Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2006, 19:56
Verwijderd
Alweer een nieuwe.. De oude

OT:

Goed!
Advertentie
Oud 16-06-2006, 19:57
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik heb er ook 1 aangemaakt
Ik zal de mijne gewoon verwijderen
edit: lukt niet Zal aan een FB maar vragen

OT: Hij is een echte lieverd! Vind het supertof om zo klef te doen En hij plannetjes aan het maken voor in de zomer.. Echt leuk om te horen
__________________
Having again my favourite dream.

Laatst gewijzigd op 16-06-2006 om 20:00.
Oud 16-06-2006, 20:13
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
K weet het nou ff niet meer hoor .. sjeej
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 16-06-2006, 21:08
Verwijderd
Hij was wel opvallend rustig tegen me vandaag. Maar gezien de situatie is dat niet zo gek. Ik vind het wel grappig.
Oud 16-06-2006, 21:26
Verwijderd
hmja, sja.
Oud 16-06-2006, 21:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vewy vewy good indeed!


Ik ga haar alleen moeten missen nu tot maandagavond, gaat 'n lang weekend worden. Da's het nadeel van door de week samen te wonen, de weekends duren eindeloos lang... Maar vanaf nu moet ze minder studeren en heeft ze dus meer tijd voor leuke dingen, dus gaan we nog eens 'n film zien in de bios enzo...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-06-2006, 21:56
Estar
Estar is offline
Hij is echt zo lief nu hij een ander stekkie heeft

En hij heeft bonbons voor me gekocht ( ik vond alleen de chocola lekker en de vulling niet maar dat doet er niet toe)
Oud 17-06-2006, 00:09
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik heb gemenge gevoelens....

....voornamelijk van blijdschap, gelukzaligheid, genot en liefde

maar ook van onzekerheid, twijfel, angst en gemis....




kortom: ik ben dus gewoon stapelverliefd
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 17-06-2006, 08:46
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omg! Gisteravond was echt stout

We waren vleermuizen aan het kijken, die vliegen hier gewoon voor zijn raam langs 's avonds! Althans, we denken dat het vleermuizen zijn En daarna hebben we de gordijnen maar dicht gedaan

Goed dus
__________________
<):o)
Oud 17-06-2006, 08:58
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik mis hem

Morgen zie ik hem weer ik ben zo blij samen met hem kan ik alles aan
Oud 17-06-2006, 08:59
Verwijderd
Vannacht was echt geweldig! Samen met een hele goede vriendin van me naar de kroeg geweest, daar drie mannen tegen gekomen (wat is dat toch dat mannen op je af vliegen als je een relatie hebt?!) Anyway; eentje was er wel errug leuk, maar hij wist dat ik een vriend heb. Hij zei dat hij het jammer vond, pakte steeds mijn hand en kriebelde er een beetje aan. Dat is een tof gevoel, gewoon, dat je er nog mag wezen
En oja, hij was ook degene die me aan de barman probeerde te koppelen, geloof ik. Ook al zo'n leukerd

Maar vanmiddag zie ik mijn vriend weer, en die blijft toch het aller, aller leukst!
Oud 17-06-2006, 10:07
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
even zwaaar kut

ik snap het gewoon niet..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 17-06-2006, 10:26
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
@ Daydream-ster: Mjah, komt zeker goed .
Ik heb net als Andijvie zo'n stress gehad voor tentamens, dat ik gewoon niet meer lekker in mijn vel zat en alles veel te zwaar op nam. Gelukkig werd mijn vriendje daar niet kwaad om en heeft ie me heel erg gesteund, daar ben ik wel blij om. Ik had hem ook weg kunnen jagen met mijn eeuwig gezeur over niets .

En ik heb echt ontzettend veel zin in die vakantie!! We hebben al allemaal plannen en dingen bedacht die we zeker willen doen en bekijken, echt fijn dat we elke vakantie weer precies dezelfde doeleinden hebben, hoeven we daar niet om te bekvechten .

Gister was hij echt ontzettend lief, hij bleef me maar vasthouden en complimentjes geven hoe ik eruit zag, en toen ik met vrienden was aant praten en mijn jas probeerde uit te doen (nogal stroeve stof, haha) kwam hij als een echte gentleman me helpen haha
Oud 17-06-2006, 10:49
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Gisteren lekker wezen stappen, super veel lol gehad samen
Daarna in bed liggen kletsen en knuffelen
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 17-06-2006, 10:51
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Heb afgelopen nacht voor het eerst bij hem geslapen... niet mis zullen we maar zeggen!

