Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2006, 17:16
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Vind ik een site van iemand van mn oude school, dus ga ik ff foto's kijken. Zie ik een hele rits met foto's waar ik op de achtergrond sta met exvriendje nu moet ik daar ook weer aan denken.
Advertentie
Oud 13-08-2006, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 13-08-2006 @ 18:16 :
Vind ik een site van iemand van mn oude school, dus ga ik ff foto's kijken. Zie ik een hele rits met foto's waar ik op de achtergrond sta met exvriendje nu moet ik daar ook weer aan denken.
Hebben jullie nou al officieel iets?
Oud 13-08-2006, 18:23
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Toet0r: Jullie zijn nu dus toch uit de kast? Maar het is toch nog niet helemaal zeker enzo? Hmm... Oké, vertel, wanneer zie je 'm weer en hoe ga je 'm vragen van hoe en van wat?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-08-2006, 18:34
fractuur
fractuur is offline
Na 9 dagen heb ik hem weer gezien en dat was zooooo heerlijk!! <333
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 13-08-2006, 18:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmm ik heb m nog altijd niet gesmst dat is goed
en verder pffffrt iedereen weer druk met school/intro's/vriendjes en ik hoef pas over 3 weken
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-08-2006, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 11-08-2006 @ 19:40 :
Scheelt mij weer typwerk
Hehe, iemand met hetzelfde probleem. Vertel eens, want ik ben wel benieuwd naar jouw situatie..

En ontopic: iets beter, ik heb terug hoop Het ligt gewoon aan mij, soms kan ik echt álles negatief gaan bekijken en overdrijven. Gelukkig is dat ook maar af en toe

Citaat:
Mustang_Sally schreef op 12-08-2006 @ 12:45 :
Voor de rest heb ik wel super vrienden
Oud 13-08-2006, 19:27
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 13-08-2006 @ 19:20 :
Hebben jullie nou al officieel iets?
Citaat:
I C U schreef op 13-08-2006 @ 19:23 :
@ Toet0r: Jullie zijn nu dus toch uit de kast? Maar het is toch nog niet helemaal zeker enzo? Hmm... Oké, vertel, wanneer zie je 'm weer en hoe ga je 'm vragen van hoe en van wat?
Nee, we hebben niks. Ik heb hem sinds donderdag ook niet meer gezien of gesproken. Het komt er nu even op neer dat ik me heel zuur en genaait voel door hem. En hij begreep niet waarom ik hem een lul vind op het moment. Jammer dat ie dan ook niet ff komt vragen waarom ik dat vind, dan kon ik hem even vertellen hoe het zit
Oud 13-08-2006, 19:33
Verwijderd
Straks cake bakken, morgen liften. Wat een veelbewogen leven hebben we toch
Oud 13-08-2006, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 13-08-2006 @ 20:27 :
Nee, we hebben niks. Ik heb hem sinds donderdag ook niet meer gezien of gesproken. Het komt er nu even op neer dat ik me heel zuur en genaait voel door hem. En hij begreep niet waarom ik hem een lul vind op het moment. Jammer dat ie dan ook niet ff komt vragen waarom ik dat vind, dan kon ik hem even vertellen hoe het zit
Waarom ben je zo kwaad op hem dan? Ik vind het echt tijd dat jullie duidelijkheid krijgen, zelf ik word er gek van.
Oud 13-08-2006, 19:37
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 13-08-2006 @ 20:35 :
Waarom ben je zo kwaad op hem dan? Ik vind het echt tijd dat jullie duidelijkheid krijgen, zelf ik word er gek van.
Ik pm het je wel
Oud 13-08-2006, 19:52
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 13-08-2006 @ 20:37 :
Ik pm het je wel
mij ook, ik volg de soap ook
wil zo graag weten hoe t gaat afgelopen..
Oud 13-08-2006, 19:55
__
Avatar van __
__ is offline
ja mij ook graag ik word er zoals Secret Agent zegt inderdaad bijna zelf gek van als ik het telkens zo lees. je moét echt met hem praten hoor, je snapt toch zelf ook wel dat dit zo echt niet opschiet..?
Oud 13-08-2006, 19:58
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik pm jullie ook wel ff, t is wel een lang verhaal hoor en eigenlijk alleen maar wat er gebeurd is en niet hoe ik me er allemaal door voelde, dat staat uitgebreid op mn lj
Oud 13-08-2006, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 13-08-2006 @ 20:58 :
ik pm jullie ook wel ff, t is wel een lang verhaal hoor en eigenlijk alleen maar wat er gebeurd is en niet hoe ik me er allemaal door voelde, dat staat uitgebreid op mn lj
Das goed



ot: Oewh, kammeradin. (L)
Oud 13-08-2006, 21:54
Verwijderd
Had ik haar ook belachelijk moeten maken? Had ik haar ook moeten afkraken? Had ik meer moeten zeggen dan dat haar haar een lelijke pruik is? Waarom ben ik niet net zo gemeen geweest?

