Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2007, 22:06
Verwijderd
Er zijn me gepassioneerde kussen beloofd
Advertentie
Oud 29-03-2007, 22:15
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik vind het meestal niet erg om geen relatie te hebben maar soms is het wel een beetje allenig.
Oud 29-03-2007, 22:30
first eror
first eror is offline
Vandaag was ik vrolijk omdat ze smste, wat dus moet inhouden dat ze aan me denkt. Thuz, ik moet er gewoon mee uitvragen.
Oud 29-03-2007, 23:05
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ooh ik haat dit!!!! mijn ma maakt de hele tijd maar ruzie met me over mijn vriendin, en dat komt me de neus uit. constant maar flauwe geintjes, zeuren over haar, over 'ons', over t feit dat ik 'r zo vaak zie. en als ik uit m'n slof schiet, is zij opeens t slachtoffer. ah fuck off, jij begint! oh ik kan hier niet tegen, en dat mag ze weten ook!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-03-2007, 23:19
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-03-2007 @ 05:54 :
Ik wil duidelijkheid. Of een afspraak met een datum of een afwijzing. Heel simpel.
Amen.
Oud 29-03-2007, 23:27
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 29-03-2007 @ 17:12 :
Vanaf samen naar een debat, fijn dat hij dat soort dingen ook leuk vindt.
ja dat is leuk, ik vind dat ook fijn als je dat soort interesses kunt delen.
wij zitten op dezelfde studie dus dat zit wel goed

ik kreeg vanacht weer een smsje, hij was vast dronken haha
en we belden vandaag maar ik voelde me nog steeds ziek dus hij zei: 'nou de levenslust knalt er weer vanaf' , gelukkig kunnen we daar allebei om lachen.
en verder zijn er dus wel wat obstakels maar ik heb er toch vertrouwen in.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 30-03-2007, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 18-03-2007 @ 05:54 :
Ik wil duidelijkheid. Of een afspraak met een datum of een afwijzing. Heel simpel.
Heb je dat ook zo gesteld, of is dat alleen in je eigen beleving heel duidelijk?
Oud 30-03-2007, 00:02
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
En dan ga je nadenken. Mis ik haar, mis ik "iemand". Komende maanden worden erg druk met de vereniging, intro etc. Past zij daar nog wel bij? Doe ik haar niet vreselijk tekort in die tijd? Komende dagen maar afwachten hoe mn gevoel zich ontwikkelt. Maar op deze manier, gaan we de zomer niet halen. . . .
Oud 30-03-2007, 00:47
Verwijderd
Oehw, gisterennacht na het werk bij een collega iets wezen drinken en dat was zoooo gezellig (en zoooo lang geleden) Samen poker gekeken, nja, half geluisterd want we waren te druk met bijkletsen Het is leuk om een klik te hebben met iemand..
En daarnet kwam ik thuis van werken (bij mn andere baan en heb ook daar toffe collega's), had ik een mail van een oude vriendin dat we wss over een week of 2 met zn drietjes iets gaan drinken / eten <3333 Lang geleden en hebben elkaar veel te vertellen, of nja, ik hen en zij mij

Maar nu lig ik alleen op bed en dat is erg ongewoon op een donderdag. Morgen maar even inhalen door begin van de avond lekker tegen m aan te kruipen.

Het gaat dus goed en ik ben blij dat ik dat eindelijk weer eens kan zeggen. Alles lijkt te kloppen en ik voel me prima!
Oud 30-03-2007, 06:17
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 29-03-2007 @ 22:45 :
Ik ben blij dat het nu iig weer wat beter gaat Goed werk, chick!
Lief

En ik vind het leuk dat jij nu ook aan de man zit
__________________
<):o)
Oud 30-03-2007, 06:25
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik voel me oké.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 30-03-2007, 06:26
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Vrolijk?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 30-03-2007, 06:27
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik voel me wel vrolijk, geloof ik. Ja.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 30-03-2007, 07:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-03-2007 @ 01:01 :
Heb je dat ook zo gesteld, of is dat alleen in je eigen beleving heel duidelijk?
Het was in beleving, maar nu ook IRL. Ik heb zowel een afwijzing als een afspraak met datum... als vrienden
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-03-2007, 07:27
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vanavond zie ik hem weer, en dat is.. leuk

