Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2003, 10:44
DarkCat
DarkCat is offline
Stel dat wij een cannabis restaurant zouden beginnen. Wat staat er dan op het menu? Hoe ziet het er dan uit? Als een een kruising tussen een coffeeshop en een vijfsterren restaurant?

"Honden toegestaan, mits stoned."
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2003, 12:22
Verwijderd
Ik had laatst met een vriend het idee om een vet restaurant te beginnen waar je van de ober een joint krijgt voor tijdens het wachten op je eten. Verder moet je gewoon alles met wiet er in maken.
Spacebiefstuk met magische champignons, trippende frietjes en een fles vodka bijvoorbeeld

ps.
honden zijn vet
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:36
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Stel dat wij een cannabis restaurant zouden beginnen. Wat staat er dan op het menu? Hoe ziet het er dan uit? Als een een kruising tussen een coffeeshop en een vijfsterren restaurant?

"Honden toegestaan, mits stoned."
in maastricht is een cannabis restaurant ,je kunt er van alles vreten zoals : spacecake,hasjboter,en egwoon nromaal eten ,voor de rest is er een chillout area met relaxte banken en een weedbar
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:41
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef:
Ik had laatst met een vriend het idee om een vet restaurant te beginnen waar je van de ober een joint krijgt voor tijdens het wachten op je eten. Verder moet je gewoon alles met wiet er in maken.
Spacebiefstuk met magische champignons, trippende frietjes en een fles vodka bijvoorbeeld

ps.
honden zijn vet
ja maar niet als ze gaar zijn
een thuisdelaer die ik ken heeft ook een hond en datbeest is altijd gaar ,da beest gata altijd op het eten af.Dus ik zou echt geen hond willen in een weed restaurant ,vreet die hond straks alle paddo's op
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:44
aansteker
aansteker is offline
mmm ik ben kok, lijkt me leuk om in zo'n bedrijf te werken.
Alleen zal het denk ik nooit gebeuren, aangezien de meeste mensen na een uur out gaan want je krijgt wel heeel veel wiet binnen als je wat stopt in elk gerecht.
Dan moet je zeker geen 6 gangen menu''s op de kaart zetten
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:56
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ja de werking van spacecake duurt al 12 uur en als dan nog alles gaat eten waar weed in zit denk dat je er ook een hotel boven moet maken want 90 % zal in slaap vallen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 14:22
DarkCat
DarkCat is offline
Ja inderdaad.. met hotel en taxiservice

En geen paddo's en ook niet wiet in elk gerecht.. gewoon beginnen met de "joint van de dag"

En als hoofdgerecht gewoon voedsel met een joint naar keuze erbij, of waterpijp e.d. (4 personen, van te voren reserveren )

En natuurlijk spacecake toe..

"Het is niet toestaan met eten te gooien buiten de foodfight-zone."
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:24
aansteker
aansteker is offline
nu nog de prijskaart opstellen, mensen aannemen, pand kopen enzo enzo dus Darkcat wanneer gaat het open ? Ik wil je eerste klant wel zijn
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:17
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Je moet een gewoon restaurant beginnen en dan FUcking veel wiet verdampen zodat iedereen ongemerkt knetter wordt is chill want dan is het gezelli en iedereen eet 3 keer zoveel
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 13:29
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Je moet een gewoon restaurant beginnen en dan FUcking veel wiet verdampen zodat iedereen ongemerkt knetter wordt is chill want dan is het gezelli en iedereen eet 3 keer zoveel
Jah.. das wel beter dan van die restaurants waar van die groepen zitten (verjaardag, hockeyteam) met van die voor één van de weinige keren in hun leven wijn drinken.. die dan heel luidruchtig worden enzo..

Had het pas nog, zo'n vrijgezellenfeestje in het restaurant waar ik met mn ouders ging eten. Van die nette dames die aan het eind van de avond keihard rondriepen wie met wie geneukt had enzovoorts
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:03
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Ieder gerecht dat je op wiet-sites kunt vinden en bovendien moet het daar toegestaan zijn om te blowen net als in een coffeeshop.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 09:21
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Ieder gerecht dat je op wiet-sites kunt vinden en bovendien moet het daar toegestaan zijn om te blowen net als in een coffeeshop.
Coffeeshop-restaurant "de stonede garnaal"?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 14:43
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Coffeeshop-restaurant "de stonede garnaal"?
Ik ga toch binnenkort ene opleiding tot horeca-assistent volgen, dus laten we hem samen met een aantal andere geinterreseerden oprchten.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:48
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
in maastricht is een cannabis restaurant ,je kunt er van alles vreten zoals : spacecake,hasjboter,en egwoon nromaal eten ,voor de rest is er een chillout area met relaxte banken en een weedbar
das in de betere coffeeshop ook wel te verkrijgen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:24
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Wat gaaf

Mijn restaurant had er te chill uitgezien.
Space thee en spacecacke voor de middag

