Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2007, 23:08
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 18-04-2007 @ 12:20 :
je denkt dat "de gelukkige huisvrouw" een goede weergave van de werkelijkheid is?

ot: niets bijzonders. dit weekend is het 2e weekend dat we elkaar niet zien, maar daar staat tegenover dat we allebei iets gaafs gaan doen .
ik ken ergere bevallingen. eerder regel dan uitzondering.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 19-04-2007, 00:24
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 18-04-2007 @ 01:47 :
ik zit nu op 3/4 van t boek 'de gelukkige huisvrouw' en alle twijfels over 'kinderen', mochten die er ooit zijn geweest, zijn nu echt totaal weggesmolten als sneeuw in de zon: GEEN kinderen. NOOIT kinderen. Kind; enkelvoud, meervoud: nee, nee, driewerf nee! zodra die koter de eerste gil geeft, gaat de kogel door de kerk (uhm... mijn hoofd).

gelukkig is mijn vriendin t (behoorlijk) met me eens. maar die enkelbinders worden mijn dood.

over mijn relatie: ik mag 'r nog de hele week zien! tot en met zaterdag, nagenoeg non stop! thuis doen ze wel moeilijk, maar ik denk alleen maar 'ey, fuck it!" en ik ga gewoon m'n gang. Damn wat ben ik blij met 'r

Ik zit ook flink te kniezen over de studie. Grote kans dat ik weer terugga naar het conservatorium. there's some unfinished business I've got to attend to!

PS: damn wat is 'in trance' een verschrikkelijk goeie plaat...
Haha. Ik weet even niet van je moet denken. Je komt over als een autist maar misschien ben je i/r/l wel heel cool. Maar op dit moment val je nog even binnen het autistisch spectrum.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 19-04-2007, 08:29
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
gister heel lang, heel fijn gepraat.

Opzich is alles nu wel uitgesproken, we zitten weer op één lijn. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen . Weet in elk geval wel zeker dat we allebei elkaar nu in elk geval niet kwijt willen, voor geen goud.

Let's move on.
Oud 19-04-2007, 08:36
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Hij komt vandaag weer thuis!!! en ik en mij pa gaan hem ophalen van schiphol, wat heel lief is van mijn papa aangezien we uit grunn komen, en dat een beste rit 's avonds laat.

En dan morgen gaan we onze huurovereenkomst tekenen, en dan zaterdag lekker shoppen voor de verhuizing!
Aaah leuke tijden komen eraan!
Oud 19-04-2007, 08:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Geweldig boek, De Gelukkige Huisvrouw


OT: Verliefd, nog steeds verliefd. Met vlinders en zo. Ze is zo ontzettend lief
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-04-2007, 10:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nogsteeds niets te klagen, eigenlijk niets veranderd ten opzichte van t vorige topic
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-04-2007, 10:15
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 19-04-2007 @ 00:08 :
ik ken ergere bevallingen. eerder regel dan uitzondering.
boek gaat vooral over wat er daarna gebeurd, maar je bent natuurlijk ook een idioot als je denkt dat een bevalling leuk is, een kind neem je dan ook niet omdat je zo van bevallen houdt.

ot:
vanmiddag zien we elkaar nog even <33 en dan morgen naar antwerpen met mn moeder, super zin in! vanavond even voor wat afleiding zorgen voor een vriendinnetje die haar relatie net heeft beeindigd, zielig want ze zijn allebei zo leuk
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 19-04-2007, 10:21
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 19-04-2007 @ 00:08 :
gelukkige huisvrouw bla
haha heleen van rooyen
__________________
april is the cruellest month
Oud 19-04-2007, 10:35
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-04-2007 @ 01:24 :
Haha. Ik weet even niet van je moet denken. Je komt over als een autist maar misschien ben je i/r/l wel heel cool. Maar op dit moment val je nog even binnen het autistisch spectrum.
nee, ik ben 't niet t kan zo wel overkomen, maar tis niet zo.

