Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 22-04-2007 @ 19:03 :
Vandaag precies een jaar geleden een auto ongeluk gehad terwijl drie vriendinnetjes van mij meereden..




Edit: @ Morgan: zat net mijn berichten van een jaar terug te lezen.. wat zaten wij toen allebei in een gruwelijke dip zeg Als we toen eens wisten hoe goed het allemaal zou komen
Heh, ja, inderdaad. Had ook echt niet gedacht dat het weer goed zou komen.. Maar tegen de tijd dat het weer aan ging, was de ergste dip wel al weer voorbij.

Toch klimmen morgen

Edit: ik heb ook even teruggelezen en precies een jaar geleden ging het wel weer goed met mij, hoor. Maar niet zo lang daarvoor niet..

Laatst gewijzigd op 22-04-2007 om 20:10.
Advertentie
Oud 22-04-2007, 20:08
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Echt SUKKEL, hij bekijkt het maar. En als hij nu nog denkt dat ik ooit seks met hem ga hebben is hij echt heel dom. Zo'n jongen hoef ik niet.
Oud 22-04-2007, 21:03
Verwijderd
Hahah, het gaat zo goeeeeeeeeed
Oud 22-04-2007, 21:10
wup
wup is offline
Godver, hoe veel moeite is een smsje.. Word echt weer gek ervan.
Oud 22-04-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 22-04-2007 @ 00:19 :
contradictio in terminis
en op de rest reageer je dan weer niet, muhaha
Oud 22-04-2007, 22:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 22-04-2007 @ 23:07 :
en op de rest reageer je dan weer niet, muhaha
geen zin in. heb ik namelijk al een keer gedaan....

jij je zin:

Citaat:
Bovendien, maar volgens mij heb ik dat al eens gezegd, is er nog zoiets als een evolutionair nut aan het hebben van kinderen.
er is geen nut aan het hebben van kinderen. zie een paar posts geleden van mij.
Citaat:
En zijn mannen daar nou eenmaal minder mee bezig.
ik ben er juist veel mee bezig; steeds weer bevestigen dat ik die klotecreaties niet wil.

Citaat:
Plus: gek hè, dat je vriendin (nog) geen kinderen wil. Maar wellicht later wel. Of ze denkt dat ze dan wel iemand anders heeft. Of zoiets.
wellicht later? mijn vriendin? laat me niet lache. ze vindt ze zelf net zo verschrikkelijk als ik. soms zijn ze schattig, ben ik met 'r eens, maar overall zijn het gedrochten, enkelbinders.

en over dat laatste, dat schiet zeker niet door haar hoofd. noch de mijne trouwens (ik met n andere meid).
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 22-04-2007, 22:28
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
doe mij ook zo'n vertekend beeld van de werkelijkheid
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 22-04-2007, 22:28
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik heb het gevoel dat hij liegt. En dat haat ik. Ze heeft gewoon weer lopen drammen; zeg dat dan gewoon! Het maakt mij niets uit, als jij maar gelukkig bent!
Juist tegen mij zou hij het kunnen zeggen. Hij neemt haar in bescherming, logisch ook, maar toch irriteert het me, omdat hij voor haar liegt. Zou ik ook gedaan hebben, weet ik, maar tegen mij hoeft hij toch niet te liegen?

