Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 21:54
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Hoi,

Ik heb nu al bijna 9 maanden een hele lieve vriend. Helaas woont hij helemaal in Hoogeveen en ik in Almere. We zien elkaar dus alleen in het weekend en spreken elkaar elke dag wel even over msn of door de telefoon. Mijn vriend voetbalt en de jongens uit zijn team zijn zo ongeveer zijn beste vrienden. Ik kan het ook altijd heel goed met die jongens vinden.
Maar nou was mijn vriend dit weekend hier, en zouden we even met z'n tweetjes wat gaan drinken. Dat was ook allemaal heel gezellig enzo, maar toen we op de fiets naar huis zaten zei hij iets waar ik dus heel erg van geschrokken ben. Zijn teamgenoten hadden hem die dag namelijk verteld dat hij het maar uit moest maken met mij en mijn vriend is toen dus gaan twijfelen zegt ie.
Uiteindelijk heeft hij het dus niet uitgemaakt, maar het is wel anders. Ik ben nu gewoon echt heel erg bang dat hij uiteindelijk wel naar zijn teamgenoten gaat luisteren en het uitmaakt met mij!

Weet iemand misschien wat ik kan doen....hoe kan ik hem voor mij laten kiezen en niet voor zijn voetbalteam??

Bedankt voor het lezen in ieder geval
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2003, 22:20
Verwijderd
Hem gewoon direct (in zijn gezicht) vragen wat nou eigenlijk belangrijker voor hem is.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:24
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
hmmm... ik vind niet dat dat dan erg goede vrienden zijn, als ze hem laten kiezen....
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:27
Angeles
Angeles is offline
Wat zijn dat nou weer voor rare vrienden? Wat een onzin zeg, hij is hun lijfeigene niet! Het idee dat je even een van je vrienden gaat bellen dat hij het maar uit moet maken met zijn vriendin.

Ik zou me er gewoon buiten houden. Je mag best laten merken dat je het raar van ze vindt hoor, maar ik zou niet meedoen aan dat 'je moet kiezen' gedoe, ik denk dat hij dat best waardeert. Zij zijn fout bezig en dat ziet hij dan heus wel in.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 23:01
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
perseus schreef op 24-03-2003 @ 23:20:
Hem gewoon direct (in zijn gezicht) vragen wat nou eigenlijk belangrijker voor hem is.
Nee, forceren zal zeker een averechts effect hebben. Die jongen heeft het wat dat betreft echt moeilijk, de druk is groot. Je op zo'n moment heel bits opstellen is gewoon klote. Ze kan beter begrijpend reageren.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 09:56
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
Ik vind het wel raar dat z'n vrienden dat zeggen. Ze hebben het recht niet eens dat te zeggen. Het is toch niet hun keuze, maar die van je vriend. dat moeten ze dan maar accepteren...
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:29
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ja ik zou hem ook vragen wat ie nou precies wilt.

Zijn vrienden horen het ten eerste niet aan het te vragen. Als vrienden zijnde steun je die jongen in zn relatie en maak je het niet moeilijker.

Ik snap best dat je je kut voelt. Heb je eigenlijk gevraagd waarom hij twijvelde?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:41
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Moet ie daar over twijfelen?

Lekker vriend heb je dan..
Hij hoort voor je op te komen als mensen zoiets zeggen.
Zo praat je toch niet : "Eigenlijk vinden we dat je het maar moet uitmaken"

Als je het kunt dan zou ik het uitmaken of er mee dreigen en hem naar zijn vrienden sturen.. als ie je dan belangrijk vind dan doet ie vanzelf moeite voor je.

Probeer niet zo afhankelijk te zijn van zo'n slappe gast dus.

succes!
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:13
Verwijderd
Een ding is me nog niet helemaal duidelijk? WAAROM precies zou hij het opeens uit moeten maken met jou?

Besteedt hij te weinig tijd met zijn vrienden? Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien hij de hele week zonder jou zit.
Vinden ze jou niet aardig? Dat zou een stomme reden zijn want jij bent hun vriendin niet, en zelf zei je dat je er goed mee op kon schieten.
Wat is de reden..? Misschien is dat wel makkelijk om te weten..

Daarbij vind ik het sowieso stom van je vriend dat ie er uberhaupt door gaat twijfelen, het zijn dan wel zijn vrienden, maar zoiets neem je toch niet zomaar aan?

