Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2006, 13:24
Verwijderd
Fuuuuuuuuuck nou weet ik niet of ik dat goed heb gezegd tegen haar maar ze is gewoon een kutwijf en ik ben in paniek en weet het allemaal niet meer maar denk maar niet dat ik nog terugga, rot maar lekker op.
Advertentie
Oud 28-12-2006, 13:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Hagel schreef op 28-12-2006 @ 14:16 :
slecht, het is sinds tweede kerstdag uit
ahh, toch niet gelukt (het was laatst al uit toch?)? vervelend, heel veel sterkte!

ot:
gister met 2 vriendinnen, de vriend van 1 van die vriendinnen en mijn vriendje naar de bios geweest, wat eigenlijk niet door zou gaan. the holiday té erge feel-good film, maar wel super leuk, mooie kerst afsluiter.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 28-12-2006, 14:20
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Drukke dagen gehad. De dag voor kerst de hele dag gewerkt. Zou daarna naar de ouders van mijn vriendje gaan. Voelde mij echter beroerd toen ik klaar was met werken en wilde alleen maar naar bed. Zijn vader had daar echter geen begrip voor en was daar nogal pissig over.

Eerste kerstdag bij schoonouders geweest. Beide broers van vriendje en hun vriendinnen waren er gelukkig ook. Was niet echt leuk. Ben de hele dag genegeerd geweest door mijn schoonvader omdat hij nog steeds boos was dat ik kerstavond niet langs kwam. Bij het hoofdgerecht was zijn vader al dronken en ontstond er flinke ruzie tussen hem en de ene broer van mijn vriend. Ik was blij toen we om 12 uur 's avonds eindelijk weg konden.

Tweede kerstdag naar mijn eigen ouders gegaan. Was daar gelukkig wel ontzettend gezellig. Mijn beide broers met vriendinnen waren er ook. Enorm gelachen en hele leuke middag en avond gehad.
Oud 28-12-2006, 14:26
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Vanavond gaan we schilderen

Althans, dat is het plan.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 28-12-2006, 14:42
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Hij is lief! Gister was ik in een super slecht humeur want ik had ruzie gehad met m'n broertje en reageerde dat op hem af. Maar hij liet me gewoon uitrazen. We hebben al weer 11 maanden en het is nog steeds super!
Oud 28-12-2006, 14:44
Verwijderd
Ik bedenk maar dat fouten er zijn om gemaakt te worden en uiteindelijk om van te leren misschien zelfs Maar dit was iig een grote fout.
Oud 28-12-2006, 15:15
Verwijderd
oeh, plannen gemaakt met vriendje voor de vakantie van de zomer hoop dat dit helpt de rest een beetje naar de achtergrond te schuiven..

Ben het er nog steeds met mezelf over eens dat ik echt een geweldige vriendschap heb gemaakt in relatief korte tijd en ik ben er blij mee. Hij zei dat hij me ook ziet als een vriendin, en niet alleen als collega.. Helemaal verbaasd dat te horen van een jongen

Laatst gewijzigd op 28-12-2006 om 16:21.
Oud 28-12-2006, 15:26
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-12-2006 @ 16:15 :

Ben het er nog steeds met mezelf over eens dat ik echt een geweldige vriendschap heb gemaakt in relatief korte tijd en ik ben er bij mee. Hij zei dat hij me ook ziet als een vriendin, en niet alleen als collega.. Helemaal verbaasd dat te horen van een jongen
och hij wil je
__________________
Pardon my French
Oud 28-12-2006, 16:21
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 28-12-2006 @ 16:26 :
och hij wil je
Haha, dat zit er dik in Nee hoor, hij wil geen relatie, met niemand. Hij geniet veel te veel van zn leven om aan één iemand vast te zitten, en geef hem groot gelijk!
En een 'fling' of ONS, tja.. Denk niet dat mn vriend dat geweldig vindt
Oud 28-12-2006, 16:26
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Enig lopen schreeuwen aan de telefoon vanmiddag met mijn moeder, nu doet ze alsof er niks aan de hand is en voel ik enkel intense haat. Verder gisteren een vriend laten zitten op zijn feest, vandaag nauwelijks aandacht besteed (alleen een karig smsje) aan een goede vriendin die achttien is geworden, weerzien met vrienden viel flink in het water door mijn telefoon en het feit dat niemand vanavond kan en ik niet mee uit kan. Oh en van hem heb ik al 2 dagen niks gehoord, hij zou bellen, maar ik weet niet wanneer.