En dan de mensen die zich ermee bemoeien, die zijn zo misselijkmakend.
Oud 13-08-2006, 22:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 13-08-2006 @ 22:54 :
Had ik haar ook belachelijk moeten maken? Had ik haar ook moeten afkraken? Had ik meer moeten zeggen dan dat haar haar een lelijke pruik is? Waarom ben ik niet net zo gemeen geweest?

En dan de mensen die zich ermee bemoeien, die zijn zo misselijkmakend.
Klinkt alsof er een hoop gebeurd! Mail me, tis geloof ik jouw beurt
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-08-2006, 22:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hehe, zie haar nog altijd zo ongelooflijk graag, zelfs als ze 'n beetje koppig doet.


Morgen zie ik haar eindelijk weer.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-08-2006, 23:08
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Opeens is het vooral teleurstelling, geen woede meer. En het is niet eens teleurstelling omdat hij niet wilt, maar ik ben teleugesteld in hem vanwege zijn gedrag.
Ik ging net film kijken maar in mn hoofd schreef ik een hele brief aan hem. Misschien ga ik dat ook wel echt doen. Dan mail ik het hem. En mail waarin staat dat ik er niet van gediend ben op deze manier behandeld te worden, maar waarin vooral duidelijk wordt wat hij voor mij betekend als de vriend die hij nu al een paar jaar voor mij is en dat ik het heel erg zou vinden als hierdoor onze vriendschap helemaal over gaat, dat ik dat niet wil laten gebeuren en ik weet dat we volwassen genoeg zijn om dat ook niet te laten gebeuren.
Aan de andere kant heb ik zoiets van 'laat hem nu maar naar mij toe komen', maar dan ben ik bang dat het langzaam aan verwaterd - hoewel dat echt zo'n vaart niet zal lopen - en ergens vind ik ook dat ik moet laten zien dat ik wél duidelijk ben in wat ik wil en dat is gewoon onze vriendschap bewaren.
Ik weet dat het ons best gaat lukken, ik weet alleen niet hoe ik moet beginnen (of dat ik hem moet laten beginnen).

&net kwam opeens de gedachte in me op dat ik mn exvriendje maar eens moest smsen, gewoon om te vragen hoe het gaat. Maar ik denk dat ik dat toch maar even laat doen..
Oud 13-08-2006, 23:09
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 13-08-2006 @ 22:54 :
Had ik haar ook belachelijk moeten maken? Had ik haar ook moeten afkraken? Had ik meer moeten zeggen dan dat haar haar een lelijke pruik is? Waarom ben ik niet net zo gemeen geweest?

En dan de mensen die zich ermee bemoeien, die zijn zo misselijkmakend.
Halve verhalen zijn echt zo kut, we willen alles horen!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 13-08-2006, 23:22
Verwijderd
Opvallend hoeveel meer meisjes hier altijd reageren dan jongens. Ik vraag me af welke interessante psychologische theorie daar achter zit.

Ontopic: geweldig
Oud 13-08-2006, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 14-08-2006 @ 00:09 :
Halve verhalen zijn echt zo kut
haha ja idd
Oud 13-08-2006, 23:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-08-2006 @ 00:22 :
Opvallend hoeveel meer meisjes hier altijd reageren dan jongens. Ik vraag me af welke interessante psychologische theorie daar achter zit.

Ontopic: geweldig
Kletswijven?


Hoewel ik niet veel moet zeggen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 14-08-2006, 00:42
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Tot nu toe heeeeel erg goed. Moet alleen uitkijken dat ik niet weer te hard van stapel loop en teveel verwacht, wouldn't be the first time.
Oud 14-08-2006, 10:14
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik heb gisteren met mijn ex gepraat. Nu mis ik hem weer, fijn .
Maar goed, ik ben nog steeds kwaad, alleen begrijp ik het nu beter. En het is fijn dat hij weet dat hij degene is die alles heeft verpest .
Oud 14-08-2006, 12:04
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Heerlijk weekend gehad, echt weer eens met z'n tweeën en verder helemaal niemand (oke, op een verjaardag zaterdagavond na, maar dat was maar een paar uurtjes). Allebei de dagen heerlijk lang uitgeslapen en in bed gehangen, massages, ontbijt op bed, goede gesprekken, lange douche-sessies, heerlijke seks...