Klein minpuntje is dat hij nu naar defqon is, en ik niet
de dag dat de kaartverkoop begon heb ik auto-ongeluk gehad, paar dagen mee kwijt geweest en toen waren de kaartjes al uitverkocht...

Ach.. hij stuurt wel de hele tijd hele lieve smsjes vanaf daar
Oud 17-06-2006, 11:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
haha, vannacht zo'n lol gehad in bed (en nee, geen seks, maar gewoon... elkaar pesten en dan weer zoenen enzo)...

En hij is wel raar, hoor... af en toe. Hij had een tijdje geleden gezegd dat hij in zijn derde jaar stage wilde lopen in Nieuw Zeeland en dan het liefst alleen. Nu gaat ie met Kerst 3 weken naar Mexico en hij vroeg of ik meeging. Ik heb geen geld, dus gaat ie alleen. Toen zei ik: 'als je al 3 weken alleen naar Mexico gaat hoef je toch niet meer een halfjaar alleen naar Nieuw Zeeland? ' (als grapje)
Zegt ie: Nou, ik wil wel graag naar Nieuw Zeeland en ik vroeg me af of je meewilt...

Dus ik: HUH? Maar dat mocht niet van jou
Was ie dat helemaal vergeten... Mafkees
Maar goed... hij is lief
__________________
Tsja
Oud 17-06-2006, 12:21
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Buuhuuuh.
Ik wil helemaal niet weten hoe het is om op een onbereikbaar persoon verliefd te zijn (eigenlijk wist ik dat al, maar das lang geleden )
Ik wil eigenlijk wel dat hij het weet ofzo, maar dan moet ik het aan iemand vertellen, of zijn msn regelen ofzo haha. Geen goed plan


En vanavond is het verjaardagsfeestje voor een overleden vriend in de bar waar hij/wij altijd kwamen/komen. Ik weet niet, ik ga er natuurlijk heen. Maar ik weet niet hoe ik moet uitleggen dat het niet zo goed voelt.
Er is namelijk ook een gewoon feestje, waar ik misschien ook wel heen wil, juist om het van me af te zetten, maar ik vind dat zo stom van mezelf. het lijkt zo egoistisch, alsof ik helemaal niet meer om hem geef,en hem niet mis.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 17-06-2006, 12:37
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
hij is wel lief.
Zij niet. Vroeger altijd samen fietsen van werk, daarna nog samen chillen enzo. Echt opeens doet ze fokking verwaand, zegt me geen gedag meer, en loopt na het werk gewoon weg zonder iets te zeggen. Whatever.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Ads door Google
Oud 17-06-2006, 12:55
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Prima!
(maar ik blijf zoo nieuwsgierig hoe het met die andere jongen zou zijn, heb gisternacht naar m terug gesmst en volgens mij ga ik daar spijt van krijgen maar ach)
Oud 17-06-2006, 14:06
Estar
Estar is offline
Ik ben echt zo gek op hem <3
Oud 17-06-2006, 14:13
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
ST*R schreef op 17-06-2006 @ 13:55 :
Prima!
(maar ik blijf zoo nieuwsgierig hoe het met die andere jongen zou zijn, heb gisternacht naar m terug gesmst en volgens mij ga ik daar spijt van krijgen maar ach)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 17-06-2006, 14:15
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Verbaasd

Whaa ik heb nu al 5 maanden een vriendin, nooit gedacht dat iemand het zo lang met mij kan uithouden. En nog leuker is dat zij er plezier aan beleeft en het voor haar geen uithouden is
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Oud 17-06-2006, 14:39
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hmm, hij stond opeens aan de deur met een vriend om me te verrassen . Erg lief .
Oud 17-06-2006, 15:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hoei
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-06-2006, 15:11
Nuck
Nuck is offline
Vandaag 6 maanden <3
__________________
As if!
Advertentie
Oud 17-06-2006, 15:34
Verwijderd
Goed
Oud 17-06-2006, 15:36
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Kleine nichtjes zijn echt poepig, maar ik weet des te zekerder dat er voor mij de komende tijd geen kinderen zullen zijn. Damn, soms is 't zo vermoeiend!