@ larry flint: ik weet waar t over gaat, ik refereer vooral naar de bevalling. dat het geen pretje is, is eigenlijk logisch. maar dat gezwijmel van iedereen om je heen, en dat uitkakken van een gerimpelde kleibint... ik vind dat zo mensonterend (helemaal wanneer er complicaties zijn, en er hulpmiddelen aan te pas moeten komen). Als dat al niet erg genoeg is, dan is het gebler van die koters 't wel... jammer dat die pa zich verzopen had, en dat dat kind niet was gestikt in die doos. dat is mijn houding en liefde jegens kinderen...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 19-04-2007, 10:39
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 19-04-2007 @ 11:35 :
nee, ik ben 't niet t kan zo wel overkomen, maar tis niet zo.

@ larry flint: ik weet waar t over gaat, ik refereer vooral naar de bevalling. dat het geen pretje is, is eigenlijk logisch. maar dat gezwijmel van iedereen om je heen, en dat uitkakken van een gerimpelde kleibint... ik vind dat zo mensonterend (helemaal wanneer er complicaties zijn, en er hulpmiddelen aan te pas moeten komen). Als dat al niet erg genoeg is, dan is het gebler van die koters 't wel... jammer dat die pa zich verzopen had, en dat dat kind niet was gestikt in die doos. dat is mijn houding en liefde jegens kinderen...
wacht maar tot bij je vriendin de biologische wekker ineens afgaat als ze 30 is ofzo.
__________________
april is the cruellest month
Oud 19-04-2007, 10:52
Niempie
Niempie is offline
Slecht, ik weet het allemaal niet meer hoor.
Oud 19-04-2007, 10:59
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 19-04-2007 @ 11:21 :
haha heleen van rooyen
Precies mijn reactie.

Zometeen tentamen maken, terwijl ik er met mijn hoofd niet bij zit en dus niets heb opgeslagen.
Vriendschappelijk gezien gaat het wel goed op zich .
In de liefde? Morgen zal het uitwijzen...
Oud 19-04-2007, 11:11
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ooh wat leuk een discussie over kinderen Wat is nu eigenlijk het probleem met kinderen dan?

ik weet natuurlijk nu niet zeker of ik ze kan krijgen (mijns inziens gaan veel mensen er automatisch vanuit dat vruchtbaar zijn, terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn, ookal ben je gezond) maar kinderen lijkt me echt heel erg leuk

De bevalling lijkt me echt verschrikkelijk, maar kinderen lijken me geweldig
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 19-04-2007, 11:35
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
nou, het is net uit, sinds vannacht. Vanavond hebben we afgesproken om spullen uit te wisselen en dan is het klalar.
het is me ook niet niks, maar ik voel me er geloof ik wel goed bij.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 19-04-2007, 11:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Kinderen
Daarvoor vind ik mezelf te lief. Eerst maar eens zelf volwassen worden en dingen ondernemen voordat ik de verantwoordelijkheid voor een kind aan kan
__________________
<):o)
Oud 19-04-2007, 11:39
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
ik ben gelukkig.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 19-04-2007, 12:04
Verwijderd
hij doet stom en hij heeft t zelf niet door
Oud 19-04-2007, 12:05
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 19-04-2007 @ 11:39 :
wacht maar tot bij je vriendin de biologische wekker ineens afgaat als ze 30 is ofzo.
dat argument gebruik je wel vaker, maar dat is niet waar. ik ken genoeg vrouwen van rond de 30 die echt geen kinderen willen. ook van rond de 40. adopteren is een optie, maar er zelf een produceren: no way
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 19-04-2007, 12:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Signy schreef op 18-04-2007 @ 21:41 :
Uhm waarom wil je geen kinderen meer na het lezen van dat boek?? Ik kan me eigenlijk alleen voorstellen dat een vrouw geen kinderen wil, na het lezen, vanwege de helse bevalling. Maar voor de rest....

En waarom 'mag' je je vriendin zien? Je bent toch 20, oftewel volwassen?

OT: nog 2 nachtjes.
ik mag 'r zien ja ik vind het namelijk een voorrecht om haar weer te zien. het is namelijk niet iets waar ik klakkeloos vanuit ga. wellicht wil zij t niet ofzo (ha ha ha, that will be the day! )

maar waarom niet nav dat boek?