Je moet niet mee gaan doen. Je moet hem dus niet laten kiezen, ik denk dat ie dat niet zo aardig van je zal vinden. Ik begrijp dat je nog steds bang bent, want het is duidelijk dat die vrienden een grote (misshcien wel te grote) invloed hebben op je vriend, maar als je gewoon tegen hem blijft doen zal ie vast wel inzien dat ze het bij het verkeerde eind hebben. Je bent niet voor niets al zo lang zijn vriendin..

Ik vin het echt stomme vrienden, wat heb je daar nou aan? Die horen te steunen, niet te zeiken, maargoed...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:10
Bright Halo
Avatar van Bright Halo
Bright Halo is offline
Citaat:
Klein~Meisje~86 schreef op 24-03-2003 @ 22:54:
Weet iemand misschien wat ik kan doen....hoe kan ik hem voor mij laten kiezen en niet voor zijn voetbalteam??
Gewoon jezelf blijven en afwachten?

Het heeft weinig nut hem met man en macht te overtuigen. Daar heb je weinig aan. Hij moet zelf voor jou kiezen, niet omdat jij dat wilt

Wel denk ik dat het eens tijd is dat jullie over dingen praten. Die twijfel komt heus niet uit de lucht vallen na 9 maanden, dus er is waarschijnlijk meer aan de hand. Niet om je bang te maken ofzo, maar praat er gewoon eens over met hem.
__________________
Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:36
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 25-03-2003 @ 13:13:
Een ding is me nog niet helemaal duidelijk? WAAROM precies zou hij het opeens uit moeten maken met jou?

Jaah dat vraag ik me dus ook af...dat hebben ze vrienden hem niet vertelt zegt hij

Besteedt hij te weinig tijd met zijn vrienden? Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien hij de hele week zonder jou zit.
Vinden ze jou niet aardig? Dat zou een stomme reden zijn want jij bent hun vriendin niet, en zelf zei je dat je er goed mee op kon schieten.
Wat is de reden..? Misschien is dat wel makkelijk om te weten..


Hij is inderdaad drie keer per week op het voetbalveld te vinden, met zijn vrienden dus. En na elke wedstrijd gaan ze altijd met z'n alle nog even een biertje drinken. Dus dat hij z'n vrienden te weinig ziet lijkt me sterk. En voor zover ik weet mogen zijn vrienden me wel, als ik uitga bij mij vriend dan zijn zij daar ook altijd en doen ze heel gewoon...

Daarbij vind ik het sowieso stom van je vriend dat ie er uberhaupt door gaat twijfelen, het zijn dan wel zijn vrienden, maar zoiets neem je toch niet zomaar aan?

Ja, ik vind het ook erg stom dat hij gaat twijfelen. Tenzij zijn vrienden hem dus WEL een goede reden hebben gegeven. Maar hij zegt van niet...

Je moet niet mee gaan doen. Je moet hem dus niet laten kiezen, ik denk dat ie dat niet zo aardig van je zal vinden. Ik begrijp dat je nog steds bang bent, want het is duidelijk dat die vrienden een grote (misshcien wel te grote) invloed hebben op je vriend, maar als je gewoon tegen hem blijft doen zal ie vast wel inzien dat ze het bij het verkeerde eind hebben. Je bent niet voor niets al zo lang zijn vriendin..

IK ga hem ook niet laten kiezen hoor...en ik doe ook gewoon alsof er niks aan de hand is, maar het voelt gewoon niet goed!

Ik vin het echt stomme vrienden, wat heb je daar nou aan? Die horen te steunen, niet te zeiken, maargoed...

Ik vind zijn vrienden nu opeens ook een stuk minder aardig ja!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:37
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Iedreen die gereageerd heeft: Bedankt!

Ik ga gewoon afwachten hoe het nu verder gaat...meer kan ik ook niet doen denk ik
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:21
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
het is uit.....

Hij heeft het net uitgemaakt...het is beter zo....maar t is niet leuk!!!

Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 00:45
Angeles
Angeles is offline
Door die vrienden?

Wat een mafkees! Wees maar blij dat je d'r af bent zeg. Kinderachtig ventje.

't Is nu een schrale troost, maar 't is inderdaad beter zo. Sterkte in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 08:38
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Iemand zoeken met een eigen mening, aan iemand die luistert naar jongens die voetballen heb je niets.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 09:02
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
wat een lul joh !. Echt waar.....je bent beter af zo. Hij verdient jou niet
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 09:12
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 26-03-2003 @ 09:38:
Iemand zoeken met een eigen mening, aan iemand die luistert naar jongens die voetballen heb je niets.
Hehe
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 10:30
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 26-03-2003 @ 09:38:
Iemand zoeken met een eigen mening, aan iemand die luistert naar jongens die voetballen heb je niets.
Idd..