En gister samen door het park geslenterd, genietend van alle muziek en concerten op de Dag van de romantische muziek, afsluitend met een maanlichtconcert. Ja, dit weekend was heerlijk

En zo merk je eigenlijk maar weer dat wij hartstikke verwend zijn met alle vrienden om ons heen, als je gewoon geniet van een weekend weer eens met z'n tweeën, haha. Er is altijd ergens wel wat te doen, altijd wel mensen die je meevragen om te stappen, een filmpje te kijken, ergens te eten of weet ik veel wat. Echt super om zulke lieve mensen om je heen te hebben
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 14-08-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
JingKet schreef op 13-08-2006 @ 17:24 :
huilie. Ga je kontkin reuma ex nakken met die verstandsverbijstering van je
en dat ging dus over mij. Tegen mijn ex, omdat ik laatst seks met hem heb gehad en de ex met wie hij na mij iets kreeg dat dus had opgevangen en daardoor gezellige verhalen over mij heeft verteld.

Voor de mensen die het niet weten, ik heb reuma, 2 heupprotheses en daardoor een kutjeugd gehad.
Oud 14-08-2006, 12:24
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Hij had gereageerd op mn lj en nu heb ik echt een meeeega mail terug gestuurt en nu komt het wel weer goed denk ik zo (been there, done that)
Oud 14-08-2006, 13:13
Verwijderd
Gisteren heel even met een goede vriendin van hem gesproken op msn. Ik zei haar dat het voor mij wel wat onverwacht was. Ze zei dat zij het wel aan had voelen komen van zijn kant. Hij had het zo vaak over me en ze kon echt merken dat hij me nog leuk vond/vindt. Maar dat moest hij zelf nog ontdekken
Echt leuk om te horen
Oud 14-08-2006, 13:56
Verwijderd
Ben zowat een hele week met hem samen geweest, en dat was echt geweldig! Zaterdagochtend/middag met mijn 'schoonzusje' (vrouw van zijn oudere broer) gaan winkelen en zij is gewoon zo leuk en lief en gewoon gezellig! Zelfs vrienden van haar hadden gezegd dat ze aan mij een leuke schoonzus had, als ze die verhalen zo hoorde *bloos*
Alleen zaterdagavond ruzie gehad met mn vriend. We gingen stappen met zijn vrienden, en die zijn behoorlijk bot enzo. En een van zijn goede vrienden keek me niet aan, er kon geen hoi vanaf en ik was gewoon lucht voor hem. Na, dan steek ik daar ook geen energie in, en dat had volgens mijn vriend schijnbaar wel gemoeten.

Maar goed, heb geen idee of dat allemaal uitgesproken is, dat zien we vanzelf wel. Heb het gevoel dat dit alles toch onze relatie onder druk zet, met alle gevolgen van dien...
Oud 14-08-2006, 14:14
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
O mijn God, kan iemand me even opvrolijken? Ik zit er zo doorheen... mijn "scharrel" (bij gebrek aan beter woord) zit nu bij andere meisjes cake te bakken, terwijl ik het helemaal gehad heb, over mijn ex zit te huilen en me zwaar *#*^@% voel. Verdomme.
Oud 14-08-2006, 15:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 14-08-2006 @ 14:14 :
O mijn God, kan iemand me even opvrolijken? Ik zit er zo doorheen... mijn "scharrel" (bij gebrek aan beter woord) zit nu bij andere meisjes cake te bakken, terwijl ik het helemaal gehad heb, over mijn ex zit te huilen en me zwaar *#*^@% voel. Verdomme.


__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-08-2006, 18:00
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 12-08-2006 @ 20:53 :
Knuf!
Thanks.

Jij bent wel gelukkig in de liefde zie ik (zo verdiend!)
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Oud 14-08-2006, 18:01
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-08-2006 @ 20:51 :
Join the club.
Gezellig.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Oud 14-08-2006, 18:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
gaat lekker! gesproken met mn beste vriend, en hij liet me weer zien waarom het zoveel voldoening geeft om te 'investeren' in mensen. en dat niet alleen! Bij een van mijn favo winkels 'maar' een paar uur zitten ouwehoeren met de verkoopster aldaar

'wil je wellicht met me mee donderdag naar dat concert?'

willen? jazeker! kunnen? helaas niet. moet werken!

jammer! jammer! maar goed, ergens dit weekend zie ik 'r in ieder geval weer! Leuke meid! leuk mee praten over muziek en tv en school (en de irritatie van kleine kutkinderen over de werkvloer )

en een meisje van werk wil met me uit binnen niet al te lange tijd. gewoon uit, niks bijzonders. maar toch
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-08-2006, 18:27
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Even heen en weer gemail en het is weer goed. Er is een hoop duidelijk! Morgen zie ik hem denk ik weer!

Maar wat k voor jou voel weet k gwoon nog niet cker, want aan de ene kant vind k je ook heel leuk... maar aan de andere kant KUN je soms best irri zijn . Daarom heb k je nog geen verkering gevraagd enzo...