-ik vind de hele bevalling een hel, en wil dat mijn vriendin niet aandoen
-de hele nasleep, daar ben ik ook geen fan van (je-weet-wel, de laatste mode: de postnatale depressie)
-ik wil echt niet halve dagen gaan werken, alleen maar omdat die muppet op aarde is. ik verdom 't om mijn leven om te gooien/aan te passen vanwege dat gedrocht.
-en (nu ben ik nog egoistischer dan dat ik al was) kinderen kosten (te)veel geld. voor die 2 ton die kinderen kosten tot hun 12e (heb ik ooit voor de grap uitgerekend) kan je verdomd gave gitaren van kopen, of een huis, of een BMW M5 + ferrari, of een gibson LP standard 1959 etc etc etc.

geen kinderen. no way.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 19-04-2007, 12:14
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Lilything schreef op 19-04-2007 @ 12:11 :
Ooh wat leuk een discussie over kinderen Wat is nu eigenlijk het probleem met kinderen dan?

(...)

De bevalling lijkt me echt verschrikkelijk, maar kinderen lijken me geweldig
waarom?!?!?! waarom zijn ze geweldig?! ze schijten je onder. je trommelvliezen gaan eraan, je halve maandelijkse inkomen gaat naar dat kutkind (nja, das overdreven, maar toch wel een flinke portie ervan), ze houden je uit je slaap (en ik slaap sowieso al licht), tot hun 18e, soms wel langer, moet je voor ze zorgen, je hebt slapeloze nachten als ze weer eens met blauwe plekken thuiskomen omdat ze in elkaar zijn gemept, je slaapt niet als ze voor het eerst uit gaan 'ohoh, straks word mijn kleine marietje verkracht en poept ze ook over 9 maanden een koter uit!', ze kosten tijd, geld, energie, moeite, en liefde. En laat dat nu de dingen zijn die ik OF aan mezelf, OF familie/vrienden/vriendin wil besteden, en niet aan zo'n neukfout...

mijn schoonma zegt constant: ze komen er nooit zo fijn uit als dat het erin ging!en ze heeft gelijk! ze heeft gelijk! geen vrouw die ook maar enigszins hersens heeft, wil kinderen uitkakken zou je denken. toch wel...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 19-04-2007, 12:20
__
Avatar van __
__ is offline
jezus, you've made your point hoor, hou er alsjeblieft over op want je word verschrikkelijk irritant. ik hoop dat jouw vriendin nooit per ongeluk zwanger wordt ofzo, dat zou ik echt enorm zielig vinden voor 'die neukfout'.
Oud 19-04-2007, 12:30
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 19-04-2007 @ 13:20 :
jezus, you've made your point hoor, hou er alsjeblieft over op want je word verschrikkelijk irritant. ik hoop dat jouw vriendin nooit per ongeluk zwanger wordt ofzo, dat zou ik echt enorm zielig vinden voor 'die neukfout'.
precies.

