Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2008, 22:56
Verwijderd
Bijna 100!

Sterkte voor Freya.

Ontopic; prrrrrrima. Zooo verliefd! En rond oud en nieuw zit ik een hele week bij hem omg
Advertentie
Oud 11-12-2008, 07:32
Verwijderd
Eigenlijk vrij rustig, neutraal, goed. Gewoon niets atm Dat qua liefde
Voor de rest, gaat alles prima, vrienden, werk, alles prima prima
Oud 11-12-2008, 07:48
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Wow, ineens de laatste 10 berichten allemaal raaar!

*gooit chocola, ijs & knuffels in topic*

@ Daydream-ster: Jeetje. Bizar. Onwijs veel sterkte ermee, had altijd de indruk dat 't bij jullie wel goed zat! (maar ik heb de laatste weken ook aardig berichtjes gemist, geloof ik, dus misschien dat dat het is).

@ Freya: Jij ook veel sterkte...

Blegh. Toch raar om dat te lezen op de vroege ochtend.

OT: Gisteravond wachtte hij me op, schuilend bij de bushalte (het zeek hier van de regen, getsie!) Echt lief. Het was fijn 'm weer te zien, zo stom. We hebben elkaar twee dagen niet gezien, maar toch mis ik 'm dan. Ik krijg er bijna losweek neigingen van
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-12-2008, 09:08
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
het gaat goed! echt goed...het zal wel raar zijn om niet meer samen te wonen als ik ga verhuizen..(we zijn 6 maanden samen waarvan 4 samenwonend) maar het zal ook leuk zijn om weer mn eigen plek te hebben..
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 11-12-2008, 09:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zo ineens een relatie stukgagolf op de laatste pagina

sterkte allemaal, en tink, leuk dat het weer aan is

OT: hier gebeurt er nog steeds niks, maar ik vind het eigenlijk wel prima zo. Ik heb momenteel eigenlijk helemaal geen tijd voor een kerel.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 11-12-2008, 09:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Sterkte iedereen die het nodig heeft Sommige dingen komen echt onverwachts

Hier is het nog steeds stil en hoewel het met dit weer fijn zou zijn om een relationeel gebied te hebben maak ik me er niet druk over. Ik zie wel wat er gebeurt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-12-2008, 09:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Sterkte Freya en Daydream-ster en iedereen die het verder nog nodig heeft. *knuffels in topic gooit*

ot;
Mama komt morgen weer thuis, en dat is fijn. Vanavond met vriendje naar opa, want die is jarig. Zo leuk dat hij dan gewoon ook mee wil. Gisteren samen de kerstboom opgezet en opgetuigd. Hij moest de hele tijd niezen van al het stof maar wou perse mee helpen. Super lief. Dit weekend samen poffertjes eten en jus d'orange. En daarna de hele dag films/series kijken. Zin in. <3
ook al zijn er van die dagen dat ik twijfel. is dit wel alles? alleen maar heel af en toe zijn er nog die kriebels in m'n buik, en dan vraag ik me af of dat wel normaal is.. natuurlijk houd ik van hem, maar houd ik ook genoeg van hem om mijn leven met hem te delen?
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 11-12-2008 om 10:39.
Oud 11-12-2008, 10:06
niña
Avatar van niña
niña is offline
Geesh, als hier regelmatig posten betekent dat je relatie er aan gaat, houd ik het bij mijn drie posts per topic Naarheid dames ;x
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 11-12-2008, 10:18
Verwijderd
Mja ik heb het zelf uitgemaakt, maar dat maakt het nu even niet minder naar.
Oud 11-12-2008, 11:31
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oef ik heb me toch een potje een winterdip. Ik kan echt helemaal niks hebben en erger me dus ook kapot aan hem. Ik ben gister maar snel naar bed gegaan om hem uit de weg te gaan, want ik wilde hem er ook niet mee opzadelen. En dat terwijl hij lief als altijd is. Ik vind hem ook niet minder leuk, ik kan hem alleen even niet verdragen
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 11-12-2008, 12:22
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Sterkte Freya & Daydreamstar!

