Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2006, 15:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Flip! schreef op 23-10-2006 @ 16:00 :
Wanneer hij zondag 's avonds de deur uit gaat en me nog een kushandje toe blaast, zucht ik eens diep en troost ik mezelf met de gedachte dat ik 'hem gauw weer zal zien '.

Maar dan lig ik in mijn bed, alleen, en dan voel ik me klote. Hij is er niet, en ik mis dat warme gevoel. Dus trek ik mijn deken wat hoger, maar dat zal niets doen tegen dat lege en eenzame gevoel wat ik toch wel krijg.

En dan sta ik maandag 's ochtends op met de kutgedachte van ; 'Daar ga ik dan... Het is kwart voor 8, tijd om te eten en klaar te maken voor school woepie! Tijd om weer flink veel te denken aan hem...... Wat zal hij nu aan het doen zijn? Zou ie mij ook missen? Oh ik hou zo veel van hem, waarom kunnen we niet altijd samen zijn. Fuck it, ik kan niet wachten tot woensdag. Ik moet hem vandaag echt weer zien.....'

Zodoende kom ik dan vaak de twee lange dagen wel door.
Twee lange dagen, pfff. Wees blij. Ik zie 'm alleen in het weekend en dat lukt ook nog niet eens altijd.
Ben dus jaloers op jou. Verder klopt het gevoel wel.
Advertentie
Oud 24-10-2006, 15:19
Verwijderd
Morgen waarschijnlijk naar een nichtje toe. Heb er veel zin in. Ze is altijd een beetje bijzonder geweest, en nu is ze zwanger. Ik ben zo benieuwd hoe het met haar is!
Oud 24-10-2006, 15:31
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Hij had zojuist sollicitatiegesprek en ik hoop echt dat hij die baan krijgt. *duimt*
Oud 24-10-2006, 15:39
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-10-2006 @ 15:33 :
Oh ja, vijf maanden getrouwd vandaag Op naar de 6
Haha.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 24-10-2006, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 24-10-2006 @ 15:33 :
Oh ja, vijf maanden getrouwd vandaag Op naar de 6
Gefeliciteerd!
Oud 24-10-2006, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 24-10-2006 @ 14:30 :
Ik weethet oohook
Poe! ...vind ik het leuk?
Oud 24-10-2006, 15:59
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
We gaan de goede kant op!
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 24-10-2006, 16:13
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Heb zo'n leuk cadeautje van hem gekregen...

En we zijn dit weekend een heerlijk dagje uitgeweest, het was echt perfect .
Oud 24-10-2006, 17:11
Verwijderd
het feit dat je lekker kunt flirten als je vrijgezel bent is zo fijn
Oud 24-10-2006, 17:32
Verwijderd
En het is gewoon leuk om op msn te zijn, te zien dat hij online komt en dan te wachten tot hij "Heuj" zegt. Want dat komt altijd. Echt altijd.
Oud 24-10-2006, 17:51
Verwijderd
En nu praten we op msn via de cam en nu mis ik 'm nog meer. UGH!
Oud 24-10-2006, 18:11
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
soms word ik echt moe van een vriendin,, terwijl ze andere tijden weer 'de beste' kan zijn..

Neem nu zaterdagavond:

Ik ging onverwacht toch nog uit, was de bob en toen ik onderweg was, werd A. gebeld door haar wat die ging doen en of ze mee kon dus A verteld dat hij met B, C en mij toch nog gaat stappe en dat we onderweg zijn naar D die we ook nog op gaan halen, dat ik de bob ben en dat de auto VOL is. Wilde ze niet geloven, daarom B aan de telefoon (mijn vriend, zijn auto) of hij haar echt niet op kon halen en of ik anders niet 2x kon rijde bla bla bla (zeuren terwijl het antwoord al bekend is dus..)

Al vrij iritant. 10 minuten later zijn we aangekomen bij D en wordt ik (nummer 3 dus) gebeld wat ik aan het doen ben (terwijl ze dat al weet) dus ik vertel dat,, vol verbazing zegt ze: "O, met wie dan?" en: "Kunnen jullie mij niet op komen halen". Weer het bekende antwoord voor haar.

De volgende dag belt ze me, niets aan de hand, tot ze mij vraagt wat ik gister gedaan heb dus ik dacht nog, nou misschien is ze het vergeten. Maar vraagt ze weer: Met wie? en waar was je heen en kon ik niet mee?

AAARRGHH ze kan zich zó opdringen, en dat is niet af en toe...

