Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2007, 13:02
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
Na een tijdje van nauwelijks tot geen contact en elkaar ontlopen zonder duidelijke reden, was er vandaag ineens de oude vertrouwde ‘hoi! – glimlach- ’ weer. En het voelt goed
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Advertentie
Oud 11-01-2007, 13:04
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
zenuwachtig.. nog 2 uur..
__________________
Don't worry, be happy
Oud 11-01-2007, 13:17
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 11-01-2007 @ 14:04 :
zenuwachtig.. nog 2 uur..
Succes meis! Ben benieuwd...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 11-01-2007, 13:21
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Waarom smsen mannen nooit terug
Oud 11-01-2007, 13:25
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Haha ik heb vannacht over hem gedroomd, en nu ben ik al de hele dag vrolijk en heb zin om m te zien. Ben echt benieuwd het verder gaat
Oud 11-01-2007, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 11-01-2007 @ 14:21 :
Waarom smsen mannen nooit terug
dat is man-eigen vrees ik
Oud 11-01-2007, 13:59
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 11-01-2007 @ 14:36 :
dat is man-eigen vrees ik
echt niet waar.
Oud 11-01-2007, 14:01
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 11-01-2007 @ 14:59 :
echt niet waar.
nou, vooruit.. mn vriend smst altijd terug, maar andere mannen die ik wel eens sms, dat kan dagen duren!
Oud 11-01-2007, 14:20
Verwijderd
Of dat je een lange sms stuurt en alleen maar 'Oke!' oid terugkrijgt
Oud 11-01-2007, 15:00
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 10-01-2007 @ 22:35 :
onze viereenheid weer ja, tuurlijk
(...) zeg haar dat maar, met de groetjes van mij
zal ik vanavond doen ;p het gaat ook echt maar om 10 dagen ofzo, maar ik leg je de rest wel uit als je een keer mee met cloe uitgaat &zo
waar gaan jullie heen dit jaar?
Oud 11-01-2007, 15:04
Verwijderd
Of dat je een lange sms stuurt en alleen maar 'Oke!' oid terugkrijgt
Oud 11-01-2007, 16:26
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 11-01-2007 @ 13:52 :
Goed plan! Zijn er bij jou al ontwikkelingen?
Ik durf hem iig niet te smsen
ja hij vroeg hoe het met zijn schatje ging en dat hij het nogal druk had..dat zal dan wel maar dan alsnog, hoeveel moeite kost 1 smsje sturen bij jou? ik zou ook gewoon afwachten, misschien heeft die van jou het ook wel erg druk
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 11-01-2007, 16:29
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vandaag nog niets van 'm gehoord, beetje jammer op zich. Maar hé, ik kan best wel even zonder. Toch? Morgen <3

Oh, blijkbaar veranderen dingen echt nooit! Waarom denk ik toch altijd dat dat wel kan? Waarom begin ik er toch weer aan? En waarom... Ach, laat maar, ik... Ik geef wel gewoon op. Bekijk het maar.

Morgen ga ik gewoon die leuke schoenen kopen. Als troost Ik verdien het. O zo.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-01-2007, 16:56
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ok check ik heb internet op mijn kamer geregeld, dus ik ben er weer bij . Blij dat ik jullie aan het grijnzen heb gemaakt, mezelf eigenlijk ook wel! Maar tis leuk en t voelt goed en we zien wel... hij is me echt een beetje aan het terugveroveren.

Maar ben al wel brak, terug zijn en iedereen weer zien en álles vieren is best vermoeiend. Maar ook heel leuk. En omdat ik mijn b beste vriendinnetje uit Finland om de hoek heb, mis ik t ook nog niet echt.

Dus goed
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 11-01-2007, 18:19
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm, blijkbaar valt het toch wel mee Gelukkig
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-01-2007, 19:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
had eindelijk het lef om hem te vragen of hij van scharrel naar vriendje wilde gaan...
pff, vanmiddag 2 uur lang als een grote bom zenuwen rond gebivakkeerd, wachtend tot hij terug zou mailen.

en toen ie eenmaal terugmailde was het niet bepaald het nieuws dat ik wilde horen... geen vriendje voor mij , al reageerde hij wel erg lief.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 11-01-2007, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 11-01-2007 @ 14:21 :
Waarom smsen mannen nooit terug
Omdat je geen vraag in je smsje hebt gezet.
Oud 11-01-2007, 19:36
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-01-2007 @ 20:28 :
Omdat je geen vraag in je smsje hebt gezet.
Daar heb ik nooit last van.
Oud 11-01-2007, 19:43
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Pluis schreef op 11-01-2007 @ 20:24 :
en toen ie eenmaal terugmailde was het niet bepaald het nieuws dat ik wilde horen... geen vriendje voor mij , al reageerde hij wel erg lief.
auch
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 11-01-2007, 20:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-01-2007 @ 20:28 :
Omdat je geen vraag in je smsje hebt gezet.
Mijn mannen kunnen daar prima overheen lezen of idd gewoon niet terug smsen ...

