ook beweren, hij is zielig en dat zal zo blijven. Na een tijdje heeft Katrien genoeg van zijn zelfmedelijdende gepraat, en met een flauw smoesje staat ze op.

Piet blijft achter. Zie je wel, zelfs Katrien wil niet met hem praten, wat is hij toch zielig.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:30
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
1. ophouden met zeuren dat je zo zielig bent en dat niemand jou leuk vindt.
Ik heb je foto gezien en je ziet er extreem mooi uit, en ik zie er extreem lelijk, jij zou nooit weten hoe het voelt om zo lelijk te zijn dat iedereen van je walgt.

Citaat:
2. meisjes leren kennen
Ik ken meisjes, maar ze willen niks met mij

Citaat:
3. lief en aardig tegen ze doen in de hoop dat ze lief en aardig terug doen
ze doen lief terug maar natuurlijk niet te lief, want ze zijn bang dat zo een lelijkerd verliefd op hun wordt
Citaat:
4. zo ja, keertje uitvragen
doe ik en dan krijg ik standaard, nee.

Citaat:
5. als dat bevalt, nog een keertje uitvragen
Sorry nog nooit uitgeweest met een meisje, wel vaak gevraagd.

Citaat:
6. als dat bevalt, nog een keertje uitvragen
zie 5
Citaat:
7. als dat bevalt, bij jou thuis uitnodigen
zodra ik een meisje zou uitnodigen zullen me ouders me helemaal voor gek zetten, doen ze altijd.

Citaat:
8. ...enzovoort, als je niet te veel schroomt om te proberen te zoenen als je verliefd bent en weet dat ze jou op z'n minst aardig vindt, dan gaat 't vanzelf.
Nee het gaat niet vanzelf, meisjes vinden het erg vervelend om te horen als ik zeg verliefd op hun te zijn, dan vinden ze het zielig om me af te wijzen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 28-07-2003 @ 18:23:
Totaal geen ervaring is wel een garantie voor slechte seks. Hoe ouder de partner is hoe hoger de eisen op het gebied van een relatie zullen zijn.
Dan heb je misschien tien keer in je hele leven slechte seks omdat je onervaren bent. Daarna begin je door te krijgen wat je partner lekker vind en wat de do's en dont's zijn. Probleem opgelost.

Samson en Gert hebben het door:
Repeteren, repeteren wie zijn best doet zal het leren...

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 19:33.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:33
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jadie schreef op 28-07-2003 @ 19:31:
Dan heb je misschien tien keer in je hele leven slechte seks omdat je onervaren bent.
Dan heb je naar mijn mening ondertussen je partner wel 10 keer te kort gedaan. Ik eis van mezelf niet minder dan perfectie.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:34
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 27-07-2003 @ 19:52:
Nou dan ben ik een loser - en Another Way ook en zo nog een heleboel meer mensen - maar liever een loser dan kortzichtig zoals al die mensen die vinden dat als je 18 bent en je hebt nog geen relatie gehad dat je er dan niet bij hoort ofzo of een freak bent
Die kerel heeft gewoon gelijk je bent dan gewoon een grote looser!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 28-07-2003 @ 19:33:
Dan heb je naar mijn mening ondertussen je partner wel 10 keer te kort gedaan. Ik eis van mezelf niet minder dan perfectie.
10 keer slechte seks die leidt tot 7000 keer goede seks of helemaal geen seks.. Hmmm. Wat zal ik kiezen?

"Niets minder dan perfectie." Je hebt het over 2 mensen in een bed. Dat is rommelig, warm en gepassioneerd. Alles behalve perfect.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb je foto gezien en je ziet er extreem mooi uit, en ik zie er extreem lelijk, jij zou nooit weten hoe het voelt om zo lelijk te zijn dat iedereen van je walgt.
Ik geloof niet dat iedereen van jou walgt, want ik ben nog nooit iemand tegengekomen van jonger dan 40 van wie ik walgde, afgezien van mensen met té veel piercings. Heb jij té veel piercings? Zo nee, dan walgt niet iedereen van je. En dankje. Ik weet overigens wél hoe het voelt om zeker te weten dat iedereen van je walgt, ik vond mezelf jarenlang onaardig, flauw, irritant, vies, afstotelijk, het kon niet anders of iedereen moest mij wel verachten. Deden ze natuurlijk niet. Ik vond mezelf niet lelijk, nee, dat is waar, maar er zijn natuurlijk veel meer redenen tot walgzaamheid.

Citaat:
ik ken meisjes, maar ze willen niks met mij
Dan ken je de verkeerde. Hup, verder zoeken jij.