OT: Nou, dinsdag dus naar hem toe geweest, helaas/niethelaas na een half uur in bed beland . Vreselijk intelligent van me. Beetje jammer dat hij zo verdomd onweerstaanbaar is. En nu komt hij vanavond alweer voor een filmavondje met vrienden en ik ben heel erg kwaad want ik lees alleen maar overal berichtjes van vreselijk veel verschillende meisjes en daar word ik echt misselijk van. Dus heb ik het fantastische plan opgevat hem vanavond half te negeren, mijn geld terug te eisen, veel over andere jongens te praten en hem vroeg de deur uit te zetten. Beetje jammer dat het hem toch geen zak interesseert .
Oud 11-12-2008, 12:59
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ahh ja sterkte voor Freya & Daydreamstar! en gefeliciteerd voor Tink!

hm ja vanavond zie ik hem weer, maar weet niet of ik er nog wel zin in heb na wat ik gisteren heb gehoord. we'll see.
Oud 11-12-2008, 15:24
Verwijderd
@Daydream-ster & Morgan: Hmmm, klote voor jullie... Echt kut. Dacht ook dat het wel redelijk goed zat daar. Sterkte ermee

@Neko*: Moet je nu al weten of je de rest van je leven met hem wil delen dan? Nee toch? Dat jullie nu heel gelukkig zijn, zegt niets over hoe het over een maand, of twee maanden, of een jaar is. Toch? Leef (wat je relatie betreft) een beetje bij de dag, je bent nog jong. Je hoeft niet alles zover vooruit te plannen, vooral niet als je stiekem een beetje twijfelt.

ot: Vriendinnetje is ook een beetje maf. Word zondagavond in elkaar gemept door haar vriendje, maar is wel helemaal gelukkig als hij weer terug is. Beetje kort door de bocht, maar daar komt het op neer. Ik maak me zorgen om haar.
Vriendje is lief, net als P., al denk ik dat die laatste verwacht dat ik meer van hem wil. Wat dus niet zo is. Handigheid.
Oud 11-12-2008, 15:39
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Uh, dat is vast heel kort door de bocht, maar echt gezond klinkt het ook niet. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-12-2008, 16:04
Verwijderd
Citaat:
^ Uh, dat is vast heel kort door de bocht, maar echt gezond klinkt het ook niet. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt!
Juh. Moeilijke situatie, het komt er op neer dat ze ongeveer eens in de twee weken uit elkaar gaan (en dat gaat dus gepaard met ontzettend grove scheldpartijen van zijn kant uit, schuldgevoel van haar kant uit en vuisten van hem), zij drie dagen depressief is, hij weer op de stoep staat en alles weer goed is. En dat is al ongeveer sinds... een maand of drie. En ik maak me elke keer meer en meer zorgen om haar, want godverdomme. Stom allemaal. Er komt een moment dat hij haar het ziekenhuis in mept, zeker na wat ik zondagavond heb gezien. Het zit me toch niet helemaal lekker.
Oud 11-12-2008, 16:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Kan er geen aangifte gedaan worden van huiselijk geweld ofzo? Want dat lijtk er toch plaats te vinden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-12-2008, 16:16
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Sterkte @ Freyja & Daydream-ster! Rot zeg
En @ Secret Agent: wtf :\ geen wonder dat je je zorgen maakt, het gaat ook wel heel ver..

Ot: Haa, hij heeft mijn handje vastgehouden toen ik mn nieuwe piercing liet zetten. (wat was ik zenuwachtig.) En morgen gaan we naar het strrrrand en duur eten koken en de hele nacht praten want ik heb zaterdag niets, en dat hij moet werken vergeet ik maar even. Ik wil zo graag langer bij hem zijn dan een paar uur! & ik ging vandaag met 'm mee in de trein naar Hilversum want hij moest werken en ik wilde niet bij m weg.

