Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2010, 21:10
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat ik me nu zo begin af te vragen. Stel je hebt een organisatietalent en 10.000 euro van Jon gehad. Je mag een feestje voor het hele forum organiseren. Hoe zou dat eruit zien? Wie zou er op het feestje komen? Wat ga je doen op het feestje? Welke liedjes ga je draaien?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me nu zo begin af te vragen. Stel je hebt een organisatietalent en 10.000 euro van Jon gehad. Je mag een feestje voor het hele forum organiseren. Hoe zou dat eruit zien? Wie zou er op het feestje komen? Wat ga je doen op het feestje? Welke liedjes ga je draaien?
Ik snap dat je dit topic opent omdat het fb-team geen organisatietalent heeft. Ik zou zeggen, geef mij die 10.000 euro en ik regel het
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:13
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik snap dat je dit topic opent omdat het fb-team geen organisatietalent heeft. Ik zou zeggen, geef mij die 10.000 euro en ik regel het
Als je komt met een goed plan valt er te onderhandelen.

Ot: ik zou denken aan seks, drugs en rock-'n-roll, maar ik ga er nog even over nadenken.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:21
Verwijderd
Ik zou geen feestje geven, zonde van die 10.000 euro.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zou geen feestje geven, zonde van die 10.000 euro.
Je krijgt die 10.000 euro van Jon he En uit zijn oogpunt is het natuurlijk niet zonde want allemaal goede reclame voor z'n site
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:24
Verwijderd
Daar ging ik vanuit ja, maar daarbij blijf ik bij wat ik zei.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:27
Verwijderd
Geef mij die 10.000 euro en ik regel wel een feestje.

Hoe het eruit zou zien? tja, kom maar langs zou ik zeggen.

Op bier en muziek wordt niet bespaard!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Geef mij die 10.000 euro en ik regel wel een feestje.

Hoe het eruit zou zien? tja, kom maar langs zou ik zeggen.

Op bier en muziek wordt niet bespaard!
Waarom zou je bier subsidiëren?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 21:31
Verwijderd
Oh sorry, ik las: feestje voor het forum GEVEN, maar er staat feestje voor het forum ORGANISEREN. Excuus.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:01
Allure
Allure is offline
Gaat dit echt gebeuren?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Er zouden partytenten komen waarin mensen met elkaar mochten praten. Door de tenten lopen forumbazen, die je eruit schoppen als je iets zegt dat niet direct gerelateerd is aan het gespreksonderwerp van de tent. Als alle tenten op de forumbazen na leeg zijn gaan we gewoon naar een café.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Er zouden partytenten komen waarin mensen met elkaar mochten praten. Door de tenten lopen forumbazen, die je eruit schoppen als je iets zegt dat niet direct gerelateerd is aan het gespreksonderwerp van de tent. Als alle tenten op de forumbazen na leeg zijn gaan we gewoon naar een café.


Ik kom later op het onderwerp terug
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 08:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Gaat dit echt gebeuren?
Ik denk dat Jon dat gelijk het forum kan opdoeken als het budget 10.000 euro is.

Ontopic: Waarschijnlijk zal het een mengelmoes zijn met van alles. Aangezien de meeste vaste forumers al wat ouder zijn zal een muziekje en wat drank niet slecht zijn. Met slecht weer binnen, anders buiten met een bbq. Oh en een talentenjacht, zodat iedere forumer zijn of haar talent kan showen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 08:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ben wel geïnteresseerd in een forumfeestje! (zeker als daar 10.000 euro voor uitgetrokken wordt )