Mijn gevoel fuckt echt een beetje met me de laatste paar dagen.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 30-03-2007, 07:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben nog nooit zo verliefd geweest
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-03-2007, 08:07
Verwijderd
Ik heb heel veel links laten liggen door angst. Ik kreeg overgens best wel wat aandacht van vrouwen. Ik trok mijn eerst terug en daarna durfde ik het weer wel aan maar dat was voor de andere partij verwarrend. In mijn leven heb ik 2 meisjes ontmoet die ik echt leuk vond en waarmee ik een serieuze relatie zal willen dat is bij beide er niet van gekomen. De rest wat gewoon just fun. No hard feelings van beide kanten(Noujah nu niet meer )
Oud 30-03-2007, 08:51
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-03-2007 @ 07:27 :
Ik voel me wel vrolijk, geloof ik. Ja.
Ik ben blij dat je in ieder geval iemand hebt om mee te praten .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-03-2007, 09:17
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ave schreef op 29-03-2007 @ 10:45 :
@ thee muts: wat gaaf! gefeliciteerd! waar ga je nu werken?
Dankje! Ik blijf hetzelfde werk doen als dat ik nu al voor mijn stage doe (dagopvang en begeleiding van kinderen met gedrags- en ontwikkelingsstoornissen én komend uit een gebroken gezinssituatie), maar dan bij een andere organisatie in Rotterdam, omdat het hele werk en de werkomgeving daar beter geregeld zijn. Nouja, dat hoop ik tenminste, omdat dat nu op mijn stage dus echt niet het geval is en iedereen daar ook zo vastgeroest zit dat niemand daar nog openstaat voor verandering. Dus ik hoop dat dat op mijn nieuwe plek beter is
Bij vlagen komt er gewoon echt zo'n gaaf gevoel over me heen van 'wow, ik heb gewoon al een echte baan kunnen regelen', het moet nog een beetje doordringen geloof ik Dit weekend maar vieren met vriendlief
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 30-03-2007, 09:22
Ploek
Ploek is offline
Ik heb het vorige week uitgemaakt
de eerste week was leuk. Een groot feest. Maar nu mis ik heb wel een beetje, maar het komt nooit meer goed!
__________________
let me think
Oud 30-03-2007, 09:22
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 30-03-2007 @ 09:51 :
Ik ben blij dat je in ieder geval iemand hebt om mee te praten .
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 30-03-2007, 09:52
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-03-2007 @ 07:17 :
Lief

En ik vind het leuk dat jij nu ook aan de man zit
Anders ik wel

OT: Blegh. Weer niets gehaald dus. Echt kut. Gelukkig is een studievriendje heel lief, is iedereen eigenlijk heel lief. Maar damn, wat baal ik. Toch maar weer wat anders, misschien.

Gisteravond paar daagjes Parijs gepland Nu nog ff kijken waar we gaan verblijven
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 30-03-2007, 11:05
Verwijderd
Ik liep -heel eenzaam en alleen, joh- door de regen op de markt en had een haast onoverkomelijk bij de pakken neerzitten-gevoel, maar toen was er een jongen die ook -eenzaam en alleen?- door de regen op de markt liep en die lachte lief naar me en dat was alles maar net genoeg voor vandaag.
Oud 30-03-2007, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 29-03-2007 @ 23:06 :
Er zijn me gepassioneerde kussen beloofd
Haha, als ie op tijd klaar is met zijn tentamen, vanmiddag.