Sterkte
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2003, 09:51
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
heej ik heb dit ook hoor klein ~meisje~86...........me vriend woont in westland en ik in limburg...en we zien elkaar ook alleen maar in het wekend...en laatst zei hij ook dat hij een wekend thuis wou blijven omdat zijn vrienden vonden dat hij teveel met mij bezig was....het ergste hiervan was...dat zou het laatste wekend zijn geweest voor da hij naar het buitenland zou gaan....dus dan zouden we geen afscheid kunnen nemen.....da heb ik hem uit gelegd maar hij vond dat ik me aanstelde.......we hebben ff ruzie gehad en we hebben het ook weer bijgelegd.....hij is tog gekomen omdat hij me tog nog wou zien voordat hij zou vertrekken......
__________________
me is very in love!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:58
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Citaat:
stoeipoesje schreef op 01-04-2003 @ 10:51:
heej ik heb dit ook hoor klein ~meisje~86...........me vriend woont in westland en ik in limburg...en we zien elkaar ook alleen maar in het wekend...en laatst zei hij ook dat hij een wekend thuis wou blijven omdat zijn vrienden vonden dat hij teveel met mij bezig was....het ergste hiervan was...dat zou het laatste wekend zijn geweest voor da hij naar het buitenland zou gaan....dus dan zouden we geen afscheid kunnen nemen.....da heb ik hem uit gelegd maar hij vond dat ik me aanstelde.......we hebben ff ruzie gehad en we hebben het ook weer bijgelegd.....hij is tog gekomen omdat hij me tog nog wou zien voordat hij zou vertrekken......
Lief

Mijn vriend heeft het uitgemaakt...tja de mening van zijn vrienden en vrijheid heeft hij liever dan met mij verder gaan....ik me er maar bij neergelgd en we zijn nog wel vriendjes
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 16:56
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
ja is wel jammer voor je meid!maar ja....als hij dat liever heeft dan een vriendin....dan kun je er nix aan veranderen.....maar als je dan nog vrienden met hm bent....is evengoed nog leuk......
__________________
me is very in love!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:35
Thomas
Thomas is offline
Als hij al gaat twijfelen omdat zijn vrienden dat vragen dan is hij je absoluut niet waard. Maak het uit en hou de eer aan jezelf.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:09
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Citaat:
Wawl schreef op 01-04-2003 @ 20:35:
Als hij al gaat twijfelen omdat zijn vrienden dat vragen dan is hij je absoluut niet waard. Maak het uit en hou de eer aan jezelf.
Of je leest het hele topic en ziet dus dat hij het vorige week dinsdag heeft uitgemaakt
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:48
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Welke voetbalclub is dat en welk team. Dan zal ik met mijn vrienden die lui eens even opzoeken in de kleedkamer. Zullen we ze alle hoeken even laten zien.

Snow (die graag de held komt uithangen bij dit soort vriendenkringen)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 07:52
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 01-04-2003 @ 22:48:
Welke voetbalclub is dat en welk team. Dan zal ik met mijn vrienden die lui eens even opzoeken in de kleedkamer. Zullen we ze alle hoeken even laten zien.

Snow (die graag de held komt uithangen bij dit soort vriendenkringen)
\

Haha...De Weide B1 uit hoogeveen....maar dat is niet nodig hoor...

Wel bedankt voor het aanbod
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Klein~Meisje~86 schreef op 01-04-2003 @ 16:58:
Mijn vriend heeft het uitgemaakt...tja de mening van zijn vrienden en vrijheid heeft hij liever dan met mij verder gaan....ik me er maar bij neergelgd en we zijn nog wel vriendjes
wat een sukkel. hij is jou niet waard.

* ... huggie!! ... *
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op de beste vriend van mijn vriendje
vibi
5 21-12-2014 18:39
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje
xwebelieve
7 17-07-2012 13:19
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Liefde & Relatie De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help!
lonelyness
7 07-09-2004 22:28
Psychologie mijn vriend
Verwijderd
40 24-07-2003 21:25
Liefde & Relatie Mijn vriend & zijn vrienden..
Piccola
93 27-09-2002 19:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.