Het gaat fantastisch
Oud 28-12-2006, 20:07
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 28-12-2006 @ 09:43 :
jesus metal je begint steeds meer een meisje te worden op dit forum
ja, vraag maar aan lotte.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 28-12-2006, 20:27
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Hij hoeft mij niet te negeren, ik negeer hem! Ik voel me al een paar dagen achter elkaar niet zo slecht en het lijkt dus de goede kant op te gaan.
En verder heb ik zin in zondag, oudjaar thuis met familie en nieuwjaar in de stad met vrienden en bekenden.

Citaat:
Crimson schreef op 27-12-2006 @ 23:15 :
ik vraag me eigenlijk af hoe iedereen hier elkaar ziet op relationeel gebied.. zo van.. ben je jaloers op iemand anders in 't topic of denk je juist damn.. ben blij dat dat niet mijn vriend is? en zijn jullie ook benieuwd hoe je zelf wordt gezien zeg maar?
Nou ja, de meesten posten hier alleen wanneer het super goed gaat en/of wanneer het slecht gaat. Ik vind het alleen maar leuk om te lezen en leef ook echt mee.
Oud 28-12-2006, 20:31
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Super Alleen wordt het nu wel beetje ingewikkeld..
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 28-12-2006, 21:48
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Mijn dagen alleen waren prima maar het is zó fijn om mijn vriendinnen weer om me heen te hebben, ik geniet met volle teugen.

@ Crimson: ik weet eigenlijk niet hoe mensen hier mij zien maar ze zijn vast niet heel jaloers geweest het afgelopen jaar . Maar het is mijn verhaal, en meer heb ik niet. Ik vergelijk ook niet echt met anderen, ik lees met interesse.

en @ Jones: laat me nou nog ff geloven dat dat ook gaat werken
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 28-12-2006, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 27-12-2006 @ 23:15 :
ik vraag me eigenlijk af hoe iedereen hier elkaar ziet op relationeel gebied.. zo van.. ben je jaloers op iemand anders in 't topic of denk je juist damn.. ben blij dat dat niet mijn vriend is? en zijn jullie ook benieuwd hoe je zelf wordt gezien zeg maar?
Ik ben eigenlijk nooit jaloers op mensen uit het topic: ik vind het meestal alleen maar leuk om verhalen van anderen te lezen (op de hele kleffe stukjes na dan) Op mijn relationeel gebied zullen waarschijnlijk maar weinig mensen hier jaloers zijn denk ik: dat is eigenlijk het enige wat de afgelopen tijd constant slecht geweest is, al wordt het beter, en was het daarvoor eigenlijk best goed. Het klinkt misschien raar, maar ondanks m'n afkeer van klefheid bevestigd dit topic soms wel dat er ook nog liefde is

Ontopic: beter en beter. Ik begin er voor mezelf een punt achter te zetten geloof ik, al zal ik vast een zwak blijven houden, as usual. Maar het is beter zo. Als ik ooit nog een kans krijg, dan zie ik dat dan wel weer. Maar nu is het hopeloos.

