Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2007, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 16-04-2007 @ 21:19 :
waars geen bereik in het verre tunesië

kan me zo een toestand herinneren toen ik in turkije zat
In Istanbul geen problemen, maar ja, dat is natuurlijk wel een immense stad.

OT: wil ie bergen gaan beklimmen, ja hallo, 't wordt steeds mooier. Zometeen heb ik een plat vriendje. Daar doe ik het niet voor, zeg
Advertentie
Oud 17-04-2007, 08:14
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Morgen zien we elkaar eindelijk weer. Het lijkt een halve eeuwigheid geleden
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 17-04-2007, 08:18
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Alwien schreef op 17-04-2007 @ 09:14 :
een halve eeuwigheid
Hoelang is dat precies?
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 17-04-2007, 08:33
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
hellebel schreef op 17-04-2007 @ 09:18 :
Hoelang is dat precies?
lang..

ontopic: !! gister even gezellig uiteten geweest, en zie hem waarschijnlijk vanavond weer..
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 17-04-2007, 09:36
kadesh
Avatar van kadesh
kadesh is offline
Op dinsdag mis ik m altijd t ergst... Dan duurt het nog zo lang voordat het vrijdag is.

&ik heb mn broertje en zusje al zo lang niet meer gezien . Maarja! Zondagavond en maandag weer En daarna dik feesten bij mn familie, want mn oma wordt dan 80 . Kijk er echt naar uit
__________________
amber is the color of your energy, shades of gold displayed naturally
Oud 17-04-2007, 11:26
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik heb zin in het weekend
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 17-04-2007, 11:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-04-2007 @ 00:36 :
In Istanbul geen problemen, maar ja, dat is natuurlijk wel een immense stad.
oeh, over 2 weken zit ik daar

Verder gaat het goed. Zijn ex is terug maar hij heeft gezegd dat ie bij mij wil zijn/haar niet terug wil en dat weet ik ook wel. Toch is het een lastige situatie, zeker als we straks alledrie weer dezelfde colleges hebben. Zij zijn nog heel goed met elkaar bevriend en gaan ook 2 maanden op reis deze zomer met elkaar (en nog wat vrienden). Ik weet niet of ik dat trek en dat heb ik hem ook gezegd. Dat vond ie niet zo leuk om te horen maar hij begreep het wel.
maargoed, verliefffd nog steeds wel
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 17-04-2007, 11:42
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik ben gemeen tegen hem, maar ik heb gewoon echt geeeeen zin.. Maar! zo geef ik wel signaal dat ik hem niet super leuk vind, en dat is dan het goede van deze actie.
En omg die ene jongen!! hij is toch wel echt super leuk, maaaaarja
Oud 17-04-2007, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 17-04-2007 @ 12:28 :
oeh, over 2 weken zit ik daar

