Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2011, 16:27
Verwijderd
vegadiscussies, mac / pc discussies. En kunstdicussies. De top drie vervelende discussies.
Advertentie
Oud 28-09-2011, 16:27
Verwijderd
Zo, uurtje schoongemaakt.

Het is zo fijn om alle over-de-datum dingen uit de koelkast te halen, je plankje te boenen, en dan alles weer netjes terug te zetten.
Oud 28-09-2011, 16:29
Verwijderd
Wat bedoel je met kunstdiscussies? Zo van 'dit is kunst en dit niet?'. Of 'dit is mooi en dit niet?'
Oud 28-09-2011, 16:34
Verwijderd
Mijn huisgenote gaat elke dag precies om half 6 koken. En rond 23 uur douchen en dan naar bed. Wat een brave burgelijke.

Maar goed, dat heb ik duisent keer liever dan een feestbeest.
Oud 28-09-2011, 16:35
Verwijderd
Lekker met mezelf forummen, ladiela.
Oud 28-09-2011, 16:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ach, als je in jezelf praat kan dat ook wel.
Oud 28-09-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
vegadiscussies, mac / pc discussies. En kunstdicussies. De top drie vervelende discussies.
Ik vind God-discussies nog veel vervelender.
Oud 28-09-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met kunstdiscussies? Zo van 'dit is kunst en dit niet?'. Of 'dit is mooi en dit niet?'
Alletwee!
Oud 28-09-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind God-discussies nog veel vervelender.
Ohja, die kom ik nooit tegen.
Oud 28-09-2011, 16:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Kunstdiscussies zijn juist handig!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-09-2011, 16:38
Verwijderd
Kan je subfora op je negeerlijst zetten?
Oud 28-09-2011, 16:38
Verwijderd
Waarom handig?
Oud 28-09-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ach, als je in jezelf praat kan dat ook wel.


We hebben Super op Last.fm!

En met Uice heb ik nu ook Very High zag ik, na heel lang Low.
Oud 28-09-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind God-discussies nog veel vervelender.
Inderdaad, van die atheïsten die hun zogenaamde intellectuele superioriteit willen benadrukken, haast nog erger dan die vega's met hun morele superioriteit.
Oud 28-09-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Kan je subfora op je negeerlijst zetten?
Je kunt wel forumdelen inklappen. In geel althans. Niet losse subfora, maar wel het hele School&Studiegedeelte bijvoorbeuld.
Oud 28-09-2011, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Je kunt wel forumdelen inklappen. In geel althans. Niet losse subfora, maar wel het hele School&Studiegedeelte bijvoorbeuld.
Luister je nooit meer muziek of Scrobble je niet meer?

Ik heb nogal de neiging om elke dag obsessief te checken of m'n compatibility al gestegen is bij een aantal mensen, maar jij en een aantal anderen scrobbelen al eeuwen niet meer.
Oud 28-09-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, van die atheïsten die hun zogenaamde intellectuele superioriteit willen benadrukken, haast nog erger dan die vega's met hun morele superioriteit.
Bijvoorbeeld.

Citaat:
Je kunt wel forumdelen inklappen. In geel althans. Niet losse subfora, maar wel het hele School&Studiegedeelte bijvoorbeuld.
Ja, ik heb Wetenschap&Technologie standaard ingeklapt staan. Maar het liefst wil ik een extra slot om zeker te weten dat ik mezelf niet langer erger door zinloze discussies te lezen.
Oud 28-09-2011, 16:42
Verwijderd
Your musical compatibility with Stefenootje is VERY HIGH
Music you have in common includes Parov Stelar, Swans, Frédéric Chopin, The Andrews Sisters and Talking Heads.
Oud 28-09-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Luister je nooit meer muziek of Scrobble je niet meer?

