Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2006, 14:29
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nala schreef op 05-11-2006 @ 15:23 :
Ik denk dat je je niet zo'n zorgen hoeft te maken, ik denk dat het de normaalste zaak van de wereld is om onzeker te zijn hierover. Iedereen zou het doen, dus sta het jezelf maar gewoon toe om je zo te voelen. Het zegt niets over je relatie, dat je zou denken dat jullie het niet aan zouden kunnen of dergelijke, maar gewoon dat je je zorgen maakt en inderdaad niet wil dat dingen te veel veranderen. Ik kan het me in ieder geval erg goed voorstellen! Maar ik denk dat als je allebei ervoor wilt gaan, je ook wel weer een manier vind om om te gaan met de momenten dat je je niet zo goed voelt. Hoop dat jullie snel weer een stuk verder zijn!
Ja, we hebben het er gister ook over gehad dat we gewoon eerlijk tegen elkaar moeten zeggen dat het nu best even moeilijk is, want we probeerden er allebei gewoon luchtig over te doen. En dat kan af en toe ook best, maar gister merkte ik dat het toch wel fijn was om er ook bij stil te staan dat het soms wel echt even kut voelt, voor ons allebei. Dus het voelt voor mij nu iig al een stuk lichter dat ik me tegenover hem niet groot hoef te houden

En ach, het zal ook allemaal wel loslopen..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Advertentie
Oud 05-11-2006, 14:31
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
clubje schreef op 05-11-2006 @ 12:51 :
je kickt op geld/macht?
SARCASME!
ik bedoelde dus te zeggen dat het juist vet onhandig is, aangezien we dan samen moeten werken en niet op gelijk niveau staan.
het geld kan me uiteraard gestolen worden
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 05-11-2006, 14:42
BrianPeppers
Avatar van BrianPeppers
BrianPeppers is offline
Wowww, bijna 2 jaar vrijgezel, hoe hou ik het uit :\
Oud 05-11-2006, 14:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-11-2006 @ 15:05 :
Ik wil zijn lieve vriendin zijn en niet zijn lieve zieke vriendin..
Daar kan ik ook ontzettend van balen en me zorgen over maken maar uiteindelijk blijkt dat het nooit zo werkt. Ik ben nu 5 jaar ziek en ik kan er best van balen of onzeker over zijn, toch is het in m'n relaties meestal niet erg aanwezig en op de momenten dat het wel even moeilijk is, is het fijn dat er iemand is om me te steunen.. en dat doen ze ook echt wel.

Sterkte.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-11-2006, 15:12
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
grl schreef op 05-11-2006 @ 15:56 :
Daar kan ik ook ontzettend van balen en me zorgen over maken maar uiteindelijk blijkt dat het nooit zo werkt. Ik ben nu 5 jaar ziek en ik kan er best van balen of onzeker over zijn, toch is het in m'n relaties meestal niet erg aanwezig en op de momenten dat het wel even moeilijk is, is het fijn dat er iemand is om me te steunen.. en dat doen ze ook echt wel.

Sterkte.
Dankje En ik denk ook dat ik me er zelf meer zorgen om maak dan nodig is idd. Maarja, het blijft gewoon balen dat ik niet kan zijn wie ik wil zijn en ook niet meer helemaal degene ben die ik was toen hij mij leerde kennen. Maar het belangrijkste is dat ik dat niet te veel mee ga laten spelen. Op den duur zullen we het ook allebei wel accepteren en ja, het is wel fijn dat hij me ook goed kan steunen daarin
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 05-11-2006, 16:42
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
@ theemuts; ah, dat verklaart wel wat. kheb 't even opgezocht, wat ziekte van crohn is, en ik hoop voor je echt dat dat niet t geval is....


o.t.:

waarom, oh waarom, ben je toch zo vol als een vacuum gezogen cilinder? waarom ben je zo ongelooflijk dom? waarom kijk je in heresnaam naar looks, en niet naar geluid. waarom ben je nu toch zo lui? zo saai? en waarom blijf je me maar intrigeren.....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 05-11-2006, 17:05
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
grl schreef op 05-11-2006 @ 15:56 :
Daar kan ik ook ontzettend van balen en me zorgen over maken maar uiteindelijk blijkt dat het nooit zo werkt. Ik ben nu 5 jaar ziek en ik kan er best van balen of onzeker over zijn, toch is het in m'n relaties meestal niet erg aanwezig en op de momenten dat het wel even moeilijk is, is het fijn dat er iemand is om me te steunen.. en dat doen ze ook echt wel.

