Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2006, 11:05
Verwijderd
Gisteren was gezellig. Niet zo spectaculair als ik gehoopt had, maar toch heel leuk. Ik vrees alleen dat hij me weer leuk gaat vinden, iets waar ik niet zo'n zin in heb. Maarja, waar maak ik me druk om? Ik me een keer goed kwaad om hem gemaakt, dat doe ik nu niet. Omdat me dat zelf veel te veel energie kost, maar ook omdat hij gewoon tof is.
En nou op naar volgende weeheek. *lalala*
Advertentie
Oud 30-07-2006, 11:37
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik ben verliefd.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 30-07-2006, 12:26
Verwijderd
Oké, we hebben waarschijnlijk een huis gevonden waar we echt voor willen gaan. Een simpel huis, onder ons budget, zodat we heel goed kunnen sparen daar. Locatie is heel prettig; vlakbij station (5 minuutjes lopen), vlakbij supermarkt, bibliotheek, centrum. Huis is ook helemaal opgeknapt, nieuwe kozijnen, mooie nieuwe vloer, nette keuken, goede isolatie. Prima dus
't Is zeker niet iets waar we de rest van ons leven willen wonen, maar een goede starterswoning waar we fijn kunnen sparen voor een huis waar we wél 'de rest van ons leven' zouden kunnen wonen.

Jeej
Oud 30-07-2006, 12:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Gefeliciteerd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-07-2006, 12:49
Verwijderd
Ik hoef even geen relatie nu, ik wil mezelf zijn en genieten van vrienden.
Oud 30-07-2006, 13:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmm voor het eerst in tijden echt goed
Ik ben zowaar iemand anders als mn ex leuk aan het vinden
En hij ziet ook wel iets in mij en jalalalalalala
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-07-2006, 14:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@andijvie: gefeliciteerd, echt vet gaaf

hier gaat het echt geweldig, gister lekker veel bij elkaar geweest en bij vrienden geBBQ't daarna naar Atak geweest, maar tegen 1-en hadden we t wel gezien, gingen we naar mijn huis en zijn we lekker in bed gekropen <3 vanmorgen wakker geworden, (van zijn telefoon waarvan die de wekker was vergeten uit te zetten ) maar ja, gewoon nog lekker tegen elkaar aangekropen en lieve woordjes in elkaars oren fluistren...

nog een hele week *zwijmel*

ja ik ben verliefd
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-07-2006, 14:26
Verwijderd
Ik ben nu toch wel heel blij met al die lieve mensen om me heen. Ik geloof dat ik echt niet mag klagen
Oud 30-07-2006, 14:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Zo goed.

Misschien zaterdag naar 'n familiefeest bij haar thuis (helemaal niet zeker, maar goed, de kans is klein maar bestaand ), zou de eerste keer zijn dat ik als vriendje op 'n familiefeest kom. Ga dan toch wel serieus zenuwachtig zijn denk ik.


Maar goed, alles zit nog echt fantastisch tussen ons... En haar moeder lijkt écht wel positief tegenover mij te staan, vriendinnen van m'n vriendin zeggen 't ook dat haar mama echt heel raar (in 'n positieve zin dan ) reageert... Leuk leuk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 30-07-2006, 15:14
Verwijderd
@Andijvie: Super! Foto's!
Oud 30-07-2006, 17:28
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Erg goed , Hij is terug van vakantie en had allemaal kadotjes meegenomen terwijl hij zélf jarig was. En ik ben echt blij dat hij er weer is
Oud 30-07-2006, 17:46
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Lalalala
Oud 30-07-2006, 18:31
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Gadje schreef op 30-07-2006 @ 18:28 :
Erg goed , Hij is terug van vakantie en had allemaal kadotjes meegenomen terwijl hij zélf jarig was. En ik ben echt blij dat hij er weer is
dingetje, bram?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 30-07-2006, 18:39
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Zo . Jongen één verteld dat ik met jongen twee heb gezoend en hij vond het niet erg . Daar had ik al op gehoopt omdat hij al had gezegd dat hij het niet zag zitten, een relatie met mij (ik ook niet met hem), maar ja, je weet nooit... gelukkig kunnen we gewoon vrienden blijven/zijn.