Verder gaat het goed. Zijn ex is terug maar hij heeft gezegd dat ie bij mij wil zijn/haar niet terug wil en dat weet ik ook wel. Toch is het een lastige situatie, zeker als we straks alledrie weer dezelfde colleges hebben. Zij zijn nog heel goed met elkaar bevriend en gaan ook 2 maanden op reis deze zomer met elkaar (en nog wat vrienden). Ik weet niet of ik dat trek en dat heb ik hem ook gezegd. Dat vond ie niet zo leuk om te horen maar hij begreep het wel.
maargoed, verliefffd nog steeds wel
Topstad Maar het is af te raden om korte broeken te dragen; of je stoot mensen voor het hoofd, of ze denken dat je alleen maar seks wilt. Aan de andere kant denken de meeste mensen daar sowieso dat wij in West-Europa alleen maar seks hebben met allerlei mensen, echt heel bizar.
Oud 17-04-2007, 12:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm... Ik wil haar zien, zo snel mogelijk. Ik weet wel dat ik maar twee dagen op vakantie ben geweest, maar het voelde veel langer, komt denk ik ook omdat je elkaar dan nauwelijks kan spreken. En volgens mij hebben wij de gave om online te zijn als de ander dat niet is
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-04-2007, 13:02
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hij is vandaag jarig! Jeej! En vanavond zie ik hem weer Joy!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 17-04-2007, 16:28
Verwijderd
Liggen we gisterenavond in bed, zegt hij opeens: 'Ik kan niet slapen. Zullen we buiten tikkertje doen?'
Oud 17-04-2007, 18:25
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Een vriendinnetje vroeg vandaag weer eens of ik zin had om wat leuks te doen en uiteraard had ik dat! Het is zo'n vriendinnetje waarmee ik om de domste dingen helemaal dubbel kan liggen, maar ook hele serieuze gesprekken kan hebben en dat hadden we vandaag allebei. We hadden het over seks op rare plaatsen en over het overlijden van onze opa's en we hebben afgesproken dat we samen een keer naar de begraafplaats gaan omdat we allebei nog niet geweest zijn sinds de begrafenissen.
Fijn van die vriendinnetjes waarmee je kunt lachen én kunt huilen! Voor morgen meteen weer een gezellig dagje gepland!
Oud 17-04-2007, 18:45
Jones
Citaat:
Crimson schreef op 16-04-2007 @ 21:22 :
Wel gek, de meeste toestellen zijn tegenwoordig triband.. Ik weet niet wat voor telefoon je vriendin heeft, Jones, maar kan het idd aan liggen. Maarja, ik zou wel zorgen dat ik op een andere manier kan smsen, maar da's voor iedereen verschillend natuurlijk.
Het is opgelost hoor. Telefoon in kluisje gelegd en kluissleutel paar dagen kwijt geweest.
Oud 17-04-2007, 18:52
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Jones schreef op 17-04-2007 @ 19:45 :
Het is opgelost hoor. Telefoon in kluisje gelegd en kluissleutel paar dagen kwijt geweest.
Okee, gelukkig! Beter dan dat je op het nieuws ziet dat haar vliegtuig is neergestort.
Oud 17-04-2007, 18:57
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Samenwonen rules
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 17-04-2007, 19:41
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
staat op springe. ik wil haar niet kwijt, maar vooralsnog kán het gewoon op deze manier geen eeuwen meer doorgaan.

Kan niet met en kan niet zonder haar.

klotezooi
Oud 17-04-2007, 19:48
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
misschien heb ik morgen een 'serieus gesprek' met mijn ouders, als ik er zin in heb.
ik kan het ook verschuiven naar na de meivakantie, ik moet tenslotte nog met mijn mama naar Parijs
eigenlijk zit alleen dat me nog dwars, dus eigenlijk gaat het gewoon supergoed
__________________
psssttt <3<3
Oud 17-04-2007, 21:48
wup
wup is offline
Morgen zie ik hem weer. Zin in..
Wel stom dat ik na 15 maanden nog steeds bang ben om hem kwijt te raken. Alsof hij ineens even gaat bedenken 'maar.. ze is helemaal niet leuk eigelijk'.
Ik weet dat daar totaaaal geen reden voor is. Zal wel komen doordat ik zo blij ben nu, dat ik me niet voor kan stellen hoe verdrietig ik zal zijn als dat over gaat.

Dikke onzin natuurlijk.
Oud 17-04-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 17-04-2007 @ 17:28 :
Liggen we gisterenavond in bed, zegt hij opeens: 'Ik kan niet slapen. Zullen we buiten tikkertje doen?'
Ja maar hebben jullie dat nu dan gedaan

Citaat:
Aurora schreef op 17-04-2007 @ 19:57 :
Samenwonen rules
Update jij je LJ es