En ik heb vandaag al meer vrienden 'gesproken' dan in de hele vakantie bij elkaar Gisteren was heel gezellig met een vriendinnetje, die me wel even met m'n neus op wat feiten gedrukt heeft. Het is echt een schat, en ik ben blij met onze vriendschap. En dit weekend zie ik bijna alle anderen ook weer
Oud 28-12-2006, 22:27
Verwijderd
gruwelijk veel zin in mijn wintersport.. ik vertrek morgennacht en hoop ter plaatse wat relationele activiteiten te kunnen ontplooien...
Oud 28-12-2006, 22:29
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 28-12-2006 @ 23:27 :
gruwelijk veel zin in mijn wintersport.. ik vertrek morgennacht en hoop ter plaatse wat relationele activiteiten te kunnen ontplooien...
Ga je met Sharif?
Oud 28-12-2006, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 28-12-2006 @ 23:29 :
Ga je met Sharif?
wie is sharif???
Oud 28-12-2006, 22:44
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 28-12-2006 @ 23:43 :
wie is sharif???
Nee dus, n/m
Oud 28-12-2006, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 28-12-2006 @ 23:44 :
Nee dus, n/m
haha, duidelijk idd
Oud 28-12-2006, 22:48
Crimson
Crimson is offline
lief mailtje van hem gehad, 3 januari komt hij me ophalen van schiphol can't wait <3
Oud 28-12-2006, 23:01
Jones
Citaat:
stout! schreef op 28-12-2006 @ 22:48 :
en @ Jones: laat me nou nog ff geloven dat dat ook gaat werken
Ach kom, je weet toch wel dat het niet zo gaat
Oud 28-12-2006, 23:56
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 28-12-2006 @ 09:43 :
jesus metal je begint steeds meer een meisje te worden op dit forum
jij bent er morgenavond toch ook, niet dan?
ik hoorde dat jij ook bij lotte bleef slapen!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 29-12-2006, 02:10
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Metal schreef op 28-12-2006 @ 21:07 :
ja, vraag maar aan lotte.
Hoezo? Er zijn nog ongeveer duizend andere forummers die dit kunnen bevestigen hoor!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 29-12-2006, 07:34
farai
Avatar van farai
farai is offline
kheb al sinds zaterdag nix meer van mn crush gehoord. Lijkt alsof die me nu al beu is.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 29-12-2006, 08:28
Verwijderd
Hij slaapt nog, hij is zo lief alstie slaapt En ik ben helemaal hyper, vandaar dat ik al wakker bent. Had een sms uit Kreta, van mn used-to-be-vakantievriendje. Echt zooo geweldig lief en leuk en echt even een oppepper. En dan óók nog een sms van mn used-to-be-scharrel hier uit Nederland. Allebei om te bedanken voor de kerstkaart (die ze gisteren kregen)

Ooh, ik kan er weer tegen aan! Wss vandaag of van het weekend vakantie boeken en regelen enzo <3

Als hij nu ook uit mn hoofd zou kruipen, zou het perfect zijn...



@ Crimson; ik kan niet zeggen dat ik jaloers ben over wat andere mensen posten. Soms vind ik het geweldig leuk om te lezen hoe gelukkig mensen zijn in hun relatie (zoals bijv. Nala ), of hoe mensen kunnen genieten van simpele dingen. Soms ben ik wel benieuwd hoe anderen mij zien, maar denk niet dat dat erg extreem zal zijn Ik kan mn hart luchten en als mensen zich er aan ergeren, lezen ze er over heen ofzo
Oud 29-12-2006, 09:08
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Lekker verwarrend allemaal.
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 29-12-2006, 09:21
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Tsjaaaa, heb hem afgelopen dagen nauwelijks gemist en meestal als ik paar dagen was ben miste ik m wel. En gisteravond ging mn gevoel van 'je bent leuk' naar 'hm nu ben je wel irritant' en weer terug.
Ik heb echt behoefte aan rust, even geen jongens, niet daar over na te hoeven denken. Alleen vriendinnen en familie, geen problemen, heerlijk lijkt me dat. En M. moet ook weg, hij maakt het zo mogelijk nog ingewikkelder.
Oud 29-12-2006, 10:06
Verwijderd
Ik ben rond aan het sletten, ik vind het heerlijk en voel me niet eens schuldig, want hij weet er vanaf en vind het niet erg. Wanttttt officieel gezien ben ik nog vrijgezel.
Oud 29-12-2006, 10:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Verliefde goede vrienden zijn tof, vooral als je het zelf ook bent (a)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-12-2006, 10:30
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik ben weer een beetje op aan het bloeien, fijn. Geen mannen meer dit jaar, moet lukken.
Oud 29-12-2006, 12:13
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 29-12-2006 @ 03:10 :
Hoezo? Er zijn nog ongeveer duizend andere forummers die dit kunnen bevestigen hoor!
Haha, niet zo serieus. En regel mijn shirt eens dude.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 29-12-2006, 13:47
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Voordat ik gisteren neerslachtig en wel mijn bed in wou duiken had hij me gesmst en stond daarmee onze date vast. Toen ik hem later terug smste geen reactie maar toen ik lekker lag te slapen smste hij me wakker en hebben we een half uur heen en weer lopen pingelen en nu komt hij woensdag langs, tussen zeven en acht Zzzenuwen, maar wel heel positief.
Oud 29-12-2006, 14:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oeh hihi, ik heb sjans met iemand maar ik kan er helaas niet over uitwijden op dit forum. Maar het is wel een beetje een aparte situatie haha.