Sterkte.
Same here, behalve dat ik al 10 jaar ziek ben en mijn vriendjes dus wisten dat ik 'iets' had toen ik iets met ze kreeg. Maar ik leerde ze kennen in relatief goede periodes en ik heb tijdens die relaties ook hele slechte periodes gehad.

Waar ik zelf nogal 'last' van heb (of had, hoop ik) is dat ik ze tijdens een slechte periode nogal af ging stoten. Als je er open over blijft praten en hem toestaat jou ook te helpen/knuffelen/steunen/met je te lachen als je je minder goed voelt komen jullie er heus wel uit
Oud 05-11-2006, 17:21
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Bloem schreef op 05-11-2006 @ 18:05 :
Waar ik zelf nogal 'last' van heb (of had, hoop ik) is dat ik ze tijdens een slechte periode nogal af ging stoten. Als je er open over blijft praten en hem toestaat jou ook te helpen/knuffelen/steunen/met je te lachen als je je minder goed voelt komen jullie er heus wel uit
Dat heb ik nu ook wel een beetje merk ik. Op momenten dat het slecht(er) gaat, wil ik hem daar niet te veel mee confronteren en ga ik me dus ook wat afstandelijker en kortaf opstellen. En juist dan merkt ie natuurlijk nog meer dat er iets aan de hand is en zelf voel ik me daar dan ook niet prettig bij. Maar ergens ben ik gewoon ook nog bang dat hij mijn slechte momenten op gegeven moment zat is en wil ik hem er dus ook niet steeds mee confronteren. Als ik het zelf kan doen, wil ik dat ook. Alleen moet ik daar dus niet in door gaan draven en wat dat betreft misschien wat meer vertrouwen in hem hebben. En ik wéét ook wel dat hij hoe dan ook wel van me houdt, maar ik blijf het moeilijk vinden om me kwetsbaar op te stellen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 05-11-2006, 17:40
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Bagger, omdat ik het idee heb dat zijn zusje het helemaal niet leuk vond. Omdat ik me een sociale ramp voel en helemaal niet zo sociaal ben als iedereen lijkt te denken en omdat ik geen tijd heb om sociaal te doen.
Oud 05-11-2006, 17:45
Verwijderd
Ja hoor, doe maar stoer en zet mij maar in de zielige rol. Bedankt kerel. Gelukkig zijn er mensen die zien dat je de waarheid niet spreekt. Blijkbaar ben je dan toch niet zo ondoorzichtig als je zelf denkt?
Oud 05-11-2006, 18:09
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 05-11-2006 @ 11:51 :
Whaha, webcam = humor Ik moet echt, maar dan ook echt uitkijken....
verradelijke dingen zijn het.