OT: Zomaar gesprekken voeren in Engels met een raar accent en dan halverwege gaan bedenken dat we wel erg vaak gesprekken hebben in vreemde talen
Oud 17-04-2007, 22:22
__
Avatar van __
__ is offline
ik voel me verliefd en dat/hij maakt me zo vrolijk! en ik hou er echt van als ie me 's nachts wakker belt.
en morgen en overmorgen zie ik 2 van mn beste vriendinnetjes weer eens maar dat werd dan ook hoog tijd. ik moet ze echt regelmatiger zien. maar het wordt vast leuk, shoppen in utrecht en stappen in maastricht.
Oud 17-04-2007, 22:30
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
aargh, zit opeens weer helemaal met een stukje uit een mailtje in mn hoofd waarin ik beschuldigd werd van het feit dat ik een vriendinnetje nooit over jongens liet praten/er nooit naar luisterde en zelf wel uren over jongens tegen haar praatte.
De situatie die er toen was is nu weer precies hetzelfde met dat vriendinnetje en ik snap gewoon nog steeds niet hoe ze erop kwamen dat ik uren over jongens praat. Er is een jongen die ik leuk vind en ik heb het nou echt nauwelijkst over hem met vriendinnen, af en toe zeg ik dat ik hem wil zien, maar daar blijft het wel bij! En ik wil best naar dat vriendinnetje luisteren maar als zij 40x per week aan me vraagt waarom die jongen nou nog niet terug gekrabbeld heeft op dr hyves (terwijl ie al een keer had gereageerd dat ie niet eens wist wie ze was) en me zelfs het mailtje dat hij haar geaccepteerd had op hyves naar me had doorgestuurd, wordt het me toch echt een beetje te gek en gaat het echt mn strotteklep uithangen.

Aaargh frustratie! T is heus een lief kind hoor, maar man ik kan af en toe (regelmatig ) echt niks van dr hebben.. en ik ben niet de enige
Oud 17-04-2007, 22:37
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Scharreldebarrel.
Oud 17-04-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 16-04-2007 @ 23:37 :
Sinds vanavond pas
Mwoh al wel iets eerder hoor, maar in deze film was ie echt om op te eten

Ontopic: jemig, dat was echt bizar en onverwacht om ineens toevallig te lezen Ik vind het echt heel erg dat ie is overleden, vooral op zo'n manier
Oud 18-04-2007, 00:47
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik zit nu op 3/4 van t boek 'de gelukkige huisvrouw' en alle twijfels over 'kinderen', mochten die er ooit zijn geweest, zijn nu echt totaal weggesmolten als sneeuw in de zon: GEEN kinderen. NOOIT kinderen. Kind; enkelvoud, meervoud: nee, nee, driewerf nee! zodra die koter de eerste gil geeft, gaat de kogel door de kerk (uhm... mijn hoofd).

gelukkig is mijn vriendin t (behoorlijk) met me eens. maar die enkelbinders worden mijn dood.

over mijn relatie: ik mag 'r nog de hele week zien! tot en met zaterdag, nagenoeg non stop! thuis doen ze wel moeilijk, maar ik denk alleen maar 'ey, fuck it!" en ik ga gewoon m'n gang. Damn wat ben ik blij met 'r

Ik zit ook flink te kniezen over de studie. Grote kans dat ik weer terugga naar het conservatorium. there's some unfinished business I've got to attend to!

PS: damn wat is 'in trance' een verschrikkelijk goeie plaat...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 18-04-2007, 07:09
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
hij zag er gisteren weer zo sexy uit en hij beseft het niet en dat is cool
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 18-04-2007, 07:45
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik voel me raar
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 18-04-2007, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 17-04-2007 @ 17:28 :
Liggen we gisterenavond in bed, zegt hij opeens: 'Ik kan niet slapen. Zullen we buiten tikkertje doen?'
jullie waren in de ikea in hengelo en zagen er heel schattig uit samen <3
Oud 18-04-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 18-04-2007 @ 01:47 :
ik zit nu op 3/4 van t boek 'de gelukkige huisvrouw' en alle twijfels over 'kinderen', mochten die er ooit zijn geweest, zijn nu echt totaal weggesmolten als sneeuw in de zon: GEEN kinderen. NOOIT kinderen. Kind; enkelvoud, meervoud: nee, nee, driewerf nee! zodra die koter de eerste gil geeft, gaat de kogel door de kerk (uhm... mijn hoofd).

gelukkig is mijn vriendin t (behoorlijk) met me eens. maar die enkelbinders worden mijn dood.

over mijn relatie: ik mag 'r nog de hele week zien! tot en met zaterdag, nagenoeg non stop! thuis doen ze wel moeilijk, maar ik denk alleen maar 'ey, fuck it!" en ik ga gewoon m'n gang. Damn wat ben ik blij met 'r

Ik zit ook flink te kniezen over de studie. Grote kans dat ik weer terugga naar het conservatorium. there's some unfinished business I've got to attend to!