Ohzolekkerweeeeerbloemetjesoverallalalalaaaaa. Daar word je toch spontaan verliefd van!..
Oud 30-03-2007, 12:25
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
gister zijn ouders ontmoet. ik vond t eng, maar het viele reuze mee. ze waren heel aardig en relaxed
Oud 30-03-2007, 12:53
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
En dat was dus zo ontzettend stom om te doen...
Oud 30-03-2007, 14:47
Verwijderd
Ha, dat luchtje was helemaal geen cadeautje voor hem. Dat was alleen maar voor mij, want wraagh, wat ruikt hij lekker!
Oud 30-03-2007, 15:01
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Bah ik moet studeren en voel me slecht. Maar ik weet dat ik hem heb en daar kan ik af en toe aan denken en dat is fijn. Ik ben zo'n nerd .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-03-2007, 15:23
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij begrijpt me als ik me zielig voel en dan doet hij nog extra lief voor me ook
Oud 30-03-2007, 15:26
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
vanavond showtje. Maar ik wil wel graag mee-eten en zo. Dan moet hij wel ff laten weten of ik dan ook mee mag naar binnen en niet 2 uur hoef te wachten buiten tussen het soundchecken en dat de zaal opengaat.. En of ik ook in de auto kan?
Mja, wordt vast wel leuk.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 30-03-2007, 15:32
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik mis niks
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 30-03-2007, 15:36
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
aaah hij is zoo lief! Ik had mijn laatste stagedag en dit was allemaal erg druk voor mij. Heeft ie allemaal boodschapjes in huis gehaald, een lief kaartje, een cadeautje En misschien krijgen we wel een grotere woning toegewezen!!!!! IK HOOP HET ZOOOOO
Oud 30-03-2007, 16:44
Ploek
Ploek is offline
Al mijn vriendinnetjes waren single en gingen dit samen vieren elke week gingen ze uit en dingen doen. Dan ben ik single hebben zij allemaal een vriendje en hebben ze het
'te druk' voor mij. Ik had het ook niet te druk voor hen grr
__________________
let me think
Oud 30-03-2007, 17:13
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Ploek schreef op 30-03-2007 @ 17:44 :
Al mijn vriendinnetjes waren single en gingen dit samen vieren elke week gingen ze uit en dingen doen. Dan ben ik single hebben zij allemaal een vriendje en hebben ze het
'te druk' voor mij. Ik had het ook niet te druk voor hen grr
mensen die hun vrienden verwaarlozen voor vriendjes/vriendinnetjes
Oud 30-03-2007, 19:22
Verwijderd
Aaah ik erger me helemaal kapot aan die jongen!! Na al dat vage gedoe, me negeren en er eindeloos omheen draaien heeft ie nu een nieuwe tactiek: zoveel mogelijk zinspelingen maken, aanhankelijk doen en me telkens voor het blok zetten. En nee, meneer doet dat niet als ik alleen met hem ben (want dat durft ie niet), maar op de borrel met zowel zijn als mijn vrienden. Gelukkig voor hem ben ik nog niet zo hard om hem voor dat hele gezelschap te vernederen, maar ik zat er echt tegenaan net En nou gaat ie dit weekend ook nog mee...

En ik heb 'm weer eens gesproken Helaas weer te gezellig en te leuk. Dat zal wel nooit overgaan. En volgende week zie ik 'm weer eens: een hele middag én grotendeels alleen. Maar helaas is ie nog steeds bezetter dan bezet
Oud 30-03-2007, 19:43
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ok, gisteravond was weer minder (ik kan nog steeds niet goed overweg met z'n 'ik wil iedereen te vriend houden en mijn vriendin delft dan maar weer het onderspit-houding). Maar toch lief dat hij dan vanmiddag vrij nam en met mij ging luchen. En ik was naar de kapper geweest (die mijn haar met de stijltang te lijf ging ) dus hij herkende me niet eens. 'Ja, ik zag een meisje met een roze jasje en toen moest jij het wel zijn'.

Morgenvroeg open dag van z'n werk, leuk wel om alles eens te zien.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 30-03-2007, 21:11
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik ben VERLIEFD! maandag gaan we naar de efteling (hoe corny) maar het wordt tof, en mooi weer
__________________
hoii
Oud 30-03-2007, 21:24
Verwijderd
hmmm.. wederom een 'scharrel' die gevoelens voor me krijgt..

moeilijke gesprek gehad, ik in 'defense mode'..ongecompliceerd scharrelen lijkt gewoon niet echt te kunnen...

verder gaat het goed.. het zonnetje is echt heerlijk en de lentekriebbels zorgen ervoor dat ik er vlijtig op los flirt!
Oud 30-03-2007, 21:27
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Vandaag was ik trots op mezelf en ik geloof dat het best eens goed is om trots op jezelf te zijn. En nog fijner was dat ik niet de enige was die trots op mij was

Ik heb besloten dat ik morgen ga stappen en dat ik geen moeite ga doen om te vragen of 'hij' ook komt, het wordt sowieso wel gezellig, met of zonder hem!