Maar tot nu toe, hij doet het aardig, beter dan m'n ex though. Maar er zit ongeveer 5-8 uur tussen steeds, niet dat dat erg is, betekent dat hij het leest en vervolgens zich herinnert dat hij nog iets moet terug sturen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-01-2007, 20:19
Nuck
Nuck is offline
Vanavond zie ik hem weer eventjes, maar dat is de laatste keer in een maand . Ik heb denk ik wel genoeg afleiding in Thailand maar ik ga m wel missen...

't Gaat nog steeds fabulous tussen ons
__________________
As if!
Oud 11-01-2007, 20:38
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-01-2007 @ 20:28 :
Omdat je geen vraag in je smsje hebt gezet.
Ja er stond wel een vraag in dus. Wel 2! Maar het is mijn vriendje niet, daar zal het wel aan liggen.
Oud 11-01-2007, 20:40
Verwijderd
back from the snow.. toptijd gehad.. helaas nu al een week grieperig in bed..

maar leuke meisjes ontmoet!
Oud 11-01-2007, 21:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb zo'n idee dat dit niet nog heel lang gaat duren.
__________________
Oud 11-01-2007, 21:50
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Pluis schreef op 11-01-2007 @ 20:24 :
had eindelijk het lef om hem te vragen of hij van scharrel naar vriendje wilde gaan...
pff, vanmiddag 2 uur lang als een grote bom zenuwen rond gebivakkeerd, wachtend tot hij terug zou mailen.

en toen ie eenmaal terugmailde was het niet bepaald het nieuws dat ik wilde horen... geen vriendje voor mij , al reageerde hij wel erg lief.
wat was je situatie dan? sterkte..
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 11-01-2007, 23:00
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 10-01-2007 @ 19:26 :
hihi ik heb 'r vandaag toch nog weer een paar uurtjes gezien walgelijk verliefd, walgelijk klef pff wat gaat de tijd opeens snel.

morgen zie ik 'r weer, en ik kan niet wachten
letterlijk dit weer ik ga maar eens tukken, anders ben ik morgen weer een vaatdoek, en kan ze me weer eens een paar keer van de grond omhoog tillen
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 11-01-2007, 23:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Echt heerlijk om elkaar veel te kunnen zien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-01-2007, 00:09
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 12-01-2007 @ 00:27 :
Echt heerlijk om elkaar veel te kunnen zien
Dat ja! Heerlijk weekend.
Oud 12-01-2007, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 11-01-2007 @ 20:36 :
Daar heb ik nooit last van.
Bij mij gaat het meestal zo:

- "waarom heb je niet teruggesmst?"
"Je vroeg toch niks?"

Citaat:
Nonaj schreef op 11-01-2007 @ 21:38 :
Ja er stond wel een vraag in dus. Wel 2! Maar het is mijn vriendje niet, daar zal het wel aan liggen.
Dan weet ik het ook niet
Oud 12-01-2007, 00:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-01-2007 @ 01:18 :
Bij mij gaat het meestal zo:

- "waarom heb je niet teruggesmst?"
"Je vroeg toch niks?"


Dan weet ik het ook niet
Hm, ik antwoord bijna altijd, sms dan ook veel te veel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-01-2007, 08:17
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
WolterB schreef op 12-01-2007 @ 01:22 :
Hm, ik antwoord bijna altijd, sms dan ook veel te veel
Mja dat heeft de persoon in kwestie ook
Oud 12-01-2007, 09:49
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Whaaaa, ik kan toch gewoon eind deze maand al beginnen met mijn eindstage en nog wel op de plek die ik het liefste wilde!! Heb er echt zo'n zin in, ben heel benieuwd hoe het is. Groot voordeel is dat ik hele relaxte werktijden heb en het een kwartiertje fietsen hier vandaan is, dus wat dat betreft is het al ideaal. Moet ik wel mijn andere werk teleurstellen, aangezien ik daar dus de komende tijd veel wilde gaan werken, maarja... Dit gaat toch wel even voor. Komende 2 weken nog even flink wat tentamens en presentaties, dan mijn eindstage en dan ben ik in juni gewoon helemaal klaar. Afgestudeerd en geregistreed en wel