Ik heb nogal de neiging om elke dag obsessief te checken of m'n compatibility al gestegen is bij een aantal mensen, maar jij en een aantal anderen scrobbelen al eeuwen niet meer.
Ik weet niet eens wat scrobbelen is ik luister niet altijd meer muziek (stilte klinkt zo lekker), maar vanmorgen heb ik nog Herman van Veen geluisterd. Zal wel gewoon niet meer geregistreerd worden omdat ik niet ingelogd ben? Even testuh
Oud 28-09-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with Stefenootje is VERY HIGH
Music you have in common includes Parov Stelar, Swans, Frédéric Chopin, The Andrews Sisters and Talking Heads.
Andrews Sisters, ik ken niemand die die heeft.

En ik dacht ook dat niemand Parov Stelar kende.
Oud 28-09-2011, 16:43
Verwijderd
Your musical compatibility with Stefenootje is High (53.6761%)
Music you have in common includes Regina Spektor, Opeth, De Jeugd van Tegenwoordig, Pink Floyd and Ulver.
Oud 28-09-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet eens wat scrobbelen is ik luister niet altijd meer muziek (stilte klinkt zo lekker), maar vanmorgen heb ik nog Herman van Veen geluisterd. Zal wel gewoon niet meer geregistreerd worden omdat ik niet ingelogd ben? Even testuh
Scrobbelen is gewoon dat de muziek die je luistert naar je Last.fm wordt gedingest.
Oud 28-09-2011, 16:45
Verwijderd
Your musical compatibility with blorkbob is Medium

Music you have in common includes Paolo Conte, Ulver, Massive Attack, Opeth and Porcupine Tree.
Oud 28-09-2011, 16:45
Verwijderd
O, Last.fm, dat heb ik ook. :') Maar ik gebruik het nooit. Volgens mij heet ik haabaahaabaa of zoiets.
Oud 28-09-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Scrobbelen is gewoon dat de muziek die je luistert naar je Last.fm wordt gedingest.
Ahja. Kun je nu zien wat ik luister?

p.s. ik heb 1 Andrews Sisters liedje in mn library!
Oud 28-09-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ahja. Kun je nu zien wat ik luister?

p.s. ik heb 1 Andrews Sisters liedje in mn library!
Nee, ik zie het niet. Of heb je een ander account waar ik niks vanaf weet?
Oud 28-09-2011, 16:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom handig?
Omdat je je mening kan bijstellen of juist versterkt zien door zo'n discussie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-09-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Andrews Sisters, ik ken niemand die die heeft.

En ik dacht ook dat niemand Parov Stelar kende.
kende het omdat maten tijdens stage een clip maakte en ben dat toen gaan luisteren. Leuke muziek wel, maar dit liedje kan ik de oneindige montage niet meer aanhoren.
Oud 28-09-2011, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik zie het niet. Of heb je een ander account waar ik niks vanaf weet?
Nee. Dan scrobbel ik dus niet. Of scrobbelt mijn pc? Eens kijken of ik het weer kan aanzetten.
Oud 28-09-2011, 16:47
Verwijderd
je zou maar eeuwig gevangen zitten in een draaideur.
Oud 28-09-2011, 16:47
Verwijderd
Citaat:
O, Last.fm, dat heb ik ook. :') Maar ik gebruik het nooit. Volgens mij heet ik haabaahaabaa of zoiets.
Your musical compatibility with haabaahaabaa is Low

Music you have in common includes Yann Tiersen, Krezip, Anouk, Madonna and Lena.



Maar je hebt inderdaad heel weinig Plays enzo.
Oud 28-09-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Nee. Dan scrobbel ik dus niet. Of scrobbelt mijn pc? Eens kijken of ik het weer kan aanzetten.
Ja ik wil je niet dwingen tot dingen hoor, maar ik vind het jammer als ik zie dat mensen al een jaar niks meer hebben gescrobbeld.

Zoals fizzle-fluffy en Pierrot naamzoek.
Oud 28-09-2011, 16:49
Verwijderd
Your musical compatibility with haabaahaabaa is Very Low (2.28605%)

Music you have in common includes Madonna and The Beatles.
teh fuck heb ik ooit madonna geluisterd

1 play in your library... ah
Oud 28-09-2011, 16:49
Verwijderd
Er is toch niet zoveel mis met Madonna.
Oud 28-09-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
je zou maar eeuwig gevangen zitten in een draaideur.
Wat een nare gedachte.