Maar ik mag niet zoenen nu en dat is dan wel weer een beetje faal. -_- ik denk ook dat 't teveel pijn zou doen maar dan nog! Hij doet zoveel met me. Het is zo.. anders dan alles wat ik ken.`
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-12-2008, 17:37
Verwijderd
@wolter: Je hebt gelijk, dat is het inderdaad. Het stomme is dat zij gelukkig schijnt te zijn met de situatie. Wie ben ik dan om aangifte te gaan doen? Zolang hij maar bij haar is, is het goed, haar letterlijke woorden.
Ik heb haar net even aan de telefoon gehad en gezegd dat ik me zorgen maak. Ze snapt het wel, maar heeft ook zoiets: het is mijn keuze en ik hoop dat je daar achter staat. En ze heeft gelijk, het is ook haar keuze. Maar ze kan niet verwachten dat, wanneer het even wat minder gaat tussen haar en die jongen, ik dan elke keer op de stoep sta. Heb ik haar ook gezegd. Ook dat snapt ze. Maar dan nog. Toch. Bah, ik weet niet goed hoe ik hiermee om moet gaan. Iemand tips?

@Roosje: Waar heb je piercing laten zetten?
Ads door Google
Oud 11-12-2008, 17:45
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
@Roosje: Waar heb je piercing laten zetten?
En nog interessanter: wie is die nieuwe man?
__________________
<):o)
Oud 11-12-2008, 17:45
Verwijderd
@ allemaal; dank je wel...
@ Freya; nogmaals een knuffel
@ ICU; kan me voorstellen dat het onverwacht komt, heb hier ook een poos niet meer gepost, min of meer bewust.
Vandaag is een 'zware' dag, 3.5 jaar samen maar het niet kunnen vieren, erg vreemd. Had graag uit eten willen gaan en naar de film, gewoon ook omdat het nu kan (lang leve een fulltime salaris), maar helaas.
Heb gelukkig veel afleiding op mijn werk, dat scheelt een hoop..
Alleen steekt het dan ergens wel dat een collegaatje, ook 23, net zwanger is van de 2e. Ikwilpotverdorieookgelukkigzijn(metofzonderbaby)

@ SA: Jeetje... Dat is best heftig! Zou zo 1-2-3 ook niet weten wat jij daar aan kan doen, behalve haar steunen en proberen te stimuleren om wel aangifte te doen
Oud 11-12-2008, 18:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ SA: in m'n tong (:
En @ spekkie, da's mn nieuwe lover! jaja. Sinds een week-of-twee en het is leeeuk.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-12-2008, 22:21
Verwijderd
Ja prima! We waren allebei stil aan de telefoon, lame Zal blij zijn als ik hem weer zie morgen <3
Oud 12-12-2008, 00:10
Verwijderd
Jeetje, sterkte @ alle gedumpte/dumpende mensen

Hier is het ook niet al te best. Relationeel is het sowieso dood, maar vriendschappelijk is ook drama. Iedereen heeft het te druk met zichzelf om op eigen initiatief eens wat te laten horen. Of überhaupt geïnteresseerd te zijn hoe het met mij gaat. En aangezien ik ook veel te druk ben en ook nog eens in een life-crisis verkeer, kan ik dat niet gebruiken, want dat maakt het alleen maar erger. Bluh, ik baal van m'n leven op dit moment.
Oud 12-12-2008, 00:42
Verwijderd
Sterkte allemaal zeg! Heftige verhalen

OT: stiekem vind ik het wel stoer dat we elkaar twee weken niet zien, maar ik wil eigenlijk gewoon hem bij me hebben (goh wat gek ) maar ik weet dat het volgend weekend driedubbel zo leuk wordt, dus dat is dan ook wel weer leuk. En hij was zo vrolijk aan de telefoon dat ik er ook vrolijk van werd. En hij is lief en ik vind het leuk als hij me meisje noemt op dat toontje van 'm hihi. Verliefd, dus.
Oud 12-12-2008, 07:04
Verwijderd
Ennn ik sprak mijn ex gisteravond nog even. Ik wist meteen weer waarom het mijn ex was. Thank god dat ik daar vanaf ben.
Advertentie
Oud 12-12-2008, 07:43
Verwijderd
het gaat GOED! beetje jammer dat ik hem na kerst pas weer kan zien
Oud 12-12-2008, 08:30
Verwijderd
Gisteren waren we de hele avond gek en verliefd aan het doen en dat zijn de momenten wanneer ik zeker weet dat ik met hem oud kan worden. <3.
Oud 12-12-2008, 08:37
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@Neko*: Moet je nu al weten of je de rest van je leven met hem wil delen dan? Nee toch? Dat jullie nu heel gelukkig zijn, zegt niets over hoe het over een maand, of twee maanden, of een jaar is. Toch? Leef (wat je relatie betreft) een beetje bij de dag, je bent nog jong. Je hoeft niet alles zover vooruit te plannen, vooral niet als je stiekem een beetje twijfelt.
@ Secret Agent; Pm. En sterkte verder. Ik zou niet weten wat ik in jouw situatie zou doen. Er voor haar proberen te zijn, en als het uit de hand loopt haar duidelijk proberen te maken dat het echt niet verder kan zo?