Verder gaat 't wel goed, ik baal voor 'm, maar ik weet zeker dat hij het hoe dan ook gaat redden. Ik moet echt wat dingen gaan ondernemen met vriendinnen van buiten de klas, die heb ik echt al te lang niet gezien... Schandalig, eigenlijk.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 17-06-2006, 15:38
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
.
Ik weet dat ik niets moet beginnen en ik wil het ook niet, maar knuffelen enzo en gewoon doen alsof is ook leuk
en "gemeen" tegen hem doen vlak voordat hij moet werken...
Oud 17-06-2006, 15:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Vanavond laat komt-ie hier weer naartoe. Jeuj.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 17-06-2006, 15:45
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Voor het eerst zeven dagen samen geweest (langste hiervoor was drie dagen).. midweekje weg en hij heeft ook nog twee nachten hier geslapen.. en het was heerlijk en fijn.
Ik was bang dat we misschien ruzie zouden krijgen in het huisje, maar er was niet eens echt sprake van ergernis oid. Oh, en samen koken in een veel te kleine 'keuken' is grappig.

Maar goed, hij is een uur geleden naar huis gegaan en het voelt nu heel vreemd zonder hem.. Nu weer minimaal een weekje zonder hem.


Het gaat goed tussen ons.
Oud 17-06-2006, 17:53
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Bij mij is alles nog precies hetzelfde...
Binnekort komt ie ff een dagje langs
Oud 17-06-2006, 18:04
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Optima schreef op 17-06-2006 @ 15:13 :
ja ik bedoel: omdat ik hem terug gesmst heb, gaat hij ook weer smsen/msnen/bellen en dan krijg ik dus weer contact met m, en dan weet ik 99% zeker dat ik hem weer leuk ga vinden.
het verstandigst was dus hem te negeren, maar zoals ik al zei: maar ach
Oud 17-06-2006, 18:18
Verwijderd
Volgens mij is hij nu kwaad. Ik heb nu voor het eerste sinds vier maanden 24 uur niks van hem gehoord. Een nieuw record geloof ik! Het kan goed zijn dat hij mijn nummer uit zijn telefoon heeft gegooid, maar dat zie ik vanzelf wel. Verder vraag ik me af of ik het wel goed heb gedaan... Komen we vanzelf achter, hoop ik.

En gisteravond was leuk!

En stiekem ben ik best een beetje zenuwachtig voor maandag. Slaat helemaal nergens op, maar toch... Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Gewoon om te kijken of ik er weer buiten zal liggen of niet.
Oud 17-06-2006, 19:29
Verwijderd
Denk dat het aan het mooie weer ligt, maar ik had echt verschrikkelijk veel sjans toen ik vandaag even boodschappen ging doen
Vrijgezel zijn is heerlijk in de zomer behalve als je wel iemand kan gebruiken die je rug in kan smeren
Oud 17-06-2006, 20:11
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ontzettend slecht
__________________
Oud 17-06-2006, 20:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik mis haar.


Vooral als ik ga slapen, ik ben 't zo enorm gewoon om m'n arm om haar middel heen te leggen en zo in slaap te vallen dat 't raar aanvoelt om alleen te slapen. Raar, als je zo lang alleen geslapen hebt, dat je zo snel gewend raakt aan iets totaal anders.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Ads door Google
Oud 17-06-2006, 20:22
Verwijderd
Het was gezellig op het werk. Lekker gelachen en gedaan. Achter de kassa's en in de winkel. Iedereen doet zo lekker gek en aardig Echte gesprekken met mensen, iedereen beter leren kennen, ik voel me er al heel erg thuis.
Jammer dat hij er niet was vandaag.. maar eens vragen waarom hij er niet was en zeggen dat ik mijn allerleukste collega uiteraard gemist heb
Volgens de meiden moet dit wel tot een date leiden. Waar dat dan weer toe leidt is weer een ander verhaal. Gister alleen al, zo stiekem over zijn schouder heen kijken naar me.. ik zag het wel
Oud 17-06-2006, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 17-06-2006 @ 01:09 :
ik heb gemenge gevoelens....