Het is echt één grote warboel hier en in mijn hoofd. Soms denk ik dat mijn moeder gelijk heeft, dat mijn vader beter had kunnen sterven. Maar zo gauw als ik het heb gedacht, haat ik mezelf weer. Ik zou niet zonder mijn vader kunnen en willen leven. Ik ben zo dankbaar dat hij het heeft mogen overleven. Maar we staan zo machteloos als hij zo doet...
En ik trek het niet meer. Ik trek het echt niet meer. Er hoeft maar dít te gebeuren of ik sla door.
En ik ben er bang voor, want het is eerder gebeurd.
Oud 22-04-2007, 23:01
Verwijderd
Fantastisch om te zien hoe hij samen met mijn neven compleet in een deuk ligt door een bizar verhaal wat ze bij elkaar verzinnen
En daarna lekker samen héél lang in bad gezeten, elkaars haren wassen, inzepen en samen je in de meest bizarre houdingen proppen omdat het bad eigenlijk te klein is voor met z'n tweetjes
Oud 22-04-2007, 23:27
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Hij geeft me even niet de bevestiging die ik nodig heb en dat vind ik stom. Ik ben zo verliefd dat ik me allemaal rare dingen in mn hoofd ga halen. Slaat nergens op. Ik moet hem gewoon weer zien, dan is alles vast weer goed. morgen
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 23-04-2007, 08:00
Verwijderd
EINDELIJK dat kind heeft hersens gekregen en is bij hem weg.
Nee dit gaat niet over iemand die ik leuk vind of een ex ofzo. "n vriend van me bedroog zijn vriendin en ze is nu eindelijk definitief bij hem weg.
Oud 23-04-2007, 08:22
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
niet echt fijn.
ik weet niet hoe het verder moet en of het uberhaupt verder moet gaan.
ik weet niet of hij echt toe is om zich te binden en daar lijkt het ook niet echt op. en hij weet wel hoe ik erover denk. alsof hij expres afstand probeert te houden om mij tevreden probeert te houden en er niet over hoeft te praten. maar wat ik echt wil, is gewoon duidelijkheid. meer niet.
ik zal op hem wachten tot hij zover is, en zal hem de tijd gunnen die hij nodig heeft. maar er komt een moment dat ik er niet meer zal zijn als hij mij nodig heeft.
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Oud 23-04-2007, 08:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Yay
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-04-2007, 08:37
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
WolterB schreef op 23-04-2007 @ 09:26 :
Yay
Qft.
's nachts lieve smsjes versturen <3
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 23-04-2007, 10:41
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 23-04-2007 @ 00:27 :
Hij geeft me even niet de bevestiging die ik nodig heb en dat vind ik stom. Ik ben zo verliefd dat ik me allemaal rare dingen in mn hoofd ga halen. Slaat nergens op. Ik moet hem gewoon weer zien, dan is alles vast weer goed. morgen
Irritant gevoel, ik ken het. Maar elkaar zien is inderdaad veel beter dan zelf allemaal dingen gaan bedenken .

OT: k heb het te druk gehad op relationeel gebied om hier te posten! Vrijdag mijn 21e verjaardag (toen was ik in Finland) nog gevierd, een heleboel vriendinnen bij mijn ouders uitgenodigd en lekker gegeten en gedronken samen, heel gezellig .

Zaterdag op een afstudeerborrel na ongeveer twee jaar die jongen/man weer gezien die als eerste echt mijn hart gebroken heeft en waar ik nog heel lang aan heb gedacht. T was apart, eerst dacht ik dat ik hem niet hoefde te spreken maar toen kwam hij toch op me af en hebben we een tijd staan praten. Het was goed, t was klaar. Goed om hem nog eens te zien, maar uiteindelijk kwam een vriendin iets tegen me zeggen en was het niet erg dat het gesprek eindigde.

Mijn vriendje was ook op de borrel en zag me (lang) met die ander praten. Niet leuk voor hem natuurlijk ("Ik wilde je niet storen" ), maar ben blij dat hij me dan toch de vrijheid geeft en niet moeilijk of raar gaat doen. Heb hem daarna wel héél duidelijk geprobeerd te maken hoe blij ik met hem ben en hoe véél meer hij voor me is dan die ander ooit geweest is. En niet alleen om hem gerust te stellen, ik voel het ook echt zo. Daarna nog even heel verliefd en blij samen aan de bar gestaan en niet al te laat naar huis gegaan . Gisteren een heel fijne dag gehad samen, t is gewoon zo goed. Ben blij dat ik geen enkele twijfel meer heb.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 23-04-2007, 11:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Zaterdagavond was echt heel erg leuk! (niet veel bijzonders gedaan, behalve zelf sangria maken met heel veel vruchtjes om te vieren dat we 3 weken door Spanje gaan trekken )
__________________
Tsja
Oud 23-04-2007, 11:18
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Hij was gewoon echt perfect. Ik kom er steeds meer achter. En nu gaat ie ooit perfect doen bij een ander meisje
Oud 23-04-2007, 12:06
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
Soezen schreef op 23-04-2007 @ 12:18 :
Hij was gewoon echt perfect. Ik kom er steeds meer achter. En nu gaat ie ooit perfect doen bij een ander meisje
Ik ken het gevoel
Ondanks alle pijn nog steeds de neiging om contact te zoeken, maar dat gaat niet. Net nog een mailtje gekregen van hem waarin stond dat mijn internet nog steeds op zijn naam staat en of ik dat even wil veranderen. En als ik nog andere zakelijke dingen heb dat ik dat dan maar moet zeggen. Waarbij zakelijke met een uitroepteken...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 23-04-2007, 12:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Soezen schreef op 23-04-2007 @ 12:18 :
Hij was gewoon echt perfect. Ik kom er steeds meer achter. En nu gaat ie ooit perfect doen bij een ander meisje
Als hij perfect (voor jou) was, waarom is hij dan niet meer bij je?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 23-04-2007, 12:11
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Neiu schreef op 22-04-2007 @ 18:56 :
Wat is er pop?