Iritatiepunt is al bereikt. Komt nu oud en nieuw ter sprake. Ze wil heel graag naar een feest, maar ik wil niet. Ben al 3 jaar niet thuis geweest en mijn ouders wilden dat heel graag. Zegt ze dat ik haar vorig jaar heb BELOOFD om oud en nieuw met haar te vieren terwijl ik nooit ver voor uit plan en zulke dingen nooit beloof. Bovendien zal ik haar oud en nieuw verpesten als ik niet mee ga en trek ik mijn vriendje (Die ook in de stad blijft maar niet bij mij ) voor op haar omdat ik hem die avond na 12u nog kan zien..

En ja, ik heb haar hier al meedere keren op geattendeerd...


Dit is trouwens een erg lang verhaal waar jullie niets mee kunnen, maar soms moet je je frustraties gewoon kwijt geloof ik

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 18:14.
Oud 24-10-2006, 18:21
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-10-2006 @ 15:29 :
Hahahaha... Niet alles gaat over scharrels en seks en partnerachtige relaties. Relaties zijn ook vriendschappen Hahaha..

En ik heb nooit echt een echte scharrel gehad. (ze zijn wel welkom trouwens ) En ja, ach weleens wat contact met een jongen... (op zeldzame basis) Maar hij heeft een vriendin en ik weet nooit zo goed wat ik daar nou mee aan moet als hij weer eens contact met me opneemt.

En ja, na twee weken opnieuw proberen is het weer uitgegaan tussen mij en mijn ex. (maar dat is alweer een tijdje terug hoor )
Ohhhhhhhhhhhhhhh, op die manier....

Ja ik snapte er niks van, toen je een vaste vriend had ( niet je ex maar voordat hij je ex werd of nog dáárvoor ) toen begreep ik het nog. Maar toen woonde je ineens in Klarenbeek terwijl , in mijn beleving woonde je daarvoor ergens anders???
( Het viel me op omdat ik in Apeldoorn woonde voordat ik dit jaar ben gaan studeren en op mezelf ben gaan wonen in Nijmegen ).

kortom: thanks voor de verduidelijking.

ONTOPIC: Vanavond komt die waarschijnlijk langs om te blijven slapen " en me te aaien " want ik heb last van maandelijks verschijnsel en hij kon ineens komen om me gewoon vast te kunnen houden............En knuffelen. Ongesteld zijn is ineens niet alleen maar rottig en pijnlijk maar ook lief en zorgzaam.
Oud 24-10-2006, 18:31
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Nu mis ik even mijn oude vriendjes met wie het altijd goed zit en als het niet goed zit dat ik ook weet waarom . Vrouwen .
Oud 24-10-2006, 18:44
Verwijderd
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 24-10-2006 @ 19:21 :
Ohhhhhhhhhhhhhhh, op die manier....

Ja ik snapte er niks van, toen je een vaste vriend had ( niet je ex maar voordat hij je ex werd of nog dáárvoor ) toen begreep ik het nog. Maar toen woonde je ineens in Klarenbeek terwijl , in mijn beleving woonde je daarvoor ergens anders???
( Het viel me op omdat ik in Apeldoorn woonde voordat ik dit jaar ben gaan studeren en op mezelf ben gaan wonen in Nijmegen ).

kortom: thanks voor de verduidelijking.
Hahaha...
Ik heb een aantal jaar terug een vaste vriend gehad (14 maanden) en toen woonde ik inderdaad ergens anders. Ik woonde toen in Baarn. Toen ging het op een gegeven moment uit en toevallig kwam ik een paar maanden later ik Klarenbeek te wonen. Toen weer een jaar (ofzo) later leerde ik mijn ex kennen (woonachtig in Apeldoorn ), dat ging toen uit na een paar maanden, bleven wat klooien een paar maanden, probeerden het weer twee weekjes en daarna is het toch weer uitgegaan en is het nu nog steeds uit.

Graag gedaan hoor
Oud 24-10-2006, 18:48
Verwijderd
Jouw autobiografie wordt een bestseller.
Oud 24-10-2006, 19:02
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 24-10-2006 @ 19:48 :
Jouw autobiografie wordt een bestseller.
denk het ook jah..

wil je die van mij signeren...?
Oud 24-10-2006, 19:11
Verwijderd
Oeiiiiiiiiii wat ben ik verliefd
Oud 24-10-2006, 19:14
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 24-10-2006 @ 19:48 :
Jouw autobiografie wordt een bestseller.
Nee dank je. Ik pas...

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 19:16.
Oud 24-10-2006, 20:43
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
ik heb geen idee hoe ik me voel ..het is nu ongeveer een maand uit(misschien al langer ,ik weet et niet eens meer..de tijd lijkt niet heel erg te bestaan ofzo)
nouja iig..het lijkt erop dat ik een soort van nieuw vriendje krijg ,maar daar ben ik helemaal nog niet aan toe..dus dat moet ik maar even duidelijk maken.
ik wou dat ik de tijd kon terugzetten..alles is fout gegaan.
Oud 24-10-2006, 21:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij dacht dat ik hem leuker vond dan hij mij. Dus vervolgens is het over en laat ik nauwelijks meer wat van me horen. Smst hij mij net dat ie t toch jammer vindt dat we nu zo weinig contact hebben en dat ie dat toch niet zo relaxed vindt.



