Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 16:17
Verwijderd
Hier in Haarlem, zijn er dus een stelletje eikels, die mijn 13jarige broertje een hoop weed verkopen En dan komt ie trots naar me toe met een pakje sigaretten, 4 joints en een zakje weed: "Ik ga zo los vanavond"

Wat moet ik hier nou mee Dit mag toch niet, hij is 13. En verbieden kan ik hem ook niet wat ik deed het al eerder. *zucht*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 16:35
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Niks! Het feit dat jij het al eerder deed zegt 't al. Hij is gewoon nieuwschierig en is aan z'n expirimentele fase begonnen. Die hebben we allemaal (gehad). Ik zit er trouwens nog steeds in.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:56
Verwijderd
Hij weet dat ik het haat. En dan juist mij dat nog ff laten zien Grrrr. Ik heb genoeg vrienden van mij kapot zien gaan aan drugs, en als hij het doet. Hij moet het zelf weten, maar hij is 13!!! *zucht* Hij zit in de 2de, en hij zou het niet eens mogen meekrijgen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:01
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Hij weet dat ik het haat. En dan juist mij dat nog ff laten zien Grrrr. Ik heb genoeg vrienden van mij kapot zien gaan aan drugs, en als hij het doet. Hij moet het zelf weten, maar hij is 13!!! *zucht* Hij zit in de 2de, en hij zou het niet eens mogen meekrijgen
dat is idd wel waar hij zou het ook niet moeten krijgen! Je kan hem ook eens laten zien wat er is gebeurd met je vrienden die aan de drugs kapot zijn gegaan. Of gewoon met 'm praten en zeggen hoe je erover denkt. Ik denk dat hij juist het idee heeft dat jij het stoer vind als hij wiet heeft. Waarom zou hij het anders laten zien?
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef:
dat is idd wel waar hij zou het ook niet moeten krijgen! Je kan hem ook eens laten zien wat er is gebeurd met je vrienden die aan de drugs kapot zijn gegaan.

Een vriend van me heb een meisje doorgereden onder invloed van drugs. En gebruikt nu alleen maar meer drugs om het te vergeten *zucht* takketroep

Of gewoon met 'm praten en zeggen hoe je erover denkt.

Wat moet ik zeggen, niet doen het is niet goed voor je. Alsof hij naar me luisterd Ik ben zijn zusje maar, en hij mag me soms nie eens. Ik ben toch dommer, lelijker, slechter als hij.

Ik denk dat hij juist het idee heeft dat jij het stoer vind als hij wiet heeft. Waarom zou hij het anders laten zien?

Omdat ik het niet aan me ouders vertel. En om mij jaloers te maken, en om mij te pesten aangezien hij weet hoe ik er over denk
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:41
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Je kan hem wel vertellen waarom jij er zo een hekel aan hebt enz enz enz.. maar het heeft waarschijnlijk toch geen nut. Als hij het wilt en hij er mee door wilt gaan, doettie het toch wel..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 13:18
black-rose
black-rose is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Hij weet dat ik het haat. En dan juist mij dat nog ff laten zien Grrrr. Ik heb genoeg vrienden van mij kapot zien gaan aan drugs, en als hij het doet. Hij moet het zelf weten, maar hij is 13!!! *zucht* Hij zit in de 2de, en hij zou het niet eens mogen meekrijgen
je hebt helemaal gelijk hoor. ik ken ook van die jongetjes. ze willen er alleen maar stoer mee zijn. dalijk raken ze er verslaafd aan, gaan ze steeds verder. dit kan hij niet maken. vertel het aan je ouders. het is misschien gemeen maarjaa..
suc6. gr. sweet black rose.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:23
Verwijderd
Citaat:
black-rose schreef:
vertel het aan je ouders. het is misschien gemeen maarjaa..
suc6. gr. sweet black rose.
Nee dat ga ik niet zeggen. Hij heeft mij in me vertrouwen genomen, en ik ben te vertrouwen dus zeg het echt niet door. Ik heb hem wel gezeg dat hij het niet te vaak moet doen, en dat hij er mee moet oppassen. Maar als ik het me ouders zou zeggen zit er voor mij een groot risico aan dat mijn ouders ook wat over mij te weten krijgen *slik*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #79
Pluis
497 02-02-2008 07:24
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #19
Eend
481 30-01-2005 11:58
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #16
marrel
500 15-12-2004 17:43
Drugs & Alcohol Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 16!
Vlooienband
500 20-12-2003 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.