....voornamelijk van blijdschap, gelukzaligheid, genot en liefde

maar ook van onzekerheid, twijfel, angst en gemis....




kortom: ik ben dus gewoon stapelverliefd
Je Quote: "Aanbid mij....of sterf!!!!" vindt ik best wel aanstaanjagend. Waarom verander je het niet naar: "...voornamelijk van blijdschap, gelukzaligheid, genot en liefde".
Oud 17-06-2006, 20:44
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Optima schreef op 17-06-2006 @ 01:09 :
ik heb gemenge gevoelens....

....voornamelijk van blijdschap, gelukzaligheid, genot en liefde

maar ook van onzekerheid, twijfel, angst en gemis....




kortom: ik ben dus gewoon stapelverliefd
Wat ik mij altijd, echt altijd al heb afgevraagd: waarom in GODSNAAM doe jij in ongeveer elke post iets dikgedrukt?

edit; ik ging je posts zoeken, en ik zag dat er helemaal niet zo veel dikgedrukt was. Hoezo heb ik het idee dan dat jij zo van dikdrukken houdt?
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 17-06-2006, 20:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh my, ik zag dat die ene jongen weer werkte bij de FRS, en natuurlijk moest ik meteen weer een hele hoop DVD's inslaan, heel toevallig alleen als hij werkt...
Maar ja, ik gedroeg me weer eens debiel, stotterde, verstond 'm niet en praatte door 'm heen, terwijl hij gewoon een vrolijk babbeltje wou maken. Godver, waarom kan ik nou nooit leuke gezellige babbeltjes maken.
En hij is nog wel zo leuk, maar ja, dit is door mijn klunzigheid bij voorbaat al gedoemd te mislukken, dus ik ga het nog geneens proberen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 17-06-2006, 21:36
Verwijderd
Ja kut, en dan zie ik weer foto's en dan ga ik weer helemaal door mijn knieën.... Niet handig.
Ik hoop dat ik er in die week enigszins mee om kan gaan, maar op het moment kan ik uren naar hem kijken. Als ik maar zorg dat ik er dan vanaf ben, dat word toch nooit nooit nooit iets. Misschien is dat trouwens maar goed ook, want, zoals een vriend van me zei: 'Als je denkt hem voor 10% te kennen, ken je hem nog maar voor 10%.'
En dat is nou net wat ik niet nodig heb.
Oud 17-06-2006, 21:49
Verwijderd
Zo vrij als een hoentje, en met een oogje op de helft van de vrouwelijke bevolking.
Oud 17-06-2006, 22:06
Verwijderd
Ik baal van hem .
Oud 17-06-2006, 22:09
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Vanavond zijn paar vrienden langsgeweest (hij ook) en frietjes gaan halen, kaarten, spelletje spelen.. Echt ongelooflijk tof! Ik begin te merken dat ik hem echt niet kan missen.. Iedere keer als hij moet vertrekken
Was wel grappig dat de hond altijd begon te springen op ons als hij mij wou kussen of knuffelen
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 18-06-2006, 09:04
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik ga al hard tegen de 2 jaar verkering aan It scares me...straks eindig ik nog getrouwd soms heb ik het idee dat ik mn vriend half moet opvoeden en dat bevalt me niet...het zou leuker zijn om met iemand te hebben die mij ook steunt in plaats van altijd en eeuwig andersom.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 18-06-2006, 09:13
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hmm
Ik voel me goed, misschien juist omdát we niets hebben, want ik wil het gewoon niet. Maar de rest wil ik wel
Oud 18-06-2006, 09:20
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Gister tegen het einde van de middag, is ie me nóg een keer komen verrassen

En 's avonds hadden we een leuk feestje..hij was op momenten dat we even alleen waren, erg knuffelig, dat was wel lief

Verder baal ik ervan dat ik het te druk heb om samen te kunnen slapen, maar we hebben afgesproken daar snel verandering in te brengen .
Oud 18-06-2006, 10:07
Verwijderd
Het valt me op dat ik in mijn vriendinnengroep altijd degene ben die alles van iedereen weet. Ik weet als iemand moet werken, yoga heeft of gewoon geen zin. Andersom word ik altijd gebeld als ik geen tijd heb, of aan het werk ben. Grappig
Oud 18-06-2006, 10:23
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik red me prima in mijn eentje, maar ik heb toch liever een relatie. Maar dat komt wel weer een keer.
Oud 18-06-2006, 10:29
Verwijderd
wow<3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.