Ik wist gewoon dat ie spijt zou krijgen als het helemaal over zou zijn.
Oud 24-10-2006, 21:54
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Verliefd joh damn zijn nu 8 maanden samen en ik ben nog lang niet uitgekeken...

En hij is vrijdag is hij jarig en gaan we naar zijn ouders toe meteen ook lootjes trekken voor sinterklaas
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 25-10-2006, 00:03
Verwijderd
Ik mis hem zoo erg! En nou kan ik hem vandaag ook al niet zien . Ik haat het echt dat hij hier niet langs kan komen... maar het is beter zo, ik ga hem nu nog niet wegjagen. Ik ben geobsedeerd door mn telefoon en door msn... maar ik weet dat hij nu niet op msn kan zijn omdat hij daar is... Zal ik morgen stiekem met mn krukken naar buiten gaan en ergens met hem afspreken? We kunnen ook ergens bij mij in de buurt afspreken en niet ergens in de stad.. *-). Ik wil hem zo graag zien! Hmm dit is wel een idee !
Oud 25-10-2006, 08:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Alles ok.
Oud 25-10-2006, 08:12
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Maakt hij me om 5.30 uur wakker om me te feliciteren. <3

En verder zijn mijn vriendinnen en collega's ook heel lief: bloemetje, mijn bureau versierd met twee slingers en ballonen en SMS'jes.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 25-10-2006, 08:14
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Gefeliciteerd
Oud 25-10-2006, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 25-10-2006 @ 09:12 :
Maakt hij me om 5.30 uur wakker om me te feliciteren. <3
In dat geval zou partner in casu een rechtse krijgen
Oud 25-10-2006, 08:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik zie zo op tegen vandaag! (begrafenis van de vader van een vriendin van me).
En toen zei ik gisteren tegen hem: ik ga morgen misschien wel heel onaardig tegen je doen, dan moet je je dat niet aantrekken. Dan ben ik gewoon verdrietig.

En toen zei hij: ik zal aardig tegen jou blijven. Haha
Ben blij dat ie me zo goed snapt.
__________________
Tsja
Oud 25-10-2006, 08:29
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
stout! schreef op 25-10-2006 @ 09:14 :
Gefeliciteerd
Bedankt.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 25-10-2006, 08:29
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Snees schreef op 25-10-2006 @ 09:25 :
In dat geval zou partner in casu een rechtse krijgen
Nee hoor, lief juist.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 25-10-2006, 09:36
Verwijderd
@Scatterheart: Proficiat!


ot: Ik heb zin in vanmiddag! Ik heb haar al lang niet meer gezien. En ik ben zo blij dat mijn zusje snapt waarom ik er van baal dat ik hem niet nog één keer kan zien spelen. Had ik niet verwacht.
En nee lieverd, zolang jij een vriendin hebt, hoef ik echt geen kusjes van jou.
Oud 25-10-2006, 09:57
Verwijderd
hoe moet ik dit nou weer aanpakken
Oud 25-10-2006, 10:02
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Het gaat echt super tussen ons!
Oud 25-10-2006, 10:15
Verwijderd
Hij zal toch niet.. nee, dat zal toch niet? Dat zou best wel heel erg gemeen zijn Ik moet ook ophouden met denken.
Oud 25-10-2006, 12:24
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ben blij met 'm.
Oud 25-10-2006, 13:15
Li
Avatar van Li
Li is offline
Was vannacht helemaal kaal, heb ik hem opgebeld en alleen maar gezegd dat ik hem zo leuk vond en hij de enige was, enz, ik schaam me weer dood voor mezelf als ik gedronken heb!
Maandag lekker met hem uit eten gegaan en naar de film geweest en ik wil hem nu zien maar zit midden in m'n tentamens dus ik moet eigenlijk leren
Ik kan wel wachten tot het weekend
Oud 25-10-2006, 13:34
Stefanie1984
Stefanie1984 is offline
verwaarloosd
__________________
Leef met de dag !
Oud 25-10-2006, 14:34
Verwijderd
Perfect. Zo perfect.
Oud 25-10-2006, 14:58
Verwijderd
Hmm, ik hou zoveel van hem! Vanmiddag met een vriendin lekker gegeten en bij gekletst over mijn vakantie, mijn relatie, haar relatie.. En toen hebben we samen echt een te gek cadeau gekocht, allebei hetzelfde, voor onze vriendjes Ben zo benieuwd