ik heb een sms.. ik was even vergeten dat het ook makkelijk kan zijn.
Oud 05-11-2006, 18:12
Verwijderd
Heel fijn weekend, gezellig feestvieren en mijn leuke vrienden en gezellige familieleden de hele tijd om me heen en het was erg fijn om vriendlief eindelijk weer mee naar huis te nemen. Mijn vader heeft al die tijd lopen dreigen dat hij z'n jachtgeweer zou pakken en dat 't vriendje op z'n knieën voor de kerk moest om vergiffenis te smeken, maar uiteindelijk kwam m'n vader aanzetten met een roosje voor hem (hij had bloemen voor mij en mijn moeder gehaald, voor m'n verjaardag en zomaar). "Ja, ik had wel zitten denken hoe ik 'm een beetje op stang kon jagen, maar toen dacht ik, als hij m'n dochter nou gelukkig maakt, och."
Oud 05-11-2006, 18:23
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Gister was echt veels te gezellig hehe.
Leuke avond/nacht gehad.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 05-11-2006, 18:23
Verwijderd
goedgoedgoedgoed <33
Oud 05-11-2006, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 05-11-2006 @ 19:23 :
Gister was echt veels te gezellig hehe.
Leuke avond/nacht gehad.
He moet ik je pm-en joh, doe es wat uitgebreider
Oud 05-11-2006, 18:28
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-11-2006 @ 19:23 :
Gister was echt veels te gezellig hehe.
Leuke avond/nacht gehad.
ja nu wil ik het ook wel eens weten, hoe zit dat allemaal martijn?
Oud 05-11-2006, 19:31
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-11-2006 @ 19:23 :
Gister was echt veels te gezellig hehe.
Leuke avond/nacht gehad.
Heb je alweer over mij gedroomd?
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 05-11-2006, 20:02
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Wat een interesse, ik begin je er nu van te verdenken dat je je verhaal hebt gegroeps-pmd .

"En hoe is het met ... ?*"

* vul vrouwelijke forummer naar keuze in
Oud 05-11-2006, 20:18
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Het gaat slecht met mijn stiefmoeder, ze krijgt het steeds benauwder. Ook bijna geen energie meer.

Ik belde gisteren mijn vader om te vragen of ik woensdag langs kon komen (en blijven slapen), maar toen zei hij dat ze dat nu echt niet aankan..


Inmiddels is 't trouwens wel geregeld dat ik bij mijn halfbroer blijf slapen en bij mijn vader eet, zodat 't haar niet te veel energie kost.

Maar.. bleh.
Oud 05-11-2006, 20:26
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Morgen morgen morgen
Oud 05-11-2006, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ming-Xia schreef op 05-11-2006 @ 21:18 :
Het gaat slecht met mijn stiefmoeder, ze krijgt het steeds benauwder. Ook bijna geen energie meer.

Ik belde gisteren mijn vader om te vragen of ik woensdag langs kon komen (en blijven slapen), maar toen zei hij dat ze dat nu echt niet aankan..


Inmiddels is 't trouwens wel geregeld dat ik bij mijn halfbroer blijf slapen en bij mijn vader eet, zodat 't haar niet te veel energie kost.

Maar.. bleh.
Das echt royaal klote... Sterkte meid!

En ook een *knuffel* voor Theemuts, ik hoop dat het allemaal goed komt. Wat je 'ziekzijn' (ik weet nit hoe ik het anders moet zeggen) betreft, maar ook dat je relatie gewoon goed blijft. Succes ermee meid!

ot: Morgen met z'n tweeën de groep opstarten. Ik ben benieuwd. Het is opzich wel fjin dat ik het wel gewoon tegen hem kan zeggen. Als het daar op aan komt, draai ik graag groep met die jongen.
Oud 05-11-2006, 20:30
Crimson
Crimson is offline
hij gaat toch weer definitief (tot groningen) in den haag wonen (bij zn ouders).. en daar baal ik nogal van geen echt eigen plek samen, niet meer in de buurt bij beste vriendin, veel verder van elkaar weg, en tis best een kutstad.. bah
Oud 05-11-2006, 20:31
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Lief hij!
Tentamens bah!