Citaat:
ze doen lief terug maar natuurlijk niet te lief, want ze zijn bang dat zo een lelijkerd verliefd op hun wordt
Wat een dozen zeg, daar zou ik niet eens een relatie mee willen als ik jou was. En als je nou echt zo lelijk bent, neem dan msn ofzo. Niemand neemt het je kwalijk als je zegt 'ik heb niet genoef zelfvertrouwen om een foto te sturen'. Wel als je zegt 'nee, ik ben zo afschuwelijk lelijk, je zou alleen maar schrikken en nooit meer met mij willen praten'.

Citaat:
doe ik en dan krijg ik standaard, nee.


Sorry nog nooit uitgeweest met een meisje, wel vaak gevraagd.


zie 5
Dan heb je tot nu toe pech gehad. Gewoon blijven proberen, en natuurlijk wel éérst laten merken hoe leuk je bent. Ik heb posts van je gelezen, en je mag dan te veel zelfmedelijden hebben, maar je bent wel lief.

Citaat:
zodra ik een meisje zou uitnodigen zullen me ouders me helemaal voor gek zetten, doen ze altijd
Ouders toch ook altijd. Kijk, dat is de puberteit; in die periode weten ouders niet hoe ze met hun opgroeiende kind moeten omgaan, ze zullen het kind te veel plagen of zelfs teisteren, ze zullen niets van je begrijpen, ze zullen zich tegen je afzetten. Echt, volgens mij ligt die hele 'puberteit' aan het feit dat ouders zo kortzichtig kunnen zijn.

Citaat:
Nee het gaat niet vanzelf, meisjes vinden het erg vervelend om te horen als ik zeg verliefd op hun te zijn, dan vinden ze het zielig om me af te wijzen.
Je moet ook eerst stap, 4, 5, 6 en 7 succesvol uitvoeren voordat het vanzelf gaat, natuurlijk. Anders lukt 't inderdaad niet.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:45
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
king112 schreef op 28-07-2003 @ 19:34:
Die kerel heeft gewoon gelijk je bent dan gewoon een grote looser!
Zo kan je jezelf en anderen altijd wel een stempel 'loser' gaan geven, als je iets niet hebt/lukt...
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:16
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Ik geloof niet dat iedereen van jou walgt, want ik ben nog nooit iemand tegengekomen van jonger dan 40 van wie ik walgde, afgezien van mensen met té veel piercings. Heb jij té veel piercings? Zo nee, dan walgt niet iedereen van je. En dankje. Ik weet overigens wél hoe het voelt om zeker te weten dat iedereen van je walgt, ik vond mezelf jarenlang onaardig, flauw, irritant, vies, afstotelijk, het kon niet anders of iedereen moest mij wel verachten. Deden ze natuurlijk niet. Ik vond mezelf niet lelijk, nee, dat is waar, maar er zijn natuurlijk veel meer redenen tot walgzaamheid.
Dat is jou mening, jij wou dus beweren dat niemand lelijk is onder de 40 dan zeg je ook gelijk dat niemand mooi is, klopt niet.


Citaat:
Dan ken je de verkeerde. Hup, verder zoeken jij.
Ik heb al zolang gezocht en daar wordt ik hopeloos van

Citaat:
Wat een dozen zeg, daar zou ik niet eens een relatie mee willen als ik jou was. En als je nou echt zo lelijk bent, neem dan msn ofzo. Niemand neemt het je kwalijk als je zegt 'ik heb niet genoef zelfvertrouwen om een foto te sturen'. Wel als je zegt 'nee, ik ben zo afschuwelijk lelijk, je zou alleen maar schrikken en nooit meer met mij willen praten'.
Als je mij irl zou kennen, zou je het ook eng vinden als ik verliefd werd op jou, het zou je iedergeval niet goed doen.
Op msn heb ik het ook al geprobeerd, en dan komt men je in het echt tegen en dan val je ontzettend tegen.


Citaat:
Dan heb je tot nu toe pech gehad. Gewoon blijven proberen, en natuurlijk wel éérst laten merken hoe leuk je bent. Ik heb posts van je gelezen, en je mag dan te veel zelfmedelijden hebben, maar je bent wel lief.
En met lief alleen zou ik het reden?
Ik blijf proberen en proberen.
Citaat:
Ouders toch ook altijd. Kijk, dat is de puberteit; in die periode weten ouders niet hoe ze met hun opgroeiende kind moeten omgaan, ze zullen het kind te veel plagen of zelfs teisteren, ze zullen niets van je begrijpen, ze zullen zich tegen je afzetten. Echt, volgens mij ligt die hele 'puberteit' aan het feit dat ouders zo kortzichtig kunnen zijn.
Nee me ouders zijn gewoon zielige mensen, dat zeggen me vrienden ook.
(Voorbeeld: ik zeg dat die britney spears er mooi uitziet, vinden zij raar dat ik zo iets asociaals zeg)
Ze trekken aandacht ben hen of extra bij mij om ook aandacht van hen te krijgen.
Ik heb daarom in me jeugd niet echt veel mensen uitgenodigd.