En bah, het scoutingseizoen van vriendlief is weer begonnen (na een heerlijke kerst- en nieuwjaarsonderbreking) en als ik dan hoor hoe verschrikkelijk druk het vooral in de weekenden gaan worden, voel ik daar gelijk weer weerstand tegen En dan ga ik nukkig tegen hem doen, terwijl ik ook wel weet dat dat niet helemaal eerlijk is. Maarja, hij heeft het ook al heel druk op zijn werk, ik ga straks weer fulltime werken (nouja, stagelopen) en baal er dan een beetje van dat er ook nog zoveel tijd in scouting gaat zitten. Maar goed, we moeten maar even zien hoe dat allemaal gaat lopen. Het voordeel van samenwonen is dat je elkaar iig 's nachts in bed meestal wel tegenkomt
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 12-01-2007, 09:54
Verwijderd
Vandaag een half jaar! En hij is lief.
Oud 12-01-2007, 10:16
Verwijderd
Mja hm. Het is wel duidelijk dat we elkaar momenteel echt helemaal tof vinden; het is fijn om te merken dat hij blij met mij is en het zo lekker vindt zoals het nu loopt, en het is natuurlijk even fijn dat ik er ook blij mee ben, want anders had ik Ster d'r problemen Gewoon fijn tussen ons, dus.

Maar aan de andere kant is het wel duidelijk dat we een... tja, wat heet, misschien meer een zolang-het-leuk-is-relatie hebben. We durven/kunnen gewoon niet meer zeggen dat we altijd bij elkaar gaan blijven, en hoewel dat heel eerlijk en realistisch is, vond ik het stiekem ook wel fijn toen ik vroegah gewoon dacht dat het voor altijd was. Ookal had ik het toen natuurlijk mis. En het kan bij iedereen mislopen, hoe zeer je ook denkt dat je altijd bij elkaar gaat blijven, en het is ook naïef als je dat denkt... maar tja, ik vind dat droombeeld wel prettig, ergens.
Oud 12-01-2007, 10:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
gecompliceerd.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-01-2007, 10:33
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het gaat lekker, al moeten we er nog even een vorm in vinden. Maar we gaan vanavond fijn samen koken en eten. Ik merk dat mijn gevoel soms nog een beetje onderdruk omdat ik ergens nog bang ben dat het weer verkeerd gaat. Maar soms kan ik ook weer zo verliefd op hem zijn en hij is ook gelukkig met ons en gaat er echt voor. .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 12-01-2007, 10:33
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 12-01-2007 @ 11:32 :
gecompliceerd.
vertel.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 12-01-2007, 10:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik vind iemand leuk en hij mij maar hij heeft een ex waar ie jaren mee gehad heeft en zij gaan echt nog heel veel met elkaar om en we zitten allemaal op dezelfde studie in hetzelfde jaar (ideaal ja). En woensdag hadden we afgesproken maar hij had het dus afgezegd met een reden en nu begint het te dagen bij mij dat hij misschien nog teveel om haar geeft. (dat gaf hij niet als reden op trouwens) Maar in de eerste plaats was hij degene die om mn nummer ging vragen (notabene bij een andere studiegenoot), het kwam dus vanuit hem.
En hij belde woe. avond laat nog om sorry te zeggen dat ie de afspraak had afgezegd en toen zei ik, 'hee als je niet meer wilt afspreken om wat voor reden dan ook, zeg het me dan, no hard feelings' en toen zei die 'nee, lijkt me juist heel leuk.' En onze telefoongesprekken zijn altijd super leuk. En de eerste dates ook.
Dus ik snap het niet meer.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-01-2007, 10:52
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 12-01-2007 @ 11:43 :
Ik vind iemand leuk en hij mij maar hij heeft een ex waar ie jaren mee gehad heeft en zij gaan echt nog heel veel met elkaar om en we zitten allemaal op dezelfde studie in hetzelfde jaar (ideaal ja). En woensdag hadden we afgesproken maar hij had het dus afgezegd met een reden en nu begint het te dagen bij mij dat hij misschien nog teveel om haar geeft. (dat gaf hij niet als reden op trouwens) Maar in de eerste plaats was hij degene die om mn nummer ging vragen (notabene bij een andere studiegenoot), het kwam dus vanuit hem.
En hij belde woe. avond laat nog om sorry te zeggen dat ie de afspraak had afgezegd en toen zei ik, 'hee als je niet meer wilt afspreken om wat voor reden dan ook, zeg het me dan, no hard feelings' en toen zei die 'nee, lijkt me juist heel leuk.' En onze telefoongesprekken zijn altijd super leuk. En de eerste dates ook.
Dus ik snap het niet meer.
Hmm het klinkt alsof je het vooral zelf gecompliceerder maakt . Maar als je echt het gevoel blijft houden, kun je het hem vragen toch? Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat exen het niet soms gecompliceerd kunnen maken maar als het nu uit is en ze gaan alleen nog vriendschappelijk met elkaar om, zal hij toch ooit weer verder gaan. Dus misschien wel met jou ?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 12-01-2007, 11:03
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
we zien wel. ik maak me niet echt heel druk maar ik heb geen zin om verliefd op iemand te worden die nog met zn ex rondloopt.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-01-2007, 11:19
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Goed, net een lief smsje van hem gekregen! Nu lekker alleen thuis in mijn nieuwe huisje, vanavond als het goed is samen naar de bioscoop, naar "onze" film.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 12-01-2007, 11:30
Verwijderd
Gisteravond heb ik weer 2 nieuwe vrienden gemaakt! Supergezellig uitgeweest