Komt het op neer eigenlijk. We willen elkaar wel zien maar het gaat niet zo en we zijn soms een beetje gestrest en vervelend. Maar gelukkig hadden we dat allebei door en dat is zo fijn om te weten dat de ander je snapt en ook dat zijn gedrag niet echt aan jou ligt
__________________
Don't worry, be happy
Oud 05-11-2006, 20:45
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Het is moeilijk om niet uit m'n naad te gaan. Om het allemaal maar langs me heen te laten gaan. Als ik zeg wat ik werkelijk denk, wordt het helemaal nooit meer wat. Waarom snappen sommige mensen niet dat je dingen ook kapot kunt praten?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 05-11-2006, 20:46
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik wacht op belgerinkel

edit: oh tuurlijk.. "je zult nog even moeten wachten liefje.. we zitten in de frituur en hebben pas besteld"
NU wil ik je zien verdomme !!
Tuurlijk ben ik niet echt boos.. Mis hem gewoon en daarom moet hij niet treuzelen en frietjes gaan eten bij zijn familie terwijl hij die de afgelopen dagen meer dan genoeg heeft gezien *zeurmie is*
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 05-11-2006, 21:00
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
ik mis hem zo..ik wil hem terug en ik weet dat ik dat niet meer moet denken..ik heb de verkeerde keuzes gemaakt
Oud 05-11-2006, 21:13
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-11-2006 @ 15:05 :
* Verhaal Crohn
Mijn vader heeft ook Crohn, en dat is inderdaad af en toe wikken en wegen en natuurlijk kan de mate waarin je het hebt verschillen, maar ik wil je toch vertellen dat het ook heel goed kan gaan. Want mijn vader doet en kan in principe gewoon alles, moet alleen sommige dingen laten staan met eten..

En nu is dat misschien wat te makkelijk gezegd, maar ik hoop dat je mijn bedoeling begrijpt

Laatst gewijzigd op 05-11-2006 om 21:22.
Oud 05-11-2006, 22:11
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Gisteren lekker een dagje naar Antwerpen geweest, het voelt gewoon heel goed allemaal. Kan me geen beter vriendinnetje wensen
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 05-11-2006, 22:38
niche
niche is offline
Vreemd/raar, het is al 2,5 maand (zoiets) uit tussen ons, maar ook weer niet, we spraken nog veel af en deden eigenlijk alle dingen die we daarvoor ook deden. Donderdag zei ie nog dat ie verliefd op me was en nu heeft hij dit weekend met een ander meisje gezoend geloof ik. Ik kan 'm niks kwalijk nemen en ik denk dat ik dat ook niet doe, maar toch voel ik me raar, ik dacht ook dat 't me veel meer pijn zou doen, maar misschien komt dat nog wel, of niet.
Oud 05-11-2006, 22:48
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Lekker! Gisteren heerlijk zijn verjaardag gevierd met familie en vrienden van ons, en vanavond lekker uit eten geweest. Lekker een goed gesprek gehad, enorm gelachen onder de douche vanochtend. Echt iets waar ik ontzettend aantoe was...