ot; mama komt thuis vandaag. Eindelijk. <3 Ik ben benieuwd hoe het met haar is. Vanmiddag met vriendje naar opa&oma, en daarna hele dag lekker voor mezelf. Morgen eindelijk mijn lieve vriendinnetje weer zien. En zondag leker dagje voor vriendje en mij.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-12-2008, 08:54
Verwijderd
Citaat:
het gaat GOED! beetje jammer dat ik hem na kerst pas weer kan zien
Oh da's ook balen zeg!
Oud 12-12-2008, 09:58
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
het gaat heel goed tussen ons en dat alweer een jaar!
maar mijn vertrek komt steeds dichterbij en ik vraag me toch steeds af hoe ik het 3 maanden zonder hem ga doen?! (bellen is heel moeilijk en ik zit in de bush dus internet is er sowieso niet.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-12-2008, 10:24
Verwijderd
Bwaaah zul je altijd zien, reageert een meisje met wie ik een werkstuk zou maken gewoon niet meer op mailtjes, duurt een week ofzo waarin ik dus in m'n eentje opeens een werkstukvoorstel moest afleveren, ik erger me natuurlijk steeds iets meer dat ik niks hoor, reageer uiteindelijk ietwat bot maar toch niet echt gemeen? met iets als 'als je afhaakt, is het wel zo netjes om dat even te zeggen...'
Blijkt dat ze in het ziekenhuis was geweest... ja eh En nu is ze pissig op mij geloof ik dat ik dat mailtje gestuurd had. Ja echt, sorry hoor, ik had ook niet gedacht dat er echt iets was, maar wat moest ik dan denken, ze heeft van tevoren ook niet meegedeeld dat er wat moest gebeuren, heeft geen contact opgenomen met de docent waarom ze niet in het college was, en achteraf me ook niet gemaild of gesmst, waarom zou ik dan iets anders denken dan dat ze gewoon het vak laat vallen? Maar ja, ik trok wel te snel mijn conclusies ja... Grrr. Ik kan zelfs niet tegen dit soort ruzieachtige toestanden via het internet.

Oud 12-12-2008, 10:44
Verwijderd
Dat is frustrerend idd. Want ergens snap je haar verontwaardiging wel natuurlijk, maar aan de andere kant.. Dat kon jij ook niet weten. En ik kan me niet voorstellen dat je superbot was, ofzo. Nou ja (})

Mwuh, je kunt wel merken dat mn moeder slecht geslapen heeft, godver zeg. Beetje jammer dat wij daar dan zo'n last van hebben.
Oud 12-12-2008, 11:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister dus weer bij hem en het was weer leuk. Nu even oppassen dat ik niet dingen ga voelen die ik niet voel en al helemaal niet wil voelen. Beetje jammer trouwens dat we toch op dat feest gezoend hebben toen hij nog een vriendin had ('normaal ben ik heel trouw hoor!' jaaaja). Ook jammer dat ik er helemaal niks meer van weet Verder is hij nu op zoek naar iemand waar hij voor altijd mee samen wil blijven, nou zoek dan maar even verder want dat wil ik nu dus echt NIET.
Mn huisgenoten zijn nog steeds geweldig en vanavond uit!
Oud 12-12-2008, 12:15
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ernstig verliefd?