Citaat:
Je moet ook eerst stap, 4, 5, 6 en 7 succesvol uitvoeren voordat het vanzelf gaat, natuurlijk. Anders lukt 't inderdaad niet.
Ik probeer het altijd, maar als ik faal klaag ik hier maar weer.
Zo ben in eenmaal!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:19
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Kunnen we ophouden over lelijk zijn. Daar gaat deze discussie niet om. Als je Sarahbressers al super mooi vind (ik vind van niet, meer gemiddeld IMO) dan zie ik er ook wel aardig uit denk ik. Maar daar gaat het niet om.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:24
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-07-2003 @ 20:19:
Kunnen we ophouden over lelijk zijn. Daar gaat deze discussie niet om. Als je Sarahbressers al super mooi vind (ik vind van niet, meer gemiddeld IMO) dan zie ik er ook wel aardig uit denk ik. Maar daar gaat het niet om.
waarom kwam je dan altijd in me topics over de lelijke mensen?
en daar vertellen dat je zo lelijk was.
Je ziet er dus aardig uit met een meisje die er beter dan gemiddeld uitziet.
Dus als zij supermooi is zie jij er redelijk uit.
Jij vind haar gemiddeld dus dat maakt jij iets minder dan gemiddeld.
En dat maakt je dus niet lelijk!
Nouja!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:28
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
king112 schreef op 28-07-2003 @ 20:24:
waarom kwam je dan altijd in me topics over de lelijke mensen?
en daar vertellen dat je zo lelijk was.
Je ziet er dus aardig uit met een meisje die er beter dan gemiddeld uitziet.
Dus als zij supermooi is zie jij er redelijk uit.
Jij vind haar gemiddeld dus dat maakt jij iets minder dan gemiddeld.
En dat maakt je dus niet lelijk!
Nouja!
Er is nooit gezengd door iemand dat ik lelijk ben (opo mn ouders na dan). Dat vind ik zelf. Maar daar gaat dit topic niet over. Het gaat over hoe je het beste met 'nooit een relatie hebben' (whatever the reason) om moet gaan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 28-07-2003 @ 20:16:
Dat is jou mening, jij wou dus beweren dat niemand lelijk is onder de 40 dan zeg je ook gelijk dat niemand mooi is, klopt niet.

Hoho, dat beweer ik helemaal niet. Er zijn best lelijke mensen onder de 40. Die zijn alleen niet walgelijk, die hebben een uiterlijk waar nog best aan te wennen valt en dat je zelfs mooi kunt gaan vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:46
LilDushi
LilDushi is offline
hmmm....sjo moet je niet denken..ook voor jou isz ergensz de ware wel...je moet vooral niet boos sijn op jeself...ik bedoel kan jij er wat aan doeng? en je moet ook niet jaloersz op je vrienden sijn.. misskien moet je gewoon gedult hebben ik weet cker dat je iemand krijgt
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:31
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 28-07-2003 @ 20:46:
hmmm....zo moet je niet denken..ook voor jou is ergens de ware wel...je moet vooral niet boos zjn op jezelf...ik bedoel kan jij er wat aan doen?
De enige aan wie je je vrijgezele bestaan te danken hebt dat ben je nog altijd zelf. Door niet genoeg actie te ondernemen om mensen te ontmoeten en/of door onaantrekkelijk gedrag. De enige die er wat aan kan doen ben je dus zelf.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 23:05.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:32
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jadie schreef op 28-07-2003 @ 19:40:
10 keer slechte seks die leidt tot 7000 keer goede seks of helemaal geen seks.. Hmmm. Wat zal ik kiezen?
Dat komt voor mij neer op mogelijkerwijs de persoon kwetsen waar je omgeeft of jezelf kwetsen/te kort doen. Dan kies ik toch voor dat laatste
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 28-07-2003 @ 18:23:
Totaal geen ervaring is wel een garantie voor slechte seks. Hoe ouder de partner is hoe hoger de eisen op het gebied van een relatie zullen zijn.
Gelukkig heft echte liefde dat over het algemeen weer een beetje op.
Hmm, maar ook de eisen op andere gebieden dan sex. Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 00:59
Omen
Avatar van Omen
Omen is offline
Citaat:
Soron
yo! your kidding.....

Ik ken het gevoel ook wel..... ben bijna 18 en ook nog nooit een relatie gehad of gezoend of what ever... Waar het aan ligt? Dunno....