Gewoon heerlijk.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 06-11-2006, 00:48
Verwijderd
Grrr... Je bent gewoon zo fout... Je gaat toch niet zeggen dat ik dat ergens ook wel 'spannend' of 'uitdagend' aan jou vind? Want ik heb ook mijn principes. En toch elke keer, eens in de zoveel tijd dwalen mijn gedachten naar je af en zelfs heel soms probeer ik wel weer dingen levendig te herinneren, zoals die eerste kus van ons, bij de bushalte bij de bloedbank, of toen we daarna samen op mijn bed lagen.... Fout dus Hahaha...
Oud 06-11-2006, 01:00
Verwijderd
Wederom een heerlijk weekend gehad. We vullen elkaar zo goed aan, we hoeven elkaar maar aan te kijken en we begrijpen elkaar. Het voelt alsof we elkaar al jaren kennen. Het is zo raar en zo geweldig.
Oud 06-11-2006, 01:26
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ja hoor, gaat ie me foto's sturen van hem in pak. Hij weet toch hoe gevoelig ik daar voor ben? En dan ook nog eens een foto van hem halfnaakt aan het waterglijbanen...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 06-11-2006, 07:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat een rot weekend heb ik gehad. Niet met mijn vriend, maar met een groep waar ik van de zomer mee gewerkt heb. Zucht. Ik hou niet zo van een puberige groepscultuur waar alles om seks en elkaar afzeiken draait
Pffft. Dat haalt gewoon zoveel energie bij je weg. Gelukkig kwam ik thuis bij mijn vriend en hebben we lekker geknuffeld en Battlestar Gallactica gekeken
__________________
<):o)
Oud 06-11-2006, 09:34
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Deze nacht bij hem blijven slapen en het was weer heerlijk Ik ben wel een beetje ziekjes dus hij heel bezorgd om mij.. Echt schattig
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 06-11-2006, 10:02
Verwijderd
Heeft hier iemand wel es met een zogenaamde 'beste vriendin' gebroken?
Oud 06-11-2006, 10:52
Verwijderd
Sinds ik al het contact verbroken heb, met mensen die ik niet/nauwelijks sprak. Met de mensen waarvan ik wist dat ze mij niet mogen en met de rest van de "stomme" mensen. Voel ik mezelf een stuk rustiger.
Ik ben redelijk blij op het moment, omdat ik gister mijn verjaardag vierde, en hij toch langsgekomen was. We konden even rustig praten. Daar hadden we geen tijd voor in die week dat het uit is.
Dat creëerd ook wel een soort van vreemde rust..
Oud 06-11-2006, 10:53
Nuck
Nuck is offline
Nog een weekje studeren en daarna tijd voor leuke dingen . Ik zie hem gelukkig vandaag wel al, we gaan in ieder geval samen ub-en .
__________________
As if!
Oud 06-11-2006, 10:59
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Vanaf vrijdagavond samen geweest omdat we het huis alleen hadden. Zondagmorgen en middag beetje mot gehad. Nouja we ergerden allebei ons aan elkaar en waren beetje chaga. Maar geen ruzie gemaakt verder. Gelukkig was het aan het eind van de zondagmiddag en avond wel gezellig en knus!
Oud 06-11-2006, 11:28
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
all of my love....is t opeens mijn lijflied geworden? ik weet t niet. wat ik wel weet is dat dat nummer wel ongelooflijk lekker is.

ik ben nog steeds ziek; grieperig, keelontsteking; the works. dus kan ik 'haar' niet zien.... juist nu we 4 uur college hebben en ja ja ja; we naast/bij elkaar zitten ach helaas. jammer.

die ene vriend is gisteren begraven. kon er niet bij zijn, want ik kon niet meer op mijn benen staan. even indicatie hoe goed ik me (fysiek) voel Voor die andere jongen is er een inzameling gaande om zijn ziekenhuiskamer is minder 'ziekenhuiskamer' te maken.


zo, nu weer genoeg gezegd voor t moment; nu bakkie thee doen.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 06-11-2006, 11:31
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 05-11-2006 @ 21:27 :
Das echt royaal klote... Sterkte meid!

En ook een *knuffel* voor Theemuts, ik hoop dat het allemaal goed komt. Wat je 'ziekzijn' (ik weet nit hoe ik het anders moet zeggen) betreft, maar ook dat je relatie gewoon goed blijft. Succes ermee meid!

ot: Morgen met z'n tweeën de groep opstarten. Ik ben benieuwd. Het is opzich wel fjin dat ik het wel gewoon tegen hem kan zeggen. Als het daar op aan komt, draai ik graag groep met die jongen.
Dankje.

Ik wil naar mijn vriend. Maar goed, die zie ik vrijdag dan en zaterdag ga ik met een vriendin naar the Kaiser Chiefs (ook al heb ik die al 2 keer gezien ) en blijf daarna bij haar slapen in Utrecht. Het weekend zal wel leuk worden.

Maar ik zie wel op tegen woensdag.. ik hoop dat ze er niet al te slecht uitziet (zoals bijvoorbeeld na de operatie, dat was echt schrikken).. Naja.
Oud 06-11-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 06-11-2006 @ 11:02 :
Heeft hier iemand wel es met een zogenaamde 'beste vriendin' gebroken?
yup, vorig jaar nog... vertel..