Edit: en als ik het zou moeten organiseren, wat geen strak plan is, dan zou ik bergen chips en liters cola halen en iedereen in een kringetje laten zitten.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Er zouden partytenten komen waarin mensen met elkaar mochten praten. Door de tenten lopen forumbazen, die je eruit schoppen als je iets zegt dat niet direct gerelateerd is aan het gespreksonderwerp van de tent. Als alle tenten op de forumbazen na leeg zijn gaan we gewoon naar een café.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 13:54
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
1 zaal afhuren, allemaal kleine kamertjes... en dan overal blacklight
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 15:52
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik zou een gebouw afhuren en in elke kamer een apart feestje geven voor de verschillende deelfora
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 16:10
Allure
Allure is offline
Een DK-party is best mogelijk als iedereen wat inlegt en als er mensen zijn die het willen organiseren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Er zouden partytenten komen waarin mensen met elkaar mochten praten. Door de tenten lopen forumbazen, die je eruit schoppen als je iets zegt dat niet direct gerelateerd is aan het gespreksonderwerp van de tent. Als alle tenten op de forumbazen na leeg zijn gaan we gewoon naar een café.


Eh, ik zou denk ik een grote partyzaal ergens afhuren. Voor de muziek komt een dj. Eten en drinken is gratis. Iedereen krijgt een badge met daarop zijn echte naam en nick.
Verder weet ik het niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 19:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou een gebouw afhuren en in elke kamer een apart feestje geven voor de verschillende deelfora
Dat was precies mijn idee

En dan een darkroom voor het seksualiteit-deelforum, en een supergeheime zolderkamer voor de forumbazen, en natuurlijk een kelder voor jon, en een kantine voor de kantine, en ik heb slechte ideeën en zou niet graag een groot feest organiseren.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 19:49
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Eigenlijk vind ik het een heel goed plan en moeten we maar eens een groot forumfeest organiseren. Jon naamzoek, kunnen we sponsors krijgen?
Met kamertjes en naamkaartjes en bier en tetten
En ook een grotere zaal met muziek waar dan alle mensen uit de kamertjes later heen kunnen, als ze de subforummeet gehad hebben en dus wat mensen kennen Dan gooien we de kamertjes dicht en moet iedereen naar de grote zaal. Oooh en een live band van het subforum Muziek. En Eten&Drinken zorgen voor het eten, en D&A voor het bier
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 19:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Iedereen moet zich verkleden zoals zijn/haar nickname.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 19:56
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Oh dat is ook gaaf Uice als grote beker fris, Paranoide met een bril met plop-ogen die alle kanten uit springen, ik val uit het raam, fizzle-fluffy helemaal pluizig met veertjes, Dingaantouwtje als jojo, N00dles met stokjes in zijn haar, Severus als alan rickman , Kazet Nagorra met een hoogopstaand kraagje, hahaha lijkt me geweldig
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 19:58
Verwijderd
Met N00dles, Para en Ecnelis kunst maken met welk materiaal dan maar ook.

En Oehoe natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Met N00dles, Para en Ecnelis kunst maken met welk materiaal dan maar ook.

En Oehoe natuurlijk
met poep?

OT:
Ik zou een grote barbecue kopen en wat bier, en dan zoekt iedereen het maar uit. De resterende 9900 euro gaat op aan een nieuwe computer, nieuwe kleding en 20.000 kikkertjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2010, 20:07
Verwijderd
Met poep mag ook.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 20:43
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Kikkertjes?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Met poep mag ook.
Ik schijt kunstig.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Kikkertjes?
Kikkertjes!

Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is ook gaaf Uice als grote beker fris, Paranoide met een bril met plop-ogen die alle kanten uit springen, ik val uit het raam, fizzle-fluffy helemaal pluizig met veertjes, Dingaantouwtje als jojo, N00dles met stokjes in zijn haar, Severus als alan rickman , Kazet Nagorra met een hoogopstaand kraagje, hahaha lijkt me geweldig
Dan kom ik als de Green Fairy, jeej
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 10:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
dan kom ik als een lap vlees.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
20.000 kikkertjes.
<3
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 10:06
Verwijderd
Citaat:
dan kom ik als een lap vlees.
Misschien mag je de jurk van Lady Gaga lenen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 10:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik wil best de jurk zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 10:16
Verwijderd
En tussen d'r tieten hangen?