OT: jeej we gaan vanavond een deel van de kast kopen, en nu wil ik nog meer delen dus we gaan ook wat koopjeshoeken langs van de ikea want hij is echt ontzettend duur.
Oud 19-04-2007, 12:37
Verwijderd
Hij zit in Berlijn en komt pas volgende week dinsdag terug. En ja, ik stel me aan, maar ik mis m toch wel.
Zaterdag moeilijk praten met een andere hem en dan t hele weekend lekker niks.
Oud 19-04-2007, 12:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
__ schreef op 19-04-2007 @ 12:20 :
jezus, you've made your point hoor, hou er alsjeblieft over op want je word verschrikkelijk irritant. ik hoop dat jouw vriendin nooit per ongeluk zwanger wordt ofzo, dat zou ik echt enorm zielig vinden voor 'die neukfout'.
jij zegt wat ik (en ws het halve forum met mij) denk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-04-2007, 12:48
Jones
Citaat:
Orpheo schreef op 19-04-2007 @ 13:14 :
En laat dat nu de dingen zijn die ik OF aan mezelf, OF familie wil besteden, en niet aan zo'n neukfout...
waar zit de fout?
Oud 19-04-2007, 12:57
Verwijderd
Oeh, hij was vannacht toch hier! Hij na zijn werk naar mij gekomen en toen samen naar huis en slapen. Heerlijk om samen wakker te worden, kan niet wachten tot we besloten hebben waar we gaan wonen en er echt geld voor hebben..
Oud 19-04-2007, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 19-04-2007 @ 13:42 :
Leuke discussie. Ik begin me ineens af te vragen of mijn vader me ook wel eens een 'neukfout' heeft genoemd. Anyway, morgen weer eens naar hem toe en het is wel een beetje een Orpheo-type, geen kinderen willen omdat hij de verantwoordelijkheid niet aankan
Wat heeft het nou met "de verantwoordelijkheid niet aankunnen" te maken? Hij (Orpheo) dus, wil gewoon geen kinderen omdat hij geen masochist is. Je gaat toch ook niet van iemand die niet dagenlang met een moker op zijn voet ramt zeggen dat hij "de verantwoordelijkheid" daarvan niet aankan.
Oud 19-04-2007, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-04-2007 @ 13:57 :
Oeh, hij was vannacht toch hier! Hij na zijn werk naar mij gekomen en toen samen naar huis en slapen. Heerlijk om samen wakker te worden, kan niet wachten tot we besloten hebben waar we gaan wonen en er echt geld voor hebben..
Omg, wat ben jij van plan?!?! Ik ga proberen je komend weekend te mailen, je loopt achter maar ik heb geen tijd...
Oud 19-04-2007, 13:27
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Whahaha, briljante roddel, of gewoon de waarheid, doet ronde op de werkvloer. Schitterend

Damn, tis mooi weer Ik wil wat leuks gaan doen. Hmmm. Nou ja, we zien wel
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-04-2007, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 19-04-2007 @ 14:06 :
Omg, wat ben jij van plan?!?! Ik ga proberen je komend weekend te mailen, je loopt achter maar ik heb geen tijd...
Haha, we lopen al een paar maanden over samen wonen, we willen echt heel graag, maar ik werk me 3x in de rondte voor een relatief laag salaris (2 baantjes en belasting enzo ) en hij gaat ook nog naar school, just like me. En dan nog de discussie waar we gaan wonen En als we wachten tot we beiden werk hebben, of hij iig, dan is het misschien voordeliger om te kopen. We shall see! Het besluit om te gaan samen wonen ligt er iig

Enne, ik wacht geduldig hoor, geloof dat ik er ook drie weken over gedaan heb Succes iig met alles mocht het nodig zijn
Oud 19-04-2007, 14:58
Verwijderd
Ik hoop dat ik 'm snel zie...
Oud 19-04-2007, 15:09
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Kunnen jullie de discussie over de kwaliteiten van Orpheo als vader ergens anders voortzetten?
Oud 19-04-2007, 15:27
Verwijderd
Goed! Zin in zaterdag, dan zie ik hem weer
Oud 19-04-2007, 15:33
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Aah nee! Een vriendin van me ging in de winkel vragen waar die jongen was, was -ie er niet.. zegt ze dat een vriendin van haar hem leuk vindt! Ik dus! Maar ik ken hem helemaal niet en ik hoop niet dat alles nu verpest is .

Zucht. Nederlands ging niet goed. Oh en ik vind het zielig dat hij niet geslaagd is.
Oud 19-04-2007, 17:23
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Me, ik mis hem. Ik was er vanmorgen van overtuigd dat hij naast me lag, maar ik was alleen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 19-04-2007, 17:57
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Morgen ga ik hem alweer ophalen. Werk is zo druk geweest dat ik nauwelijks de tijd heb gehad om hem te missen wat juist wel goed is. Van het weekend maar lekker samen van het mooie weertje genieten.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 19-04-2007, 19:27
Verwijderd
de jongen die ik leuk vind, weet dat niet
en een vriend van me wil met me daten

zuchtt
Oud 19-04-2007, 21:59
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja goed, alleen ik stress nogal voor school deze week en dan zien we elkaar amper en als we elkaar zien ben ik niet volledig ontspannen omdat ik zoveel moet doen. bah. maar wel verliefd en het is zo fijn en hij is zo lief<3!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 19-04-2007, 22:12
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
vandaag op trainen zowat alle oefeningen met hem samen gedaan en dat was gezellig
Oud 19-04-2007, 22:42
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
ARGH. Ik word gek van hem. Ik heb geen idee meer wat ik er mee aanmoet. Nog twee dagen zit ik fulltime met hem en ik wil hem en hij mij ook maar toch weer niet want hij wil geen relatie of iets dat er op lijkt. Sterf uit zeg, ik word gek van je.
Oud 20-04-2007, 08:19
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Geheel offtopic: Orpheo is een held!