Ut leven is gewoon oneerlijk. De ene krijgt de schat op zijn kop vallen en de andere zoekt totdat die een ons weegt en vind niet eens een goudstuk.

Life sucks!
Juist ja jij begrijp het , goed zo!

Citaat:
Soveelah
Nou dan ben ik een loser - en Another Way ook en zo nog een heleboel meer mensen - maar liever een loser dan kortzichtig zoals al die mensen die vinden dat als je 18 bent en je hebt nog geen relatie gehad dat je er dan niet bij hoort ofzo of een freak bent
Waarom zijn het altijd de lelijkerds die met dit soort theorie komen, bekijk je eigen foto eens en concludeer daaruit waarom je nog nooit een relatie heb gehad inplaats van het te ontkennen.
Citaat:
Dreamerfly
Zo kan je jezelf en anderen altijd wel een stempel 'loser' gaan geven, als je iets niet hebt/lukt...
Ja, dat kan zo is het leven nou eenmaal.

Citaat:
sarahbressers
Hoho, dat beweer ik helemaal niet. Er zijn best lelijke mensen onder de 40. Die zijn alleen niet walgelijk, die hebben een uiterlijk waar nog best aan te wennen valt en dat je zelfs mooi kunt gaan vinden.
gelul, probeer nou niet iemand zelfvertrouwen te verhogen door te gaan liegen.

Citaat:
sarahbressers
Dan heb je tot nu toe pech gehad . Gewoon blijven proberen, en natuurlijk wel éérst laten merken hoe leuk je bent. Ik heb posts van je gelezen, en je mag dan te veel zelfmedelijden hebben, maar je bent wel lief .
Hij moet gewoon lelijkerds proberen, die zijn altijd wanhopig.
En je noemt hem zeker alleen lief omdat hij zegt dat hij mooi is.
__________________
I am from hell!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Omen schreef op 29-07-2003 @ 00:59:

gelul, probeer nou niet iemand zelfvertrouwen te verhogen door te gaan liegen.
oke, geheel waar is het niet, dus dan maken we ervan: waar de meeste mensen aan kunnen wennen en het zelfs mooi kunnen gaan vinden. Nu tevreden?


Citaat:
Hij moet gewoon lelijkerds proberen, die zijn altijd wanhopig.
En je noemt hem zeker alleen lief omdat hij zegt dat hij mooi is.
nou nee, omdat ik zijn andere posts heb gelezen, zoals ik al schreef. Als ik iets zeg dan begrijp ik wel dat iemand het de eerste keer niet hoorde, maar iets de eerste keer niet lezen? Vreemd.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 06:55
Verwijderd
Citaat:
Omen schreef op 29-07-2003 @ 00:59:

Waarom zijn het altijd de lelijkerds die met dit soort theorie komen, bekijk je eigen foto eens en concludeer daaruit waarom je nog nooit een relatie heb gehad inplaats van het te ontkennen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 07:03
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Gast jij bent 10, ga eens met met je Lego spelen ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 12:49
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 29-07-2003 @ 07:03:
Gast jij bent 10, ga eens met met je Lego spelen ofzo
zal hij echt 10 zijn?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 13:12
Omen
Avatar van Omen
Omen is offline
Citaat:
Another Way schreef op 29-07-2003 @ 07:03:
Gast jij bent 10, ga eens met met je Lego spelen ofzo
zelfs jongentjes van 10 hebben meer ervaring dan jou, je moet je schamen!
__________________
I am from hell!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Omen schreef op 29-07-2003 @ 13:12:
zelfs jongentjes van 10 hebben meer ervaring dan jou, je moet je schamen!
Lees de forumregels eens door, beledigende opmerkingen zijn niet toegestaan.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 14:18
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Waarom zijn het altijd de lelijkerds die met dit soort theorie komen, bekijk je eigen foto eens en concludeer daaruit waarom je nog nooit een relatie heb gehad inplaats van het te ontkennen.

beetje erg grof, er is niks mis met dat meisje.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 15:41
Basia
Basia is offline
Citaat:
Omen schreef op 29-07-2003 @ 13:12:
zelfs jongentjes van 10 hebben meer ervaring dan jou, je moet je schamen!
is het iets om je voor te schamen om geen ervaring te hebben ??
en moet je trots zijn als je maar een beetje rondneukt ofzo ??
__________________
blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie met een veel jonger meisje de enige uitweg?
Kevin v L.
59 09-09-2006 14:00
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal
Ieke
0 11-04-2005 18:48
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Verhalen & Gedichten story: geef je mening...
Ronella
5 14-05-2004 17:02
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 15:19
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.