Nu ga ik film kijken met jongen twee (oeh klinkt sletterig), een vriendin van mij en een vriend van hem. Wordt gezellig
Oud 30-07-2006, 18:56
__
Avatar van __
__ is offline
hij is vandaag voor 2 weken op vakantie vertrokken en ik hoop dat 'ie de tijd van z'n leven gaat hebben want dat verdient 'ie. huhu wat klef. maar ik vermaak me hier perfect met m'n vrienden dus die 2 weken gaan vast goedkomen. (hoop ik.)
Oud 30-07-2006, 19:00
Verwijderd
kriebels en gedachten aan haar de hele tijd..
yay morgen zie ik haar eindelijk!
alleen wel eerst de hele dag leren -_-;
Oud 30-07-2006, 19:36
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
hmm waarom kan ik soms zo'n doemdenker zijn... praat mezelf dingen aan die helemaal niet waar zijn, blijf er dan over malen tot ik er zelf in ga geloven...
Oud 30-07-2006, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-07-2006 @ 13:26 :
Oké, we hebben waarschijnlijk een huis gevonden waar we echt voor willen gaan. Een simpel huis, onder ons budget, zodat we heel goed kunnen sparen daar. Locatie is heel prettig; vlakbij station (5 minuutjes lopen), vlakbij supermarkt, bibliotheek, centrum. Huis is ook helemaal opgeknapt, nieuwe kozijnen, mooie nieuwe vloer, nette keuken, goede isolatie. Prima dus
't Is zeker niet iets waar we de rest van ons leven willen wonen, maar een goede starterswoning waar we fijn kunnen sparen voor een huis waar we wél 'de rest van ons leven' zouden kunnen wonen.

Jeej
feli

ot:
ik ga weer een weekje op vakantie, en ga m wel missen. Zie er stiekem tegenop.
Oud 30-07-2006, 20:06
moon
Avatar van moon
moon is offline
ik hou het weer niet uit. Hij moet weg gaan.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 30-07-2006, 22:23
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Hij heeft voedselvergiftiging en ik heb blaasontsteking.
Ik heb vandaag voor hem gezorgd en dat vond hij lief
__________________
Don't worry, be happy
Oud 30-07-2006, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 30-07-2006 @ 19:39 :
Zo . Jongen één verteld dat ik met jongen twee heb gezoend en hij vond het niet erg . Daar had ik al op gehoopt omdat hij al had gezegd dat hij het niet zag zitten, een relatie met mij (ik ook niet met hem), maar ja, je weet nooit... gelukkig kunnen we gewoon vrienden blijven/zijn.

Nu ga ik film kijken met jongen twee (oeh klinkt sletterig), een vriendin van mij en een vriend van hem. Wordt gezellig
Pas maar op.
Dalijk komt B één nul nul nog langs
Oud 30-07-2006, 22:42
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 30-07-2006 @ 23:41 :
Pas maar op.
Dalijk komt B één nul nul nog langs
Erger nog, straks wordt dat jongen nummer 3

Ontopic, kan ie nou echt niet even bellen?
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 30-07-2006, 22:45
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 30-07-2006 @ 23:42 :
Erger nog, straks wordt dat jongen nummer 3