Verder ben ik een kut want ik ben weer voor zijn charmes gevallen. Ik was juist zo goed op weg.
Oud 29-12-2006, 14:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
I've gotta give you up, oeh baby, i've gotta give you up!


maar dat doe ik niet! want t gaat te lekker
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-12-2006, 15:34
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 29-12-2006 @ 15:10 :
I've gotta give you up, oeh baby, i've gotta give you up!


maar dat doe ik niet! want t gaat te lekker
Orph is verliehieeefffddd En dat is maar goed ook

De uitslag bij de dokter was positief . Ik heb wel een zware infectie, maar geen andere enge dingen gelukkig. Vandaag al wat gegeten en het is er in gebleven, olé!

En er is een jongen waar ik mee chat en hij ziet er best goed uit en hij is ontzettend lief en hij is helemaal weg van me haha. Maar ik vind het vooral leuk om te sjansen, meer nog niet. Het doet me wel goed te merken dat ik nog goed op de markt lig .

En mijn ex (klinkt nog steeds raar..) smste net..was wel verbaasd, maar heb een normaal vrolijk smsje terug gestuurd . Trots op mezelf
Oud 29-12-2006, 15:40
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
groovy schreef op 29-12-2006 @ 16:34 :
Orph is verliehieeefffddd En dat is maar goed ook

aah joh houd je mond joh

wel tof dat t beter met je gaat!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-12-2006, 16:04
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 29-12-2006 @ 16:40 :
aah joh houd je mond joh

wel tof dat t beter met je gaat!
Mjah, heb al 2 dagen mn eten binnengehouden, ben zo blij!

Orph and ... are sitting in a tree..k.i.s.s.i.n.g
Oud 29-12-2006, 16:11
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
groovy schreef op 29-12-2006 @ 17:04 :
Mjah, heb al 2 dagen mn eten binnengehouden, ben zo blij!

Orph and ... are sitting in a tree..k.i.s.s.i.n.g
AAH joh houd je mond
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-12-2006, 16:42
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
welk liefdesleven ik ben vrijgezeller dan me lief is
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 29-12-2006, 17:55
Verwijderd
Ohmygod, z'n vriendin is echt een verschrikkelijk type, echt totaal anders dan ik. Wat een beetje Googlen al niet kan doen

En verder zie ik op tegen morgenavond Maar ik vind het wel stoer dat ik het gewoon doe
Oud 29-12-2006, 18:24
Verwijderd
"Ey, mer we motte wal ech ozze mond halde teage de res... Want as (.....) det te weite kumt, bin ik ech gedoemd en ik wil neet det dr geroddeld weart euver os want ik weit neet ens of ik dich wal leuk ving. Ja, ik ving dich wal leuk, mer van de angere kank auk wer neet. Snapse? Zal ik now mer stil zien?"
"Joa doot mer."
"....."
Ik vond het wel echt geniaal gisteravond. Ik heb me doodgelachen om hem.
En omdat de meerderheid dit niet kan lezen, even een vertaling:
"Ey, maar we moeten wel echt onze mond houden tegenover de rest, want als (....) dit te weten komt, ben ik echt gedoemd en ik wil niet dat er geroddeld word over ons want ik weet niet eens of ik je wel leuk vind. Ja, ik vind je wel leuk, maar van de andere kant ook weer niet. Snap je? Zal ik nu maar stil zijn?"
"Ja, doe maar."



Edit: Ja verdomme, wat denk je me nou te flikken?

Edit twee: En dat was J. Bedankt, het was lekker, maar nu heb je het behoorlijk verkloot. Je moet nu met hele goede argumenten komen wil ik jou ooit nog een keer goed aan kunnen kijken. Wat denk je je wel niet? Ik laat me niet gebruiken. En al helemaal niet door mensen die ik helemaal, honderd procent vertrouw. Aaargh, ik kan niet eens zeggen wat er allemaal door mijn hoofd gaat want het is te veel en te ingewikkeld en ik weet hte allemaal ook niet meer.