Wij moesten bij ANW een keer presentaties houden over wie wij de beste wetenschapper vonden, en toen had een klasgenoot van me een presentatie gehouden over de uitvinder van de draaideur. Hij bracht het heel goed!

Citaat:
Your musical compatibility with haabaahaabaa is Low

Music you have in common includes Yann Tiersen, Krezip, Anouk, Madonna and Lena.



Maar je hebt inderdaad heel weinig Plays enzo.
Madonna? Ik luister echt nooit naar Madonna. Eigenlijk ken ik ook maar iets van vier liedjes van haar.
Oud 28-09-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Er is toch niet zoveel mis met Madonna.
Het is niet mijn muziek!
Oud 28-09-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Het is niet mijn muziek!
Maar je luistert wel naar Regina Spektor! Die staat niet op mijn last.fm, geloof ik, maar als ik van iemand fan ben, ben ik het van haar.

Volgens mij kan je alleen een High Compatibility met mij hebben als je alleen naar Lena en Dima Bilan luistert ofzo.
Oud 28-09-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ja ik wil je niet dwingen tot dingen hoor, maar ik vind het jammer als ik zie dat mensen al een jaar niks meer hebben gescrobbeld.

Zoals fizzle-fluffy en Pierrot naamzoek.
ja ik was me er niet van bewust. maar ik kan het scrobbelding dat je moet downloaden (toch?) niet vinden
Oud 28-09-2011, 16:53
Verwijderd
Ik vind Papa don't preach van Madonna heel gaaf <3 die youtube ik vaak, want de clip is ook tof.
Oud 28-09-2011, 16:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Your musical compatibility with haabaahaabaa is VERY LOW
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-09-2011, 16:54
Verwijderd
Citaat:
ja ik was me er niet van bewust. maar ik kan het scrobbelding dat je moet downloaden (toch?) niet vinden
Je kan googlen op scrobbler. En dan download je die, en dan kan je invullen van waar hij moet scrobblen. (iTunes, of wat je gebruikt om te luisteren)
Oud 28-09-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Maar je luistert wel naar Regina Spektor! Die staat niet op mijn last.fm, geloof ik, maar als ik van iemand fan ben, ben ik het van haar.
<3
Oud 28-09-2011, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Je kan googlen op scrobbler. En dan download je die, en dan kan je invullen van waar hij moet scrobblen. (iTunes, of wat je gebruikt om te luisteren)
Thx. Done and done!
Oud 28-09-2011, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Maar je luistert wel naar Regina Spektor! Die staat niet op mijn last.fm, geloof ik, maar als ik van iemand fan ben, ben ik het van haar.

Volgens mij kan je alleen een High Compatibility met mij hebben als je alleen naar Lena en Dima Bilan luistert ofzo.
263 plays in your library soms
Oud 28-09-2011, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Thx. Done and done!
Ja het werkt

One more person to stalk
Oud 28-09-2011, 16:59
Verwijderd
En ik heb gelijk mijn eerste lied geLOVED
Oud 28-09-2011, 16:59
Verwijderd
Ik heb in ruim een jaar bijna 20.000 nummers geluisterd. Inclusief wat ik luister op m'n iPod. Best wel veel.
Oud 28-09-2011, 16:59
Verwijderd
Nu wil ik ook weer last.fm. Maar ik ben niet zo goed in dat soort dingen. En dadelijk komt uit dat ik, naast Regina Spektor en rai, voornamelijk songfestivalliedjes luister!
Oud 28-09-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Nu wil ik ook weer last.fm. Maar ik ben niet zo goed in dat soort dingen. En dadelijk komt uit dat ik, naast Regina Spektor en rai, voornamelijk songfestivalliedjes luister!
Haha, maakt niet uit, die luister ik ook.
Welke zijn je favo?
Oud 28-09-2011, 17:01
Verwijderd
Your musical compatibility with KazetNagorra is Super

Music you have in common includes Opeth, Ulver, Swans, Riverside and God Is an Astronaut.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.