Citaat:
Thee Muts schreef op 04-11-2006 @ 19:34 :
En ik erger me de laatste tijd wat meer aan kleine dingetjes van hem, we kibbelen ook veel de afgelopen week en daardoor zit ik echt te wachten op een grote ruzie die komen gaat ofzo. Voel me gewoon even kut..
pff..zo voel ik me ook.. Ik stress nu best wel even met school, heb geen goed gevoel over mn laatste tentamen en ingelverd rapport en en en, pff, wil hem er allemaal niet mee lastig vallen, en ik weet wel dat ik dat wel mag doen ('want ik hou toch van je?')
Maar ja.. gisteren hadden we even een lekker avondje samen, lekker naar Guido Weijers geweest, heerlijk gelachen, en vantevoren in de stad nog een leuk 'setje' bij de H&M gekocht
Mja, zodra ik buiten kwam sloeg de hoofdpijn weer toe, net zoals mijn klotehumeur. Dat is nu nog niet weg, en hij wel.... *zucht*
Vraag me af hoelang hij dat volhoudt...
Oud 06-11-2006, 12:44
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Surprise schreef op 06-11-2006 @ 11:02 :
Heeft hier iemand wel es met een zogenaamde 'beste vriendin' gebroken?
Ja zoiets, ik ben er blij om
__________________
To eu zèn
Oud 06-11-2006, 12:58
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 06-11-2006 @ 02:26 :
Ja hoor, gaat ie me foto's sturen van hem in pak. Hij weet toch hoe gevoelig ik daar voor ben? En dan ook nog eens een foto van hem halfnaakt aan het waterglijbanen...
Posten!
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 06-11-2006, 13:19
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
hellebel schreef op 06-11-2006 @ 13:58 :
Posten!
Ja dat zal ie leuk vinden Laat ik het er maar op houden dat hij na 2,5 jaar nog steeds eindeloos aantrekkelijk is en dat ik maar niet te dicht bij hem in de buurt moet komen als hij zo schaars gekleed is.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 06-11-2006, 14:05
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mjah, op zich nog een best relaxed dagje. Gisteravond nog een leuk gesprek gehad met die ene jongen en vanmorgen een hele lieve andere jongen tegengekomen, herinneringen opgehaald Hij is zó fijn! Gewoon een hele leuke goser. Op een vriendschappelijke manier, uiteraard.

Ik moet uitkijken dat ik niet verliefd word op de eerstgenoemde...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-11-2006, 14:07
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 05-11-2006 @ 22:13 :
Mijn vader heeft ook Crohn, en dat is inderdaad af en toe wikken en wegen en natuurlijk kan de mate waarin je het hebt verschillen, maar ik wil je toch vertellen dat het ook heel goed kan gaan. Want mijn vader doet en kan in principe gewoon alles, moet alleen sommige dingen laten staan met eten..

En nu is dat misschien wat te makkelijk gezegd, maar ik hoop dat je mijn bedoeling begrijpt
Ik snap wat je bedoeld En ik weet dat Crohn heel verschillend kan zijn, maar als ik afga op hoe het nu met me gaat ben ik bang dat het alleen maar erger gaat worden. Maarja, ik zal moeten afwachten verder, ik kan natuurlijk ook niet in de toekomst kijken
En Secret Agent, jij ook bedankt Toch goed om te merken dat mensen hier echt met je meeleven. Ik krijg sowieso heel veel lieve en positieve reacties uit mijn omgeving, dus dat scheelt ook al een hoop.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-11-2006, 14:26
Verwijderd
dubbel gevoel,

schoonouders beide kanker, moet vriend goed steunen, lukt wel, maar daardoor komt onze relatie op n laag pitje en dat is soms wel kut..
Oud 06-11-2006, 15:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Thee Muts: Is de uitslag al binnen? Iig sterkte meis! *knuv*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-11-2006, 15:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
I C U schreef op 06-11-2006 @ 16:01 :
@ Thee Muts: Is de uitslag al binnen? Iig sterkte meis! *knuv*
ik las zoiets als dat ie in december kwam... toch?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.