Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2010, 21:12
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Uitgaan is voor iedereen anders. In welke clubs/discotheken ben je vaak te vinden? Word je helemaal dronken of houd je het netjes? Met wie ga je uit? Tot hoelaat ga je dan uit? Alleen op de zaterdagavond of begin je al op vrijdagavond? Ga je voor de gezelligheid of is een leuke flirt ook altijd leuk? Word je vaak versierd tijdens het uitgaan?

Of heb je het niet zo op uitgaan en kijk je liever een filmpje bij vrienden?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2010, 21:22
Verwijderd
alweer deze?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:38
Verwijderd
Ik zit liever thuis met een zak wiet en wat vrienden/buren.
Ik haat kroegen, ik haat dronken mensen, ik vind er geen donder aan allemaal.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:40
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik doe alles eigenlijk wel!

Meestal is het:vrijdag kroeg of een verjaardag, zaterdag stappen of een verjaardag. En doordeweeks gewoon bij iemand thuis, dus.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:45
Verwijderd
Ik ga eigenlijk nooit naar een discotheek. Ik hou niet van harde muziek en ook niet van dansen. Ik ga het liefst naar de kroeg om daar tot sluit te blijven om over van alles en nog wat te praten. Afhankelijk van de mensen die mee zijn is dat dan tot 2 of tot 4 (ja het is Delft). Vroeger ging ik vaker uit, maar nu denk ik 2x per maand, hoewel dat ook komt door de tijd van het jaar. In het weekend ga ik nooit uit, maar eigenlijk altijd op donderdagavond, maar nu ik burger ben zal dat wel gaan veranderen In Delft hebben we dat hele gebeuren van flirten ed niet, en is het gewoon relaxt met oude lullen borrelen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:48
Verwijderd
Nog maar een keer dit topic

Ik kan alle drie erg waarderen, het hangt dus sterk van mijn stemming en het gezelschap af waar ik zin in heb. Doorgaans dig ik kroegen waarin je kan dansen vooral wel.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:49
Verwijderd
Ik zit liever thuis met een krat pils en wat vrienden/buren.
Ik haat coffeeshops, ik haat stonede mensen, ik vind er geen donder aan allemaal.


Nou effe serieus:
Gewoon de lokale kroeg is het leukst en het goedkoopst.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:50
Verwijderd
Het verschilt. Soms gaan we hier thuis lekker biertjes drinken en dan besluiten we opeens om wel naar de stad te gaan en dan gaan we ook en dan is het meestal tot een uur of vier alhoewel ik ook wel eens ver na sluitingstijd thuiskom. Maar ik zit liever in de kroeg dan thuis (om alcohol te drinken want thuis is het wel gezellig).
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Het verschilt. Soms gaan we hier thuis lekker biertjes drinken en dan besluiten we opeens om wel naar de stad te gaan en dan gaan we ook en dan is het meestal tot een uur of vier alhoewel ik ook wel eens ver na sluitingstijd thuiskom. Maar ik zit liever in de kroeg dan thuis (om alcohol te drinken want thuis is het wel gezellig).
Bij mij moet de avond wel enigszins vaststaan. Als er opeens wordt besloten om 'naar de stad te gaan.' dan haak ik meestal af. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik mijn drinksnelheid aanpas aan de omstandigheden. En als ik eenmaal begonnen ben met drinken, dan MOET ER PILS BESCHIKBAAR ZIJN. Als je naar de stad gaat is dat er effe niet.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Bij mij moet de avond wel enigszins vaststaan. Als er opeens wordt besloten om 'naar de stad te gaan.' dan haak ik meestal af. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik mijn drinksnelheid aanpas aan de omstandigheden. En als ik eenmaal begonnen ben met drinken, dan MOET ER PILS BESCHIKBAAR ZIJN. Als je naar de stad gaat is dat er effe niet.
Nonsens. Als je het goed doet ga je fietsen en dan is er BVO. De meeste taxichauffeurs staan ook BVO toe trouwens. Sowieso is 10 minuten geen pils echt geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 22:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zit liever ergens thuis. Geen herrie, comfortabeler zitten, betere muziek, goedkopere drank, vaak betere drank.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Nonsens. Als je het goed doet ga je fietsen en dan is er BVO. De meeste taxichauffeurs staan ook BVO toe trouwens. Sowieso is 10 minuten geen pils echt geen probleem.
Bvo'tjes <3.

OT: ik vind eigenlijk alles wel leuk, ik geef de voorkeur aan een kroeg waar gedanst kan worden, als ik moet kiezen. Maar lekker thuis wijn/bier slempen kan ik ook erg waarderen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
In Delft hebben we dat hele gebeuren van flirten ed niet, en is het gewoon relaxt met oude lullen borrelen
Wat?