Ontopic, kan ie nou echt niet even bellen?
ja en dan heb je vlugge japie op je dak hoor
Oud 30-07-2006, 22:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ben 'n beetje pissed op 'n ex van haar (zoon van vrienden van de ouders, dus nog veel contact mee) die 'n beetje héél erg kinderachtig loopt te doen, is precies serieus jaloers... Nu ja. Hopelijk was 't éénmalig, dat kinderachtig gedrag van hem. Want anders denk ik niet dat we ooit goed gaan kunnen opschieten (en dat zeg ik niet snel, normaal gezien...).
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 30-07-2006, 23:22
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Vrij.
Oud 30-07-2006, 23:29
Verwijderd
Oud 31-07-2006, 00:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
loop mezelf nu gek te maken... mn gevoel voor hem vecht tegen het idee dat ik niet goed genoeg voor hm ben
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 31-07-2006, 06:29
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
*nerveus is*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 31-07-2006, 06:41
Verwijderd
Jippie. Ademruimte
Oud 31-07-2006, 07:55
RammsteinRulez
Avatar van RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
kweenie. t zit wel goed tussen ons maar ik ben altijd wantrouwig. k denk dat ie zich daar toch wel eens aan irriteert.
terwijl ie niks verkeerd doet, hij doet alleen maar goede dingen..
sweetie is t!
Oud 31-07-2006, 08:30
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
RammsteinRulez schreef op 31-07-2006 @ 08:55 :
kweenie. t zit wel goed tussen ons maar ik ben altijd wantrouwig. k denk dat ie zich daar toch wel eens aan irriteert.
terwijl ie niks verkeerd doet, hij doet alleen maar goede dingen..
sweetie is t!
Hij ergert zich daar aan of 't irriteert hem!!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 31-07-2006, 09:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nog altijd pissed op die ex trouwens, en m'n vriendin ook. Voor 't overige mis ik haar enorm.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 31-07-2006, 09:30
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Nog steeds missen... ik vind het maar stom vakanties...
Oud 31-07-2006, 12:19
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Volgens mijn mama heb ik bindingsangst.. Steeds als het wat serieuzer wordt, hou ik ze op een afstand. Misschien heeft ze wel gelijk..
En ik durf er met hem eigenlijk niet over praten. Het stoort me dat hij deze namiddag bij zijn ex weggaat en hij me dat doodleuk in een bericht laat weten
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 31-07-2006, 12:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm goed... Ik spreek mn ex nauwelijks en dat is beter zo. Ik voel echt dat ik niet bang was om hem te missen, maar het lichamelijk contact en de emotionele band. Je wederhelft... Ik besef me maar al te goed dat iemand anders ook zo'n persoon kan zijn en dat ik daarvoor niet me vast hoef te klampen aan mijn ex. Het scheelt dat ik zijn leegte nu behoorlijk goed kan opvullen. Als dat niet kon, had ik me denk ik wel een stuk kutter gevoeld. Grote kans dat als ik straks een keer een "eenzame" periode heb, ik een terugval krijg.
Oud 31-07-2006, 12:56
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 30-07-2006 @ 23:41 :
Pas maar op.
Dalijk komt B één nul nul nog langs
Haha. Was ik maar zo hersenloos .
Oud 31-07-2006, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 31-07-2006 @ 13:56 :
Haha. Was ik maar zo hersenloos .

Oud 31-07-2006, 13:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zo lekker naar de sauna