Gelukkig weet ik dat ik heel irritant kan zijn, nu moet hij er nog achterkomen dat daar best mee te leven is
Oud 14-08-2006, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 14-08-2006 @ 15:14 :
O mijn God, kan iemand me even opvrolijken? Ik zit er zo doorheen... mijn "scharrel" (bij gebrek aan beter woord) zit nu bij andere meisjes cake te bakken, terwijl ik het helemaal gehad heb, over mijn ex zit te huilen en me zwaar *#*^@% voel. Verdomme.
*knuff* Meid, stop met energie stoppen in je ex. Jij verdient zoveel beter!

ot: mja. Kut he. Morgen kennismakingsgesprek op mijn stageplaats. Ben doodzenuwachtig.
Net flinke herrie gehad, en allemaal door mijn eigen stomme schuld. Bah.

En ik hou van zijn nuchterheid.
Oud 14-08-2006, 19:47
Simplicity
Avatar van Simplicity
Simplicity is offline
Zo snel al weten dat je samen wil wonen, dat je elkaar nooit meer kwijt wil. Wow.... ......juh, meer woorden heb ik daar niet voor.
Oud 14-08-2006, 19:59
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
doezel schreef op 13-08-2006 @ 20:06 :
Hehe, iemand met hetzelfde probleem. Vertel eens, want ik ben wel benieuwd naar jouw situatie..
Ik denk dat ik verliefd ben op een collega van me. Ik heb een vakantiebaantje in een supermarkt op een camping, en hij is de zoon van de eigenaar. Maar ik weet niet zeker of ik echt verliefd op hem ben. En daarnaast ben ik ervan overtuigd dat hij niet verliefd op mij is, en vast een vriendin heeft, en we elkaar na deze zomer nooit meer zien of spreken omdat ik zijn nummer niet durf te vragen.

Gelukkig heb je weer hoop En gelukkig zijn er naast jongens ook nog vriendinnen die het wel begrijpen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-08-2006, 20:07
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-08-2006 @ 16:20 :
[afbeelding]

[afbeelding]
Godver Qimm, dat gaat me te ver.
__________________
tirade
Oud 14-08-2006, 20:15
Verwijderd
k moet morgen een super belangrijke beslissing nemen en ik ben zo blij dat mn lief mij onvoorwaardelijk steunt in mn keuze!!

k mis em....*snik*
Oud 14-08-2006, 20:23
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Hij is lief. Vanavond bij hem gegeten en daarna hem naar de trein gebracht. Hij gaat een paar dagen werken maar gelukkig zie ik hem alweer op Lowlands.
Tja en verder erger ik me weer vreselijk aan mijn ex. Hij is zo kortzichtig en daar kan ik gewoon niet echt (meer) tegen. Nu het weer uit is met zijn vriendinnetje doet hij maar weer een poging om mij terug te krijgen. Dacht het toch echt niet. Ben veel gelukkiger en vooral beter af zonder hem.
Oud 14-08-2006, 20:25
Verwijderd
goed zo!

bedoel ik niet rot or, ben juist blij voor je
Oud 14-08-2006, 20:31
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Moet ik je persoonlijk uit Engeland wegslepen of kom je ooit nog eens zelf terug .

*knuffel wil*
Oud 14-08-2006, 21:41
fractuur
fractuur is offline
Erg goed hoor, leuke dag gehad gisteren. Maar we hebben elkaar net 9 dagen niet gezien, vanaf zondag nog een 12 dagen, zijn we allebei een weekend thuis, dan moet ik veel werken, heb ik verjaardagen etc etc. En dan moet ik hem weer een week missen. He-le-maal geen zin in.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 14-08-2006, 22:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 14-08-2006 @ 20:07 :
Godver Qimm, dat gaat me te ver.

__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-08-2006, 22:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oke, leuke jongen nummer 3 meldt zich En ze zijn echt helemaal geweldig Leuker dan mn ex
Oud 14-08-2006, 22:50
Verwijderd
En vooral:
Oud 14-08-2006, 22:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hihi, zo goed...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 14-08-2006, 23:02
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-08-2006 @ 23:47 :
Oke, leuke meid nummer 3 meldt zich En ze zijn echt helemaal geweldig Leuker dan mn ex

so true..so true...

in mijn geval
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-08-2006, 23:23
Verwijderd
Ik heb me in mijn hele leven niet zo gelukkig gevoeld. Samen zijn we echt een soort eenheid. Iedereen om ons heen ziet het. Het straalt gewoon van ons af. Echte liefde. Liefde van mijn leven. Ik geniet er zo van.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #42
WolterB
500 05-09-2006 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.