En wat heb ik ontzettend veel zin in volgende week zaterdag!
Oud 30-03-2007, 22:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik baal onwijs want waarschijnlijk moet ik gewoon stoppen met m'n studie. Niet dat ik dat nou zo heel erg vind, als ik eerlijk ben, maar ik baal er wel van dat ik het blijkbaar niet kan, zo slecht voor m'n ego, dit. Oh, en ik baal ervan dat hij niet ff een lief smsje stuurt ofzo. Stom dat meneer daar dan weer ff geen tijd voor heeft, GVD. M'n vader is ook wel lief en daarmee kan ik ook knuffelen, maar ik weet niet, het is toch weer net iets anders
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 30-03-2007, 23:01
Ploek
Ploek is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 30-03-2007 @ 18:13 :
mensen die hun vrienden verwaarlozen voor vriendjes/vriendinnetjes
ik heb het zwaar!

Misschien moet ik gaan daten. Ik wil nog niet
__________________
let me think
Oud 31-03-2007, 08:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 30-03-2007 @ 22:24 :
hmmm.. wederom een 'scharrel' die gevoelens voor me krijgt..

moeilijke gesprek gehad, ik in 'defense mode'..ongecompliceerd scharrelen lijkt gewoon niet echt te kunnen...

verder gaat het goed.. het zonnetje is echt heerlijk en de lentekriebbels zorgen ervoor dat ik er vlijtig op los flirt!
Negeren schijnt goed te werken
__________________
<):o)
Oud 31-03-2007, 08:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 30-03-2007 @ 23:00 :
M'n vader is ook wel lief en daarmee kan ik ook knuffelen, maar ik weet niet, het is toch weer net iets anders
Mijn vader is ook cool! Ik ben weer een weekendje thuis en net stonden we samen gek te doen op mijn punkherrie

En gisteren was er een gezellige forumbazen meeting en heb ik HvJ ontmoet en het was allemaal heel erg gezellig en sushi is liefde <3
__________________
<):o)
Oud 31-03-2007, 08:59
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-03-2007 @ 09:29 :

En gisteren was er een gezellige forumbazen meeting
Dat is het enige waarvan ik het jammer vind dat ik dat niet meer heb Hahaha... Hoop dat het net zo gezellig (of iets minder ) was dan vorige keer dat ik er was. Hahaha
Oud 31-03-2007, 09:27
Verwijderd
Soms krijg ik van die enorm inhoudelijke smsjes *grinnikt* Midden in de nacht, ook. Volgende week gaan we naar de Apenheul (nog cornier dan de Efteling, Idontcare!) want daar is hij nog nooit geweest en ik heb er keiveel zin in, ha. Alleen ben ik de enige keer dat ik er wel geweest ben, gebeten door een aap. Hmmm.
Oud 31-03-2007, 10:25
Li
Avatar van Li
Li is offline
We hebben het allebei heel erg druk, maar op een of andere manier is het daarom des te leuker als we bij elkaar zijn. Ben echt bizar gek op die jongen
Oud 31-03-2007, 10:35
Verwijderd
Ik werd gisteravond zo hard versierd, whaah Opposites attrack of zo?
En t maffe is dat hij technisch gezien mijn baas is, want hij krijgt betaald en heeft de verantwoordelijkheid en ik ben vrijwilliger. Nu ga ik weer naar de foyer, cappucino drinken, want dat was min of meer een weddenschap, hij dacht dat ik voor twaalf uur toch mijn bed niet uit zou komen, nou mooi wel dus.
verdammt, wat ben ik eigenlijk kinderachtig
Oud 31-03-2007, 10:48
Verwijderd
hij is zo schattig
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.