Zo goed, zo goed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 31-07-2006, 13:42
Verwijderd
wel oké. alleen haat ik chagerijnige buien die zo een paar dagen blijven hangen en hij ook...
Oud 31-07-2006, 14:32
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
T!ne schreef op 31-07-2006 @ 13:19 :
Volgens mijn mama heb ik bindingsangst.. Steeds als het wat serieuzer wordt, hou ik ze op een afstand. Misschien heeft ze wel gelijk..
En ik durf er met hem eigenlijk niet over praten. Het stoort me dat hij deze namiddag bij zijn ex weggaat en hij me dat doodleuk in een bericht laat weten
Haha, je bent 18, bindingsangst.. Misschien moet je niet zo snel in een relatie stappen, ik volg dit topic en vond het eerlijk gezegd redelijk apart dat je eerst je huidige vriend zo'n beetje losweekt van zijn toen-vriendin, nu-ex, en vervolgens redelijk snel weer gaat twijfelen aan je relatie. Misschien vind je gewoon de spanning van het versieren leuker dan een relatie zelf. (Ik kan er erg naast zitten hoor, maar zo lijkt het een beetje.)
Oud 31-07-2006, 14:55
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Bloem schreef op 31-07-2006 @ 15:32 :
Haha, je bent 18, bindingsangst.. Misschien moet je niet zo snel in een relatie stappen, ik volg dit topic en vond het eerlijk gezegd redelijk apart dat je eerst je huidige vriend zo'n beetje losweekt van zijn toen-vriendin, nu-ex, en vervolgens redelijk snel weer gaat twijfelen aan je relatie. Misschien vind je gewoon de spanning van het versieren leuker dan een relatie zelf. (Ik kan er erg naast zitten hoor, maar zo lijkt het een beetje.)
Je kan gelijk hebben hoor.. Ik schrok me ook wel een bult toen mijn mama zei dat ze dacht dat ik bindingsangst heb. En ik heb ook al vaak gedacht dat ik het versieren vaak toffer vind dan de relatie zelf. Maar toch.. Ik zie hem echt graag maar moet nogal vaak terugdenken aan het verleden. Dat zorgt er dan weer voor dat ik problemen zie die er helemaal niet zijn.
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 31-07-2006, 15:10
moon
Avatar van moon
moon is offline
Het lijkt wel alsof ik na een relatie van 1,5 jaar, nu ineens bindingsangst krijg. Voor mijn geveoel is het echt een groot stuk bindingsangst, maar waarom dan nu pas? waarom ging het eerst dan zo goed?
Hij maakt het me ook niet gemakkelijk met zijn claimende gedrag, maar buiten dat... ik wil meer vrijheid. Mijn relatie voelt voortdurend als een gevangenis, ik voel me zo opgesloten. Ik ben gewoon niet aan een relatie toe, maar leg dat maar eens uit aan iemand waar je al 1,5 jaar een relatie mee hebt.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 31-07-2006, 15:32
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
*hoofdpijn*

PRAAT GEWOON MET ME!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 31-07-2006, 17:33
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik ben jaloers op spanje want hij zit in haar
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 31-07-2006, 17:36
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Ik lijk wel een verliefde puber.
Oud 31-07-2006, 18:06
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 31-07-2006 @ 18:33 :
ik ben jaloers op spanje want hij zit in haar
Haha!

En verder is het vervelend om iemand te missen natuurlijk, maar ik moest gewoon zo hard lachen om je zin
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 31-07-2006, 18:52
Verwijderd
Jeah, de week is begonnen. De groep is leuk, de leiding iets minder. Ik ben de hele tijd degene die de groep bij elkaar houdt, ik ben de heks en ik ben degene die haar mond open trekt. Heel vermoeiend, vooral als je zo de boeman word, maar je dat niet wil zijn. Ik ga er morgen wat van zeggen.
De sfeer is weer heerlijk, ik voel me niet zo verloren als ik alleen zit te genieten van alles.
And god, he is so drop dead gorgeous.
Heerlijk, gewoon, om naar hem te kijken. Af en toe zijn er van die mensen die echt heel mooi zijn om naar te kijken. Het komt niet vaak voor, maar hij is echt mooi.
Oud 31-07-2006, 21:17
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik denk dat het eindelijk duidelijk is dat ik niet zo snel met hem wil samenwonen.
Maar damn. Ik wil hem niet kwijt. Hij wil mij niet kwijt. En toch gaan we dan uit elkaar
__________________
Don't worry, be happy
Oud 31-07-2006, 21:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Haar mama heeft zélf gevraagd of ik zaterdag naar 't familiefeest kwam. Deed ze bij de vorige vriendjes nooit, ik heb blijkbaar echt wel "een streepje voor" bij haar.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 31-07-2006, 21:25
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ik weet niet wat ik moet doen. Hij is hartstikke lief voor me en hijs echt leuk leuk. Maar toch is er íets dat me tegenhoudt..
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.