Ik heb te horen gekregen dat de eerste indruk die mensen van mij hebben vrolijk, gezellig en spontaan is. Die kan ik ook in mijn zak steken.

Het enige wat ik nog echt wil.. is reactie van hem, maar ik heb m tijd gegeven en dan moet ik niet moeilijk gaan doen.

En ik ben blij dat ik ondanks dat ik het druk heb, toch sociaal bezig blijf en tijd voor mezelf blijf houden (ook al heeft dat niet echt met een relationeel gebied te maken).
Oud 12-01-2007, 11:38
Verwijderd
@ Theemuts; tof joh! Succes alvast Enne, ik was vroeger ook heel druk met scouting en hele zaterdagen daar aanwezig incl, voorbereiding enzo. Maar ik ben mezelf tegen gekomen en doe het allemaal rustiger aan. Maar laat je vriend lekker genieten van zn hobby, ookal is het lastig, weet er alles van (Ik had het geluk om een vriend te hebben toendertijd die ook helemaal weg was van scouting)

OT: Goed <3 Hij is net weg, had nog wel de hele dag op bed kunnen liggen. Maar helaas. Er moet ook hard gewerkt worden aan school enzo. Vanmorgen moest ik ff naar de dokter en toen was hij op bed blijven liggen. Hoera voor nog even lekker samen terug het bed in kruipen!
En dit weekend lekker samen hier thuis, ouders weg, broertje pleite
Oud 12-01-2007, 11:43
Verwijderd
Met een beetje geluk wonen we over een paar maanden op fietsafstand ipv ruim 60 km van elkaar af Ik wil eerst nog op mezelf wonen voordat we gaan samenwonen, maar toch lekker bij hem in de buurt zitten, ideale oplossing dit dus
Oud 12-01-2007, 13:03
Verwijderd
Ahhhhh. Het wordt steeds fijner. En nu ik niet meer bij hem logeer is het best wennen, maar het gaat goed.En dit weekend gaan we brownies bakken.
Oud 12-01-2007, 13:06
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Het is toch maar weer goed
En we hebben weer een toffe avond gehad zoals het hoort, al waren we dan weg met z'n tweeen in plaats van meer.
Maar hij durft wel nog te vragen om met mensen te gaan snowboarden/lasergamen/reizen/uit te gaan. Dus hij wil het niet vermijden en dat is ook fijn dat hij nog vertrouwen daarin heeft. Ookal zal hij ook natuurlijk wel bang zijn dat we weer gaan doen als eerst.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 12-01-2007, 13:26
George
Avatar van George
George is offline
Heerlijk liggen knuffelen vannacht. (L) Ik ben echt blij met hem, hoop dat het nu wel gewoon goed blijft gaan.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 12-01-2007, 13:40
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 12-01-2007 @ 14:06 :
Het is toch maar weer goed
En we hebben weer een toffe avond gehad zoals het hoort, al waren we dan weg met z'n tweeen in plaats van meer.
Maar hij durft wel nog te vragen om met mensen te gaan snowboarden/lasergamen/reizen/uit te gaan. Dus hij wil het niet vermijden en dat is ook fijn dat hij nog vertrouwen daarin heeft. Ookal zal hij ook natuurlijk wel bang zijn dat we weer gaan doen als eerst.
goedzo, fijn voor je ! maar wat was er ook alweer precies met hoe jullie doen met anderen erbij? dat heb ik nooit helemaal begrepen geloof ik!
Oud 12-01-2007, 16:47
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
DNMB schreef op 11-01-2007 @ 17:26 :
ja hij vroeg hoe het met zijn schatje ging en dat hij het nogal druk had..dat zal dan wel maar dan alsnog, hoeveel moeite kost 1 smsje sturen bij jou? ik zou ook gewoon afwachten, misschien heeft die van jou het ook wel erg druk
Ja ik weet wel dat hij het druk heeft, maar als je iemand graag wil zien dan maak je toch even tijd idd! Verder alleen paar saaie smsjes. Hij noemt jou schatje, geen zorgen maken .
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 12-01-2007, 17:32
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
goehoeeeeeeed.
__________________
i create glitches with my voice
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #54
WolterB
500 29-01-2007 21:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.