Ik voel me steeds rustiger en alleen maar op m'n eigen dingen gericht en dat is goed.
ja dat was een reactie op iets dat nu weg is blijkbaar, & ik weet niet meer wat. HAHA.

er is niks dus want het gaat vet goed :*)
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 23-04-2007, 12:41
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Drez schreef op 23-04-2007 @ 13:11 :
ja dat was een reactie op iets dat nu weg is blijkbaar, & ik weet niet meer wat. HAHA.

er is niks dus want het gaat vet goed :*)
Euh, een rant van Orpheo volgens mij.

Hier nog steeds hetzelfde, het stabiliseert zich na twee heftige weken.
En nu wil ik een scharrel. Haha. Maar ik denk niet dat dat verstandig is
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 23-04-2007, 13:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn droom leek net echt. Ik was op vakantie in Duitsland en kwam daar mijn ex tegen die daar met al zijn collega's op reis was En wat er daarna gebeurde was niet tof Rebound, waar blijf je nou?
__________________
<):o)
Oud 23-04-2007, 14:49
Verwijderd
@ x-spekkie-x; ik vind je haar ook echt helemaal geweldig!

OT: Goedgoedgoed! Gisteren beetje samen mijn huiswerk zitten maken en ik kan er nooit zo goed tegen als iemand me 'probeert te helpen'. Eigenwijsheid ten top Maar van hem kon ik het hebben en nu kan ik niet wachten tot we twee weken verder zijn Even lekker weg met zn tweetjes

edit; en ik heb weer contact met een oude vriendin, we kregen bijna twee jaar terug knallende ruzie en nu hebben we het grotendeels uitgepraat. Volgende week vrijdag samen iets drinken enzo.. Ben benieuwd

Laatst gewijzigd op 23-04-2007 om 14:52.
Oud 23-04-2007, 15:33
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik heb ff geen tijd voor een relatie, dus zie ik m vrijdag weer
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 23-04-2007, 16:19
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Neiu schreef op 23-04-2007 @ 13:41 :
Euh, een rant van Orpheo volgens mij.

Hier nog steeds hetzelfde, het stabiliseert zich na twee heftige weken.
En nu wil ik een scharrel. Haha. Maar ik denk niet dat dat verstandig is
Haha fok die verstandigheid (a).
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 23-04-2007, 17:30
Verwijderd
He tof, hij had mn smsje gewoon wél gekregen maar was zo druk met het opbouwen dat ie niet terug kon sturen en nu heb ik een vet lange email (voor zijn doen) en een zooi foto's en liefs en zo. Het gaat goed met m, daar in de VS, fijn om te horen.
Oud 23-04-2007, 18:55
Li
Avatar van Li
Li is offline
Hij druk, ik beetje druk. Donderdag heb ik hem voor ht laatst gezien en nu moet ik serieus wachten tot volgende week woensdag (2 weken dus) en hij schijnt dat nog normaal te vinden ook
Oud 23-04-2007, 18:58
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Op relationeel gebied?

Ik ken haar nog niet.
Oud 23-04-2007, 19:00
Verwijderd
hmm jezelf houd je niet voor de gek...

ondanks alle flirts en ons-gebeurens bekruipt mij steeds vaker het gevoel dat het tijd is om weer, hopeloos en verloren, verliefd te geraken...

ik zie het er alleen niet van komen..
Oud 23-04-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 23-04-2007 @ 14:26 :
Mijn droom leek net echt. Ik was op vakantie in Duitsland en kwam daar mijn ex tegen die daar met al zijn collega's op reis was En wat er daarna gebeurde was niet tof Rebound, waar blijf je nou?
Ik heb gedroomd dat ik een kikker kuste en hij in een prins veranderde. Alleen was het probleem dat hij van binnen nog een kikker was, dus d'r kwam echt geen zinnig woord uit. Maar hij kwaakte niet