Citaat:
Nog maar een keer dit topic

Ik kan alle drie erg waarderen, het hangt dus sterk van mijn stemming en het gezelschap af waar ik zin in heb. Doorgaans dig ik kroegen waarin je kan dansen vooral wel.
Dit. + soms ga ik naar salsafeestjes maar dat is voor de salsa, niet omdat ik de locatie zo leuk vind, of van veel te veel zwetende mensen om me heen houd.

Citaat:
Ik zit liever ergens thuis. Geen herrie, comfortabeler zitten, betere muziek, goedkopere drank, vaak betere drank.
En dit ook wel eens.

Jeetje wat een topic weer, hier krijgen we toch geen gesprek/discussie over?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Bvo'tjes <3.

OT: ik vind eigenlijk alles wel leuk, ik geef de voorkeur aan een kroeg waar gedanst kan worden, als ik moet kiezen. Maar lekker thuis wijn/bier slempen kan ik ook erg waarderen
Maar je danst helemaal niet zo veel? Of waren die twee keer dat we uit waren uitzonderingen?

Oh hej nu komt er toch nog een OTgesprek.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zit liever ergens thuis. Geen herrie, comfortabeler zitten, betere muziek, goedkopere drank, vaak betere drank.
Dat verschilt per kroeg. Ik ben best bereid om even door te bijten voor de sfeer of om te wachten op betere muziek.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Maar je danst helemaal niet zo veel? Of waren die twee keer dat we uit waren uitzonderingen?

Oh hej nu komt er toch nog een OTgesprek.
Het ligt er maar net aan. Ook aan het soort kroeg en de muziek. Maar ik vind het leuk als er van alles om me heen gebeurd & ik lekker naar mensen kan kijken die gek doen. En in kroegen waar ook gedanst wordt kun je een beetje zelf kiezen waar je zin in hebt, dat dig ik wel. In een discotheek moét je dansen en in een typisch café moét je zitten en goeie gesprekken voeren. Vind ik allebei heel leuk, maar als ik kan kiezen geef ik daar de voorkeur aan!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
kroeg, concerten, bank thuis, in die volgorde. Van die thema-avonden ala 90s now of wat drumnbass/dubstep vind ik ook wel leuk, maar dat is hoogstens een paar keer per jaar.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Het ligt er maar net aan. Ook aan het soort kroeg en de muziek. Maar ik vind het leuk als er van alles om me heen gebeurd & ik lekker naar mensen kan kijken die gek doen. En in kroegen waar ook gedanst wordt kun je een beetje zelf kiezen waar je zin in hebt, dat dig ik wel. In een discotheek moét je dansen en in een typisch café moét je zitten en goeie gesprekken voeren. Vind ik allebei heel leuk, maar als ik kan kiezen geef ik daar de voorkeur aan!
Eensch.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2010, 23:15
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ga meestal eerst naar vrienden en daarna gaan we samen de stad in. Ik ga eigenlijk het liefst uit op mijn studentenvereniging omdat ik de mensen daar ken. Ik vind dat leuker omdat ik dan iedereen ken een praatje kan maken zonder dat rare jongens wat van me verwachten oid. Soms gaan we ook de stad in, maar dan gaan we vaak of puur voor het dansen of ergens wat drinken om bij te praten. Ik ga uit voor het dansen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat verschilt per kroeg. Ik ben best bereid om even door te bijten voor de sfeer of om te wachten op betere muziek.
Nou, ik ben nog nooit in een kroeg geweest waar de drank goedkoper was dan bij mij thuis of bij mijn vrienden, en zelden in een kroeg waar hij beter was. Mijn stoelen zitten prima en ik ben altijd van een zitplek verzekerd, en mijn muziek staat op een redelijk volume en is meestal precies wat ik wil horen. Bij vrienden geldt dat laatste niet altijd, maar vaak wel. Oh, en bij mij thuis mag je roken. Dus als het kan vermijd ik de kroeg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ben nog nooit in een kroeg geweest waar de drank goedkoper was dan bij mij thuis of bij mijn vrienden, en zelden in een kroeg waar hij beter was. Mijn stoelen zitten prima en ik ben altijd van een zitplek verzekerd, en mijn muziek staat op een redelijk volume en is meestal precies wat ik wil horen. Bij vrienden geldt dat laatste niet altijd, maar vaak wel. Oh, en bij mij thuis mag je roken. Dus als het kan vermijd ik de kroeg.
Het boeit mij dus niet of er een zitplek, ligplek of goedkope drank is.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 06:53
Verwijderd
Lieve dk'ers zouden jullie even ontopic willen gaan
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 06:56
Verwijderd
Ik heb geen tijd voor zulke onzin.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 06:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh.