En heel erg verdrietig. Want het is al 3,5 week zonder jou. Dit hou ik al niet vol, hoe moet mijn leven verder zonder jou?
Oud 12-12-2008, 12:57
wup
wup is offline
Sterkte aan alle verse vrijgezellen. Wat en drama hier ineens
Oud 12-12-2008, 13:47
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Kutmail naar de ex gestuurd, met een positief einde zodat we misschien normaal verder kunnen. Nog een uitgebreide mail gestuurd naar iemand anders wat hopelijk ook verbetering brengt.
Verder wel een heel kutgevoel over mijn klas, de meesten ken ik nu al 2 jaar en ik hoor eigenlijk nergens bij en voel me er niet thuis. Het is wel gezellig maarja. Ze waren gisteren uit geweest, ik dacht gewoon met 5 mensen ofzo maar bijna de hele klas was er.. en niemand heeft gevraagd of ik wilde gaan of wat dan ook. Dat voelt toch wel gewoon kut, ik wist het ook wel een beetje maarja ik ga mijzelf niet uitnodigen. Maarja ik ben mijzelf en blijkbaar is er gewoon geen klik dus mmja we zien wel hoe het verder gaat.
__________________
Addicts of communication..
Ads door Google
Oud 12-12-2008, 15:01
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Het tweede stukje ging trouwens over mijn overleden vriendin.

Hier geen drama op liefdesgebied .
Oud 12-12-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Gisteren waren we de hele avond gek en verliefd aan het doen en dat zijn de momenten wanneer ik zeker weet dat ik met hem oud kan worden. <3.
ohikbenzojaloersikwildatook
Oud 12-12-2008, 18:15
Verwijderd
@Miek: Kan me voorstellen dat het mailtje moeilijk was. Maar je hebt het van je afgeschreven en hij weet hoe je je voelt. Het is nu aan hem wat hij er mee doet. Wat je klas betreft, ik ken het gevoel. Komt goed, je bent goed zoals je bent en als zij dat niet zien (zelfs als ze 'gewoon' doen, kun je het gevoel krijgen dat je er niet bij past, dat heb ik namelijk ook), is dat stom.
@Daydream-ster: Ik neem me al heel lang voor om je een keer te mailen, maar het komt er gewoon niet van... Hoop niet dat je het erg vind. Mocht je ene keer willen spuien, of gewoon willen vertellen, mijn mail/pmbox staat altijd open. Heb je nog steeds mijn nummer? Bellen kan ook altijd. Sterkte ermee meisje

ot: Ben nu bij vriendje. Ik wilde eigenlijk nog naar huis gaan om mijn spullen voor morgen te halen (omg, dan mag ik in kilt ), maar het is me nu te koud. Zijn ouders boden aan dat ik ook gewoon kon blijven en dan hier zitten tot Yuri terug is. Tof om te merken dat het stiekem wel de goede kant op gaat tussen zijn ouders en mij.
Oud 12-12-2008, 18:26
wup
wup is offline
Citaat:
Het tweede stukje ging trouwens over mijn overleden vriendin.

.
Ow bah. Ik begreep dat het over een overleden iemand ging, maar heb ergens gemist dat een vriendin overleden was. Wat vreselijk zeg. Sterkte dan daar mee!

Ik spreek hem de laatste dagen wat meer. Maar het maakt me verdrietig. Hij is nog lang niet zo ver als ik. Voelt zich kut, alleen en klinkt heel bitter.En net moestie huilen. Ik heb hem nog nooit huilend meegemaakt! Shit.. Voel me zo schuldig...
Oud 12-12-2008, 21:15
Verwijderd
ik ging gister uit en ik raakte aan de praat met een jongen en ik wist niet wanneer ik moest vertellen dat ik een vriendje heb. dit is echt een beetje wennen.

verder bedacht ik me ineens dat ik niets kan bedenken wat ik niet leuk aan hem vind en zit zijn pasfoto in mijn portemonnee (lekker degelijk!) en als ik hem laat zien ben ik vet trots.