En voor het diner, wietstampot met een hashcoctail En als natoet spacetruffeltjes met een dikke joint. Overal chille sfeer en iedereen stoned.
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Coffeeshop-restaurant "de stonede garnaal"?
In den vergulden joint
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:02
Verwijderd
Je kan er een keten van maken door heel nederland.
Maar hoe zit het dan met het kindermenu en kinderpartijtjes?
Krijg je bij een "spacymeal" dan een dikke thc druipende burger die in wiet boter gebakken is of frietjes uit de hasjolie?

lijkt me gaaf, en dan moet je ook wiet figuren nemen als Ronald McBlownald o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:42
Verwijderd
Smokey McPot
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2003, 21:17
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
birthmark schreef:
das in de betere coffeeshop ook wel te verkrijgen
Ik vraag me toch af waar...want dat is allemaal verboden om te verkopen omdat elk mens er anders op reageerd, dat is ook met een blowtje zo maar met spacecake kan het extremere situaties opleveren zoals echte badtrips, verhoogde hartslag enzovoorts...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:37
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Cube schreef:
Ik vraag me toch af waar...want dat is allemaal verboden om te verkopen omdat elk mens er anders op reageerd, dat is ook met een blowtje zo maar met spacecake kan het extremere situaties opleveren zoals echte badtrips, verhoogde hartslag enzovoorts...
hier in eindhoven(pink) kan je makkelijk een cakeje kope hoor, en spacekoekjes en wietthee(is lekker) ..
en dat gezever over badtrips valt echt wel mee, ik vind het effect van een spacecake zelfs minder dan van een jointje..
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:40
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Cheops schreef:
hier in eindhoven(pink) kan je makkelijk een cakeje kope hoor, en spacekoekjes en wietthee(is lekker) ..
en dat gezever over badtrips valt echt wel mee, ik vind het effect van een spacecake zelfs minder dan van een jointje..
Wist ik niet
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:14
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Cheops schreef op 09-03-2003 @ 22:37:
en dat gezever over badtrips valt echt wel mee, ik vind het effect van een spacecake zelfs minder dan van een jointje..
Mmmz.. verschilt denk ik wel.. zo ben ik een keer echt helemaal weg geweest van een joint.. gewoon een sterke wiet joint, ik blowde toen al redelijk lang. Ik zag de muren op me af komen, ben naar buiten gerend (de ander kwam achter me aan), ik ben in de vrieskou gaan zitten en wou niet meer weg.. was echt bizar hoe ik me voelde.
Van spacecake ben ik ook twee keer erg vage dingen gaan zien, maar dat was alleen maar leuk. En verder inderdaad nooit veel effect gehad van spacecake..

Maarja, wat moeten we met de kinderen? Ik vind dat kinderen in ons Cannabis Restaurant gewoon een kindermenu'tje moeten krijgen zonder rotzooi, maar wel een klein plakje spacecake.. kunnen ze wennen
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:23
Griller
Griller is offline
Citaat:
DarkCat schreef op 11-03-2003 @ 15:14:
Maarja, wat moeten we met de kinderen? Ik vind dat kinderen in ons Cannabis Restaurant gewoon een kindermenu'tje moeten krijgen zonder rotzooi, maar wel een klein plakje spacecake.. kunnen ze wennen
We willen natuurlijk wel dat hwet restaurant openblijft en niet wordt gesloten door de politie dus de tent wordt 18+. Ik mag er dus ook niet komen.... jammer voor mij dan moet ik maar wachten totdat ik achtien ben.
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:35
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Griller schreef op 11-03-2003 @ 15:23:
We willen natuurlijk wel dat hwet restaurant openblijft en niet wordt gesloten door de politie dus de tent wordt 18+. Ik mag er dus ook niet komen.... jammer voor mij dan moet ik maar wachten totdat ik achtien ben.
Nee, want daar bedenken we wel wat op
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
SecreT-JunkY schreef op 09-03-2003 @ 21:42:
Smokey McPot
Meesterlijk bedacht, kerel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2003, 14:44
Griller
Griller is offline
Citaat:
DarkCat schreef op 11-03-2003 @ 15:35:
Nee, want daar bedenken we wel wat op
We kunnen er natuurlijk ook gewoon valse legetimatie gaan verkopen
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
snees schreef op 11-03-2003 @ 15:40:
Meesterlijk bedacht, kerel!
behalve als je dude where's my car hebt gezien
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef op 11-03-2003 @ 15:14:
Maarja, wat moeten we met de kinderen? Ik vind dat kinderen in ons Cannabis Restaurant gewoon een kindermenu'tje moeten krijgen zonder rotzooi, maar wel een klein plakje spacecake.. kunnen ze wennen
Kijk bij mijn op een na vorige post, daar staat de oplossing
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 11-03-2003 @ 16:02:
behalve als je dude where's my car hebt gezien
idd, Dude Where's my car
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.