PS: damn wat is 'in trance' een verschrikkelijk goeie plaat...
het lijkt me idd ook verstandiger dat jij geen nazaten op deze, reeds genoeg verdorven, aardbol zet
Oud 18-04-2007, 10:21
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 18-04-2007 @ 11:12 :
het lijkt me idd ook verstandiger dat jij geen nazaten op deze, reeds genoeg verdorven, aardbol zet
helemaal mee eens. dat kind heeft geen deel van leven. het zal iedere dag van diens verdorven leven te horen krijgen hoe erg het gehaat wordt. door pa en ma.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 18-04-2007, 10:52
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
In gedachten over die jongen die ik nog maar een paar keer heb gesproken...

Hopelijk heb ik de ballen vrijdag om hem mee uit te vragen . Maar die ballen heb ik nooit, dus ja.
Oud 18-04-2007, 11:05
Verwijderd
Ik ben mopperig en hij ook. Maar ik ben mopperig op hem, en hij is mopperig omdat hij te snel heeft gereageerd op dingen enzo en nu in een situatie zit die hij niet wil, maar ik vind dat hij er dan langer over na had moeten denken.

Blablabla
Oud 18-04-2007, 11:20
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 18-04-2007 @ 01:47 :
ik zit nu op 3/4 van t boek 'de gelukkige huisvrouw' en alle twijfels over 'kinderen', mochten die er ooit zijn geweest, zijn nu echt totaal weggesmolten als sneeuw in de zon: GEEN kinderen. NOOIT kinderen. Kind; enkelvoud, meervoud: nee, nee, driewerf nee! zodra die koter de eerste gil geeft, gaat de kogel door de kerk (uhm... mijn hoofd).
je denkt dat "de gelukkige huisvrouw" een goede weergave van de werkelijkheid is?

ot: niets bijzonders. dit weekend is het 2e weekend dat we elkaar niet zien, maar daar staat tegenover dat we allebei iets gaafs gaan doen .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 18-04-2007, 11:39
Verwijderd
Gaaf (L), dit weekend maar eens een weekendje Parijs plannen
Oud 18-04-2007, 11:59
Verwijderd
Al sinds zaterdag niets meer van 'm gehoord. Naja, het zal wel...
Oud 18-04-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 18-04-2007 @ 12:20 :
je denkt dat "de gelukkige huisvrouw" een goede weergave van de werkelijkheid is?

ot: niets bijzonders. dit weekend is het 2e weekend dat we elkaar niet zien, maar daar staat tegenover dat we allebei iets gaafs gaan doen .
Dat was mijn eerste gedachte ook Realistisch boek ja.
Oud 18-04-2007, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 18-04-2007 @ 10:26 :
jullie waren in de ikea in hengelo en zagen er heel schattig uit samen <3

Hehe, ik blijf het bijzonder vinden dat mensen ons herkennen Zwaai de volgende keer, leuk!

Ontopic: Nou goed, naar de Ikea geweest dus en vreselijk melig de hele tijd. We waren op zoek naar allemaal dingen, maar die lijken dan helemaal niet te bestaan. Zo raar is het toch niet om zwarte rolgordijnen te willen? Maar goed, als dat de hele dag door gebeurt wordt je heel erg melig met elkaar. (weer zo'n gevalletje van: 'Je had erbij moeten zijn, dan was het wel grappig )
S'avonds dat doorgezet in het café met mijn beste vriendinnetje en hem erbij. Ik ben blij dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden.
Oh ja, en hij ruikt lekker
Oud 18-04-2007, 12:35
Verwijderd
@Loontjuh: Gefeliciteerd!
@Nala: Wat een geniale invallen heeft die man van jou.

ot: "Hou jij van broeken?" Omfg, whahaha, ik lag helemaal dubbel. Subtiliteit.
Oud 18-04-2007, 14:09
Verwijderd
@Secret Agent: Dank je wel.


De drang om alles van daar achter me te laten wordt alsmaar groter en groter....
Oud 18-04-2007, 14:15
Verwijderd
ik heb van vrijdag t/m woensdag tentamens, maar ik kan me niet concentreren, het interesseert me ook niet. ik heb net besloten dat ik vnv naar hem toe ga, terwijl ik nog veel te veel moet doen maar ik wil hem gewoon heel graag weer zien . dit is niet echt goed voor mn school ed, maar eigenlijk kan het me ook niets schelen. als ik bij hem ben maakt de rest me niets meer uit. als ik dan vnv in mijn bed lig en ik uit mijn roes ben ontwaakt, sla ik mezelf waarschijnlijk voor mijn kop .
Oud 18-04-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-04-2007 @ 15:09 :
Gefeliciteerd!