ik voel me echt super goed
Oud 12-12-2008, 21:33
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
huhu, ik heb een heerlijk kinderachtige crush op een jongen die iedere week wat bij me komt kopen op de markt . Maar ik zou ook niet weten hoe ik het verder zou moeten aanpakken, dus ik hou het maar even bij smalltalk en stom naar elkaar glimlachen
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 12-12-2008, 21:57
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Ow bah. Ik begreep dat het over een overleden iemand ging, maar heb ergens gemist dat een vriendin overleden was. Wat vreselijk zeg. Sterkte dan daar mee!
Dankje. Kende haar vanaf mn 7de ongeveer, beste vriendinnetje. Ze is verongelukt met haar zusje en een vriendin daarvan. Heel onrealistisch allemaal.
Oud 13-12-2008, 01:35
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Dankje. Kende haar vanaf mn 7de ongeveer, beste vriendinnetje. Ze is verongelukt met haar zusje en een vriendin daarvan. Heel onrealistisch allemaal.
Het werd me op mijn werk door collega's verteld. Ze spraken er vol afschuw over, maar ik wist toen nog niet dat jij haar kende en dat ik haar op die manier misschien zelfs nog gezien heb ook. Het kwam wel even wat dichter bij toen ik je stukje op hyves las, sterkte meisje...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 13-12-2008, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Dankje. Kende haar vanaf mn 7de ongeveer, beste vriendinnetje. Ze is verongelukt met haar zusje en een vriendin daarvan. Heel onrealistisch allemaal.
Was dat niet in het nieuws laatst, ongeluk met hun auto tegen een betonnen pilaar na een avondje uitgaan? Gecondoleerd.
Oud 13-12-2008, 10:04
Verwijderd
@ SA; datzelfde geldt voor mij hoor. Ik ben de laatste tijd erg druk met mijn nieuwe werk en nu dit er bij. Kom nergens aan toe moet ik zeggen. Maar ben blij te lezen dat het bij jou beter gaat..

OT: Tja, weet het niet zo goed. We hebben elkaar denk ik gekwetst door dingen niet persoonlijk te zeggen (maar via sms en msn bijvoorbeeld) en ik wilde dat uitpraten. Gisteren even bij hem geweest en dat luchtte op. We zijn het er over eens dat we dingen langzaamaan doen, we zien wel waar het op uit draait. Hij is nu druk met zijn appartement en ik ga me op mijn werk richten (en yay, dat helpt, mijn verplichte examen over de identificatieplicht gehaald met een 8.5 ). Vanavond misschien maar eens zien of het iets is om te gaan stappen..
Oud 13-12-2008, 10:44
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Het werd me op mijn werk door collega's verteld. Ze spraken er vol afschuw over, maar ik wist toen nog niet dat jij haar kende en dat ik haar op die manier misschien zelfs nog gezien heb ook. Het kwam wel even wat dichter bij toen ik je stukje op hyves las, sterkte meisje...
Waar werk je?
Ze was toen maar heel even op mijn verjaardag, misschien zelfs voor jullie kwamen.

@ N00dles: ja klopt, ze zijn in Belgie verongelukt na I love Techno.

Maarja het is gewoon zo ontzettend onwerkelijk. En als ik het wel besef is het zo pijnlijk dat ik dat maar heel even volhou.
Oud 13-12-2008, 11:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Jeetje, wat heftig. Ontzettend bizar om iemand van je eigen leeftijd te verliezen, dat hoort niet op de één of andere manier, niet nu al. En dan nog op zo'n manier... Veel sterkte meis.

OT: zo werken, weinig zin. Ben blij dat het opperhoofd er niet is in het weekend, tis zo'n tang met communicatievaardigheden vér beneden niveau. Beetje jammer als je een afdeling onder je hebt.

Maar daarna linea recta naar vriendlief, en dat is wel fijn, want we hebben sinds maandag geen tijd meer voor elkaar gehad, dus wel mooi dat dat vanavond weer ff kan.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-12-2008, 17:38
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Waar werk je?
Ze was toen maar heel even op mijn verjaardag, misschien zelfs voor jullie kwamen.
Bij de Provincie Utrecht, heeft er verder dus niet zoveel mee te maken.
Ik zou het verder ook niet weten, te lang geleden om haar van de foto's te herkennen. Maar dat maakt het niet minder klote voor d'r omgeving.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 13-12-2008, 21:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij heeft tentamens en zich opgesloten op z'n kamer om te leren dus ik zie hem pas woensdag weer. Maar we bellen veel en dat is fijn Ik ben nu ff een weekendje bij m'n ouders en dat is ook wel gezellig en anders doe ik dat niet gauw omdat ik liever bij hem ben Woensdag is m'n diploma-uitreiking en dan zie ik hem weer En ik heb net een hotelletje geboekt voor volgend weekend in Antwerpen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #95
x-spekkie-x
500 21-02-2009 01:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.