Geheel ontopic: Wat kunnen wij niet?
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 20-04-2007, 10:36
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 19-04-2007 @ 09:29 :
gister heel lang, heel fijn gepraat.

Opzich is alles nu wel uitgesproken, we zitten weer op één lijn. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen . Weet in elk geval wel zeker dat we allebei elkaar nu in elk geval niet kwijt willen, voor geen goud.

Let's move on.
aight man!!

hopen dat het weer helemaal goedkomt
Oud 20-04-2007, 11:04
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik snap jongens niet, die ene snap ik al helemaal niet. En ik ga m steeds minder leuk vinden dus hij moet niet verwachten dat ik binnenkort sex met hem ga hebben (ookal verwacht ie dat volgens mij wel ).
En jongens met uitgaan, kijken ze eerst de hele tijd naar mij, staan we bij ze in de buurt, gaan ze met mn vriendin dansen, ach
Ow en vanavond die andere jongen, als het nou gewoon voor hem duidelijk was dat ik niks meer van hem wil en voor mij duidelijk dat hij niks meer van mij wil, zou ik er zin in hebben, want het is wel gewoon gezellig. Maar het is dus niet duidelijk, en daardoor ben ik de hele tijd bang dat hij iets probeert en ik hem dan af moet wijzen, want het is wel een leuke jongen.
En weer die andere jongen is wel schattig, probeert op allemaal manieren contact met me te krijgen
Oud 20-04-2007, 12:04
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Zo hebben wij ff lekker geslapen vannacht *uche uche snif snif au jeuk bah uche uche*
__________________
Don't worry, be happy
Oud 20-04-2007, 12:30
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Gister een super lief smsje gekregen van hem! Mis hem stiekem! Ma morgen komtie langs als ik moet oppassen. Nu al super zin in!
Oud 20-04-2007, 14:06
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Puh... Gisteravond wastie stom. Gewoon ineens niets meer zeggen. Dan denk ik: Meld ff dat je weg bent, prima. Maar nee... Ach jah. Nu wil ik eigenwijs doen en niets van me laten horen tot hij iets van zich laat horen. Nu maar zien hoe lang ik dat uithou
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 20-04-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 20-04-2007 @ 09:19 :
Geheel offtopic: Orpheo is een held!

Geheel ontopic: Wat kunnen wij niet?
1: Wat een sarcastisch mannetje ben je toch soms
2: Vast wel een paar dingen, maar ook daarvan maken we dan wel het beste.

En verder: Mijn trouwring is heel mooi geworden, mijn mama, papa, broers en zussen zijn een stelletje schatten, vanavond lekker met vriendinnetjes weg, allemaal fijn
En gister was ik zo moe, bah. Kwam ik thuis, bleek hij het bad vol te hebben en ging hij mijn rug helemaal lief wassen en naast het bad met me kletsen. Heerlijk als je ogen al bijna dichtvallen
Oud 20-04-2007, 16:25
Verwijderd
Zo dat avondje stappen van gisteren was goed voor m'n zelfvertrouwen. Ik heb nooit sjans, maar gisteravond Beetje jammer alleen dat ze geen van allen leuk genoeg waren, zelfs niet voor een avondje Misschien toch wat minder kritisch worden...

En verder gaat het ook wel goed. Deze week nauwelijks conflicten met haar gehad. En de irritaties die er waren, zijn wel redelijk uitgesproken. Volgende week komt de rest weer terug. Ik mis ze eigenlijk wel, want het is zo stil. Ach, eerst weekend
Oud 20-04-2007, 17:19
Verwijderd
<3
Oud 20-04-2007, 17:27
Verwijderd
flirten in de tram (L)!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.