OT: goeeed, nog steeds <3
Ik heb super veel zin in zondag, dinsdag en donderdag En ik kijk eigenlijk ook al uit naar de vakantie
Oud 18-04-2007, 17:03
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 17-04-2007 @ 20:48 :
misschien heb ik morgen een 'serieus gesprek' met mijn ouders, als ik er zin in heb.
ik kan het ook verschuiven naar na de meivakantie, ik moet tenslotte nog met mijn mama naar Parijs
eigenlijk zit alleen dat me nog dwars, dus eigenlijk gaat het gewoon supergoed
Het serieuze gesprek dat ik verwachtte was er eigenlijk niet, terwijl we wel erover hebben gepraat.

Ik heb het gevoel dat alles wel goed gaat komen, voor zover het nog niet goed was

en dinsdag gaat superleuk worden, en donderdag hopelijk ook
__________________
psssttt <3<3
Oud 18-04-2007, 18:16
Nuck
Nuck is offline
Het gaat fantastisch
__________________
As if!
Oud 18-04-2007, 18:26
Verwijderd
ik wil een knuffel van mijn papa
en ik wil mn vriendinnetje weer eens zien, maar we hebben t zo druk allebei.
Oud 18-04-2007, 18:43
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik snap echt geen zier meer van jongens en ik geloof dat ik me de rest van de avond maar eens vrolijk druk ga maken, hoezee.

pessimistje
Oud 18-04-2007, 19:27
Verwijderd
@ Loontjuh: gefeliciteerd!

Ontopic: ik snap echt helemaal niks van mezelf Nu is ie twee weken weg, betrap ik mezelf erop dat ik al een paar keer zit te denken hoe het zou zijn. Huh
Oud 18-04-2007, 20:41
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 18-04-2007 @ 01:47 :
ik zit nu op 3/4 van t boek 'de gelukkige huisvrouw' en alle twijfels over 'kinderen', mochten die er ooit zijn geweest, zijn nu echt totaal weggesmolten als sneeuw in de zon: GEEN kinderen. NOOIT kinderen. Kind; enkelvoud, meervoud: nee, nee, driewerf nee! zodra die koter de eerste gil geeft, gaat de kogel door de kerk (uhm... mijn hoofd).

over mijn relatie: ik mag 'r nog de hele week zien!
Uhm waarom wil je geen kinderen meer na het lezen van dat boek?? Ik kan me eigenlijk alleen voorstellen dat een vrouw geen kinderen wil, na het lezen, vanwege de helse bevalling. Maar voor de rest....

En waarom 'mag' je je vriendin zien? Je bent toch 20, oftewel volwassen?

OT: nog 2 nachtjes.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 18-04-2007, 20:58
Crimson
Crimson is offline
idem hier nog 2 nachtjes
wel grappig, ik zie hem waarschijnlijk straks vrijdag t/m dinsdagochtend, en nog klagen we elkaar dat we elkaar te weinig zien en die kutafstand blablabla, terwijl het soms wel 5 dagen in de week zijn..
snap ook niet dat hij niet af en toe gek van mij wordt niet dat we ruzie hebben, maar dat 'ie niet rustig alleen wil zijn. als ik op zondagavond (als we elkaar een weekendje zien) zou zeggen, ik blijf hier, zou 'ie me gerust bij zich houden tot weetikwanneer. nouja, wel leuk, een vriendje dat nooit genoeg van je krijgt
Oud 18-04-2007, 21:48
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Loon: Gefeli!

OT: Ohlala, gisteravond was super, en vannacht en vanmorgen maakten dat helemaal af Damn.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 18-04-2007, 21:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
helemaal geweldig.
Vanochtend tegen elkaar gezegd dat we meer quality time willen met elkaar en nu zijn we heel erg lekker uit eten geweest En straks komt ie langs!
__________________
Tsja
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.