OT: Ja leuk, klimmen. Minder leuk dat we weer eens geen avond voor elkaar hebben de hele week. Vind het leuk om je te zien met anderen of als we allebei moeten studeren, schat, maar soms wil ik ook even quality time.
Oud 23-04-2007, 20:23
Verwijderd
Nog even en dan zie ik hem na 4 maanden eindelijk weer! Ik kan echt niet wachten
Oud 23-04-2007, 21:08
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm... Ik zie hem woensdag én donderdag. Jeej! En vrijdagochtend, maar ja,ik moet er natuurlijk vroeg uit, beetje jammer. Maar ach. Volgende week Parijs! Jeej!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 23-04-2007, 21:51
carmen_46
Avatar van carmen_46
carmen_46 is offline
Sinds een lange tijd weer eens gezoend, zomaar spontaan meer dan een simpele afscheidskus.

Eindelijk!
__________________
"Being human that is my crime''
Oud 23-04-2007, 22:38
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij heeft volgens mij echt niet door dat hij iets fout doet, smst gewoon vrolijk. Maar hij doet wél wat fout. En natuurlijk heb ik juist dan zin om hem te zien..maar ook weer niet want het is wel een sukkel.
Oud 24-04-2007, 09:20
Verwijderd
Jeuj, hij is terug uit Berlijn. Dat we elkaar komende week (nog) niet zien, is best kut, maar we kunnen iig weer smsen. Als mijn telefoon iig een beetje mee werkt. Van de ene kant weet ik dat ik wel vertrouwen moet hebben in 'ons' als stel, maar aan de andere kant ben ik zo bang dat het wéér misgaat, dat wil ik echt zo hard niet! Maar aangezien hij vertrouwen heeft, heb ik dat ook maar.

Zaterdag was lichtelijk kut, maar wel goed. Nog heel lang op een bankje zitten praten over hoe en wat en waarom. Ik ben blij dat ik ik hem gewoon heb kunnen vertellen wat ik zo moeilijk vond en dat hetzelfde voor hem geldt. Dat soort gesprekken zijn kut, maar wel goed.

En morgen lekker gala! Oh man, echt zoveel zin in! Ik kan weer in mijn galajurk en dat voelt goed. Vantevoren lekker tutten met een vriendin, ik hoop dat het een stuk relaxter gaat als mijn eigen gala. Dit is wel een heel andere situatie, maar om de een of andere reden heb ik er nu zoveel meer zin in. Terwijl ik helemala niemand ken of zo. Gezellig wordt het toch wel.
Oud 24-04-2007, 10:48
Verwijderd
Ik zit een week in Finland in mijn oude huis bij al mn vriendjes en vriendinnetjes hier (die nu aan het trainen zijn, dus dood ik even de tijd met internet) en damn.. ik mis hem veel meer dan ik had verwacht! Maar ja, hier is het dan ook allemaal begonnen..

Onvoorstelbaar toch eigenlijk. Na 3 dates begonnen we een relatie, omdat ik daarna weer terug moest naar Finland. En toen woonde ik hier, hij daar.. en hadden we een relatie. En nu gaan we samenwonen! Eigenlijk te bizar..
Oud 24-04-2007, 11:17
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Wij geven vanavond een etentje en hebben echt een heel lekker menu samengesteld, ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt! Iig veel zin in vanavond
En gisteravond hebben we onze eethoek alvast een beetje verbouwd en gek genoeg lijkt de kamer nu veel ruimer. En oe, het ruikt er naar hem elke keer dat ik binnen kom lopen
En ook veel zin in morgen. Mijn moeder en ik hebben allebei een dag vrij geregeld en gaan samen wat leuks doen En vanmorgen zou ik thuis werken, aan verslagen enzo, maar stiekem ben ik niet zo gemotiveerd Ach, straks toch ook nog naar werk

En ik ontdekte net een hele gave kledingcombinatie in mijn kast, echt leuk van die onverwachte combinaties. Zeker nu ik al heel lang wil shoppen, maar er echt geen geld voor heb... Ach, nog 1,5 maand, dan ben ik afgestudeerd en kan het geld gaan binnenstromen