Zijn dat je soort mannen ja?
Nou zeg, niets mis met de Delfse mannen hoor


Ontopic: Ik ga het liefst in de kroeg zitten met vrienden of anders bij mij/hen thuis/in een parkje als het weer het toestaat. Uitgaan voor muziek of dansen doe ik zelden.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 18:17
Verwijderd
None of the above, ik ben een enge mensenschuwe kluizenaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2010, 18:21
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik houd niet zo van uitgaan, als het dan toch gebeurd dan graag naar een beetje een elitair iets, ik houd niet van domme dronken mensen.

Het zal wel ontzettend duf zijn, maar ik maak liever een avondwandeling om daarna een spelletje te gaan doen en dan op tijd naar bed zodat ik nog een boek kan lezen . En anders is t huiswerk .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Lieve dk'ers zouden jullie even ontopic willen gaan
Sorry?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 08:48
Verwijderd
Citaat:
None of the above, ik ben een enge mensenschuwe kluizenaar.
Nee dat ben je niet.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 10:10
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Disco!! En dan zo veel mogelijk chimeiden proberen te regelen

Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 15:31
me-nu
me-nu is offline
Als het mogelijk is ga ik voor een festival als je dat als uitgaan mag bestempelen, ik vind van wel. Dat is voor mij echt de ultieme vorm van uitgaan, bezoek dan ook veel gratis festivals en af en toe een betaalde. Alleen die zijn er natuurlijk niet altijd, dus hier nog wat ik anders doe:
Doordeweeks af en toe een kroeg met studiegenoten. Dan drink ik niet bijzonder veel en maak ik het niet zo laat
Vrijdagavond altijd met mijn groep beetje drinken op scouting, hoeveelheid alcohol wisselt nog al dan.
Zaterdag avond ga ik het liefst naar iets wat tussen een disco en kroeg inzit. Je moet er zowel kunnen zitten als dansen, en de muziek het liefst wat rock-achtig. Hoeveelheid alcohol ligt eraan wat ik de dag erna moet doen. Soms hou ik het rustig en soms ga ik helemaal terminaal. Ook de enige flirtavond eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 16:27
Verwijderd
Ik ga liever dansen in studio80/club trouw/sugar factory/paradiso/supperclub. Is wel een beetje zien en gezien worden maar dat is zo op z'n tijd niet erg. Hangen in de kroeg vind ik ook leuk maar liever gekke dansjes doen met een biertje of twee,drie, eh vier<3
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 17:50
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Bij mij verschilt het. De ene keer is het met een vriendengroep samen koken en eten. Daarna drankjes doen. Een kroeg op zijn tijd is ook prima. Discotheek ook wel redelijk vaak, om te dansen. Iedere week verschilt qua uitgaan.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2010, 19:26
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ga soms uit, en dan toch het liefs naar een kroeg. Ik heb het wel een beetje gehad met de discotheken.
Maar ik vind het ook gewoon leuk om een filmpje te pakken met vrienden, of iets anders gezelligs te doen!
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 12:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga bijna nooit uit, heel soms naar een studieborrel of -feest (gala of themafeesten, want verkleden). Ik heb over het algemeen een veel leukere avond als ik met vriendinnen ga eten bij iemand thuis of in een restaurant of naar de film ga. Ik drink overigens ook bijna niet, dus ik voel me altijd een beetje het buitenbeentje als ik wel uitga.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 02-10-2010, 11:03
partyanimal17
partyanimal17 is offline
discotheek natuurlijk! Lekkere muziek, helemaal uit je dak gaan en dan nog een beetje flirten...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 10:36
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik ga het liefst naar een (dans)cafe. Thuis op de bank een wijntje met vrienden heb ik ook helemaal geen problemen mee op z'n tijd. Discotheek trekt me iets minder maar als de muziek en het gezeldschap me aan staat vermaak ik me ook goed. Ga niet zo vaak uit maar als we wel gaan is het ook echt geweldig vaak.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2010, 09:26
-Bambi
Avatar van -Bambi
-Bambi is offline
meestal naar de kroeg of een (dans)café.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 13:06
Mitch217
Avatar van Mitch217
Mitch217 is offline
Meestal nadat ik heb moeten draaien blijf ik wel in dezelfde club rondhangen. Hecht zelf wel veel waarde aan een avond vrij met wat vrienden eerst thuis wat drinken, gezellige mannenpraat om daarna de kroeg in te duiken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Gezellige mannenpraat om daarna de kroeg in te duiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
ARTistiek verhaaltje
18 30-07-2001 16:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.