Laatst gewijzigd op 29-12-2006 om 19:31.
Oud 29-12-2006, 20:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Onverwachte dingtjes zijn tof
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-12-2006, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 29-12-2006 @ 19:24 :
"Ey, mer we motte wal ech ozze mond halde teage de res... Want as (.....) det te weite kumt, bin ik ech gedoemd en ik wil neet det dr geroddeld weart euver os want ik weit neet ens of ik dich wal leuk ving. Ja, ik ving dich wal leuk, mer van de angere kank auk wer neet. Snapse? Zal ik now mer stil zien?"
"Joa doot mer."
"....."
Ik vond het wel echt geniaal gisteravond. Ik heb me doodgelachen om hem.
En omdat de meerderheid dit niet kan lezen, even een vertaling:
"Ey, maar we moeten wel echt onze mond houden tegenover de rest, want als (....) dit te weten komt, ben ik echt gedoemd en ik wil niet dat er geroddeld word over ons want ik weet niet eens of ik je wel leuk vind. Ja, ik vind je wel leuk, maar van de andere kant ook weer niet. Snap je? Zal ik nu maar stil zijn?"
"Ja, doe maar."



Edit: Ja verdomme, wat denk je me nou te flikken?

Edit twee: En dat was J. Bedankt, het was lekker, maar nu heb je het behoorlijk verkloot. Je moet nu met hele goede argumenten komen wil ik jou ooit nog een keer goed aan kunnen kijken. Wat denk je je wel niet? Ik laat me niet gebruiken. En al helemaal niet door mensen die ik helemaal, honderd procent vertrouw. Aaargh, ik kan niet eens zeggen wat er allemaal door mijn hoofd gaat want het is te veel en te ingewikkeld en ik weet hte allemaal ook niet meer.
Zo moeilijk is Limburgs echt niet hoor
Oud 29-12-2006, 22:17
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
schoonouders.... *NEKSCHOT!!*


alhoewel...toch maar niet. maar toch. SOMS...SOMS....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-12-2006, 22:51
Verwijderd
Gisteren met twee van mijn allerliefste vriendinnetje, Menahem en een hele aardige gozer die ik die avond leerde kennen weer eens ouderwets diepzinnige gesprekken gevoerd. Gewoon voor de warme kagel, wat te snaaien, kussens op de grond en maar praten.
Ik ben zo vreselijk gek op die meiden, ben zo blij dat ik ze heb en het is gewoon een fijn gevoel dat je met mensen ook serieuse zaken kan bespreken ipv alleen maar in het café hangen of dergelijke.
Ook is het leuk dat Menahem en ik nog steeds het gesprek met elkaar kunnen aangaan en nog steeds leren hoe de ander ergens over denkt.

Ik hou van zulke avonden

En jeej voor de lieve cadeautjes die hij voor me uitzoekt. Aan de dingen die hij uitzoekt merk ik dat hij echt heeft nagedacht over wat ík leuk vind en dus wat verder kijkt dan de standaard cadeautjes
Oud 29-12-2006, 22:58
Verwijderd
Verplicht kennis maken met de ouders van je nieuwe vriendin tijdens een etentje, terwijl je zelf een verschikkelijke kater hebt is niet alles. Zeker niet als je daarna nog 3 uur bij ze op de bank zit te praten, zonder dat je eigenlijk iets in het gesprek kan toevoegen, omdat je er niets over weet. We zaten allebei een beetje te balen.
Oud 30-12-2006, 00:17
Verwijderd
prima.
Oud 30-12-2006, 00:44
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
hij flirtte zoals vroeger, gaf me complimentjes enzo, het lag er echt dik op met oudejaar zie ik hem.
er gaan wel twee andere jongen bij zijn (waarvan eentje me heeeel erg gaat proberen te versieren ) maar ik heb hoop, en ik hoooop echt dat hij een move maakt, anders moet ik hem maken hehe
Oud 30-12-2006, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 29-12-2006 @ 11:06 :
Ik ben rond aan het sletten, ik vind het heerlijk en voel me niet eens schuldig, want hij weet er vanaf en vind het niet erg. Wanttttt officieel gezien ben ik nog vrijgezel.
en @ andere berichtje, je 2e edit; kom op meis, je kunt het wel! Laat hem nu maar ff zn best doen!

OT:

Whaaaaa! Kretaaaa! 10 augustus vertrekken we en ik heb er zooooveel zin in! Kreeg vandaag dus al een sms om te bedanken voor de kerstkaart, en nu ook nog eens eentje met, eindelijk!!, zijn emailadres. Dus geen gedoe meer met brieven en kaartjes richting Kreta, maar lekker mailen en wie weet MSN-en <3
En vanaaf was gezellig, lekker drinken met mn beste dinnetje en daarna ff spontaan de stad in. Knuffelen met mn 'zwakke plek meneertje' en blij zijn dat hij ook blij is om me te zien
En nu slapen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied, #53
groovy
500 19-01-2007 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.