En als ik de vakantiefoto's bekijk lijkt het echt alsof we net terug zijn (wat stiekem ook zo is), en alsof we al jaaaaren samen zijn
Oud 25-10-2006, 16:02
Verwijderd
ik ben toch veel leuker, veel leuker!!!! Argh.
Oud 25-10-2006, 16:24
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
kriebels
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 25-10-2006, 16:27
Nuck
Nuck is offline
Goed, komend weekend zie ik hem weer eventjes . Tentamenperiode is altijd behelpen...
__________________
As if!
Oud 25-10-2006, 16:29
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Het is weer erg leuk de laatste tijd (wat niet weg neemt dat ik nog steeds benieuwd ben naar anderen, maar dat is nu gelukkig wel minder)
Oud 25-10-2006, 16:36
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik heb het liefste vriendje van de hééééle wereld.
Oud 25-10-2006, 16:41
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Gister belde hij. Was zo blij om zijn stem te horen en heel erg verbaasd. Hij zou namelijk 1 keertje halverwege zijn vakantie een bellen omdat het anders wel erg duur zou worden maar hij miste mij zo erg dat hij het niet kon laten om nu al te bellen. En hij had ook nog eens een heel lief mailtje gestuurd. Kan echt niet wachten tot hij weer terug is...
Oud 25-10-2006, 20:20
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Nuck schreef op 25-10-2006 @ 17:27 :
Goed, komend weekend zie ik hem weer eventjes . Tentamenperiode is altijd behelpen...
Ken het probleem, maar het voordeel is dat je na de tentamens altijd weer genoeg quality time samen kunt inhalen
Oud 25-10-2006, 20:21
Crimson
Crimson is offline
net gebeld was zo grappig en leuk gesprek
super. morgen naar 'm toe en dan zie ik hem lekker t/m zondag
eindelijk weer eens lang(er) samen
Oud 25-10-2006, 20:40
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Wat is iedereen toch zo aan het zeuren over ons? Ja een 1e en 2e jaars.. Big deal. En ja wij zijn verliefd op elkaar en geven daarom graag af en toe eens een zoen aan elkaar (en nee niet van dat klef gedoe). Normaal toch?
Godverdomme zeg, heb ik me daar aan geërgerd!! Wij zijn net als ieder ander koppel, al heb ik het gevoel alsof ik mij moet bewijzen tov alle anderen. En die voelen zich blijkbaar zoveel beter omdat ze ouder zijn.
Het enige wat ik nu wil na deze ellendige 24h waar wij beiden nauwelijks hebben geslapen, is bij hem zijn.. Liggen in zijn armpjes en zeggen hoe graag ik hem wel niet zie..
Hopelijk duurt het niet te lang tot hij hier is. En dan ga ik mezelf tegenhouden van door te zeuren over al mijn ergernissen van deze dag, alhoewel het er nu echt wel eens uit moet

Gelukkig zeiden er 2 gasten van bij hem in de werkgroep wel dag toen ik vertrok. Die doen niet alsof ik zo het jonge schachtje ben en dat doet goed.

*missen*
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 25-10-2006, 20:45
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
T!ne schreef op 25-10-2006 @ 21:40 :
Wat is iedereen toch zo aan het zeuren over ons? Ja een 1e en 2e jaars.. Big deal. En ja wij zijn verliefd op elkaar en geven daarom graag af en toe eens een zoen aan elkaar (en nee niet van dat klef gedoe). Normaal toch?
Godverdomme zeg, heb ik me daar aan geërgerd!! Wij zijn net als ieder ander koppel, al heb ik het gevoel alsof ik mij moet bewijzen tov alle anderen. En die voelen zich blijkbaar zoveel beter omdat ze ouder zijn.
Het enige wat ik nu wil na deze ellendige 24h waar wij beiden nauwelijks hebben geslapen, is bij hem zijn.. Liggen in zijn armpjes en zeggen hoe graag ik hem wel niet zie..
Hopelijk duurt het niet te lang tot hij hier is. En dan ga ik mezelf tegenhouden van door te zeuren over al mijn ergernissen van deze dag, alhoewel het er nu echt wel eens uit moet

Gelukkig zeiden er 2 gasten van bij hem in de werkgroep wel dag toen ik vertrok. Die doen niet alsof ik zo het jonge schachtje ben en dat doet goed.

*missen*
dan ben je eh.. 1 jaar jonger dan hij?
Oud 25-10-2006, 20:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
verdomme, ik heb m nodig, maar ben niet bij m...
Nou ja, ik ga maar slapen en dan kan ik morgen wel bij m zijn...
__________________
Tsja
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.