edit, want dit gaat vast te veel offtopic:
ontopic; ik ben niet zo goed in het organiseren van feesten, beter in het maken ervan.
Maar misschien gewoon heel veel ruimte afhuren, incl. een grote tuin. En in elk geval een grote danszaal met dj, een bierdrinkhanghoekje, een kamer met oudhollandse spelletjes want daar is ongetwijfeld vraag naar, een pokerkamer, een karaokebar, een open podium, een barbecue in de tuin, een zaal waar verkiezingen zullen plaatsvinden van meest sexy forumer, meest gevatte forumer, meest artistieke forumer, meest gestoorde forumer etc. En natuurlijk een goed aantal hotelkamers.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 10:34
Verwijderd
Oh ja, en in die hotelkamers natuurlijk vooral veel tweepersoonsbedden, maar ook een paar met stapelbedden, zodat mensen er 'forumer boven je'-spelletjes in kunnen doen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2010, 10:39
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
en waarvoor zijn de tweepersoonsbedden dan?
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 10:47
Verwijderd
Om in te slapen en allemaal geile avonturen in te beleven. Net wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 11:03
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Om in te slapen en allemaal geile avonturen in te beleven. Net wat je wilt.
ooooh... ok
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 11:48
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Severus als alan rickman
Maak daar maar Snape van, want bij de heer Rickman zelf zal ik qua uiterlijk nooit even remotely bij hem in de buurt kunnen komen. Snape zou me wel goed lukken, ook omdat ik tegenwoordig lang haar heb (tot iets over mijn schouders): even m'n haar zwart verven en een beetje greasy maken met wax ofzo... ik zie het al helemaal voor me.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 13:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh dat is ook gaaf Uice als grote beker fris, Paranoide met een bril met plop-ogen die alle kanten uit springen, ik val uit het raam, fizzle-fluffy helemaal pluizig met veertjes, Dingaantouwtje als jojo, N00dles met stokjes in zijn haar, Severus als alan rickman , Kazet Nagorra met een hoogopstaand kraagje, hahaha lijkt me geweldig
Briljant.

Jammer dat ik al mijn kleurige altokleertjes heb weggegooid, maar ik kan er vast wel iets van maken .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 14:09
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Oh ja, en in die hotelkamers natuurlijk vooral veel tweepersoonsbedden, maar ook een paar met stapelbedden, zodat mensen er 'forumer boven je'-spelletjes in kunnen doen
Hahahahaha
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is ook gaaf Uice als grote beker fris, Paranoide met een bril met plop-ogen die alle kanten uit springen, ik val uit het raam, fizzle-fluffy helemaal pluizig met veertjes, Dingaantouwtje als jojo, N00dles met stokjes in zijn haar, Severus als alan rickman , Kazet Nagorra met een hoogopstaand kraagje, hahaha lijkt me geweldig
FFfuuuu, ik vermoed dat ik dan als Macedonisch breezersletje moet komen beter van niet!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 16:02
Verwijderd
ik zou een stripper inhuren
en heel veel euroshopperbier.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 17:03
LW
Avatar van LW
LW is offline
Ik heb wel zin in een feestje!
Lekker drankje lekker hapje, alle leuke mensen van het forum, een goede DJ!
Zwembad erbij en de BBQ is ook geen slecht plan!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 17:35
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Naamzoeken is soms wel leuk

Ik vind het een goed idee dat elk deelforum voor zijn eigen dingen zorgt Eropuit moet de locatie regelen En T&P krijgt een boomhut.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 19:09
Verwijderd
Dit moet eigenlijk echt gaan gebeuren. Valt er niet iets te vieren binnenkort? Bestaat het forum niet 10 jaar of zoiets dergelijks?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 21:10
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
We zullen eerst geld nodig hebben. En volgens mij bestond het forum een tijdje terug 10 jaar. Al zou het wel retevet zijn.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, en in die hotelkamers natuurlijk vooral veel tweepersoonsbedden, maar ook een paar met stapelbedden, zodat mensen er 'forumer boven je'-spelletjes in kunnen doen
Voor die spelletjes heb je helemaal geen stapelbedden nodig.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Voor die spelletjes heb je helemaal geen stapelbedden nodig.
Daar zeg je wat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.