Ja, ik voel me goed Goed met mezelf, met hem, in onze relatie
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 24-04-2007, 12:06
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
tering wat is de solo van love in the rocks moeilijk....

m'n vriendin is nu wat ziekjes, en ik hoop echt heel erg dat ze beter is voor vrijdag... t weekend gaat echt supercool worden!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 24-04-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-04-2007 @ 20:13 :
OT: Ja leuk, klimmen. Minder leuk dat we weer eens geen avond voor elkaar hebben de hele week. Vind het leuk om je te zien met anderen of als we allebei moeten studeren, schat, maar soms wil ik ook even quality time.
Oh komt goed, hij komt vanavond laat toch hier slapen (omdat hij een videoband kwam brengen ) en morgenmiddag gaan we eh, iets leuks doen ofzo. Waarschijnlijk gewoon lekker eten halen en hangen, want daar heb ik nu even meer zin in dan dingen doen. We doen al twee weken alleen maar dingen.

Oh en Qimm, hij komt zondag mee. Dus misschien kunnen we 's middags of 's avonds wat met z'n allen doen?
Oud 24-04-2007, 13:15
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
hmmm samen klussen in ons nieuwe huis is leuk. Tis nog leuker dat onze vrienden vet hard meehelpen! Ja, ik vind dit leuk!
Oud 24-04-2007, 14:58
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Net een goed gesprek gehad over de situatie van het afgelopen jaar met een buitenstaander. Ik begin me langzaam aan eindelijk weer een beetje opgewekter te voelen. Niet dat ik depressief was, maar ik was zo verkrampt bezig de laatste maanden, dat ik niet eens meer wist hoe ik zorgeloos moest zijn. Voelt fijn om mijn oude zelf weer een beetje terug te krijgen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 24-04-2007, 16:07
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik ben door mijn proeftijd heen! Hypotheek here we come Vanavond vieren met een etentje, dat hebben we wel verdiend. En m'n lijn moet maar een avondje sappelen, het is wel goed.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 24-04-2007, 16:41
Verwijderd
Hij komt zaterdag hierheen En das bijzonder, want normaal zijn we altijd bij hem (denk ik de 4e keer in 16 maanden dat ie hier slaapt), maar nu zijn mijn ouders weg, yay!
Oud 24-04-2007, 17:55
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
dit gaat níet goed..
Oud 24-04-2007, 18:00
Verwijderd
Hij is ontzettend lief.
Oud 24-04-2007, 18:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-04-2007 @ 12:09 :
Oh komt goed, hij komt vanavond laat toch hier slapen (omdat hij een videoband kwam brengen ) en morgenmiddag gaan we eh, iets leuks doen ofzo. Waarschijnlijk gewoon lekker eten halen en hangen, want daar heb ik nu even meer zin in dan dingen doen. We doen al twee weken alleen maar dingen.

Oh en Qimm, hij komt zondag mee. Dus misschien kunnen we 's middags of 's avonds wat met z'n allen doen?
Oh ja! Lijkt me een plan.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-04-2007, 18:28
Verwijderd
heel erg gek op hem, maar dat weet hij niet
Oud 24-04-2007, 20:16
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 24-04-2007 @ 18:55 :
dit gaat níet goed..
Het gaat toch al een tijd níet goed?

Morgen zie ik 'm weer. Waarom krijg ik het idee dat hij 'n beetje anders doet? Ligt dat aan mij? Ik ga er maar vanuit, dat is het makkelijkst
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-04-2007, 20:51
Verwijderd
We zijn weer op de goede weg. Het voelt super fijn en ik krijg weer meer vertrouwen dat het zo blijft. Of het weer er iets mee te maken heeft dat weet ik niet maar ik voel me wel stukken beter dan 1,5 maand terug.

& Ik hoop dat mijn nichtje volgende week komt logeren.
Oud 24-04-2007, 21:06
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
nou, dat wordt wat. erop of eronder...

wanneer het voor vrijdag niet beter is, gaan we zwaar praten. maar dat is zo klote, ze is bijna jarig. . . wil haar geen pijn doen, maar ik voel me nu een goede vriend ipv een vriendje. En dát wil ik niet meer.

Dat terwijl ik dacht dat we alles uitgepraat hadden, blijft de afstand, geen milimeter dichterbij.

Het is bijna klaar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.